Onko kukaan käynyt Turun Suurmarkkinoilla? 30 maasta ruokia
Kommentit (4)
Jos tarkoitat niitä kansainvälisiä markkinoita mitkä nyt on jokirannassa, niin kaukaa en sinne lähtisi, mutta poikettiin eilen kun lähellä asutaan. Kaikki sellaista mitä saa isoimmista ruokakaupasta, hauskahan siellä on toki kävellä ja pällistellä. Mutta ei siellä kyllä 30 maasta ole myyjiä, 10 ehkä.
Ei siellä mitään ihmeempiä myynnissä ole. Ja kaikki ei edes myy ruokaa vaan jotain perus markkinakrääsää... Muutama ok myyjä, esim. Paikalla paistettuja ranskalaisia leivonnaisia, saksalaisia makkaroita ja italiasta parmesania. Ei ainakaan ulkopaikkakunnalta mun mielestä kannata sitä varten lähteä. Jos muutenkin tulee lähistölle niin voi kävellä läpi. Ja ehkä ostaa jotain pientä tai kokeilla belgien vohveleita tai saksalaisia makkaroita. Toki ihan kotimaistakin leivonnaista, kalakukkoa yms. On myynnissä.
Suosittelen. Itse ostin suomalaista hunajaa monta purkkia, tanskalaista vadelma-passionmarmeladia, englantilaista sipuligoudaa, tuntemattoman valmistajan tuoksusaippuoita ja ties minkämaalaista makusuklaata ja mansikkahalvaa(?). Olen tyytyväinen kaikkiin ostoksiini.
Just meinasin laittaa samasta aiheesta avauksen :) Ajattelin huomenna lähteä katsomaan mitä kaikkea sieltä löytyy kun on kaupungille muutenkin asiaa.