Jes! Nyt saa karppikin syödä Kingistä.
Uusi light ei sisällä ollenkaan sokeria! Ei ku kauppaan...
Kommentit (24)
Eikös se liian isojen annosten ja liiallisen rasvan mättäminen just ole lihavien ongelma?! Kyllä mun mielestä sillon pitäis ihan ekana opetella ns. normaali ruokavalio (lautasmalli) ja välillä pysähtyä miettimään sitä, että miltä sen kylläisyyden tunteen kuului taas tuntuakaan... Eikä vaan olla iloinen kun saa syödä kokonaisen broilerin pari kertaa päivässä + paaljon muuta.
Auttaa sekin varmaan hetken aikaa ja alussa varmaan painokin tippuu mutta kuka tosi lihava, jolla on ongelmia syömisen suhteen oikeesti pystyy noudattamaan jotain tollasta lopun ikäänsä. Ja sitten kun " romahdettuaan" siihen karppi" dieetin" rasvamäärään lisää ne valtavat määrät hiilihydraatteja, niin paino on taas huipussaan parin vuoden päästä...
Vierailija:
Eikös se liian isojen annosten ja liiallisen rasvan mättäminen just ole lihavien ongelma?! Kyllä mun mielestä sillon pitäis ihan ekana opetella ns. normaali ruokavalio (lautasmalli) ja välillä pysähtyä miettimään sitä, että miltä sen kylläisyyden tunteen kuului taas tuntuakaan... Eikä vaan olla iloinen kun saa syödä kokonaisen broilerin pari kertaa päivässä + paaljon muuta.
Auttaa sekin varmaan hetken aikaa ja alussa varmaan painokin tippuu mutta kuka tosi lihava, jolla on ongelmia syömisen suhteen oikeesti pystyy noudattamaan jotain tollasta lopun ikäänsä. Ja sitten kun " romahdettuaan" siihen karppi" dieetin" rasvamäärään lisää ne valtavat määrät hiilihydraatteja, niin paino on taas huipussaan parin vuoden päästä...
mutta minä olen karpannut vasta kuukauden ja näytän paremmalta kuin koskaan, vaikka painan vielä 90kg ja olen 168cm pitkä. Olen laihtunut vasta 4,5kg, mutta jostain syystä karppaaminen pienentää juuri mahaa ja vie kasvoilta turvotuksen, mikä saa näyttämään laihemmalta kuin onkaan. Myös fyysisesti voin mahdottoman hyvin ja makean himoni on kadonnut täysin.
Syön vain vähän hiilihydraatteja (2 näkkileipää + kasvikset ja maitotuotteet) päivässä. En ole kaivannut päiväunia koko kuukauteen ja seksihalunikin ovat palautuneet nuoruusvuosien tasolle.
Aloitin karppaamisen, koska 2-tyypin diabetes ja verenpainetauti kolkuttelivat ovella ja suositeltu lautasmalli ei auttanut minua. Luulen, että kaikki eivät tarvitse vähähiilihydraattista ruokavaliota. Vain sellaiset, joiden insuliiniresistanssi on heikentynyt, kuten minulla.
Vierailija:
Mutta joillakin karppaaminen voi olla muotioikku, laihduttamisen väline, ei niinkään uusi, elämänmittainen ruokavalio ja elämäntapa.