Ottaa päähän kun luullaan nrkomaaniksi
Otsikko kertoo kaiken. Olen normaalipainoinen, hoikka nuori nainen ja pukeudun ikäisekseni. Mummot kyräilee. Vartijat seuraa.
Jakkupukuunko tässä ...tana pitää ruveta pukeutumaan?! Muita, joilla sama ongelma?
Kommentit (12)
On sanottu mallin näköiseksi, ja mallithan käyttävät huumeita... Huoh. En haluaisi lihottaakaan. Ehkä ryhdyn naisbodariksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun ei ole kuvaa.
Minua luullaan ilmeisesti varakkaaksi, vaikka olen työtön. Silloin tällöin kadulla joku ihan juoksee perään/valitsee minut kohteekseen pyytääkseen rahaa. Tai sitten näytän kiltiltä?
Se on se kilttiys, olen köyhä opiskelija joka pukeutuu edullisiin alennusrytkyihin, ja olen jatkuvasti rahan kerjäämisen (ja feissareiden...) kohteena.
Hiukset pois roikkumasta silmiltä. Ryhti paremmaksi.
Nuoria seurataan tarkemmin myymälöissä. Itsekin huomaan tulevani joskus seuratuksi tarkemmin vaikka olen eläkeläinen, jos on päällä väljät vaatteet joissa on isot taskut tai takki on auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua luullaan ilmeisesti varakkaaksi, vaikka olen työtön. Silloin tällöin kadulla joku ihan juoksee perään/valitsee minut kohteekseen pyytääkseen rahaa. Tai sitten näytän kiltiltä?
Se on se kilttiys, olen köyhä opiskelija joka pukeutuu edullisiin alennusrytkyihin, ja olen jatkuvasti rahan kerjäämisen (ja feissareiden...) kohteena.
Lopeta kilttiys.
Selaa Jordan Petersonin materiaalii, käy parturis, salil, baaris.
Ole röyhkeä, itsevarma, dominoiva.
Minulla on kuulemma "kiltit kasvot" ja tästä hyvästä olen se, jolta aina pummataan "bussi/ruokarahaa" Kun tarjoudun leimaamaan ks. ihmisen omalla kortillani bussiin tai ostamaan kassillisen ruokaa, olenkin yhtäkkiä huo*a.
Pukeutuminen tai käytöksesi on normaalista poikkeavaa.
Teen itse jonkin verran asiakkaiden profilointia ja nämä ovat asiat, joihin herkästi kiinnittää huomiota. Huppari ja verkkarit menevät normaalista pukeutumisesta, mutta jos tähän yhdistää sotkuisen meikin, isonpuoleisen kassin/repun ja lasittuneet silmät niin huomio herää. Vielä päälle arvaamaton liikerata ja pälyilevä katse niin kyllähän niitä tulee seurattua tarkemmin.
Toki myös se minkkiturkisrouvakin voi varastaa ja nyt viimeisimpänä oli herttaisen oloinen mamma, joka ulkoisesti näytti pullantuoksuiselta perheenäidiltä.
Eli olet kalpea, kolhon ja riutuneen näköinen, tummat silmänaluset? Ei meikkiä. Huppari ja farkut? Alipainoinen? Pälyilet ympärillesi? Hiukset sutaistu ponnarille? Oma väri tukassa tai joku liian tumma omaan ihoon nähden. Lyhyet lakkaamattomat kynnet? Pesemätön tukka, paskaiset vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun tosin itse ihan hyvin, koska ostan vaatteita mieluummin harvoin ja sitten kestävää. Kaupassa kuitenkaan myyjät eivät ole niin innokkaita palvelemaan, joten varmaan kiltteys on oikeampi veikkaus.
1
Vierailija kirjoitti:
On sanottu mallin näköiseksi, ja mallithan käyttävät huumeita... Huoh. En haluaisi lihottaakaan. Ehkä ryhdyn naisbodariksi?
Oletko ap siis?