Hamstraus alkoi taas! Pasta, tomaattimurska ja vessapaperit lopussa meidän lähikaupoissa
Yksi vanhempi maskipäinen rouva osti ostoskärryt täyteen erilaista pastaa ja tomaattimurskaa.
Meille ei jää mitään 😵
Kommentit (61)
Mitä jos joku haluaa pastaa kaapit täyteen? Siitä vaan
Paskapaperit on lopussa, apuuuva!!
Ehkä sillä on vain tulossa makaronilaatikkohäät?
Kuka syö kotivarana tomaattimurskaa ja pastaa? Mulla on kotivaraa aina muutamiksi päiviksi, mutta syön kyllä muuta kuin tomaattimurskaa.
Sisko soitti just äsken ja kertoi että Triplan Prismasta on kaikki wc-paperit loppu ☺️ boi juma taas!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on vain tulossa makaronilaatikkohäät?
Tai hautajaiset
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Eikö viime keväästä jo opittu, että tuo on täysin turhaa ja naurettavaa.
Ei näemmä opittu. Meidän cittarissa on ollut jo viikon tyhjiä pasta- ja tomaattimurska hyllyjä. Hyla-maidot loppui viikonloppuna. ekan kerran sitten maaliskuun koronan 🤔
Pitää huomenna juosta hamstraamaan! Nopeat syövät hitaat!
Vierailija kirjoitti:
Oot myöhässä. Monet Prismat on auki 24/7
Täytyykin käydä hakemassa vessapaperia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot myöhässä. Monet Prismat on auki 24/7
Mut... mut :( mitä mä sit mun elämällä teen, jos en saa hamstrata.
...HAMSTRAAN HAMMASTAHNAT. hähähähähääää
Voi jeesus taas tuota iänikuista tomaattimurskaa.............. hamstratkaa mun puolestani vaikka koko maailman tomaattimurskat ja pastat ja jauhelihat. En jää kaipaamaan.
Nyt V I T T U ostetaan kun vielä voidaan!!! Kolmas aalto on tulossa ja pyyhkii 95% maapallon väestä!!!
Onneksi porukka hamstraa marttojen opeilla. Jää matsmarttiin ja fiksuruokaan niitä järkevämpiä tuotteita tarjolle melkein ihmismäiseen hintaan kun ne jämähtää markettien hyllyille.
Sinällään tuo ei kyllä järkevää käytöstä ole. Varmistaa tuotteiden loppumiset ja toimitusvaikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi porukka hamstraa marttojen opeilla. Jää matsmarttiin ja fiksuruokaan niitä järkevämpiä tuotteita tarjolle melkein ihmismäiseen hintaan kun ne jämähtää markettien hyllyille.
Sinällään tuo ei kyllä järkevää käytöstä ole. Varmistaa tuotteiden loppumiset ja toimitusvaikeudet.
Vain idiootit tilaa matsmartilta.
Ostettiin 2500€ tarvikkeita tänään. Kohta on muuten lopun ajat käsillä teillä.
Nyt mökille eristyksiin loppuvuodeksi. So long succers!!!!
Kasvatan itse omat tomaatimurskani. Pastaa ei syödä, mutta perunaa on tulossa perunamaalta taas ainakin puoleksi vuodeksi. Vessapaperia tilataan tuottajamyynnistä ja se tulee pihaan asti maitoauton kyydissä. Samassa kyydissä tulee voit, juustot, jogurtit, hillot, mehut, vanukkaat jne, kuin myös kaikki pieni maataloustarvike. Kauppaan ei oikeastaan tarvitse mennä koskaan. Lihaa, kanaa, munia ja maitoa, sekä puutarhan muita antimia on omissa nurkissa yli oman tarpeen. Marjat metsästä lisäksi.
Onkohan edes entiset purnukat käytetty?
Voi jumalauta. Eikö viime keväästä jo opittu, että tuo on täysin turhaa ja naurettavaa.