Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lakeja olet ajatellut alkaa olla noudattamatta?

Vierailija
17.07.2013 |

Etenkin Vihreiden ja Vasemmistoliiton ministerien ja kansanedustajien esimerkin mukaisesti noudatettavat lait voi valita kuin ravintolan menusta aivan omien mieltymysten mukaan. Kuten olemme saaneet kuulla, laittomasti maassa olevia voi piilotella, autoverot voi jättää maksamatta ja lisäksi remonttimiehille voi maksaa pimeästi ilman, että siitä tulee huono omatunto tai, että siitä edes seuraisi minkäänlaista rangaistusta.

Ainahan jokainen joitakin pieniä rikkeitä tekee, mutta nykyään hieman isompikin rötöstely näyttäisi olevan täysin sallittua. Onko jotain sellaisia lakeja, joita av-mamman olisi erittäin soveliasta ja ennen kaikkea helppoa rikkoa? Ehdotuksia tulemaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan noudattamasta liikennesääntöjä, vetelen töihin +200km viisarissa, venäjältä voisi alkaa tuomaan tupakkaa ja myymään sitä paikallisille teineille.

Vierailija
2/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, Hautalahan sanoi että auttoi sitä siivoojaa. Kelpaako se räsästelijöille - eihei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut ruveta aktiivisesti syrjimään uskovaisia, mun omatunto käskee ja Spagettihirviön kootut horinat.

Vierailija
4/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin punaisia olen kävellyt ennenkin, jos autoja ei näy mailla halmeilla. Mutta en ikinä silloin, jos lähistöllä on alle 13-vuotiaan näköisiä. 

Valitettavasti lakien rikkominen on vain kansanedustajien ja eliitin etuoikeus. 

Vierailija
5/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 22:15"]

Päin punaisia olen kävellyt ennenkin, jos autoja ei näy mailla halmeilla. Mutta en ikinä silloin, jos lähistöllä on alle 13-vuotiaan näköisiä. 

Valitettavasti lakien rikkominen on vain kansanedustajien ja eliitin etuoikeus. 

[/quote]

Eihän ole, perinteisestihän se on ollut rikollisten etuoikeus ja nyt siis myös uskisten. Kehitys kehittyy!

Vierailija
6/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan paljon arvostanut tähänkään asti näitä maamme päättäjiä, joten enpä heidän esimerkin tai neuvojen mukaan ajatellut nytkään lähteä toimimaan.

Vierailija
7/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähät välitän ehdotuksista suitsia mielipiteitä ja puheita. Kirjoitan edelleen, kuten tähän saakka. Sananvapauden nojalla.

Vierailija
8/8 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus ennen = kuinka ratkaista ongelmia, vaikka joku voi siitä suuttua.

Sananvapaus nykyään = kuinka loukata ihmisiä mahdollisimman ilkeästi ilman ainuttakaan todellista, realistista ja perusteellisesti mietittyä ratkaisuehdotusta ongelmiin.

Sanomattakin on selvää, että asiat rupeaa menemään päin vittua eikä sitä tarvitse odottaa kauan.