Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pisin työmatka, jonka tiedät jonkun kulkevan pyörällä säännöllisesti?

Vierailija
01.07.2013 |

Onko tuttavapiirissä hulluja pyöräilijöitä?

Tiedän miehen, joka pyöräilee 100km:n työmatkaa. Huhhuh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kuin 25 kilometriä pyöräileviä. Tosin heitä tunnen useita, sen verran tuohon isompaan naapurikaupunkiin on matkaa. Mikäs siinä, vasta remontoitu pyörätie joka talvisinkin pidetään paremmassa kunnossa kuin tämän kaupungin keskusta. Minulla on matkaa vain 3,5 km, joten joudun lähtemään illalla erilliselle lenkille. ;)

Vierailija
2/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurja on tuo matka. Ei minulle mene läheskään noin kauas. Ympäri vuoden pyöräilevillä, pisin matka on n. 10 km. Tosin eräs vanha työkaveri juoksi päivittäin 13 km matkan töihin ja kotiin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä taida tuo 100km pyöräilevä kiirehtiä ruokaa laitamaan lapsille. Joku nainen sielläkin painaa hommia miehen pyöräillessä.

Vierailija
4/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain henkilöitä, jotka pyöräilevät työmatkat kesäisin, pisimmillään matkaa 17 km. Itselläni on 15 km:ä töihin enkä tosiaan pyöräile edes kesällä.

Vierailija
5/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöräilen päivässä työmatkoja 22km, kesät talvet. En ole kovin montaa muuta nähnyt, jotka polkisivat 20 asteen pakkasella naama jäässä, mutta minäpä poljen.

Vierailija
6/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 15:20"]

hurja on tuo matka. Ei minulle mene läheskään noin kauas. Ympäri vuoden pyöräilevillä, pisin matka on n. 10 km. Tosin eräs vanha työkaveri juoksi päivittäin 13 km matkan töihin ja kotiin :-)[/quote]

Piti vielä lisätä, että niistä alle 10 km päässä asuvista työkavereista löytyi kyllä niitä, jotka lähtivät sen tyämatkapyöräilyn päälle iltaisin pariksi tunniksi maastopyöräilemään (melkein poikkeuksetta joka päivä, paitsi talvella saattoivat myös mennä hiihtämään)

Vierailija
7/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 km/suunta

Vierailija
8/8 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais mennä enimmillään joku 45 minuuttia suuntaansa... Puoli tuntia on kyllä kipurajani. Sen jälkeen palautuminen vaatii liikaa ja matkaan pitää varautua, ei voi vain lähteä. Eikä missään tapauksessa voinut polkea sairaana. Työkin oli fyysistä, toimistohommissa voisi olla toiset mietteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi