Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä seksi ensimmäisenä mielessä. Miehen ulkonäkö tottakai, mutta sen lisäksi tietynlainen käytös ja luonne. Mulla se paketti saa aikaan sellaisen hormonimyrskyn, että olenkin yhtäkkiä täysin rakastunut. Jos olen seksuaalisesti kiihottunut, niin se on kyllä samalla merkki, että olen rakastunut.
Onks tää joku trolli vai muuten vain yksinkertainen?
Ei, vaan olen ihan täysin tosissani. Mulla on väkisinkin seksi ensimmäisenä mielessä. Vaikea sitä on selittää toiselle, joka on ihan erilainen kuin minä. Mutta mulle se on niin kokonaisvaltainen kokemus, jonkinlainen intuitio, että jos mies ei kiihota, niin emme ole sitten oikeanlainen match.
Katkeralta? Sen nimi on myötätunto (mikä muuten naisissa keskimäärin on parasta)
Ensinnäkin Matti, vedätti Miraa ihan huolella mm kutsumalla sukujuhannukseen. Mä niin ymmärrän, mitä Mira ajoi takaa anteeksipyynnöllä.
Tuomaksesta teen samansuuntaisen tulkinnan.
Ja Tommi nyt vaan on homo, kun pääsisi kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Tommin kannattaa muistaa, että parempaa naista kuin Juudit ei hän tule löytämään.
Sinällään harmillista, kun Juudit oli selvästikin ihastunut Tommiin.
Miksi pitäisi muistaa? Ei kai se harmittelemalla parane, jos eivät sopineet yhteen. Elämän pitää jatkua.
Ikisinkuilla on usein rima liian korkealla ja sitten itketään kun ollaan aina yksin!Kannattaisi niellä ylpeytensä ja heittäytyä suhteeseen sellaisen kansa jonka saa. Juuditissakaan ei ollut mitään vikaa, päinvastoin Tommille liiankin hyvä. Se vika on ikisinkun omassa päässä ja ne vaaleanpunaiset silmälasit kannattaisi hakea vaikka sieltä kaupasta jos todella haluaa sellaisten läpi katsella.
Siis minkälainen luuseri kirjoittaa tällaisia?
Hyi helvetti, olla nyt suhteessa vain siksi, että on joku. Ei kiitos. Ei nyt eikä ikinä. Elämä on ihan liian lyhyt sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Tommin kannattaa muistaa, että parempaa naista kuin Juudit ei hän tule löytämään.
Juudit sanoi päätösjakson lopussa, että vaikeinta oli päästää irti läheisyydestä, vaikkakin vähäisestä. Pettymys on aina kova, jos on päässyt ihastus syntymään.
Hylätty olo. Jokainen saman kokenut tietää miten se raastaa.
Sellaista se elämä on, aina ei voi onnistua. Ihmisen pitää oppia kaikesta, jopa vastoinkäymisistä. Loppujen lopuksi asia voi kääntyä omaksi parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Matilla hieman ylimääräistä onkin, niin kyllä näkee, että alla on lihasta, pohkeetkin treenatut. Lihakset kasvavat urheillessa. Minusta on ymmärrettävää, että hän haluaa urheilullisen naisen, saattaa riittää jos on hieman läskiäkin, mutta kuitenkin lihaksia ja ennen kaikkea liikunnallinen elämäntyyli.
No se ei ole aitoa rakkautta sitten jos täytyisi alkaa jo jollain mittauslaitteella laskemaan mikä määrä on läskiä ja mikä lihasta. Elämäntyylikin muokkautuu yhdessä jos on halua ja yritystä mutta Matilla ei ollut.
Paskat muokkaannu. Itsestä se motivaatio lähtee ja jos ei ole urheilullinen, niin ei ole.
No ei ainakaan jos on noin mustavalkoinen asenne kun sulla! Sitäpaitsi Matti ei ole itsekään varsinaisesti mikään Mr. Athletic, sen nyt näkee jo kilometrien päähän. Kolmekymppisenä näyttää jo tuolta ja siitä mennään vain vuosi vuodelta alas..
Tässä "ranking" ohjelman miehistä ja perusteluineen.
Miehet:
1. Matti: Mukava, rehellinen suomalainen. Löytyy huumorintajua, ei pelkää näyttää tunteitaan, eikä häpeä edes itkeä. Ulkonäkö myös miellyttävä. Kauden kultamitali Matille.
2. Tommi: Analyyttinen, ei puhu p*skaa, alusta asti rehellinen tunteistaan. Ei häpeä Matille ulkonäössä. Juuditin kanssa ei kemiat kohdanneet, mutta kyllä se oma kulta vielä löytyy. Hopeaa Tommille.
3. Tommi: Komea, suorapuheinen ja suoraselkäinen mies. Huumorintajuinen, mutta valitettavasti Emma ei tuntunut huumoria ymmärtävän. Ei jäänyt vaimonsa varjoon, kuten osa miehistä. Liikunnallinen pronssimitalisti.
4. Janne: Osaa puhua ja pussata. Rentous kuitenkin puuttui ja jäi jotenkin Katin varjoon. Yritti muuttaa itseään tai Katia. Jäi ilman mitalia, mutta varteenotettava haastaja mitalisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Miksi pitäisi muistaa? Ei kai se harmittelemalla parane, jos eivät sopineet yhteen. Elämän pitää jatkua.
Ikisinkuilla on usein rima liian korkealla ja sitten itketään kun ollaan aina yksin!Kannattaisi niellä ylpeytensä ja heittäytyä suhteeseen sellaisen kansa jonka saa. Juuditissakaan ei ollut mitään vikaa, päinvastoin Tommille liiankin hyvä. Se vika on ikisinkun omassa päässä ja ne vaaleanpunaiset silmälasit kannattaisi hakea vaikka sieltä kaupasta jos todella haluaa sellaisten läpi katsella.
Siis minkälainen luuseri kirjoittaa tällaisia?
Hyi helvetti, olla nyt suhteessa vain siksi, että on joku. Ei kiitos. Ei nyt eikä ikinä. Elämä on ihan liian lyhyt sellaiseen.
Tais kuitenki kirpasta vähäsen...
Vierailija kirjoitti:
Katkeralta? Sen nimi on myötätunto (mikä muuten naisissa keskimäärin on parasta)
Ensinnäkin Matti, vedätti Miraa ihan huolella mm kutsumalla sukujuhannukseen. Mä niin ymmärrän, mitä Mira ajoi takaa anteeksipyynnöllä.
Miten ihmeessä jaksatte jauhaa näitä samoja asioita sivulta toiselle! Tämäkin on sanottu ainakin tuhat kertaa. Jatkuuko se vielä miten pitkään ohjelman loppumisen jälkeenkin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä "ranking" ohjelman miehistä ja perusteluineen.
Miehet:
1. Matti: Mukava, rehellinen suomalainen. Löytyy huumorintajua, ei pelkää näyttää tunteitaan, eikä häpeä edes itkeä. Ulkonäkö myös miellyttävä. Kauden kultamitali Matille.2. Tommi: Analyyttinen, ei puhu p*skaa, alusta asti rehellinen tunteistaan. Ei häpeä Matille ulkonäössä. Juuditin kanssa ei kemiat kohdanneet, mutta kyllä se oma kulta vielä löytyy. Hopeaa Tommille.
3. Tommi: Komea, suorapuheinen ja suoraselkäinen mies. Huumorintajuinen, mutta valitettavasti Emma ei tuntunut huumoria ymmärtävän. Ei jäänyt vaimonsa varjoon, kuten osa miehistä. Liikunnallinen pronssimitalisti.
4. Janne: Osaa puhua ja pussata. Rentous kuitenkin puuttui ja jäi jotenkin Katin varjoon. Yritti muuttaa itseään tai Katia. Jäi ilman mitalia, mutta varteenotettava haastaja mitalisteille.
Matti: Epärehellinen, ei uskalla näyttää tunteitaan ja yrittää epätoivoisesti pusertaa tekoitkua. Ulkonäöltään muistuttaa hyvin tyypillistä suomalaista viisissäkymmenissä olevaa miestä. Jää palkintojen jaossa valitettavasti jonon hännille.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin miehen kanssa tuosta viimeisestä lauseestasi kiva perjantai-illan leikki. Mies meni makuuhuoneen vaatekomeroon ja pani oven kiinni. Minä huusin kohta: "Tule kaapista ulos!" Hän tuli ja sanoi: "Nyt voit kertoa kaikille, että mieheni on tullut kaapista ulos!" Kiitos sinulle vihjeestä. Ei muuten ollut Tommia näkynyt siellä kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään ketä se Mira muistuttaa ulkonäöltään ja sitten tajusin että hän muistuttaa Pinokkiota.
No onpas väsynyttä läppää. Jos ei keksi muuta kun tällaisia alakoululaisen juttuja niin kannattaa miettiä kommentoiko ollenkaan.
Ihmettelen, miksi Tommyä haukutaan niinkin paljon?! Mies on ns. älykäs atleetti. Miksei Tommy saisi toivoa samaa puolisoltaan?!
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään ketä se Mira muistuttaa ulkonäöltään ja sitten tajusin että hän muistuttaa Pinokkiota.
Miten pitkään mietit? Olitko tajuttomana kauankin?
Mietin että mitenhän tuolla Tuomaksella on muuten herkkyyttä työskennellä psykiatrisella puolella hoitajana🤔 Säälittää kyllä hänen asiakkaansa jos siellä yhtä pahapäisenä huutaa päivästä toiseen ja jankuttaa ikävällä äänensävyllä😳
1. Janne: Osaa puhua ja pussata. Rento omalla tyylillään ja yritti saada suhteen toimimaan muuttamatta puolisoa. Komea kultamitalisti.
2. Tommi: Analyyttinen, ei puhu p*skaa, alusta asti rehellinen tunteistaan. Ei häpeä Matille ulkonäössä, mutta häpeää Jannelle ja Tuomakselle. Hopeaa Tommille.
3. Tuomas: Komea, suorapuheinen ja suoraselkäinen mies. Huumorintajuinen. Liikunnallinen pronssimitalisti.
4. Matti: ikävä, epärehellinen suomalainen. Ei löydy aitoa huumorintajua, pelkää näyttää tunteitaan, häpeää liikaa ja itkee liian vähän. Ulkonäkö epämiellyttävän setämäinen. Kauden jumbosija Matille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas väsynyttä läppää. Jos ei keksi muuta kun tällaisia alakoululaisen juttuja niin kannattaa miettiä kommentoiko ollenkaan.
No mielestäni hän näyttää pinokkialta. Kyllä minä sen saan sanoa ihan niinkuin muutkin saavat täällä ilmaista mielipiteensä.
Uusherännäinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään mietit? Olitko tajuttomana kauankin?
Luulet vissiin olevasi jotenkin nokkela tai sitten et vaan osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni hän näyttää pinokkialta. Kyllä minä sen saan sanoa ihan niinkuin muutkin saavat täällä ilmaista mielipiteensä.
No voihan kyynel...varo vaan ettei itsellesi ala vaan kasvaa sellainen pinakkianenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi tietenkään pakottaa suhteeseen eikä kukaan voi pakottaa itseään rakastumaan, mutta se mikä pitäisi mielestäni olla tässä erilaista verrattuna ns. normaaliin elämään, että jokainen aidosti yrittäisi eikä saisi olla ainakaan liian matalalla kynnyksellä heittämässä hanskoja tiskiin. Että tulisi tosiaan ne kaikki kortit katsottua. Varmaan on monta sinkkua tässä maassa, jotka mielellään olisivat vastaavan tilaisuuden saaneet ja uhranneet sen 5 viikkoa.
Jos joku tuntuu niin vastenmieliseltä kuin Mira Matille niin miten ihmeessä hän olisi voinut "yrittää"?
En minä ainakaan pysty hempeilemään tyypille joka on ällöttävä ja luonteeltaan vastenmielinen. Tätä Mira oli Matille, minä en väitä häntä sellaiseksi.Mutta kuitenkin Matti häissä sanoi kavereilleen, että oli helpottunut morsiamen nähdessään. 🤔 Ja Tanskasen sohvalla sanoi olleensa 45-55 kun kysyttiin oliko fiilikset olleet kyllä vai ei loppuratkaisun suhteen. Ei nuo kommentit minusta niin kovasti siltä kuulosta, että morsian olisi niin kovin vastenmielinen ulkonäöltään tai luonteeltaan. Ellei hän sitten valehtele.
Eiköhän Matille ollut kynnyskysymys tämä asuinpaikka. Ei varmasti ikinä muuttaisi pois
rakastamaltaan Tampereen seudulta. No way. Jo häissä tästä väännettiin, arvasin ettei
enteile hyvää. Matti nyt vaan on sellainen perheeseensä ja kotiseutuunsa fixoitunut ihminen. Sitäpaitsi jos hänellä on kohtuuhyvä duunipaikka ko. nurkilla, niin eiköhän se
ole parempi, että hän heittää nuottaa siellä.
Miran ja Matin outlookit on aivan samaa tasoa. Matti ei missään nimessä ole yhtään
tasokkaampi. Ihan harvinaista, että on noin toistensa vertainen pari.
Mutta muuten Mira kyllä on aikuismaisempi, joka suhteessa.
Sekä että.