Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luke Skywalker on psykopaatti

Vierailija
04.08.2020 |

Kun Benin kanssa tulee Enonsa tilalle ja löytää kärventyneet ruumiit jotka kuuluvat ihmisille jotka ovat kasvattaneet hänet vauvasta asti.

Luke osoittaa sydäntä riipivää tuskaansa... noin 5 sekunnin ajan.

Sitten menee Benin kanssa baariin etsimään kuskia, eikä enää ikinä näytä merkkiä että muistaisi näiden kahden olleen olemassakaan.

Tuhottuaan uudelleenrakennetun Kuolemantähden.
Joka oli keskeneräinen ja on varma että stormtrooperit eivät olleet rakentamassa sitä, joten siellä oli siis siviilejä rakentamassa sitä ja mahdollisesti näiden perheetkin. Suurin osa uhreista oli siis vain siviilejä jotka oli palkattu duunaamaan jotain valtion projektia.

Luke päättää juhlistaa tätä joukkosurmaa juhlimalla Ewokkien kanssa, Ewokin syövät ihmisiä.

Tulee selvästi isäänsä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se leffoissa menee. Sankari suree kuolemaa yhden 15 sekunnin kohtauksen ajan ja lähtee sitten kostoretkelle. Satujahan nää on. 

Vierailija
2/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitko koskaan darth plagueis viisaan tragediasta? En olettanutkaan. Se on sith legenda. Darth plagueis oli sithin tumma lordi, niin viisas ja niin voimakas , että hän kykeni käyttämään Voimaa vaikuttaakseen midiklorianeihin ja luodakseen elämää. Hänellä oli niin syvä tietämys pimeästä puolesta, että hän kykeni jopa estämään niitä, joista hän välitti, kuolemasta. Voiman pimeä puoli on tie moniin kykyihin joita jotkut pitävät luonnottomana. Hänestä tuli niin voimakas, että ainoa asia mitä hän pelkäsi oli voimansa menettäminen, minkä hän lopulta menettikin. Valitettavasti, hän opetti oppilaalleen kaiken, minkä tiesi. Sitten hänen oppilaansa tappoi hänet hänen nukkuessaan. Ironista. Hän pystyi pelastamaan muita kuolemalta, muttei itseään. Ei jedeiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... tämä selvä sitten.

Vierailija
4/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoinen elokuva olisi jos tämän kohtauksen jälkeen olisi tullut pari viikkoa luken kännäystä ja sängynpohjalla murehtimista ja muuta äksyilyä ennen kuin ben olisi saanut luken hinattua sinne baariin seuraavaan kohtaukseen. Aika pitkä varsinkin.

Sitäpaitsi luke tuhosi 2 kuolontähteä kolmessa elokuvassa, tai sen tokan tuhosi kaverit. Mutta nekin oli sitä ennen tuhonneet mm. yhden planeetan kokonaan plus kaikki se muu mitä imperiumi oli tuhonnut valtaan varmistellessaan eli matemaattisesti 1 kuolontähti plus keisari kavereineen oli pienempi tuho. 

Vierailija
5/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuhoamalla joukkotuhoaseet joilla olisi ollut potentiaalia triljoonien tappamiseen niin onkin psykopaatti, näkökulma sekin...

Vierailija
6/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saisi Disney tehtailla osia elokuvasarjaan. Jokainen osa neljän tunnin spektaakkeli:

Star Wars 7: Jedin tuska

Star Wars 8: Jedi kieltää tapahtuneen

Star Wars 9: Jedin hyväksyntä

Jne.

Lopulta sitten sinne baariin.

Vierailija
7/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuhoamalla joukkotuhoaseet joilla olisi ollut potentiaalia triljoonien tappamiseen niin onkin psykopaatti, näkökulma sekin...

Voihan psykopaattikin tehdä hyviä asioita, joskaan todennäköisesti ei jaloista päämääristä.

Ensimmäisessä leffassa Luke päätyi Kapinallisten joukkoihin vaan koska halusi päästä siskonsa pikkuhousuihin.

Sen jälkeen? Eipä kai ollut muutakaan paikkaa missä hengailla.

AP.

Vierailija
8/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Star Warsin universumista, mutta itse elokuvathan ovat todellisuudessa todella paskoja.

Vierailija
9/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se leffoissa menee. Sankari suree kuolemaa yhden 15 sekunnin kohtauksen ajan ja lähtee sitten kostoretkelle. Satujahan nää on. 

Toisaalta olisiko paljon katsojia, jos parin tunnin leffassa olisi tragedia alussa ja 1:55 sankari istuisi sohvalla suremassa?

Vierailija
10/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten järkytyin siitä, että ne söpöt nallekarhut syö ihmisiä. Kuka muka aidosti kaveeraa ruokansa kanssa? Varmasti fantasioivat Luken ynnämuiden syömisestä.

Vierailija
11/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten järkytyin siitä, että ne söpöt nallekarhut syö ihmisiä. Kuka muka aidosti kaveeraa ruokansa kanssa? Varmasti fantasioivat Luken ynnämuiden syömisestä.

Olen itse pohtinut mitä tapahtui niille planeetalla olleille Imperiumin sotilaille, nallet näyttää soittavan musiikkia niiden kypärillä, mutta itse sotilaita ei näy missään.

Vierailija
12/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pohtinut mitä tapahtui niille planeetalla olleille Imperiumin sotilaille, nallet näyttää soittavan musiikkia niiden kypärillä, mutta itse sotilaita ei näy missään.

parempi kun et tiedä

Vierailija
13/13 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

parempi kun et tiedä

No siellähän niitä pyöriteltiin kuvan ulkopuolella nyljettyinä vartaissa, välillä vähän nalle leikkasi palasta ja laittoi suuhunsa jamjam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi