Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Minulla pistää tosi pahasti silmään, ettei noilla pareilla ole mitään luonnollista kosketusta.
Tommin ja Juuditin ja Tuomaksen ja Emman nyt ymmärtää kun tilanne on mikä on... Mutta Miran ja Matin halaus esim. Ei mitään tunnetta! Ihan kaverillinen halaus.
Ei tuota voi sanoa edes kaverilliseksi, itse en ainakaan läpsyttele edes mummoani. Kavereita halataan pitkään ja lämpimästi, siksihän he kavereita ovat.
Ai kauhee.. Matti yht äkkiä onkin kaverizonella ja kertoo siitä Miran kaverille... Apua
CMORE
Kati jankuttaa koko ajan kommunikaatiovajeesta ja Outokummussa on mielissään, kun kerrankin Janne puhuu paljon. Onko Katilla yksinoikeus määrittää kommunikaation määrä suhteessa? Mitä jos Janne sanoisi Katille, että olisipa hienoa, kun olisit välillä hiljaa ja jankuttamatta! Asiantuntijat voisi vinkata Katille, että nyt suu kiinni.
En ole vielä kauden päätösjaksoa katsonut, mutta siis ihmeellistä tosiaan tuo Miran ja Matin ”keskustelu” suhteen jatkosta tuolla Porvoossa... kumpikaan ei suostu kertomaan mitä mieltä itse on! Ja molemmat toivoo että toinen sanoisi jotain, tosi outoa ja ärsyttävää
Auts kaverizone... Eli Matti ei tunne vetoa Miraan kuin kaverina. Noinkin tuon voisi tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Mira ovat sosiaalisesti kuten fyysisestikin kömpelyksiä. Eivät sano mitä todella ajattelevat vaan kiertelevät ja kaartelevat sekä olettavat asioita. Sittenhän tulee yhteentörmäyksiä
Kun katselen tuota heidän kommunikaatiota, niin ajattelen, että en ole varma haluanko edes kumppania jos se on tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Tommi ei ole ansainnut noin hienoa naista kuin Juudit! Avaa nyt hyvä mies silmäsi ja tajua minkä timantin olet saanut!
Juudit on mukava ja hieno ihminen, mutta jos seksuaalista vetovoimaa ei ole, niin sitä ei ole.
Kyllä Juudit itselleen kumppanin löytää. Se on vain joku muu kuin Tommi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi miksi Tommi ei lämpene Juuditille. Tommi luulee, että sillä on mahista tuollaisiin naisiin, kun sillä on kaverina..
Juuditina olisin ollut mustasukkainen siitä tumman polkkatukan omanneesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä öymmärrän tuota Mattiakin. Mira oli kylmä ja kova kuin kivi, ei mitään lämpöä. Jos olis lähtenyt rohkeasti ottamaan läheisyyttä vaikka halaamalla javpienellä leikkisyydellä niin Matti olis ollut mennyttä miestä. Mutta se ikään kuin koko ajan työnsi pois luotansa. Ja kyllähän Matti yritti monta kertaa niin kömpelösti kuin osasi, mm. treffit penkillä musiikin soidessa ja sitten se tilasi sen valokuvakirjankin. Ei hän muuta osannut. Mäkin sain Mirasta vähän kalseita viboja.
Mira on ärsyttävä nirppanokka. Nokka nyrpyssä koko ajan jostakin. En kestäis tuollaista puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen ihmisp***a tuo Tuomas. Ei muuta sanottavaa.
Jos Tuomas ei ole kiinnostunut Emmasta, niin minkä sille voi.
Juuri näin. Tunteita ei voi pakottaa.
Ja vakuuttelihan Emmakin ystävälleen, että ei kaipaa Tuomasta.
Joko ensi kerralla tehdäön päätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on niin lapsellinen "kato, kato, kato!!!"
Mutta Kati näyttää hyvältä kireissä trikoissa. Se on tärkeämpää.
Eikä näytä. Sen väitetty liikuntaharrastus ei näy siinä akassa yhtään mitenkään.
Hyvin näkyy liikuntaharrastus Katissa. Ja katkeruus tuossa kommentissasi.
Tänään huomas kyllä tosi hyvin Katin yläkropan lihaksikkuuden, samoin pakaroiden treenatun muodon.
Janne taitaa olla ainoa mies, joka yrittää. Muut käyttäytyy lapsellisesti ja oudosti.
Kati. Joko analysoi kärisevällä äänellä tai kihertää. Kunpa olisi seesteistä kommunikointiakin välillä.
Matti uskaltaa puhua rehellisesti vain ”todistajan/todistajien” läsnäollessa. Onkohan taustalla ikäviä kahdenkeskisiä riitoja menneessä elämässä? :/
Mielestäni ketkään näistä neljästä eivät ole hyvä match. Asiantuntijat ovat aivan pihalla, kiinnostaisi kovasti tietää että onko heillä itsellään kellään kumppania :D En usko että on.
Onko tuolla Tommilla yhtään miespuolista ystävää? Kaverizonella on pelkkiä naisia ja sille zonelle Juuditinkin laittoi alusta asti.
Tässä taitaa olla syy, miksi olen itse aina pariutunut helposti: olen seksuaalisesti kiinnostunut naisista. Ehkä elämä aseksuaalina olisi helpompaa mutta yksinäisempää.
Emma reflektoi kypsän oloisesti kameroille, mutta on ollut todennäköisesti tosi raskas Tuomaksen seurassa.
Tuskin Tuomas muuten reagoisi noin vahvasti.