Amazonin verkkokauppa Suomeen
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/51841d59-a070-4679-a567-4085348c…
Tuo on hyvä uutinen. Loppuu näiden suomalaisten "verkkokauppojen" perseily.
Kommentit (17)
Olen ehkä omituinen, mutta mä annan mieluummin rahani Jeff Bezosille, kuin K-kaupan riistokauppiaalle joka ajaa mersulla. Haistakoon paskan!
En aio rahoittaa USA:a yhtään enempää.
Paljonkohan Amazon maksaa veroja Suomeen? Ei varmaan mitään. Miksi on paha, jos valtio omistaa kaiken, mutta ei ole paha jos yksi äijä aivan kohta omistaa kaiken? En osta Amazonista mitään.
Mille aloille on uhka? Verkkokaupat, entä muut?
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Amazon maksaa veroja Suomeen? Ei varmaan mitään. Miksi on paha, jos valtio omistaa kaiken, mutta ei ole paha jos yksi äijä aivan kohta omistaa kaiken? En osta Amazonista mitään.
Ei ne mitään toimistoa Suomeen varmaan perusta ainakaan ihan heti. Ne voi perustaa suomalaisen sivuston ja pyörittää logistiikkaa Ruotsista käsin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä omituinen, mutta mä annan mieluummin rahani Jeff Bezosille, kuin K-kaupan riistokauppiaalle joka ajaa mersulla. Haistakoon paskan!
Jeff ajelee mersua kalliimmalla autolla. Onneksi sinä maksat sen bensatkin.
Toivottavasti toimitukset hoitaa joku muu kuin Posti. Esim. Ranskassahan on mahdollista saada paketti jopa samana päivänä ja kaipasin nopeutta lisää tähän meikäläiseen verkkokauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toimitukset hoitaa joku muu kuin Posti. Esim. Ranskassahan on mahdollista saada paketti jopa samana päivänä ja kaipasin nopeutta lisää tähän meikäläiseen verkkokauppaan.
Matkahuollolla. Ajetaan Amazonin pihaan jono linja-autoja jotka ottaa paketit sinne alaosaan ja alkavat jakelemaan.
Muuten en ole kaivannut Amazonia, mutta toivon että tämä todella nyt viimeistään parantaa suomalaisten verkkokauppojen toimitusaikoja ja vie pois poskettomat postikulut.
Vierailija kirjoitti:
Muuten en ole kaivannut Amazonia, mutta toivon että tämä todella nyt viimeistään parantaa suomalaisten verkkokauppojen toimitusaikoja ja vie pois poskettomat postikulut.
Verkkokaupat eivät itse keksi niitä poskettomia postikuluja. Kyllä se on ihan tämä suomalainen posti.
Vierailija kirjoitti:
Amazonhan on kuuluisa veronkierrostaan.
sais tulla saa niitä hyviä tuotteita suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amazonhan on kuuluisa veronkierrostaan.
Ja työntekjöiden oikeuksien polkemisesta. Jostain ne voitot on tahkottava.
Toivottavasti tuolta saa KoolAidia ja Soda Stream Root Beeriä
Ei ne kauaa voi iloita kun Amazon tulee ja vie verkkokauppojen bisneksen tekemällä saman tuotteen omalle merkilleen... aivan kuten Jenkeissä siksipä en suosittele sitä kenellekään yrittäjälle.