Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Se Katin laatima kauppalista Jannelle oli kyllä huippu!!!! Mikä sen tarkoitus oli edes? Miksi eivät voineet tehdä ostoksia yhdessä? Kumpikohan ne ostokset maksoi, kun koko juhannuksenviettoporukka oli kuitenkin Katin kavereita ja sukulaisia. Kati on kyllä todella vaikea tapaus. En miehenä kyllä jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulmasta Juuditin markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on samaa luokkaa kuin kylmällä kalalla. Tulta!
Korkeintaan sama markkina-arvo on sillä miehellä (Tommi).
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson, joka tulee tänään tv:stä.
Harmi ettei Miran ja Matin jutusta tule mitään. Heille kummallekin toivoisi hyvää. Matista pilkahtelee yllättäviä positiivisia piirteitä. Hän pitää itsestään ja kodistaan hyvää huolta. Miran koira oli ihana.Janne ja Kati jäävät yhteen. Jannen pisteet nousevat jakso jaksolta. Miellyttävä, fiksu, tasapainoinen, urheilullinen mies. Introvertin Jannen ja ekstrovertin Katin mahdollisuuksia parantaa se, että he tiedostavat ominaisuutensa ja pystyvät keskustelemaan niistä.
Kun Tommi vastasi kuohuvatarjoukseen "taas?!", Juudit teki kaulallaan saman liikkeen kuin katsoessaan Tommin häätanssia. Tommi on aiheuttanut hänessä ahdistusta koko ajan.
Tommi kiitti banaanilaatikoista ironisella äänensävyllä: "Kiitos. Hienosti ajateltu." Joku muu mies olisi kiittänyt aidosti ja samalla halannut. Tuo ironinen äänensävy kertoo heidän suhteestaan kaiken.
Tuomas on päättänyt, ettei jatka. Mutta hän ei sano sitä suoraan, vaan roikottaa Emmaa "otetaan rauhallisesti ja katsotaan mitä tästä tulee" -puheillaan. Ja Emma jää odottamaan jotain, mitä ei koskaan tule.
Juudit ei ollut ukkonsa häätanssista ahdistunut, vaan innostunut, yllättynyt, liikuttunut ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Se Katin laatima kauppalista Jannelle oli kyllä huippu!!!! Mikä sen tarkoitus oli edes? Miksi eivät voineet tehdä ostoksia yhdessä? Kumpikohan ne ostokset maksoi, kun koko juhannuksenviettoporukka oli kuitenkin Katin kavereita ja sukulaisia. Kati on kyllä todella vaikea tapaus. En miehenä kyllä jaksaisi.
Ja olethan muistanut ympyröidä ne, jotka olet ottanut. Ihan kaikki? Onko oluet ympyröity? Eivät ole.
Apua!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo! Itse haluan kuulla näitä "sisäpiirin" tietoja. Aikakin osa asioista vaikuttaa ihan todenperäisiltä. Esim. Matin vanhempien asunnossa majailu ja heidän eronsa.
Kati on Kati, näin se sisäpiirissäkin aina todetaan. Kukaan ei viitsi sanoa enää mitään. Jatkuvia törmäyksiä läheistenkin kanssa.Ja tämä on totta. Ensin vähän kuunnellaan, ha sitten odotetaan hallitsematonta typerää käytöstä , ja jäädään odottamaan seuraavaa munausta. Hellästi ja siististi, ennenkaikkea. Ei tämä ’minä itse’ muutu. Todettu työssä ja läheisten kesken.
Milä on Katin parisuhdehistoria? Tuskin kukaan kauaa tuota on kestänyt.
Niin, kyllä kaikista tämän ohjelman ihmisistä huomaa miksei sitä kumppania omin avuin ole löytynyt. Katikin on noin sosiaalinen, suuri ystäväporukka ja työkin sellainen missä tapaa miehiä. Aikamoinen ihme ettei ole ketään löytänyt.
Tommihan sanoi suoraan, että haluaisi ihastumisen tunnetta ja kunnon hullaantumista. Ilmeisesti ei tunne mitään kaverillisuutta enempää Juuditia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Emma harmitteli, että Tuomas sai aluksi nähdä niitä hänen huonoja puoliaan. Tätä jäin miettimään, miksi ne sitten tuli esiin? Emma vaikutti jo fiksummalta ja rauhallisemmalta eilisen jaksossa.
Monihan alitajuisesti testaa toista, et kestääkö mua, jos olen tällainen tai vielä näinkin ärsyttävä. Ei siis tietoista vaan alitajuista toimintaa. Ehkä siitä Emmalla kyse?
Analyysi c-more-jaksonkin nähtyäni.
Emmalla ja Tuomaksella on kipinää. Vuorovaikutuksessa on haasteita, mutta näen mahdollisuuksia, koska Emma kykenee itsereflektioon ainakin silloin, kun häntä haastatellaan. Tuomas on kiva, mutta liiaksi tässä menee nyt niin, että Emma nähdään "pahiksena", vaikka hänessä on hyvät, iloiset ja aidot puolensa ja toisaalta Tuomas ei ole osoittanut mitään erityistä syvällisyyttä, jota Emmasta sen sijaan aistin.
Juudit ja Tommi ovat symppiksiä, kaverillisia. Kipinä vain puuttuu, se nyt on selvä. Kiusallista katsoa heidän yhdessä olemistaan. Täällä on aiemmin vihjailtu heidän suuntautumisestaan, ja kieltämättä sama on tullut molempien kohdalla mieleen, että kumpaan leiriin kuuluvat.
Katilla ja Jannellakin näen kipinää eli seksuaalista vetovoimaa, mutta toistaiseksi mennään liiaksi Katin ehdoilla. Uskon, että Janne on yllättävänkin jämäkkä, kunhan pääsee tilanteen tasalle. Kati tarvii perälautaa, ja Jannesta se voisi löytyä, kunhan tämä uskaltaa olla Janne. C-moren melontajaksossa pisti jo vastaan, eli voi olla mahdollisuuksia.
Mira ja Matti ovat niin ikään kivoja ja kumpikin haluaisi parisuhteen, mutta Matti ei tunne tarpeeksi vetoa Miraan. Valitettavasti tältä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikit on Janne ja Juudit.
Aidon oloisia, symppiksiä ja tasapainoisia tyyppejä. Sellaisia ei ihan joka kulman takaa kävele vastaan.Juudit on raikas, nätti, fiksu ja kiltti olematta kuitenkaan tossukka. Itsevarma ja aito. Tekis mieli sanoa hänelle, että älä koskaan muutu. En ole mikään Tommifani, mutta mielessä kävi että jos hänellä on lääkitys selkäsärkyyn, voi olla viisainta pidättäytyä skumppailusta. Ei siinä varmaan sen kummempaa.
Janne on ihanan pitkäpinnainen (miksi tämä nähdään usein lapasuutena miehillä??? Itse inhoan keskeyttäjiä, huutajia ja itsekeskeisiä minäminä-päsmäreitä), rauhallinen, lämminhenkinen ja empaattinen. Kyllähän hänkin puolensa pitää, on vaan varovainen luonne. Ja kommentti kaupassa "tarkistatko ostokset?", minusta se nyt oli ihan normaalia, itsekin oisin kysynyt noin, jos keräilen kärryllisen jonkun toisen kauppalistan kamoja. Mä kyllä voisin ottaa Jannen,😃 jos ei mulla jo olisi maailman paras mies itselläni.
Siis sekä Juudit että Tommikin ovat absolutisteja, eikö? Se skumppa ainakin häissä oli minusta Lehtikuohua eli alkoholitonta. Kyllä monet skoolailee alkoholittomillakin kuohareilla.
Olen huolestunut Matin vanhemmista. Missä he asuvat, jos Matti asuu heidän asunnossaan?
Vierailija kirjoitti:
Kenties siksi eivät kulkeneet kaupassa käsi kädessä, et tunnin sijaan ostoksiin ei haluttu kuluttaa kahta tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Analyysi c-more-jaksonkin nähtyäni.
Emmalla ja Tuomaksella on kipinää. Vuorovaikutuksessa on haasteita, mutta näen mahdollisuuksia, koska Emma kykenee itsereflektioon ainakin silloin, kun häntä haastatellaan. Tuomas on kiva, mutta liiaksi tässä menee nyt niin, että Emma nähdään "pahiksena", vaikka hänessä on hyvät, iloiset ja aidot puolensa ja toisaalta Tuomas ei ole osoittanut mitään erityistä syvällisyyttä, jota Emmasta sen sijaan aistin.
Juudit ja Tommi ovat symppiksiä, kaverillisia. Kipinä vain puuttuu, se nyt on selvä. Kiusallista katsoa heidän yhdessä olemistaan. Täällä on aiemmin vihjailtu heidän suuntautumisestaan, ja kieltämättä sama on tullut molempien kohdalla mieleen, että kumpaan leiriin kuuluvat.
Katilla ja Jannellakin näen kipinää eli seksuaalista vetovoimaa, mutta toistaiseksi mennään liiaksi Katin ehdoilla. Uskon, että Janne on yllättävänkin jämäkkä, kunhan pääsee tilanteen tasalle. Kati tarvii perälautaa, ja Jannesta se voisi löytyä, kunhan tämä uskaltaa olla Janne. C-moren melontajaksossa pisti jo vastaan, eli voi olla mahdollisuuksia.
Mira ja Matti ovat niin ikään kivoja ja kumpikin haluaisi parisuhteen, mutta Matti ei tunne tarpeeksi vetoa Miraan. Valitettavasti tältä se näyttää.
Totuus: yhdelläkään parilla ei minkäänlaista kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolestunut Matin vanhemmista. Missä he asuvat, jos Matti asuu heidän asunnossaan?
No vanhukset asuvat veneessä sillan alla tietenkin.
Joillain on varallisuutta ja asuntoja vaikka muille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo! Itse haluan kuulla näitä "sisäpiirin" tietoja. Aikakin osa asioista vaikuttaa ihan todenperäisiltä. Esim. Matin vanhempien asunnossa majailu ja heidän eronsa.
Kati on Kati, näin se sisäpiirissäkin aina todetaan. Kukaan ei viitsi sanoa enää mitään. Jatkuvia törmäyksiä läheistenkin kanssa.Ja tämä on totta. Ensin vähän kuunnellaan, ha sitten odotetaan hallitsematonta typerää käytöstä , ja jäädään odottamaan seuraavaa munausta. Hellästi ja siististi, ennenkaikkea. Ei tämä ’minä itse’ muutu. Todettu työssä ja läheisten kesken.
Uskon tähän ihan täysin! Kati ei näe oman käytöksen tunnelmaa ja ahdistavuutta. Kuka tuollaista jaksaa pidemmän päälle parisuhteessa??
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli myös mieleen, että maksoiko Janne kärryllisen ruokaa Katin ystäville...??? Voiko olla, että Kati teki tuon siksi, että Janne osallistuu ystäviensä juhannusruokien maksuun? Ne oli Katin ystäviä!!
SPOiLER
-----------------------------
Uusimmassa jaksossa ei nähty yhtään pusua. Ei kovin hyvin mene yhdelläkään parilla. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä kaikista tämän ohjelman ihmisistä huomaa miksei sitä kumppania omin avuin ole löytynyt. Katikin on noin sosiaalinen, suuri ystäväporukka ja työkin sellainen missä tapaa miehiä. Aikamoinen ihme ettei ole ketään löytänyt.
Tommihan sanoi suoraan, että haluaisi ihastumisen tunnetta ja kunnon hullaantumista. Ilmeisesti ei tunne mitään kaverillisuutta enempää Juuditia kohtaan.
Jos viittaat siihen häissä Katin kanssa hihitelleeseen kaveriporukkaan, niin sellainen porukka nyt ei varsinaisesti auta miehen löytämisessä.
Janne vaikuttaa sellaiselta luotettavalta, mukavalta mieheltä, joka kyllä osaa sanoa mielipiteensä hyvinkin jämäkästi, kun on kyse hänelle tärkeästä asiasta. Tässä vaiheessa hän niin sanotusti "valitsee taistelunsa". Katin uskon olevan enemmän "taistellaan joka taistelu loppuun asti"-tyypiltä, joka voi käydä kumppanina hyvin rasittavaksi.
Odottikohan Kati, että pääsee pätemään kauppalistallaan? Jannen kauppataidot kun tekivät vaikutuksen, niin oliko se jokin ihme testi?
Tiedoksi, varakkaimmille suvuille on ihan tyypillistä, että aikuinen työikäinen asuu vanhempien omistamassa asunnossa. Asunto päätyy todennäköisesti lapselle, mutta ennakkoperintö tai näennäinen myyminen jää usein vuosiksi tekemättä. Välissä siinä saattaa asua vuokralainen yms.
Välillä tällainen on tilapäinen ratkaisu, ja yhtiövastiketta maksava lapsi kerryttää itselleen omaisuutta, kun asumiskulut 0-400e ja mahdollisuus sijoittaa ja säästää.
Itse olen hyvin toimeentulevasta perheestä ja asuin 2 vuotta mökillämme, yli kolmekymppisenä eron jälkeen. Mukavasti kertyi säästöjä tuossa ajassa ja mökkiäkin tuli rempattua.
Janne, vastaa meille! Maksoitko koko kärryllisen ruokaa Katin ystäville??? Jos maksoit, tuo nainen vie sua... Nyt jämäkkyyttä peliin, Janne!