Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö sokerirasitus kokeessa 10 tuntia

Vierailija
16.07.2013 |

syömättä ja juomatta?

Löydän yhtäkkiä netistä 12 tunnin mainintoja mutta muistelen, että kun varasin aikaa sanoivat 10 tuntia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kymmenen tuntia on varmaan ok mut ei enää sitä vähempää.

Vierailija
2/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi mukavaa kun tuntuu, että ehdin tulla hirmu nälkäiseksi ennen nukkumaanmenoa jos pitää nyt jo lopettaa. Ja janokin tulee ja lisäksi jännittää tuo koetulos kun suvussa on diabetestä ja painoa on viime vuosina huomaamatta kertynyt.  Mutta pyrin vaikka 11.5 tuntiin tuon syömisen ja juomisen osalta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli ohjeissa se 12 tuntia syömättä ja juomatta. Kannattaa varmaan mainita näytteenotossa, että ei ole ollut niin kauan syömättä ja juomatta. Tosin yleensä ne sitä taitavat kysyä ennen ensimmäisen verinäytteen ottamista.

Vierailija
4/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeessa on 10-14 tunnin paasto. Mutta ei yhtään enempää eikä vähempää. Suositus 12 h.

T.labratäti

Vierailija
5/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos paasto on pidempi?

Vierailija
6/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoivat, että 12h ja se oli kuulemma tarkka juttu. Syömättömyys ei ollut ongelma itselleni, mutta juomattomuus kyllä! Ja etenkin, kun kokeen aikanakaan ei saanut juoda muuta kuin sen herkullisen sokeriliemen..

Vierailija
7/8 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos paasto on pidempi?

Saat raskausdiabetesdiagnoosin, vaikka oikeasti sitä ei sinulla olisikaan. Kokeiltu on. 16 tunnin paaston jälkeen minulla tuli sokerirasituksesta positiivinen tulos, 11 tunnin paastolla taas arvot olivat erinomaiset.

Vierailija
8/8 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 tuntia on liikaa paastota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän