Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen yrittäjyys tuonut kahdessa vuodessa 40 tonnia velkaa! Mahtavaa,vai mitä?

Vierailija
18.07.2013 |

Mies aloitti firmansa samoihin aikoihin kun itse muutin lasten kanssa arkipäiviksi pois paikkakunnalta opiskelun vuoksi,viikonloput ja lomat ollaan oltu kotona tai no minä oikeastaan aina töissä..

Olen idiootti kun kuvittelin että mies ihan oikeasti OSAA ja saa sen firmansa pyörimään ja en puuttunut asiaan mitenkään,ei mulla kyllä olis riittänyt energiaakaan kaiken muun lisäksi :/

Nyt kun valmistuin ja palattiin kotiin ihan lopullisesti,alkoi totuus valjeta minullekin näistä asioista...ihan itkettää miten kaikki on saatu päin vittua suoraan sanottuna!

Ulosottokierteessä ollaan ja en tajua miten tästä voi enää pois päästä :( Nythän pitäisi siis olla rahaa rästimaksuihin JA näihin muihin juokseviin maksuihin samaan aikaan ja se ei todellakaan tule onnistumaan :(

Minkäänlaista budjettisuunnitelmaa ei ole tehty missä siis olisi kaikki kuukauden kiinteät menot ym,kaikki asiat muutenkin sekaisin ja maksamatta!

Helpoimmalla pääsisin ITSE jos vaan muuttaisin muualle,mutta en halua sitä tehdä joten mistä voi saada apua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on ollut pielessä lähtökohtaisesti, kun kukaan ei tienaa. Meillä mies pystytti yritystä neljä vuotta niin että minä hoidin koko talouden ja maksoin perheen elämisen. 

Vierailija
2/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen tienannut koko opiskeluajan ja maksanut perheen laskut pääosin.

Firman laskut ne on rästiin jääneet,samoin verot ym.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuon olevan totta. Nykyään vaaditaan jos jonkinlaista suunnitelmaa ja laskelmaa ennen kuin saadaan pankista euroakaan.

Saadakseen starttirahaa elannon turvaamiseksi pitää olla kaikki suunnitelmat kunnossa.

http://www.mol.fi/mol/fi/04_yrittaminen/05_starttiraha/

http://www.vero.fi/fi-FI/Yritys_ja_yhteisoasiakkaat

Kiinnostaisi tietää millä alalla aloittajan mies on.

Vierailija
4/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen yritys käynnistyi neljä vuotta. On hyvin tavallista että ekat viisi vuotta menee siinä alkukankeudessa. Mutta eihän toi hyvältä kuulosta. Kai perhe ja firma on pidetty erillään? 2

Vierailija
5/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen mies toimi yrittäjänä kunnes vaimo teki siitä lopun. Yrittämisestä tuli pelkästään pitkää miinusta, leikki toimitusjohtajaa muutaman vuoden kunnes vaimon mitta täyttyi.

Nyt mies on palkkatöissä ja makselevat yrittämisestä aiheutuneita kustannuksia.

Vierailija
6/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se mukavaa olla omaherransa ja tehdä sitä mitä haluaa.

Vierailija
7/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä sama homma. Menty rimaa hipoen tämä 3 vuotta, minä maksanut perheen kulut. Pitkä sairastaminen ja leikkaus sairauslomineen oli murhaa yritykselle ja nyt on syöksykierre vakaa ja syvä. 

tuntuu, että kaikki kaatuu päälle.. Pientä toivonkipinää vielä on, mutta äkkiäkös sekin sammuu... Vittu!

Vierailija
8/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan tässä lämpimikseni valehtelen :) Mies on vieläpä ollut niin idiootti että on ottanut velkaa isältään..huoh.En tajua miten jaksan tätä soppaa alkaa setvimään! ap