Rannalla bikineissä
Minusta on todella kivaa olla julkisella rannalla bikineissä. Se kun miehet katselevat, ja myös pitävät näkemästään, tuntuu mukavalta. :) Olenko ainut joka saa kiksejä tästä? :D Kumpa tulisi helteet, niin voisi olla useammin rannalla.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En ole ehkä niin nuori kuin sinä (vaikutat alle kaksikymppiseltä), mutta minä tykkään myös olla bikineissä. Itseasiassa, se on yksi minun fantasioistani. Kiihotun lähes aina rannalla. Etenkin, kun tulen järvestä ja olen märkä. En tiedä kuinka yleistä tämä meidän juttu on, mutta ei kovin harvinaista. Uimapuvut ovat myös kivoja, kun ne ovat tiukkoja. Kannattaa kokeilla. Vink, vink.
Uimapuvuissa en tunne itseäni niin seksikkääksi, mutta on ne myös kivoja, etenkin märkinä. Harmi, kun niissä ei saa niin paljon katseita. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä tuntuu hyvältä kun naisten katse hakeutuu haaruksiini.
Haaruksia on aina kiva katsella. ;)
Kiva tuntea katseesi. Joskus se kyllä meinaa polttaa.
Polttaa saa, mutta jos alkaa kirvelemään, niin sitten äkkiä veteen. ;D
Niin teen kun seuraavan kerran tulet mua vastaan.
lisää siunlaisia naisia tähän maailmaan!
En saa kiksei niin ku sä, mut onha se kivaa. ;-)
No elokuu jo, ei tässä montaa hellepäivää enää ehdi olla. Porukatkin kaikki kohta jo takaisin töissä ja kouluissa.
Vierailija kirjoitti:
No elokuu jo, ei tässä montaa hellepäivää enää ehdi olla. Porukatkin kaikki kohta jo takaisin töissä ja kouluissa.
Vielä on kesää jäljellä! Olen työtön, joten ei tarvitse herätä aamulla 9 aikaan. :P
Minulla on sama mutta salivaatteilla. Tykkään tiukoista legginseistä ja urheilutopeista. Ja ne katseet. AAH! Ne katseet, joita saan miehiltä kun venyttelen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama mutta salivaatteilla. Tykkään tiukoista legginseistä ja urheilutopeista. Ja ne katseet. AAH! Ne katseet, joita saan miehiltä kun venyttelen.
Salilla on myös kivaa, mutta salivaatteet ei ole niin paljastavia, niin en saa niistä samalla tavalla kiksejä. :)
Minäkin olen kaunis nuori nainen, jolla timmi muodokas kroppa. En saa mitään kiksejä sen esittelystä tuntemattomille miehille rannalla :D huomiota saan tarpeeksi ihan vaatteet päälläkin.
Omaa ukkoa on tosin kiva kiusata eri tavoin.
Polttaa saa, mutta jos alkaa kirvelemään, niin sitten äkkiä veteen. ;D