Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
11841/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyh, en usko ollenkaan et Matilla muita naisia menossa, ei noilla käytöstavoilla. Uskomaton moukka! Tyhjänpäiväistä pullistelua, että muka vientiä olisi....

En minäkään usko, mutta syyt ovat kyllä ihan muut kuin mitä mainitset.

Vierailija
11842/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihis Matti tunkee seuraavaksi? Eka Napakymppi, nyt tämä.

Aion kutsua kylään. Mitä sitten tapahtuu, sinulle ei kerrota!

Uuhhh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11843/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

Matin kommentit Elinan käynnillä.

Elina: Millaisilla fiiliksillä nyt istutte siinä?

Mira: On petetty olo. On semmonen ärtymys miten tämä asia hoidettiin. Tää tuli kuitenkin puskista tämä, että et halua jatkaa. Tämä tuli esille silleen, että jouduin tivaamaan ensin. Sä et ois antanut vastausta mulle, mikä sitten taas ärsyttää mua, ettei se tullut oikeesti sulta sun aloitteesta.

Matti: (Matti nyökkäilee). Okei. Joo ymmärrän (kattelee kattoon). Se, että kun ahdistaa hiiren nurkkaan, niin kyllähän sen jonkun vastauksen sieltä sitten antaa, että halusit tivata sen siinä tietyssä hetkessä niin mää vastasin vaan kysymykseen. Pakotettunahan tulee joku vastaus. Eikä mulla ehdotonta ei ole missään vaiheessa ollut sen kummosemmin. Vastaus niistettiin ulos. 

Mira: No annoitsä valheellisen vastauksen? Mitä sillä on sitten väliä onks se pakotettu? Kyllä se oli must aika vahva ei, koska ei siin sit hirveesti ollu enää sanottavaa ja se mielipide on pakko olla ollut jo mielessä.

Tämä kiteyttää kyllä täysin, miksei homma ole luistanut Matti ei ole alunperinkään ollut kiinnostunut Mirasta ja valehdellut hänelle koko ajan. Kun seuraan muita vastauksi Elinan kysymyksiin, niin eipä oikeeen mihnkään vastaa mitään. Hän ei vaan kykene keskustelemaan ja se on syy, miksi on ikisinkku. 

No sehän on ollut päivänselvää alusta asti, ettei Matti ole kiinnostunut MIrasta, kun "asiantuntijat" parittivat Matille täysin Matin toiveiden vastaisen naisen. Pitäisikö loppuelämänsä viettää avioliitossa omien toiveidensa vastaisen henkilön kanssa? Mieluummin sitä elelee sitten yksin ja Matillakin kuitenkin vaihtoehtoja on.

Missä tuli ilmi, ettei Matille Mira ollut toiveidensa mukainen? Päinvastoin, koska kynnyskysymys asuinpaikastakaan ei oltu laitettu hakukriteereihin.

Miran suuret suunnitelmat tulevasta, eli uuden asunnon rakentaminen ja perheen perustaminen nousi seinäksi Matille. Liian nopeasti isoja suunnitelmia, ja kenelle tahansa ajan kanssa tulevia, ei kuukaudessa.

Vierailija
11844/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vaikuttaa niin epävakaalta, että eiköhän hän käy täällä kommentoimassa itse.

Vierailija
11845/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihis Matti tunkee seuraavaksi? Eka Napakymppi, nyt tämä.

Aion kutsua kylään. Mitä sitten tapahtuu, sinulle ei kerrota!

Eikä kyllä sinullekaan :D Paljon pälyilyä ja hymistelyä luvassa.

Vierailija
11846/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

Mira: On petetty olo. On semmonen ärtymys miten tämä asia hoidettiin. Tää tuli kuitenkin puskista tämä, että et halua jatkaa. Tämä tuli esille silleen, että jouduin tivaamaan ensin. Sä et ois antanut vastausta mulle, mikä sitten taas ärsyttää mua, ettei se tullut oikeesti sulta sun aloitteesta.

Matti: (Matti nyökkäilee). Okei. Joo ymmärrän (kattelee kattoon). Se, että kun ahdistaa hiiren nurkkaan, niin kyllähän sen jonkun vastauksen sieltä sitten antaa, että halusit tivata sen siinä tietyssä hetkessä niin mää vastasin vaan kysymykseen. Pakotettunahan tulee joku vastaus. Eikä mulla ehdotonta ei ole missään vaiheessa ollut sen kummosemmin. Vastaus niistettiin ulos. 

Mira: No annoitsä valheellisen vastauksen? Mitä sillä on sitten väliä onks se pakotettu? Kyllä se oli must aika vahva ei, koska ei siin sit hirveesti ollu enää sanottavaa ja se mielipide on pakko olla ollut jo mielessä.

Tämä kiteyttää kyllä täysin, miksei homma ole luistanut Matti ei ole alunperinkään ollut kiinnostunut Mirasta ja valehdellut hänelle koko ajan. Kun seuraan muita vastauksi Elinan kysymyksiin, niin eipä oikeeen mihnkään vastaa mitään. Hän ei vaan kykene keskustelemaan ja se on syy, miksi on ikisinkku. 

No sehän on ollut päivänselvää alusta asti, ettei Matti ole kiinnostunut MIrasta, kun "asiantuntijat" parittivat Matille täysin Matin toiveiden vastaisen naisen. Pitäisikö loppuelämänsä viettää avioliitossa omien toiveidensa vastaisen henkilön kanssa? Mieluummin sitä elelee sitten yksin ja Matillakin kuitenkin vaihtoehtoja on.

Ei tietenkään pitäisi viettää, mutta kyllä mielipide pitää osata sanoa edes kysyttäessä, varsinkin kun on toisenkin ihmisen elämästä kysymys. Ei ihmekään, ettei Matin suhteet etene alkua pidemmälle, jos keskustelutaidot ovat nämä tv:ssä nähdyt.

Se, että pystyy kertomaan partnerilleen, että suhde ei johda mihinkään ei vielä kerro keskustelutaidoista yhtään mitään.

Vierailija
11847/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa olet nähnyt Juuditilta nöyristelyä tai kynnysmatto-meininkiä? Minä en ole nähnyt. Se että ollaan ystävällisiä ja puhutaan mukavasti EI ole noita mainittuja.

Tämänpäiväisessäkin jaksossa näkyy. Juudit puhuu siinä, että jatko riippuu siitä, haluaako Tommi hänet vai ei.

Juudit ei tunnu miettivän, mitä hän itse haluaa ja onko Tommi ylipäätään sellainen mies, jonka hän haluaa. Tärkeää on vain se, haluaako Tommi jatkaa.

"Juudit ei tunnu miettivän, mitä hän itse haluaa ..." -

Jaa, minun mielestäni asia ei ole ollut missään vaiheessa Juuditille epäselvä, joten miksi sitä pitäisi tämän enempää miettiä? Hän haluaa Tommin. Enää täytyy tietää, mitä Tommi haluaa.

Oletan, että Juuditin mielipide ei ole sama kuin sinulla, mutta se on silti  Juuditin mielipide. 

Juudit haluaa Tommin eli miehen, joka ei tunne häneen seksuaalista vetoa ja joka joutuu pakottamaan itsensä seksiin?

Mitä?

Juudit ei ole pakottamassa ketään yhtikäs mihinkään, joten mitä horiset?

Vierailija
11848/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma oli tänään Kuopiossa ostoksilla. Kovin on nuori ja tyttösen näköinen. Pitää kypsyä ihmisenä paljon vielä ja ottaa oppia elämästä ja parisuhteista, jotta pärjää paremmin.

Näkeekös sen "tyttömäisyydestä", siis ulkonäöstä yleensä, miten paljon ihmisessä on vielä kypsymistä?

Voi päätellä. Mekin nähtiin Emma ja on tosiaan kuin teinityttö. Ei yhtään vanhempi kuin tämän vuoden ylioppilaat. Niinkuin habitukseltaan. Ulkonäkö ja olemus.

Näistä kommenteista paistaa aika pahasti kommentoijan oma tätimäisyys. En tiedä missä asutte, mutta ainakin kaupungeissa Emman ikäiset näyttää just tuolta. Teidän nuoruudessa piti vissiin olla 26-vuotiaalla kaksi lasta, niiden takia valvottuja öitä ja permanentti? 

Tanttamaisuus niistä tosiaan paistaa. Itselläni on Emman ikäinen tyttö ja tyylejä oon nähnyt hänellä ja hänen kavereillaan laidasta laitaan.Heihin verrattuna Emma on vielä tosi kesyn näköinen. Ikinä ei minua tämä ole häirinnyt enkä ole muodostanut mielipidettäni heistä ulkoisen habituksen perusteella. Ihan kivoja "nuoria" kaikki.

Vierailija
11849/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

Ei tietenkään pitäisi viettää, mutta kyllä mielipide pitää osata sanoa edes kysyttäessä, varsinkin kun on toisenkin ihmisen elämästä kysymys. Ei ihmekään, ettei Matin suhteet etene alkua pidemmälle, jos keskustelutaidot ovat nämä tv:ssä nähdyt.

Se, että pystyy kertomaan partnerilleen, että suhde ei johda mihinkään ei vielä kerro keskustelutaidoista yhtään mitään.

Niin joo, kertoisihan se toki myös suoraselkäisyydestä ja kypsyydestä, mutta eivät taida olla Matin vahvuuksia nekään. Hän on juuri se tyyppi, joka ghostaa ja jättää epämiellyttävät asiat keskustelematta ja selvittämättä. 

Vierailija
11850/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Matille oli kynnyskysymys muutto toiselle paikkakunnalle, toiko sen tarpeeksi hyvin esille hakuprosessin aikana tai muitakaan kriteereitä, mitä nyt Mirassa ei ollut.

Tuomaksen käytös Emmaa kohtaan oli sietämätöntä, myös hän oli täysin väärin perustein liikkeellä.

Nämä olisi asiantuntijoiden pitänyt huomata, jotta Emma ja Mira olisi säästyneet kurjalta kohtelulta.

Juu Emma se vasta puhdaspulmunen onkin ollut xD

Amiksessa ei tunnetusti oikeinkirjoitusta harrasteta.

Kyllä siellä sitä harrastetaan.

Vierailija
11851/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

Missä tuli ilmi, ettei Matille Mira ollut toiveidensa mukainen? Päinvastoin, koska kynnyskysymys asuinpaikastakaan ei oltu laitettu hakukriteereihin.

Miran suuret suunnitelmat tulevasta, eli uuden asunnon rakentaminen ja perheen perustaminen nousi seinäksi Matille. Liian nopeasti isoja suunnitelmia, ja kenelle tahansa ajan kanssa tulevia, ei kuukaudessa.

Mattihan toivoi kai sporttista brunettia ja sai pyylevän, tätimäisen feikkiblondin. Mutta aivan varmasti nuo mainitsemasi asiat vaikuttivat myös. Mirahan halusi vain kartanonrouvaksi ja se kenen avulla hän suunitelmansa toteuttaisi on hänelle yhdentekevää, se voi olla Matti tai joku muu. Eli juokse Matti, juokse ja lujaa taaksesi katsomatta.

Luokaton arviointisi.Vessasta veto, pitkä huuhtelu:(

Vierailija
11852/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma oli tänään Kuopiossa ostoksilla. Kovin on nuori ja tyttösen näköinen. Pitää kypsyä ihmisenä paljon vielä ja ottaa oppia elämästä ja parisuhteista, jotta pärjää paremmin.

Näkeekös sen "tyttömäisyydestä", siis ulkonäöstä yleensä, miten paljon ihmisessä on vielä kypsymistä?

Voi päätellä. Mekin nähtiin Emma ja on tosiaan kuin teinityttö. Ei yhtään vanhempi kuin tämän vuoden ylioppilaat. Niinkuin habitukseltaan. Ulkonäkö ja olemus.

Näistä kommenteista paistaa aika pahasti kommentoijan oma tätimäisyys. En tiedä missä asutte, mutta ainakin kaupungeissa Emman ikäiset näyttää just tuolta. Teidän nuoruudessa piti vissiin olla 26-vuotiaalla kaksi lasta, niiden takia valvottuja öitä ja permanentti? 

Tanttamaisuus niistä tosiaan paistaa. Itselläni on Emman ikäinen tyttö ja tyylejä oon nähnyt hänellä ja hänen kavereillaan laidasta laitaan.Heihin verrattuna Emma on vielä tosi kesyn näköinen. Ikinä ei minua tämä ole häirinnyt enkä ole muodostanut mielipidettäni heistä ulkoisen habituksen perusteella. Ihan kivoja "nuoria" kaikki.

Ai mun mielestä Emma on tosi tätimäinen paksuine kakkuloineen ja lyhyine hiuksineen. Luonne tosin hyvinkin lapsellinen, ei ihme että Tuomaksella meni hermo.

Vierailija
11853/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

Mattihan toivoi kai sporttista brunettia ja sai pyylevän, tätimäisen feikkiblondin. Mutta aivan varmasti nuo mainitsemasi asiat vaikuttivat myös. Mirahan halusi vain kartanonrouvaksi ja se kenen avulla hän suunitelmansa toteuttaisi on hänelle yhdentekevää, se voi olla Matti tai joku muu. Eli juokse Matti, juokse ja lujaa taaksesi katsomatta.

No ei kai noinkaan voi sanoa, että se olisi yhdentekevää Miralle. Jos olisi, niin varmaan jonkun siittäjän olisi saanut helpommallakin kuin ohjelmaan osallistumalla. Myös se, että hänelle paritettaisiin joku rikas elättäjä tässä ohjelmassa, on hyvin epätodennäköistä eli tuskin hänen pyrkimyksensä. Pyylevä setämies Matti unohtaa nyt sporttiset nuoret naiset tai on sinkku vielä vanhalla iälläkin.

Vierailija
11854/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, joku ehdotti aiemmilla sivuilla, että jos Tommi ryyppäisi, niin saattaisikin alkaa kiinnostua Juuditista seksuaalisesti. Kyllä minun pitäisi ryypätä ainakin kaksi viikkoa putkeen, jotta Tommissa näkisin mitään seksiä.

No sanotaanko näin, että molemmat on harvinaisen epäseksikkäitä. Enkä tarkoita että kaikkien pitäisi olla jotain silikonibimboja piukkoine napapaitoineen, mutta jotain vois vähän yrittää! Juuditin kannattais kasvattaa pitkä tukka ja vähän ehostaa pukeutumisessa, Tommista puhumattakaan.

Vierailija
11855/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähhh! Mikä noita kaikkia ihmisiä vaivaa?!? oon nyt kattonut kaikki tähän mennessä näytetyt jaksot (en c-morea) ja oon koko ajan miettinyt, että miten tää tuntuu jotenki niin, noh, tylsältä ja pliisulta?! Musta tuntuu, että kukaan noista ei PUHU mitään, ei keskustele. Tuskastuttavaa katsoa, kun kukaan ei tunnu oikein antavan itsestään mitään, ei kerro mitä ajattelee elämästä, olemisesta, tulevaisuudesta, MISTÄÄN! Toki tiedän, että noi sarjassa näytetyt klipit parien yhdessäolosta on varmasta ns. jäävuoren huippu, mutta silti....kai siinä on sitten pakkokin keksiä sitä-tätä seinäkiipeilyä ja pyörämatkaa Ahvenanmaalle, kun ihmiset on tylsiä kuin valopylväät. Keskustelut on tasoa:

"uhhuh, olipa saunassa hyvät löylyt" "niih, niin oli kyllä"

"on kyllä kauniit maisemat, ihana olla täällä"

"kiitos että olet, kiitos että lähdit tälle matkalle" "kiitos"

"miten kovaksi tän kermavaahdon vatkaan?""no sellaseksi sopivaksi, hihi"

"no mitäs, ihan tässä kivasti meni päivä, juuh" "juuh, no kiva juuh"

Enkä siis tarkota, että jotakin lapsuustraumoja ja elämän tarkoitusta pitäis alkaa kameroille miettimään, mutta hitto että noiden kaikkien oleminen vaikutti tylsältä ja väkinäiseltä. Ja kun tuntui, että meno ei muuttunut eikä kehittynyt mihinkään. Juttelut samanlaisia kuin naapurille tai hyvänpäiväntutulle "on ilmoja pidelly, ihanaa ku aurinko paistaa" "nii-i, sanopa muuta"

AAARGGHHHH!! Todella epäonnistuneet parit tänä vuonna. Juuh. Niih. 

Vierailija
11856/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyteen saattaa myös vaikuttaa se, että kaikkea ei näytetä. Esimerkiksi seksiä ei käsitellä juuri lainkaan. Näköjään joku linjanveto, ettei haluta nolata osallistujia tai jotain.

Vierailija
11857/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äähhh! Mikä noita kaikkia ihmisiä vaivaa?!? oon nyt kattonut kaikki tähän mennessä näytetyt jaksot (en c-morea) ja oon koko ajan miettinyt, että miten tää tuntuu jotenki niin, noh, tylsältä ja pliisulta?! Musta tuntuu, että kukaan noista ei PUHU mitään, ei keskustele. Tuskastuttavaa katsoa, kun kukaan ei tunnu oikein antavan itsestään mitään, ei kerro mitä ajattelee elämästä, olemisesta, tulevaisuudesta, MISTÄÄN! Toki tiedän, että noi sarjassa näytetyt klipit parien yhdessäolosta on varmasta ns. jäävuoren huippu, mutta silti....kai siinä on sitten pakkokin keksiä sitä-tätä seinäkiipeilyä ja pyörämatkaa Ahvenanmaalle, kun ihmiset on tylsiä kuin valopylväät. Keskustelut on tasoa:

"uhhuh, olipa saunassa hyvät löylyt" "niih, niin oli kyllä"

"on kyllä kauniit maisemat, ihana olla täällä"

"kiitos että olet, kiitos että lähdit tälle matkalle" "kiitos"

"miten kovaksi tän kermavaahdon vatkaan?""no sellaseksi sopivaksi, hihi"

"no mitäs, ihan tässä kivasti meni päivä, juuh" "juuh, no kiva juuh"

Enkä siis tarkota, että jotakin lapsuustraumoja ja elämän tarkoitusta pitäis alkaa kameroille miettimään, mutta hitto että noiden kaikkien oleminen vaikutti tylsältä ja väkinäiseltä. Ja kun tuntui, että meno ei muuttunut eikä kehittynyt mihinkään. Juttelut samanlaisia kuin naapurille tai hyvänpäiväntutulle "on ilmoja pidelly, ihanaa ku aurinko paistaa" "nii-i, sanopa muuta"

AAARGGHHHH!! Todella epäonnistuneet parit tänä vuonna. Juuh. Niih. 

Osa pareista on jäänyt sanailun tasolle. Varsinaista keskustelua ja kohtaamista ei ole heiltä nähty. Ainakin Juudit ja Tommi sekä Mira ja Matti ovat jääneet sanailijoiksi.

Kati ja Janne taas ovat metakeskustelleet itsensä puhki.

Emma ja Tuomas tuntuivat kohtaavan toisensa aidosti jossain vaiheessa (ei latteuksia tekohymy kasvoilla), mutta sekin sitten kyrvähti.

Vierailija
11858/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella kyllä kaikki miehet on jotenkin ihan ihmeellisiä. Tuntuu ja näkyy ettei aikuisten suhteissa olla oltu.

Vierailija
11859/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia vaivaa kaverillisuus tai tunteiden ja roihun puute. Tulee mieleen aikaisemmilta kausilta Sini ja Vesa. Siniä vaivasi kipinän puute. Minusta Vesalla oli aika päättäväistä ja kivaa flirttiä ja piirittämistä ja kun Sini antoi tunteiden kehittymiselle tilaa ja aikaa niin lopputulos oli kai ihan onnellinen. Eli voisihan se innokkaampi osapuoli vähän yrittää hurmata toista.

Vierailija
11860/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11892 jatkaa että ei naisetkaan nyt ole virheettömiä mutta hyvin selkeästi kaikkien parien isoimmat ongelmat on olleet miehestä lähtöisin.

Ketju on lukittu.