Tiedän vähemmän lapsenhoidosta kuin keskiverto perheenisä
En halua lapsia, minua ei lapset kiinnosta. En tiedä niistä mitään eikä kiinnosta. Miksi miehet minut tavatessaan puhuvat lapsistaan kuin minua kiinnostaisi?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 15:25"]
Jos sulla ei ole lapsia niin eihän se mikään ihme ole. :) Vanhemmat monesti tykkäävät puhua lapsistaan. Ehkä ne miehet eivät tunne sinua kovin hyvin ja luulevat että sinua kiinnostaa lapset koska olet nainen > olettavat että kaikki naiset ovat kiinnostuneita lapsista?
[/quote]
Voi olla.
Viimeksi eilen sanoin eräälle miehelle, että en puhu vauvaa, kun hän alkoi kysellä jotain ohjeita lapsensa hoitoon. Mistä vitusta mun pitäisi tietää? Ärsyttää. Lisäksi nämä miehet ovat poikkeuksetta naimisissa, joten puhuisivat vaimoilleen.
Jaa. No sano ens kerralla että sulla ei ole lapsia, lapset ei kiinnosta, joten kysyy joltain muulta työpaikan naiselta jos ohjeita haluaa?
Itse olin samanlainen kuin sinä ennen omaa lastani. Enkä vieläkään tykkää toisista lapsista. Enemmänkin ärsyttää. Kauhulla odotan sitä aikaa kun niitä pentuja pitää katsella kotona kun omani tuo kavereitaan kylään...
Minä käännän puheenaiheen johonkin muuhun. Mikset sinä voisi?
Toki vaihdan puheenaihetta ja olen sanonut myös etten itse ole lapsista kiinnostunut, mutta sama juttu toistuu ja toistuu. Nykyään pidän kahvitaukoni hyvin lyhyinä tästä johtuen.
Jos sulla ei ole lapsia niin eihän se mikään ihme ole. :) Vanhemmat monesti tykkäävät puhua lapsistaan. Ehkä ne miehet eivät tunne sinua kovin hyvin ja luulevat että sinua kiinnostaa lapset koska olet nainen > olettavat että kaikki naiset ovat kiinnostuneita lapsista?