Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onnistuuko lastenhoitajaksi koulutus oppisopimuksella?

Vierailija
17.07.2013 |

Olen miettinyt asiaa, enkä voi alkaa täysopiskelijaksi ainakaan, joten oppisopimus olisi paras vaihtoehto. Ymmärrän, että lastentarhaopettajaksi en missään nimessä voi oppisopimuksella lukea, mutta entäs lastenhoitajaksi? Onko tietoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://oppisopimus.org/koulutus-oppisopimus-ammatit löytyy kattava määrä ammatteihin joihin voi opiskella oppisopimuksella ja tuolta löytyy tarkempaa tietoa oppisopimuksesta :) Se vaan kantsii muistaa että rohkein mielin ja itsevarmasti kysyy oppisopimus paikkaa nii saa varmastikkin sen. Omakohtaisesti sain oppisopimus paikan, siten että olin ekaks työharjoittelussa ja kysyin pomolta ja se oli ihan positiivisin mielin kun tiesi miten työskentelen jne nii pysty ottaa oppisopimuksella :)

Vierailija
2/9 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen pk-ryhmässä on lähihoitajaopiskelija, joka on oppisopimuksella opiskelemassa lastenhoitajaksi. Ja hyvä hoitaja onkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siislähihoitajaksi? Onnistuu kyllä

Vierailija
4/9 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekä lähihoitajaksi että lastenohjaajaksi voi oiskelle oppisopimuksella.

Vierailija
5/9 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa netistä, millaisia työvoimakoulutuksia oman TE-toimistosi tarjonnassa on. Oppisopimus on yksi vaihtoehto, mutta työttömyysetuudella voi opiskella myös työssäoppimispainotteisesti tai ihan perinteisellä tavallakin.

Vierailija
6/9 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja on nykyään lähihoitaja joka erikoistuu lapsiin (ja nuoriin).

Vierailija
7/9 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 20:18"]

Lastenhoitaja on nykyään lähihoitaja joka erikoistuu lapsiin (ja nuoriin).

[/quote]

Tai lastenohjaaja

Vierailija
8/9 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulutasoisen ammatin voi opiskella lähes minkä vaan, jos vaan työnantaja löytyy, amk- tai yliopistotasoista ei. Näin mulle on sanottu opsotoimistossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme