Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
15881/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mouhu kirjoitti:

Tuo Matti on kyllä menetetty tapaus :D en usko hänen löytävän koskaan puolisoa. Vaikuttaa lyhytjänteiseltä tyypiltä. Näkee itsensä parempana kuin on, eikä koe tarvetta ponnistella minkään eteen.

Matin vanhemmat vaikuttivat todella mukavilta. Ovat varmaan hyysänneet poikaansa liikaa, jos kerran kämpänkin hommanneet yms. Pienen karhunpalveluksen tehneet tälle keski-ikäiselle vauvalleen. Pistin jo häissä merkille Matin isän virneen pöydän ääressä, katsoi siihen malliin ettei tuo kauaa kestä :D

On jo löytänyt. Ja on tosi herttainen nainen.

Vierailija
15882/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, Matti.

Katsotaan parin kuukauden päästä, onko hän vielä kuvioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15883/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko jotkut oikeasti, että ihmisessä on parisuhdeainesta vain jos hän on hyvännäköinen/kaunis/komea/seksikäs? En voi ymmärtää.

Ihminen joka näyttää petolinnun perseeltä, voi olla parisuhteessa, eikä hänen ulkonäkönsä kerro mitään siitä millaiset parisuhdetaidot hänellä on ja millainen hän on puolisona. Tämä pätee niin naisiin kuin miehiin. 

Ja mitä ETA-ohjelmaan tulee, siinä jokainen osallistuja on ollut vähintäänkin asiallisen ja normaalin näköinen, omasta mielestäni jokainen on ollut myös omalla tavallaan viehättävä. Yhtä ainutta petolinnun persettä ohjelmassa ei ole nähty. Ja kuten sanottua, vaikka joku sellainen olisikin, se ei kerro YHTÄÄN MITÄÄN siitä minkä verran hänessä on parisuhdeainesta ja minkä verran ei. Ei myöskään siitä, kuinka tulisesti joku voi häneen rakastua ja kuinka syvästi häntä rakastaa.

Vierailija
15884/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja.

15885/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ensi kaudelle asiantuntijoiksi Mikaelin, Maaretin ja Tonyn

Vierailija
15886/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetytä yhtään. Jossain se Juuditinkin raja menee.

P.s. Juudit, todella tunnelmallinen tuo sinun pikku pesäsi.

Ihania nuo vanhat talot.

Although not a follower of tiduuJ gitruH, she's a devoted branch Hurtigian.

Vierailija
15887/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Mattihan sanoi Mtv haastattelussa, että he vaihtoivat vain yhden pusun hääpäivänä, muuta läheisyyttä ei ollut Miran pyynnöistä huolimatta.

Ei se ole normaalia, ettei mies halua sexiä. Varsinkin kun puolisona on Miran kaltainen viehättävä nainen. Matin kannattaisi mittauttaa testosteronitasot.

Toisen yletön vauvakuume vie halut tehokkasti. Sitä kutsutaan myös itsesuojeluvaistoksi.

Vaikea uskoa, että Mira on heti hääyönä alkanut puhua vauvan hankinnasta. Ja jos on niin auts, ja ymmärrän Mattia paremmin. Mattihan olikin kuin peura ajovaloissa heti hääyön jälkeen, silloinkaan ei olisi halunnut Miraa pussata. 

Mira valitsi kumppanille toivekortin, jossa oli lapsen kengät.

Vierailija
15888/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Mattihan sanoi Mtv haastattelussa, että he vaihtoivat vain yhden pusun hääpäivänä, muuta läheisyyttä ei ollut Miran pyynnöistä huolimatta.

Ei se ole normaalia, ettei mies halua sexiä. Varsinkin kun puolisona on Miran kaltainen viehättävä nainen. Matin kannattaisi mittauttaa testosteronitasot.

Mira on ehkä sinun silmissäsi viehättävä, mutta onko Matin? Minun ei ainakaan ole, ulkonäöllisesti eikä luonteeltaan.

Luultavasti Miran parhaimmat puolet eivät tulleet esiin kovin hyvin, koska näki miten epävarma oli ja suorastaan panikoi, koska Matti antoi niin ristiriitaisia signaaleja ja vauvakuume ilmeisen kova. Mutta huomaa sen kyllä, että Mira on kypsä, kiltti, ystävällinen ja oikein mukava ja nätti nainen, joka rentoutuessaan on varmasti oikein mukavaa seuraa.

Vierailija
15889/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen yletön vauvakuume vie halut tehokkasti. Sitä kutsutaan myös itsesuojeluvaistoksi.

Vaikea uskoa, että Mira on heti hääyönä alkanut puhua vauvan hankinnasta. Ja jos on niin auts, ja ymmärrän Mattia paremmin. Mattihan olikin kuin peura ajovaloissa heti hääyön jälkeen, silloinkaan ei olisi halunnut Miraa pussata. 

Mira valitsi kumppanille toivekortin, jossa oli lapsen kengät.

Eihän Matti sitä säikähtänyt. Sanoi, että sopii oikein hyvin. Ääni muuttui kellossa aika nopeasti häiden jälkeen.

Vierailija
15890/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mäkin sanonu jotain, jos sulhanen olis seisonu alttarilla tummassa puvussa mutta lapikkaat tai croksit jalassa. En olis tykänny.

15891/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tennarit eivät sovi yhteen perinteisen hääpuvun kanssa. Jos haluaa pukea tennarit häihin, niin silloin pitää pukukin valita sen tyylin mukaan

Vierailija
15892/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko jotkut oikeasti, että ihmisessä on parisuhdeainesta vain jos hän on hyvännäköinen/kaunis/komea/seksikäs? En voi ymmärtää.

Ihminen joka näyttää petolinnun perseeltä, voi olla parisuhteessa, eikä hänen ulkonäkönsä kerro mitään siitä millaiset parisuhdetaidot hänellä on ja millainen hän on puolisona. Tämä pätee niin naisiin kuin miehiin. 

Ja mitä ETA-ohjelmaan tulee, siinä jokainen osallistuja on ollut vähintäänkin asiallisen ja normaalin näköinen, omasta mielestäni jokainen on ollut myös omalla tavallaan viehättävä. Yhtä ainutta petolinnun persettä ohjelmassa ei ole nähty. Ja kuten sanottua, vaikka joku sellainen olisikin, se ei kerro YHTÄÄN MITÄÄN siitä minkä verran hänessä on parisuhdeainesta ja minkä verran ei. Ei myöskään siitä, kuinka tulisesti joku voi häneen rakastua ja kuinka syvästi häntä rakastaa.

Tätä minäkin ihmettelen. Olen itse ihastunut ja kiintynyt monesti toisen ihmisen inhimillisyyteen, hänen "vikoihinsa" ja "heikkouksiinsa", jotka ovat koskettaneet minua. Täydellisyyden tai ulkoisen "sopivuuden" vaatimus kuulostaa aika kamalalta. 

15893/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille kertausta miten Tuomaksen ja Emman tutustuminen lähti käyntiin :

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006642896.html

Vierailija
15894/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira on ehkä sinun silmissäsi viehättävä, mutta onko Matin? Minun ei ainakaan ole, ulkonäöllisesti eikä luonteeltaan.

Samaahan täällä on jankutettu kyllästymiseen asti Tommin ja Juuditin kohdalla, eli ihmetelty kun Tommi ei syty Juuditista. Itse kyllä ymmärrän ettei koe seksuaalista halua Juuditiin. Juudithan käyttäytyy Tommin kanssa kuin seurakunnan terapeutti. Itseäni ainakin ahdistaisi jos puoliso jatkuvasti kiittelisi minua siitä, että olen olemassa. Tästä asiasta kiitokset kyllä kuuluisivat vanhemmilleni ja tässä formaatissa tästä "kiitos että olet siinä" voisi kyllä kiitokset esittää valitsijoille. Turhanpäiväistä älytöntä lässytystä. Vähän potkua pitäisi olla. Juudit on varmaankin ihan mukava ihminen, muttei hän mikään yli-ihana kaunotar kyllä sentään ole. Sellainen täti-ihminen, itse en osaisi kaltaisensa kanssa osaisi luoda edes ystävyyssuhdetta. Emmaa pidän enemmänkin viehättävänä niin ulkoisesti kuin myös luonteen aitouden puolesta. Ihana hänen naurunsa. Ja juu, en ole kateellinen enkä katkera, hyvä parisuhdekin löytyy sekä erittäin hyvää huumoria tuon oman ukkelin kanssa. Ikääkin jo löytyy mummuuden verran.

Vierailija
15895/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Jos likemmäs 3-kymppinen mies kysyy pilkkooko tomaatit oikein, on kysymys niin tyhmä että siihen saa vastata kanssa naljaillen että joo, pilkot.

Vierailija
15896/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaahan täällä on jankutettu kyllästymiseen asti Tommin ja Juuditin kohdalla, eli ihmetelty kun Tommi ei syty Juuditista. Itse kyllä ymmärrän ettei koe seksuaalista halua Juuditiin. Juudithan käyttäytyy Tommin kanssa kuin seurakunnan terapeutti. Itseäni ainakin ahdistaisi jos puoliso jatkuvasti kiittelisi minua siitä, että olen olemassa. Tästä asiasta kiitokset kyllä kuuluisivat vanhemmilleni ja tässä formaatissa tästä "kiitos että olet siinä" voisi kyllä kiitokset esittää valitsijoille. Turhanpäiväistä älytöntä lässytystä. Vähän potkua pitäisi olla. Juudit on varmaankin ihan mukava ihminen, muttei hän mikään yli-ihana kaunotar kyllä sentään ole. Sellainen täti-ihminen, itse en osaisi kaltaisensa kanssa osaisi luoda edes ystävyyssuhdetta. Emmaa pidän enemmänkin viehättävänä niin ulkoisesti kuin myös luonteen aitouden puolesta. Ihana hänen naurunsa. Ja juu, en ole kateellinen enkä katkera, hyvä parisuhdekin löytyy sekä erittäin hyvää huumoria tuon oman ukkelin kanssa. Ikääkin jo löytyy mummuuden verran.

Mun mies vielä näin vuosien jälkeen välillä hellästi sanoo, että kiitos, että olet olemassa. Ja sanoo minua ihanaksi, vaikka olen minäkin jo mummoikäinen. Minulle se on ollut edellytys, että voin luottaa, heittäytyä, rakastaa ja myös haluta. Itseluottamus on seksikästä, ja se tarvitsee minulla sen luottamuksen, ei esim piikittelyä ja negausta.

Vierailija
15897/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa Juuditissa ja Emmassa on hyvät puolensa.

Juudit on vähän kuin seurakunnan terapeutti: ystävällinen, huomioiva ja tukeva. Hänessä ei ole särmää ja sähäkkyyttä, jos joku sellaista kaipaa. Juudit on ihana ystävä ja puoliso jollekin. Ei kaikille.

Emma on pirskahteleva ja mielenkiintoinen ihminen. Hänen kanssaan on varmasti mukavaa, kun löytää yhteisen taajuuden. Mielestäni hänen ulkoinen olemus ja tyylikin on kivan omanlainen. Kaikkien ei tarvitse olla mustavalkoisiin tai lateksiin pukeutuvia.

He ovat hyvin erilaisia naisia ja kun sen oikean kohtaavat, ovat varmasti kivoja puolisoita.

Vierailija
15898/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa Juuditissa ja Emmassa on hyvät puolensa.

Juudit on vähän kuin seurakunnan terapeutti: ystävällinen, huomioiva ja tukeva. Hänessä ei ole särmää ja sähäkkyyttä, jos joku sellaista kaipaa. Juudit on ihana ystävä ja puoliso jollekin. Ei kaikille.

Emma on pirskahteleva ja mielenkiintoinen ihminen. Hänen kanssaan on varmasti mukavaa, kun löytää yhteisen taajuuden. Mielestäni hänen ulkoinen olemus ja tyylikin on kivan omanlainen. Kaikkien ei tarvitse olla mustavalkoisiin tai lateksiin pukeutuvia.

He ovat hyvin erilaisia naisia ja kun sen oikean kohtaavat, ovat varmasti kivoja puolisoita.

Niin ja mielelläni olisin heidän molempien ystävä.

Vierailija
15899/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Jos likemmäs 3-kymppinen mies kysyy pilkkooko tomaatit oikein, on kysymys niin tyhmä että siihen saa vastata kanssa naljaillen että joo, pilkot.

Täh, ei se mennyt sinne päinkään miten kuvaisit. Emma kritisoi Tuomaksen tomaattien pilkkomista ihan oma-aloitteisesti ja Tuomas vastasi naurahtaen "okei, hyvä tietää ensi kertaa varten".

Vierailija
15900/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ylimielinen jäppinen ilmoitetaan ohjelmaan ja annetaan valtuudet mätsääjille, koska oma toiminta on aina tyssänny alkuunsa, niin miksi ko.tyyppi ei edes nyt yrittäny kun tarjottimella oli parisuhde ja solmittuna avioliitto. Ja sitte syy, ku ei ollu tytöllä tumma tukka ni emmä haluu tän kaa. Haloo! Ei se taida itse edes tajuta mistä hänellä itsellä kiikastaa. Lähelle on vaikea nähdä.

Ketju on lukittu.