Mielipiteitä kaipaan! Nettideitti asiaa!
Itselläni oli joskus ilmoitus msn-sivuilla ja kuukauden maksullinen kausi eli vain silloin voi ottaa yhteyttä toisiin ilmoituksiin. Lähettäjä eikä vastaanottaja saa tietää toisen osoitetta ellei itse sitä anna.
Nyt on joku lähettänyt minulle viestin että vaikutan mielenkiintoiselta ja plaa plaa. Kävin katsomassa lähettäjän ilmoitusta ja hän vaikuttaa mielenkiintoiselta. En voi vastata hänelle koska itselläni ei ole maksettua aikaa enkä hänen takia halua maksaa 30 e. Hänen nimimerkki on sellainen että siitä on nimi arvattavissa. Laitoinkin sen googleen ja sieltä tuli hänen tiedot jopa puhelinnumeroa myöten. Olen 100 varma että tämä on hlö koska paikkakunta on pieni ja siellä oli vain yksi tämän niminen hlö.
Kyssäri: kehtaanko laittaa hänelle viestiä hänen sähköpostiosoitteeseensa ja kertoa että löysin hänen tiedot netistä?
Mitä luulette miten hän reagoi asiaan?
Kommentit (4)
oonko mä nyt sinkku sitte? en mielestäni. ainakin sydän on varattu.
Mutta juu... oon ite tehny samaa ulkomaisilla nettisivustoilla... usein ihmisen nettideittitunnus on sama kuin mailiosote ja hotmail jyrää mailiosotteissa... joten oon säkällä lähettänyt mailia: jos esim. tunnus ollut all4love, sitten laittanut mailia all4love@hotmail piste com. Ja joskus mennyt läpi tällä tavalla.
Sanoisin ap:lle, että antaa palaa!
anna mennä, et mitään häviäkään. Selitä homma tohon tyyliin kuin täälläkin ja heitä vitsiä, että oot ihan psykopaatti miehen etsijä. Jos se tyyppi on sun kohtalo, niin mikäs ton romanttisempi aloitus suhteelle!
eihän mun tarvi kertoa että sieltä löytyi kotiosoitetta myöden kaikki tiedot. Voinhan aloittaa, että oletko tämä tyyppi..? Inhottavaa mutta hän vaikuttaa mielenkiintoiselta ja en halua ostaa enää maksuaikaa!
Ehkä rohkastun illalla ja laitan mailia...hui tv. ap
onko muita mielipiteitä? SofterSin, sinä ole sinkku, kerro sä?