Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakastemustikka huonolaatuista!

Vierailija
04.08.2020 |

Lidlistä ostettu pakastemustikka erittäin suuri pettymys. Joukossa järkyttävästi kuivaa ja raakaa mustikkaa. Oli keväällä ostettava pakastemustikkaa kaupasta, kun loppui jo alkuunsa viime vuonna kerätyt.
Ärsyttävää syljeskellä p*skoja mustikoita suustansa aamupuuroa syödessä ☹️

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit

Vierailija
2/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein pakastemustikoita, eri merkkejä, ja aina ne joutuu siivoomaan ennen käyttöä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seassa on myös kaarnikoita. Rutina vaan käy kun pureksii.

Vierailija
4/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putosi puuroon kaarnalaiva, niin ärsyttävää.

Vierailija
5/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seassa on myös kuusen neulasia yms.

Vaikeahan siitä on päästä yli että tietää että mustikkasi on poiminut ulkomaalainen joka on keräilyn välissä ulostanut ja pissannut luontoon, mitenkähän hyvä käsihygiyenia siellä metsässä on ollut?

Siksi keräänkin nyt itse ja on jo paljon tullut.

Vierailija
6/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota, kun minä en ole sellasta huomannut. Eilenkin ostin Lidlistä suomalaista pakastemustikkaa ja oli hyvälaatuista. Taitaa joku mustikanmyyjä olla aloittaja jolla on oma lehmä ojassa?

Vierailija
7/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kaarnanpalasia vai?

Viime vuonna ostin pakastepuolukoita, ja niissäkin oli jotain ihmeellistä kovaa ja rouskuvaa seassa. En saanut selville mitä se oli, mutta eihän niitä voinut käyttää.

Vierailija
8/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pakastemarjoja sekä tilalta.fi että pohjolanlähiruoka.fi, erinomaiset marjat. En enää pakasta itse, tilaan valmiin satsin kun tarvii. Olen luopunut isosta pakastimesta, side-by-side jääkaappi riittää

Vierailija
9/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tuota, kun minä en ole sellasta huomannut. Eilenkin ostin Lidlistä suomalaista pakastemustikkaa ja oli hyvälaatuista. Taitaa joku mustikanmyyjä olla aloittaja jolla on oma lehmä ojassa?

Sulla on sattunut hyvä tuuri tai sit on suun tuntoaisteissa jotain vialla

Vierailija
10/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteet nyt yleensäkin on huonolaatuisia, halpaa ulkomaalaista halpistavaraa...

Vierailija
11/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksenmarjat eli kaarnikat huomasin myös, niiden siemenet on ikäviä rouskuteltavia.

Mutta eipä ne kalliitakaan ole, ei voi tehopoimituilta ja koneputsatuilta enempää odottaakaan.

Vierailija
12/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin tuotteet nyt yleensäkin on huonolaatuisia, halpaa ulkomaalaista halpistavaraa...

No siitä olen samaa mieltä, mutta tämä oli suomalaista Pakkasmarjan mustikkaa.

Vierailija
13/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin pakastemustikat on kotimaisia. Samoin kuin monet muutkin tuotteet. Luuletko että S- ja K-ryhmät myyvät vain kotimaisia tuotteita?

Vierailija
14/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kaarnanpalasia vai?

Viime vuonna ostin pakastepuolukoita, ja niissäkin oli jotain ihmeellistä kovaa ja rouskuvaa seassa. En saanut selville mitä se oli, mutta eihän niitä voinut käyttää.

Kaarnikat on variksenmarjoja. Niissä on kovat siemenet jotka rouskuvat purtaessa. Terveellisiä marjoja ne kyllä on.

Vierailija
15/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarnikka eli variksenmarja on oikea terveyspommi.

Vierailija
16/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kaarnikkamustikoita oli cittarissa ja Lidlissä. Tälle seudulle ei tullut viime kesänä lainkaan mustikkaa niin eka kertaa ostin pakastettuja.

Vierailija
17/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen aloitus sitten keskellä parasta mustikkasesonkia.

Vierailija
18/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seassa on myös kuusen neulasia yms.

Vaikeahan siitä on päästä yli että tietää että mustikkasi on poiminut ulkomaalainen joka on keräilyn välissä ulostanut ja pissannut luontoon, mitenkähän hyvä käsihygiyenia siellä metsässä on ollut?

Siksi keräänkin nyt itse ja on jo paljon tullut.

Eipä ne ulkolaiset poimijat taida paljon käsin marjoihin koskea. Kauhovat saaveihin niillä jättipoimureilla.

Vierailija
19/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen aloitus sitten keskellä parasta mustikkasesonkia.

Niin? Entä sitten? Aika on mitä parhain.

Vierailija
20/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viime talven nypin aamupalamustikoiden seasta variksenmarjoja. Onko niitä PAKKO laittaa mustikoiden sekaan kun paketissa lukee kuitenkin että sisältää mustikoita.  Silloin ei saisi olla mitään muuta mukana. Hyvin jos käy niin niiden pieni kivi rikkoo hampaat.