Mitä tekisit, jos pääsisit kuolemasi jälkeen Valhallaan?
Odinin saliin. Siellä saisi halutessaan rällätä, ryypätä, pitää hauskaa ja elämä olisi muutenkin mukavaa. Ruokaa olisi niin, että pöydät notkuvat.
Hauskanpito ei loppuisi ikinä!
Kommentit (17)
Älkää katsoko telkkarisarjoja, jos niistä sekoaa kuula. Vikings sesonki kakkosta odotellessa.
Noh, siellä herätään aamulla, taistellaan koko päivä eli harjoitellaan Ragnarökiä varten, syödään illalla sika (joka herätetään kuolleista joka ilta eli sama sika syödään jokaikinen ilta), juodaan Valkyyrioiden tarjoilemaa olutta tai simaa ja sitten kaikki taas alkaa alusta.
Täytyy olla oikea sotilas voidakseen nauttia sellaisesta "elämästä" satoja tai jopa tuhansia vuosia. Minä ainakin menisin mielummin Helliin odottelemaan uudelleensyntymistä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:33"]
Noh, siellä herätään aamulla, taistellaan koko päivä eli harjoitellaan Ragnarökiä varten, syödään illalla sika (joka herätetään kuolleista joka ilta eli sama sika syödään jokaikinen ilta), juodaan Valkyyrioiden tarjoilemaa olutta tai simaa ja sitten kaikki taas alkaa alusta.
Täytyy olla oikea sotilas voidakseen nauttia sellaisesta "elämästä" satoja tai jopa tuhansia vuosia. Minä ainakin menisin mielummin Helliin odottelemaan uudelleensyntymistä.
[/quote]
Älä nyt puutu pikkuasioihin! :D
T: Alkup
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:33"]
[/quote]
Älä nyt puutu pikkuasioihin! :D
T: Alkup
[/quote]
No joo, pikkuasioitahan noi tietty on ;) ja mieluummin tuhat vuotta taistelemassa Valhallassa kuin iäisyys esim. kristittyjen paratiisissa harppua soittelemassa
Mutta eikös mun olisi pitänyt kuolla taistelussa, jotta mä sinne pääsisin..?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:55"]
[/quote]
Jep. Se tietysti hieman hankaloittaa sisäänpääsyä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:55"]
[/quote]
Jep. Se tietysti hieman hankaloittaa sisäänpääsyä.
[/quote]
Lasketaanko taisteluksi "tuon vielä ohitan/minustahan ei ohi tulla" -tyylinen maantietaistelu ohituskaistan loppupäässä jossa Scania tukkilasteineen jo omalla kaistallaan lähestyy rajoittimen sallimaa 89km/h?
Aika Hyvä! Odin kyllä määrittelee sen ihan taistelussa vihollista vastaan kuolemiseksi, mutta voithan jäädä ohittelusi jälkeen ojaan odottelemaan josko Valkyyriat tulisivat noutamaan. Scania taitaa tosin olla ruotsalainen merkki ja Odin voi olla aika kotiseuturakas ;)
Vierailija kirjoitti:
Älkää katsoko telkkarisarjoja, jos niistä sekoaa kuula. Vikings sesonki kakkosta odotellessa.
Nelosta odotellessa
Rikkoisin tiilimuuria päälläni ja hyppisin takavoltteja ruokapöydän päällä ja potkisin hyppytakakiertopotkulla kynttilät sammuksiin. Nostaisin miekan olalle ja hiipisin metsään kanoja keräämään. Olisin myös sienestäjä ja marjastaja samaan aikaan. Kaiken tuon tekisin ruskeissa nahkahousuissa ilman paitaa.
Minulla on pitkä heavy tukka.
Mies 38
Olis aika perseestä olla siellä humalaisten barbaarien joukossa. Voisi olla hengenlähtö aika lähellä.
Sehän on räyhääjien paratiisi.
Herätään viikinkitarujen mukaan joka ilta kuolleista, syödään ja ryypätään, taistellaan viimeiseen mieheen ja taas seuraavana iltana herätään räyhäämään. Kunnes tulee Ragnarök, jossa taas taistellaan ketä vaan vastaan Odinin puolesta.
mustavyö kirjoitti:
Rikkoisin tiilimuuria päälläni ja hyppisin takavoltteja ruokapöydän päällä ja potkisin hyppytakakiertopotkulla kynttilät sammuksiin. Nostaisin miekan olalle ja hiipisin metsään kanoja keräämään. Olisin myös sienestäjä ja marjastaja samaan aikaan. Kaiken tuon tekisin ruskeissa nahkahousuissa ilman paitaa.
Minulla on pitkä heavy tukka.
Mies 38
Mä kans saatana! Vetäisin isolla lekal tiilimuuriin niin että tiilien palat vaan pärskähtelisi ympäriinsä niinku olut. Vittu että potkisin sitä seinää.
Eikös tästä ollut joku toinenkin keskustelu.
Olisin ikionnellinen!