Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko pariterapiaan pätkääkään.

Vierailija
18.07.2013 |

Jos joku sieltä on avun saanut, olkoot onnellisia. Tämä on kyllä tosi harvinaista.

Ja nyt tulee se iso MUTTA. Muutos parisuhteen kehittämiseksi alkaa motivaatiosta/tahdosta. Jos sitä ei ole, niin ihan turhaa on juosta ammattilaisillakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen samaa mieltä, että motivaatiota pitää olla, jotta voi muuttaa elämäänsä. Jos et usko, että puhuminen auttaa, kukaan ei pakota sinua siihen. 

Minä uskon, ja minua puhuminen on auttanut. Terapeutti on avannut silmäni näkemään asioita myös muista näkökulmista kuin omastani tai mieheni. Terapiasta sain myös niin paljon voimia ja itsetuntoa, että jaksoin lopulta lähteä uuvuttavasta ja täysin toimimattomasta parisuhteesta. 

Vierailija
2/3 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvasta itseään täynnä olevasta terapeutista on apua. Ihmistä auttaa jos joku on oikeasti empaattinen ja osaa sitten alansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 18:54"]

Harvasta itseään täynnä olevasta terapeutista on apua. Ihmistä auttaa jos joku on oikeasti empaattinen ja osaa sitten alansa.

[/quote]

Niinkö sinulle on käynyt, että olet saanut itserakkaan kusipään terapeutiksi.? Silloin sinun pitää vaihtaa terapeuttia. Kyllähän sinä sen tiedät. 

Minulla on ollut ainoastaan empaattisia ja avuliaita terapeutteja. He ovat osanneet myös ammattinsa erinomaisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi