Alastomuudesta
Tuosta Viipale-ketjusta tuli mieleen, että liikutteko te alastomana kotonanne ja pihallanne? Sisällä sen vielä jotenkin ymmärrän, mutta miksi verannallakin ja puutarhatöissä? Onko se jotain itsensä esittelyn tarvetta?
Kommentit (14)
Aina kun mahdollista, kyllä. Tykkään olla ilman vaatteita. Mutta verannalla ja puutarhatöissä harrastan nakuilua vain mökillä jossa ei ole naapureita useaan kilometriin eikä ole kukaan näkemässä. Kotosalla kaupungissa vain sisätiloissa.
Alasti aina kuin voin tai mahdollisimman vähissä vaatteissa, jos olen esim. kaupungilla.
Itsekin nakuilen aika paljon kotona. Tosin minulle on väitetty että se täyttää pedofilian tunnusmerkit jos on alasti lastensa nähden...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:23"]
Itsekin nakuilen aika paljon kotona. Tosin minulle on väitetty että se täyttää pedofilian tunnusmerkit jos on alasti lastensa nähden...
[/quote]
Aika sairas väite ! Ei todellakaan ole pedofiliaa.
Mutta en minä sitä Viipaleita-muoriakaan ihan terveenä pidä kun ulkona pihalla alasti kekkuloi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:23"]
[/quote]
Aika sairas väite ! Ei todellakaan ole pedofiliaa.
Mutta en minä sitä Viipaleita-muoriakaan ihan terveenä pidä kun ulkona pihalla alasti kekkuloi.
[/quote]
Mutta jos hikoilee normaalisti paljon, kuten hän ainakin kertoo "tirisevänsä", niin ei taipeet haudu kun ottaa ilmakylpyjä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:54"]
Mutta jos hikoilee normaalisti paljon, kuten hän ainakin kertoo "tirisevänsä", niin ei taipeet haudu kun ottaa ilmakylpyjä.
[/quote] Ai se on hikoilua? Minä luulin, että se läski ämmä haisee paistuvalle pekonille ollessaan auringossa. :D
Yök. Inhottaa ajatella ämmiä reva levällään joka paikassa. Tiedän yhden kotonaan nakuilevan tyypin. Onneksi ei tarvi heillä vierailla. Inhottaisi istua niillä tuoleilla/sohvilla, kun toinen on siihen läväyttänyt paljaan jalkovälinsä joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 18:03"]
Yök. Inhottaa ajatella ämmiä reva levällään joka paikassa. Tiedän yhden kotonaan nakuilevan tyypin. Onneksi ei tarvi heillä vierailla. Inhottaisi istua niillä tuoleilla/sohvilla, kun toinen on siihen läväyttänyt paljaan jalkovälinsä joka päivä.
[/quote]
Minä tunnen kokonaisen perheen jossa vanhemmat ei kotonaan eikä tontillaan käytä vaatteita.
Ei inhota ollenkaan vaikka alussa vähän hämmensi esimerkiksi kun haki koulun jälkeen sinne ystävänsä luokse kyläilemään menneen lapsn tms.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 18:03"]
[/quote]
Minä tunnen kokonaisen perheen jossa vanhemmat ei kotonaan eikä tontillaan käytä vaatteita.
Ei inhota ollenkaan vaikka alussa vähän hämmensi esimerkiksi kun haki koulun jälkeen sinne ystävänsä luokse kyläilemään menneen lapsn tms.
[/quote]
Se Viipaleita-äitikin taitaa tuntea semmoisen perheen, onkohan kuinka yleistä Suomessa. Itse tiedän vain yhden pariskunnan (kun asuvat vastapäisessä talossa...)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 18:11"]
Se Viipaleita-äitikin taitaa tuntea semmoisen perheen, onkohan kuinka yleistä Suomessa. Itse tiedän vain yhden pariskunnan (kun asuvat vastapäisessä talossa...)
[/quote]
Meitä on sitten jo kolme? On yleisempää kuin luulin. Itse en ollut ennen noita ikinä tavannut sellaisia, vaikka teitenkin olen lukenut ja nähnyt ohjelmissa.
Mä olen tälläkin hetkellä munasillani sohvalla, koska en halua, että kassini sulavat tästä kuumuudesta.
Minä en ole Viipaleita-blogin pitäjä, mutta istuskelen kyllä parhaillaan ihan alastomana tässä omalla terassillani ja nautiskelen ilta-aurngon viime säteistä.
Pihani on normaali rivitalonpiha, toisin kuin sillä viitatulla naisella, jolla ei taida olla mitään naapureita moneen sataan metriin.
(Ja muuten. On se viipaleita nainen ollut pihalla alasti aiemminki, koska siellä kommenttilaatikossa se niiden adoptiootäti sanoi joutuneensa poistamaan kuvia, joissa Satu tekee pihatöitä alastomana.)
alastin on ihana uida, ja omalla terassillakin on nautinnollista nukkua päiväunet alastin, tykkään olla alastin, mutta yksityisesti, sisällä en ole koskaan alastin, paitsi sängyssä. Ulkona on ihanaa kun lämmin helletuuli kylpee ihoa.
Minä en liiku, tulee kylmä ja muutenkin liian paljas olo. Mutta ymmärrän kyllä naturismin, jotkut vaan tykkää olla alasti. Suotakoon se heille.