Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen mielipidettänne nopeasti: mitä teen jaloilleni?

Vierailija
18.07.2013 |

Täksi päiväksi on ennustettu hieman sadetta, lämpötila korkeintaan +20. Olen menossa ulkotilaisuuteen, johon aion laittaa mekon ja villatakin. Mutta mitä teen valkoisten säärieni kanssa? Annanko olla? Suihkutanko itseruskettavaa? Pitääkö sitä laittaa sitten muuallekin? Ovatko ohuet sukkahousut aivan liikaa? En haluaisi palella, mutta en myöskään ylipukeutua. Ja hyvältä tietysti pitäisi näyttää...

Toivon, että neuvotte!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkäänlaista taloudellista vaikeuksista? Tarvitsetko lainaa

tyhjentää velat? Oletko liike mies tai nainen tarvitsee

varoja viettää / hänen liiketoimintaa? Jos näin on, ota yhteyttä

georgecarsonloanfirm@gmail.com nopeasti ja kohtuuhintaisia hyvin

alhainen korko 2%, lisätietoja

Ota yhteyttä sähköpostitse:

georgecarsonloanfirm@gmail.com

Vierailija
2/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettava ei ehdi vaikuttaa vielä. Ellet siis käytä sellaisia 90-luvun haisevia lankkeja :D

Laita ohuet sukkahousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 09:52"]

Itseruskettava ei ehdi vaikuttaa vielä. Ellet siis käytä sellaisia 90-luvun haisevia lankkeja :D

Laita ohuet sukkahousut.

[/quote]

Kolmessa tunnissa tulee kyllä väri pintaan, olen kokeillut tuota itseruskettavaa. Joten ehtisi. Mutta eikö sukkikset siis ole ihan mummojuttu? ap

Vierailija
4/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ennustettu reipastakin sadetta eli sukkahousut voivat roiskiintua pahasti. ap

Vierailija
5/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin suihkutettavaa itseruskettavaa tai 15denierin seitinohuet sukkikset joissa päivetystä antava sävy, kaukana mummomaisuudesta.

Miksi havahduit asiaan vasta nyt?

Vierailija
6/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitään roiskiinnu, mitä nyt sillä tarkoitatkin..löytyy myös 10denierin vahvuisina.

-5-

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 09:57"]

Lisäksi ennustettu reipastakin sadetta eli sukkahousut voivat roiskiintua pahasti. ap

[/quote]

Vierailija
7/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sukkahousut. Ja katokin että ne on sukkahousut eikä mitkään prkleen legginsit.

Vierailija
8/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes omista legginsejä! Mutta ehkä sitten ne sukkahousut... ap

Vierailija
9/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on luvattu sadetta niin mä laittaisin vaan mekon sijasta farkut.

Vierailija
10/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 10:08"]

kun on luvattu sadetta niin mä laittaisin vaan mekon sijasta farkut.

[/quote]

En omista farkkujakaan eikä ole mitään kivoja kesähousuja. ap

Vierailija
11/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus on junttia. Vaalea iho kertoo siitä, että ihminen välittää terveydestään.

Vierailija
12/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin itseruskettavaa. Sääriin, en muualle. Väriero on niin pieni, ettei siihen kukaan kiinnitä huomiota. Käsivarret ovat sitä paitsi saaneet hieman enemmän aurinkoa kuin sääret, joten eivät ole ihan niin olmit.

Sukkahousut vain, jos kengissä on umpikärki tai sukkiksissa avoin kärki. En kyllä ole itse ajatellut laittaa sukkiksia minnekään ennen elokuun loppua.

Vierailija
13/14 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin itseruskettavaa. Sääriin, en muualle. Väriero on niin pieni, ettei siihen kukaan kiinnitä huomiota. Käsivarret ovat sitä paitsi saaneet hieman enemmän aurinkoa kuin sääret, joten eivät ole ihan niin olmit.

Sukkahousut vain, jos kengissä on umpikärki tai sukkiksissa avoin kärki. En kyllä ole itse ajatellut laittaa sukkiksia minnekään ennen elokuun loppua.

Vierailija
14/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Do you need a quick loan to solve your financing needs? We offer loans from 2,000.00 to 50,000,000.00, we are reliable, strong, fast and dynamic, without credit check and we offer 100% foreign loan guarantees at the time of transfer. We also borrowed any foreign currency loan with an interest rate of 2% of all loans. If you are interested, please contact us via this email: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) (bryanstefanloanfirm@outlook.com) or WhatsApp: +919654763221

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi