Hamstraus alkoi taas! Pasta, tomaattimurska ja vessapaperit lopussa meidän lähikaupoissa
Yksi vanhempi maskipäinen rouva osti ostoskärryt täyteen erilaista pastaa ja tomaattimurskaa.
Meille ei jää mitään 😵
Kommentit (61)
Tarvitsetko pakolla tomaattimurskaa? Minä en ole ostanut sitä kuin pari kertaa kymmenen vuoden sisään. Ei ole välttämättömyystuote.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko pakolla tomaattimurskaa? Minä en ole ostanut sitä kuin pari kertaa kymmenen vuoden sisään. Ei ole välttämättömyystuote.
Tekee lähes mistä tahansa syötävän makuista. Lisäyksenä vielä terveellistä, ei meinaa iske keripukki jos tomurskaa löytyy!
Itse ostin 12l votkaa hätävaraksi Eiköhän niillä viikon pärjää
Niin? Kyllä riskiryhmäläisillä on oikeus ostaa vaikka 3kk ruoat kerraksi, sitten voikin vain olla kotona ilman riskiä koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kyllä riskiryhmäläisillä on oikeus ostaa vaikka 3kk ruoat kerraksi, sitten voikin vain olla kotona ilman riskiä koronasta.
Voi kun voisikin. Töihin on mentävä.
Aika loogista: ne ekat hamstraukset on nyt syöty, aika ostaa uudet.
Vierailija kirjoitti:
Sisko soitti just äsken ja kertoi että Triplan Prismasta on kaikki wc-paperit loppu ☺️ boi juma taas!
Huvittuneena seurasin tänään Tåkmannin pihalla kun vanhukset selkä vääränä kantoi taas pazkapaperia. Hyvän hysterian saivat aikaseks tällä.
Porukka ei osaa pitää turvavälejä, ja sitten samat löyhäpäät hamstraavat jalkoväli hikisenä hyllyt tyhjiksi. No, jos ovat onnellisia tuolla tavalla eläessään, mikäpäs siinä.
Onko ihmiset oikeasti ehtinyt jo kuluttaa ne keväällä hamstratut wcpaperirullat?
parempi ostaa silloin kun on terve ja jaksaa hoitaa ostokset kuin silloin, kun on sairas eikä jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun voisikin. Töihin on mentävä.
Töihin ei ole pakko mennä. Toki töihin menemättömälle ei palkkaakaan tule, mutta mitään pakkoa töihin menoon ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmiset oikeasti ehtinyt jo kuluttaa ne keväällä hamstratut wcpaperirullat?
Ostin keväällä 8 rullaa wc-paperia ja kesällä 16 rullaa. Saanko jo ostaa lisää, vaikka kaapissa on vielä pari rullaa?
Nyt hakekaa vessapaperii se loppuu just ja joudutte pyyhkiin sormella!
Ei lopu Suomesta ruoka eikä vessapaperi. Järkeä kehiin.
Syytäkin hamstrata jos kohta ei saa liikkua mihinkään. Kynsiäkö meinaatte järsiä?
Vierailija kirjoitti:
OLEN LAPSI JA MULLA ON ÄITI NIMELTÄ OLIVIA
OLEN AINA HALUNNUT ÄITINK ETTÄ VOIN SORMETTAA SITÄ JA SITOA HÄNET SÄNKYYNI JA LAITTAA VIBRAATTORIN SEN PILLUUN VÄRISEMÄÄN
MUN ÄIDILLÄ ON SUUKAPULA NYT JA SE ITKEE TUOLLA ONPA SE KIIHOTTAVA SILLOIN
MULLA ON SIIS KIHARAPENIS JOS KAIKKI EI TIENNYT
Lopeta toi trollaus
Olet saanut jo poistettua monta keskustelua tolla typerällä narsismi jutuilla
Vierailija kirjoitti:
Syytäkin hamstrata jos kohta ei saa liikkua mihinkään. Kynsiäkö meinaatte järsiä?
Niin sinä et saa liikkua kun teippaan sinut mun sänkyyni ja panen sua strap-on lelulla
Ei voi olla näin tyhmää kansaa, eihän voi, sanokaa nyt ettei voi?
apua! VESSAPAPERI LOPPUU TAAS! NYT KAUPPAAN...
Ihmiset syö ihmeen paljon tomaattimurskaa.