Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on teidän kalun mitat?

Vierailija
16.07.2013 |

LuinMelissa Mäntylän jostain jutusta, että suomalaisen miesten keski mittain on jotain 13,5 cm. Olin ensin ihan tyytyväinen, samankokoinenhan mullakin on. Sitten tajusin, että kyseinen ittahan tarkoittaakin jäykkää kyrpää, oma jäykkäni on reilusti yli 20 cm, innosta riippuen taitaa olla jossain 25 paikkeilla jja paksuuttakin riittää, en vaan tullut nuorena mittaileeksi.

Mutta riittävä on: menin kerran yksien opiskelijapikkujoulujen jälkeen yllättäen sänkyyn opiskelijakaverin (tytto) kanssa. Bileet oli perjantaina ja sunnuntai palasin himaan kalun aika hellänä.

Mutta suhde jatkuin keväälläkin, ja maalis-huhtikuussa alkoi ehdotella suhteen vakinaista, kun oli muutenkin kivaa yhdessä kuin sängyssä. Mutta valintaperusteet oli selvät: neiti oli silloin jouluna 19 v. tyttö Pieksämäen maalaiskunnasta ja mäolin 58 koeajettu. Mulla oli kuulemma isoin kaikista, reilut 10 vuotta sitä sitten yksissä oltiin. Mutta jos mulla oli tosta määrästä isoin, niin kaipa mulla on reilu, ei ole myöhemätkään valitellut.

Söi alusta alkaen pilleitä, mutta joutui kerran pitämään kurkkulaikkauksen takia tauon, ei saanut niellä mitään soppaa kovempaa. Mutta mieli teki ja oli jostain hankkinut mun koolleni sopivia kortsuja, en ole ennen samaa merkkiä tavannut, kun en ole neidin jälkeenkään kortsuja käyttänyt. Yksi myöhempi kokeili, mutta ei mahtunut päälle, mutta otti riskin ja antoi paljaana.

Niin, että alkakaapa luetella, niin päästään tekemään tilastoaja, pannaan ihan Exelille,  niin saadaan saman tien ikä-, pituus- , paksuus ja muita prosentteja ja kuvioita yms.

Kiitos!

Omani siis on velttona sellainen 13 cm, pituutta jotain 24 cm ja paksuutta terskan kohdalla 50 mm. Mä voin alkaa koota sitä talukkoa, pannaan kunkin jätkän tunnukseksi numero, mä olisin 1. ja muut siitä eteenpäin sarjanumerolla, niin ei pääse tilastoa laventamaan..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla