Miehet: onko ruutuhame seksy?
Kommentit (31)
No oisit toki voinu jotain tosta ruutuhameestakin sanoa, kun siitä kysyin.
No se kuosi on vähän tyhmä, enemmän siitä kiinni minkälainen leikkaus ja minkälaisen kropan päällä.
Annan yllä mitä tahansa näyttää todella kuumalta.
Eikä hän kyllä ikinä oma-aloitteisesti lähtisi mihinkään "brittikoulutyttö" -hölmöilyyn.
Ei ole seksy ellei ole seksyn naisen yllä.
On, koska se on sopivan pituinen, eli noin reiden puoliväliin ja sellainen alhaalta leveämpi ja vekitetty joka elää kivasti liikkeiden mukana. Juuri siksi setämiehet ovat vaatineet sellaiset Englannin koululaisille.
Vierailija kirjoitti:
No se kuosi on vähän tyhmä, enemmän siitä kiinni minkälainen leikkaus ja minkälaisen kropan päällä.
Annan yllä mitä tahansa näyttää todella kuumalta.
Eikä hän kyllä ikinä oma-aloitteisesti lähtisi mihinkään "brittikoulutyttö" -hölmöilyyn.
Ketä kiinnostaa joku Anna tässä ketjussa????.... Ja mitä tää läskien vainoaminen on tässä ketjussa Ja onko sitä pakko tunkea joka ketjuun???... Perustakaa sille aiheelle vaikka ihan oma ketjunne kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä turhanaikaiseata itsestäänselvyydestä joka on sama kaikkien vaatekappaleiden kohdalla ja menkää muualle häiriköimään!
Miksi on niin tärkeätä tietää onko jokin asia naisella seksikäs vai ei miesten mielestä? Hanki mieluummin hyvä itsetunto. Eivät miehetkään tuollaisia alennu kyselemään .
Huomattavasti seksikkäämpää on oikeinkirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä turhanaikaiseata itsestäänselvyydestä joka on sama kaikkien vaatekappaleiden kohdalla ja menkää muualle häiriköimään!
Mitäs sitten kyselet typeriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koko foorumi on pullollaan vastaavia vastakkaiselle sukupuolelle esitettyjä kysymyksiä älä itse ole täällä jos ei tällaiset miellytä
Nettikiusaaminen on kivaa jee! Sinä olet tyhmä! Sinäpäs! Sinäpäs!
M36 kirjoitti:
Miksi on niin tärkeätä tietää onko jokin asia naisella seksikäs vai ei miesten mielestä? Hanki mieluummin hyvä itsetunto. Eivät miehetkään tuollaisia alennu kyselemään .
No kyllähän ne kyselee. Joka onnistuu "miellyttämään" vastakkaista sukupuolta parhaiten hän saa sen jonka haluaa! Ei se ole mitään luuserimeininkiä. Paljon pahempi se on kulkea ihan urpoissa vaatteissa ja vaatia toisten mielenkiintoa ja raivota kun ei sitä saa...
No kyllähän lyhyt hame on kauniilla naisella aina seksikäs, mutta itse en pidä siitä, mitä tämä koulutyttöhame edustaa. Lapsien seksualisointia. Ei siis seksikäs lapsen päällä, vaan noin 20-35-vuotiaiden nättien naisten päällä, kuten muutkin lyhyet hameet.
Jahah. No mikä vaate sitten on nätti yli 35-vuotiaan nätin naisen päällä? ....
Vierailija kirjoitti:
Jahah. No mikä vaate sitten on nätti yli 35-vuotiaan nätin naisen päällä? ....
Itse olen 24-vuotias mies, koen vetoa tällä hetkellä 20-35-vuotiaisiin naisiin. Kun täytän 35, osaisin varmaankin vastata tuohon.
Erittäin kuuma, toimii takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koko foorumi on pullollaan vastaavia vastakkaiselle sukupuolelle esitettyjä kysymyksiä älä itse ole täällä jos ei tällaiset miellytä
No faktahan on että seksikäs nainen on seksikäs vaikka roskapussi päällä eikä mikään seksy hame tee epäseksikkäästä naisesta yhtään sen seksikkäämpää, joten kysymys on hieman ihmeellinen.
Ihastukseni päällä jätesäkkikin on seksy <3 sitähän sinä kysyit ;D