Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
15861/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mattikin olisi ollut ennakkotietojen mukaan kiinnostunut sporttisesta brunetesta - nyt hän sai ei-niin-sporttisen blondi."

Eikös Mira ole luonnontilassa brunette ja blondius vain purkista.

Mitä väliä sillä on, että luonnostaan on jotakin jos ei tätä "luonnollisuuttaan" näytä koskaan. Nyt paikalle kuitenkin asteli pullukka blondi!

Eli samaa tasoa kuin pullukka Matti.

Kyllä, mutta pointi on se, että tämä pullukka Matti oli esittänyt toiveekseen sporttisen bruneten! Miksi kysytään toiveita jos kuitenkin valitaan juuri vastakohta?

Luultavasti hakijoiden joukossa on ollut sporttinen brunette, joka ei taas ole halunnut Matin näköistä ja tällöin on otettu kakkosvaihtoehto. Matin olisi pitänyt hakutilanteessa, Miran kuvan nähtyään, sanoa ei kiitos.

Siis onko heille näytetty kuvat?

Eikö ensitapaaminen olekaan alttarilla, sillä hehän jännittävät, että minkä näköinen ja minkä mallinen morsian sieltä tulee.

Kyllä vain, kaikki näkevät ja pisteyttävät kuvat. Ovat ilmeisesti antaneet vähintään ok-pisteet, jotta ovat voineet tulla paritetuiksi kumppaniensa kanssa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000001026007.html

Vierailija
15862/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Olen aivan varma, että kaikki parit o at harrastaneet sexiä.

Ei se ainakaan ole normaalia ettei harrasta sexiä aviopuolison kanssa.

Mutta Mattihan sanoi Mtv haastattelussa, että he vaihtoivat vain yhden pusun hääpäivänä, muuta läheisyyttä ei ollut Miran pyynnöistä huolimatta.

No mutta kun Mira sanoi MTV:n haastattelussa taas ihan muuta!

Niinpä, eli miksi Mira valehtelee, eikö halua myöntää, että Matti ei ole koskenut häneen pitkällä tikullakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15863/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>Pitää olla aika vastenmielinen kumppani jos ei halua edes kokeilla.

Voi sopia, että kokeillaan nyt ja se ei tarkoita että jatketaan.<<

Juuri näin mäkin ajattelisin ja antaisin mennä vaan. Ei tässä asetelmassa tarvitse liian kaino olla ja aikuisiahan kaikki kuitenkin ovat. Viisi viikkoa aikaa tutustua ja kyllä tutustumiseen kuuluisi minulla seksi. Tosin varmaan itse malttamattomana haluaisin kokeilla jo hääyönä. :D Mutta jossain vaiheessa viimeistään siinä viikkojen aikana ihan ehdottomasti.

Kyllä maailmassa on monia ihmisiä joiden kanssa en vois edes "vaan kokeilla" 😂

Joistakin ihmisistä vaan tulee sellainen 🤢 ja sille ei voi mitään!

Vierailija
15864/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä oon taas ihan varma, että Kati ja Janne ovat ainoat kenellä on peitto heilunut. Muista pariskunnista erityisesti miehet vaikuttavat pihdanneen. Itse en tosin kyllä koskisi Tommiin pitkällä tikullakaanm, eikä eitä tuskin koskaan edes laitettaisi yhteen. Janne on tämän kauden miehistä eniten mieleeni niin ulkoisesti kuin persoonaltaan.

Noin varmaan on. Tullut mieleen jo vuosien aikana, miten meillä on "häpeilevä suhde seksiin" melkein tabu, eli tässäkään formaatissa ei ole meillä menty paljastamaan mitään seksistä? No korkeintaan jokun haave villistä seksistä.

Kun mm Usa:ssa ollaan hyvinkin konservatiisia yleisellä tasolla seksin(yhdynnän) suhteen, niin silti Eta:ssa on seksi tuotu rohkeasti esiin. Oletteko laittaneet avioliiton käytäntöön, jos ette niin miksi?  Seksi on meillä edelleen nolo ja hävettävä asia josta mieluummin vaietaan. On sellainen käsitys, ettei seksistä puhuta avoimesti perheissäkään, joissa alkaa olla sen ikäisiä lapsia, joilla alkaa olla mielenkiintoa seksiä kohtaan. Ehkäisystä ym.

Ei minunkaan lapsuusperheessä puhuttu, eikä äiti kertonut menkoista vaan se tuli tavallaan yllätyksenä. Milloin muutumme vai muutummeko koskaan?

Itse olen puhunut menkat, seksistä, ehkäisystä ja hygieniasta jne.. Jos on hankalaa puhua voi ostaa kirjan tai kirjoja joissa on kerrottu tarkemmin. Tietysti kouluissa annetaan tietoa, mutta siihen ei pidä luottaa.

Mä olen tulkinnut ton jenkkilän tavan puhua seksistä ETA:n yhteydessä sen kautta, että englannin kielessä on tuo käsite consummate. Kulttuuriin kuuluu, että avioliitto on avioliitto vasta kun on seksiä harrastettu. Eihän suomen kielessä (onneksi) edes ole tuollaista sanaa, ja onko tuota ajatusmaailmaakaan. Itse jos eläisin aikana ilman kunnollista ehkäisyä, niin ihan hyvin saattaisin pidättäytyä avioliiton alkuvuodet... 

Vierailija
15865/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea ymmärtää Tuomaksen huumoria. Se tenniskenkägate, esimerkiksi. Miksi pitää sanoa se vitsillä. Eikö hän olisi voinut sanoa että onpa kivat tennarit, sopii sulle hyvin.

Tollanen vittuilukehuminen on raskasta pidemmän päälle. Kuittailemalla kehutaan. Siinä jää kyllä kokemus lämpimästä yhteydestä aika vajaaksi. Pitää tuntea toinen ennenkuin voi kuittailla hyvällä hänen vaatevalinnoistaan/ulkonäöstään ja silti pitää olla varovainen.

Niinpä! Tuomas on kyllä huonotapainen juntti, just tuolta susirajan takaa tuleva ”leppoisa” karjalalaistoope. Näitä takakireitä, muka huumorimiehiä on omassakin suvussa valitettavasti. Liittyy jotenkin tuohon karjalaisuuteen tuo päänaukomistapa.

Se ei liity karjalaisuuteen vaan joensuulaisuuteen/savolaisuuteen/savokarjalaisuuteen. Aitoon karjalaisuuteen ei kuulu veetuilu ja ilkeily, päin vastoin. Aidot karjalaiset ovat tuolla Ilomantsin ja siirtokarjalan puolelta, oikeasti ihania ihmisiä. Omat isovanhempani ovat sieltä ja ei kuulunut lapsuuden kodissa ilkeilyä! Äidin puolen suku taas on savokarjalasta, ja inhottava olo tuli äidin sisarusten tavasta piikitellä toisiaan.

Tuomas ja tää Temppareitten Jenna edustavat sitä ärsyttävää kastia, joiden mielestä pään aukominen ja jatkuva kuittailu on hauskaa. 

Omat juuret ovat juurikin Venäjän karjalassa ja se porukka on nöyrää ja hauskaa, ei lainkaan ilkeää. En ole koskaan pitänyt joensuulaisten katkerasta tavasta kommunikoida. Tulee ahdistava olo vaan ja halusin muuttaa Joensuusta pois juurikin siksi, että ko. paikkakunnalla elää vahvasti tuo Tuomaksen tapa puhua. Ja itsessä ei ikinä nähdä sitä vikaa, muut ovat liian herkkiä jne.

Minä taas omien kokemusteni perusteella sanoisin juuri toisin päin. Venäjän karjalaisten joukossa on valtava määrä näitä ilkeitä ihmisiä jotka kehuvat aina joka paikassa olevansa "iloisia karjalaisia" mutta sitä iloa riittää vaan niin kauan kun myötäilet heitä kaikessa. Jos olet jostakin eri mieltä niin heittäydytään todella hankalaksi ja vittumaisesti. Savo-karjalaiset ovat huomattavasti lunkimpaa ja leppoisampaa porukkaa. Itsellä on siis isän puolelta juuret venäjän karjalassa ja äidin puolelta savossa ja savo-karjalassa.

Viddumaista väkeä löytyy halki Suomen, turha tyhjästä vängätä.

Vierailija
15866/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Minun mielestä näistä pareista ei voi käyttää nimitystä aviopari/aviopuolis, vaikka sitä virallisesti ovatkin.

Tässähän vain selvästi leikitään pariskuntaa ja kun leikki ei miellytä niin voi sanoa, että en tahdo, pätkääkään katumatta tai sen kummemmin miettimättä. Paperihommatkin hoituu muiden toimesta.

Vierailija
15867/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Mattihan sanoi Mtv haastattelussa, että he vaihtoivat vain yhden pusun hääpäivänä, muuta läheisyyttä ei ollut Miran pyynnöistä huolimatta.

Ei se ole normaalia, ettei mies halua sexiä. Varsinkin kun puolisona on Miran kaltainen viehättävä nainen. Matin kannattaisi mittauttaa testosteronitasot.

Kuka sen viehättävyyden määrittelee?!? Eiköhän Matti osaa itse päättää, että viehättyykö Mirasta vai ei. Voisin kuvitella, että itsekään en hänestä viehättyisi, varsinkaan kun hänen luonteensa paljastui.

Vierailija
15868/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi , oi miksi, ihmiset menevät näihin tositv ohjelmiin kansalaisten ruodittaviksi. Toivottavasti edes saavat muhkeat palkkiot - muussa tapauksessa ei ole mitään tolkkua.

Villen ja Anniinan podcastissa tuli esille, et minkäänlaista rahallista korvausta kuvauspäivistä ei saa. Podcastin ainoa hyvä puoli on ollutkin nämä muutamat faktatiedot, jotka ovat valottaneet sarjan tekoprosessia, muuten kyllä luokattoman huonoa analyysia ja varsinkin viimeisiä jaksoja ei ole pystynyt enää edes kuuntelemaan, kun Ville kovaan ääneen kehuu Mattia kaikesta täysin kritiikittä, vaikka tämän käytös on ollut läpi sarjan luokattoman lapsellista ja sitten taas arvostelee ja syyttelee Miraa, joka sentään vaikutti jaksojen perusteella yrittäneensä.

Mulla oli suuret odotukset tätä podcastia kohtaan, mutta tosi vähän valottavat omia kokemuksiaan kuvauksista yms. joka olisi itseäni kiinnostunut. Heillä ei tosiaan ole mitään järkevää sanottavaa noista osallistujista ja jatkuvat naurukohtaukset tekevät siitä ihan kuuntelukelvottoman. Ja tykkäsin heistä viime kaudella ja varmasti hyviä tyyppejä muuten. Lisäksi tuo Matin puolustelu on liian läpinäkyvää. Jos mainittuja ongelmia on ollut, niin Matin velvollisuus on asiasta sanoa Miralle ja asiantuntijoille, eikä vaan hymistellä, että kaikki on hyvin. 

Nuo piti telkussa aina laittaa mutelle juuri sen hohotuksen takia.

Vierailija
15869/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks nainen vain kirjoitti:

Miralle täydet tsempit, kaunis, arvokas, rehellinen nainen joka ajattelee ja toimii kypsästi.

Matti on liukas, elosteleva jees-mies josta nousi alusta asti karvat pystyyn.

Mira saat vielä niin hienon, arvoisesi miehen itsellesi.

Juuri näin. Lisäksi Mira on huoliteltu, mitä yleisesti ottaen suomalaisista ei voi sanoa. Osaavatko niin kovin visuaalisiksi väitetyt arvostelevat miehet nähdä sitä? Vai mitä heidän visuaalisuutensa tarkoittaa onko heillä? (Viimeinen lause on osittain sarkasmia.) 

Mitä sun viimeinen lause edes tarkoittaa.

Sarkasmi toimii vaan silloin, kun sitä ei tarvitse erikseen sanoa

No sitäpä juuri.

Kirjoitin sarkastisesti ja huomasin, ettei sitä tajuttu sarkasmiksi. Eli jouduin selittämään. Siksi tootesin, että sarkasmi on taitolaji. Enkä tässä tapauksessa onnistunut sarkasmissa.

Selintinkö riittävästi? Voin toki jatkaa keskustelua keskustelusta, jos tarvis.

Huokaus!

Vierailija
15870/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä oon taas ihan varma, että Kati ja Janne ovat ainoat kenellä on peitto heilunut. Muista pariskunnista erityisesti miehet vaikuttavat pihdanneen. Itse en tosin kyllä koskisi Tommiin pitkällä tikullakaanm, eikä eitä tuskin koskaan edes laitettaisi yhteen. Janne on tämän kauden miehistä eniten mieleeni niin ulkoisesti kuin persoonaltaan.

Samaa mieltä, ei varmasti ole kukaan muu pari harrastanut seksiä kuin Kati ja Janne. Heillä oli heti alusta lähtien tarpeeksi kipinää siihen.

En halua kuvitella miten on eritahtisena implementoitu.

Vierailija
15871/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin mäkin ajattelisin ja antaisin mennä vaan. Ei tässä asetelmassa tarvitse liian kaino olla ja aikuisiahan kaikki kuitenkin ovat. Viisi viikkoa aikaa tutustua ja kyllä tutustumiseen kuuluisi minulla seksi. Tosin varmaan itse malttamattomana haluaisin kokeilla jo hääyönä. :D Mutta jossain vaiheessa viimeistään siinä viikkojen aikana ihan ehdottomasti.

Olen samaa mieltä, mutta EA:ssa kaikki ovat nähneet kuvat ja sieltä on jo ne mahdolliset 🤢-tapaukset rajattu pois. Siksi ihmettelen todella paljon sitä, että muka ulkonäkö voisi niin kynnyskysymys enää olla siinä vaiheessa.

Vierailija
15872/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Matti on kyllä menetetty tapaus :D en usko hänen löytävän koskaan puolisoa. Vaikuttaa lyhytjänteiseltä tyypiltä. Näkee itsensä parempana kuin on, eikä koe tarvetta ponnistella minkään eteen.

Matin vanhemmat vaikuttivat todella mukavilta. Ovat varmaan hyysänneet poikaansa liikaa, jos kerran kämpänkin hommanneet yms. Pienen karhunpalveluksen tehneet tälle keski-ikäiselle vauvalleen. Pistin jo häissä merkille Matin isän virneen pöydän ääressä, katsoi siihen malliin ettei tuo kauaa kestä :D

Vierailija
15873/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta EA:ssa kaikki ovat nähneet kuvat ja sieltä on jo ne mahdolliset 🤢-tapaukset rajattu pois. Siksi ihmettelen todella paljon sitä, että muka ulkonäkö voisi niin kynnyskysymys enää olla siinä vaiheessa.

Tuleehan siinä esille kaikki muutkin seikat kuin vain se ulkonäkö. Ulkonäkö voi olla paperilla ihan jees, mutta kun suunsa aukaisee ja mulkaisee niin silloin on ihan nou nou 😂

Vierailija
15874/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta noista kukaan ei ole harrastunut seksiä. Katihan ei halunnut fyysistä läheisyyttä, koska Janne ei puhu. Oma tulkintani on ettei Kati tunne mitään fyysistä vetovoimaa Janneen. Milloin muuten Katin ja Jannen haastattelu tulee maikkarin sivuille? Kun kaikki muut on jo haastateltu. Ilmeisesti vasta huomenna ovat yhdessä jossain aamu-tv:ssä.

Vierailija
15875/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Hämmennyin M&M haastatteluista. Matin virnuilu paljasti ehkä kuitenkin, että nyt on luettu tätä palstaa ahkerasti ja poimittu täältä puolustusta omille teoille.

Toiselle läheisyys saattaa tarkoittaa seksiä ja toiselle muuta hyvänäpitoa. Omasta (naisen) näkökulmasta sen seksin ulkopuolinen läheisyys näyttää todelliset tunteet.

Mikäköhän on ollut syynä seksin puuttumiseen. Mira on useaan otteeseen vihjaillut, että haluaisi lisää läheisyyttä. Vaikka Matti on kehunut Miraa, niin eikö kuitenkaan todellisuudessa kokenut häntä viehättävänä. Vai onko tässä jotain mitä katsojille ei ole näytetty. Kaikki eivät ole kykeneväisiä nopeaan toimintaan ja tiedän monia ylipainoisia "nuoria" miehiä, kenellä ei makuuhuoneessa hommat toimi enää niin, kuin 17-vuotiaana.

Vierailija
15876/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole normaalia, ettei mies halua sexiä. Varsinkin kun puolisona on Miran kaltainen viehättävä nainen. Matin kannattaisi mittauttaa testosteronitasot.

Toisen yletön vauvakuume vie halut tehokkasti. Sitä kutsutaan myös itsesuojeluvaistoksi.

Vierailija
15877/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Hämmennyin M&M haastatteluista. Matin virnuilu paljasti ehkä kuitenkin, että nyt on luettu tätä palstaa ahkerasti ja poimittu täältä puolustusta omille teoille.

Toiselle läheisyys saattaa tarkoittaa seksiä ja toiselle muuta hyvänäpitoa. Omasta (naisen) näkökulmasta sen seksin ulkopuolinen läheisyys näyttää todelliset tunteet.

Mikäköhän on ollut syynä seksin puuttumiseen. Mira on useaan otteeseen vihjaillut, että haluaisi lisää läheisyyttä. Vaikka Matti on kehunut Miraa, niin eikö kuitenkaan todellisuudessa kokenut häntä viehättävänä. Vai onko tässä jotain mitä katsojille ei ole näytetty. Kaikki eivät ole kykeneväisiä nopeaan toimintaan ja tiedän monia ylipainoisia "nuoria" miehiä, kenellä ei makuuhuoneessa hommat toimi enää niin, kuin 17-vuotiaana.

Villehän sanoi podcastissa, ettei Matti halunnut antaa vääriä signaaleja Miralle. Mikä on kai ihan reilua. Harmi vaan, että se vaan paljastaa kuinka Matti on hääpäivästä lähtien pitänyt haasteena lähinnä Miran ulkonäköä. Vähän niin kuin sanoikin Elinan vastaanotolla, että ensimmäisestä päivästä lähtien on epäilyttänyt. Haaste ei voi olla asuinpaikka, koska Mirahan sanoi että on valmis muuttamaan. Matti lähti ohjelmaan ihan liian suuret odotukset mielessään. 

Vierailija
15878/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet myötikset ton viime kauden Pumpukka-Villen kommenteille podcastissa. Olis vaan hiljaa, on ensinnäkin puolueellinen koska haluaa jatkaa Matin kanssa bromanceaan, siinä on vaan naiset tiellä. Toiseksi hänellä ei ole minkäänlaista mandaattia, tutkintoa tai muuta tehdä valistuneita päätelmiä, kolmanneksi KETÄÄN EI KIINNOSTA! 😅

Vierailija
15879/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen yletön vauvakuume vie halut tehokkasti. Sitä kutsutaan myös itsesuojeluvaistoksi.

Vaikea uskoa, että Mira on heti hääyönä alkanut puhua vauvan hankinnasta. Ja jos on niin auts, ja ymmärrän Mattia paremmin. Mattihan olikin kuin peura ajovaloissa heti hääyön jälkeen, silloinkaan ei olisi halunnut Miraa pussata. 

Vierailija
15880/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Samaa mieltä, ei varmasti ole kukaan muu pari harrastanut seksiä kuin Kati ja Janne. Heillä oli heti alusta lähtien tarpeeksi kipinää siihen.

En halua kuvitella miten on eritahtisena implementoitu.

Jos peitto on heilunut, niin Janne on saanut varmaan ohjausta koko ajan. Ja Kati on leuhkinut: kato, mä olin tässäkin sua nopeempi!

Ketju on lukittu.