Mikähän voisi olla kiva lahja 5-vuotta täyttävälle tytölle?
Kommentit (6)
Kävin just ostamassa 5v kummitytölle sellasen väritys/tehtäväkirjan jossa tarroja mukana, hyppynarun, värikynät, vihkosen, korttipelin, tarroja ja karkkia. N. 20eurolla sai kivoja juttuja josta hän on varmasti mielissään!!
Kävin just ostamassa 5v kummitytölle sellasen väritys/tehtäväkirjan jossa tarroja mukana, hyppynarun, värikynät, vihkosen, korttipelin, tarroja ja karkkia. N. 20eurolla sai kivoja juttuja josta hän on varmasti mielissään!!
Meillä tuonikäisellä on mieluisia juttuja mm. puuhakirjat, pujotteluhelmet, erilaiset askartelusetit. Kaikki tytöt eivät tietenkään tykkää askartelusta. Leluista mm. barbit joille voi itse värittää vaatteita ja Lego Friendsit.
Yksi omasta mielestäni hyvä lahja on myös omatekoinen lahjakortti, jolla lupaat viedä kummilapsen esim. elokuviin+ syömään ulos tai mitä keksitkin. Tuollaisen on meillä molemmat lapset saaneet kummitädeiltään ja on ollut tosi mieluinen lahja kaiken tavarakrääsän keskellä!
Meidän tyttö täyttää tänä kesänä viisi, ja toivoo itse lahjaksi barbeja, petshopeja, yms. roinaa ja leffoja, disneyn prinsessat tällä hetkellä suosikkeja :)
Äitinä arvostaisin justiinsa jotain itse tehtyjä lahjakortteja,joissa lahjan antaja lupaisi kustantaa lapselle jonkun touhupäivän/ leffan yms
leluista: Lego Friends, petshopit, barbit jne r
Leluja kuitenkin on aina liikaa, suosittelen siis askartelutarviketta (muovailuvaha tms), omaa pyyhettä, uimalaseja tms.
iippuen kiinnostuksen kohteesta
l