Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
15141/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas kyseenalaisti Emman motiivit osallistua ohjelmaan. Mutta mitkä oli Tuomaksen motiivit? Läppä, ihmiskoe vai todellinenhalu löytää joku? Olipa se mikä tahansa, seuraavaksi kannattaa miettiä omaa ulosantia. Jos aiemmissakin suhteissa on tullut möläyteltyä kaikki ulos ilman mitään suodatusta, niin voisi ottaa koppia asiasta. Olisiko kenties itsessäkin vikaa? 

Ohjelman perusteella Tuomas ei pysty ollenkaan itsereflektioon. Vastaus on heti, että hän on tällainen, ja jos hän ei käyttäytyisi näin, niin hän ei olisi hän. Harvinaisen täynnä itseään lähihoitajan meriiteillä.

En ole lähihoitaja, mutta ärsyttää ja ihmetyttää suunnattomasti, että lähihoitajia pitää koko ajan mollata, miksi??

Tuomas nyt sattuu olemaan koulutukseltaan lähihoitaja, ja valitettavasti kyseiseen koulutukseen on viime vuodet päässyt aivan kuka tahansa. Työkkärit kouluttavat lisää lähihoitajia jatkuvalla syötöllä. Ja se näkyy. Liittohan (SuPer) on koko ajan vaatimassa tiukennuksia siihen, ketä koulutukseen oikeasti otetaan.

Niin meriittinä lähihoitaja ei valitettavasti ole kummoinen, sen pääsee läpi, kun ilmestyy kouluun ja työharjoitteluissa harjoittelupaikoille. Sehän on ihan yleinen totuus, että ne ketkä eivät peruskoulusta pääse minnekään muualle, menevät opiskelemaan lähihoitajaksi. Tämä valitettavasti syö ammatin arvostusta niiltäkin, jotka oikeasti ovat hyviä työssään ja tekevät sitä sydämestään.

Mutta nämä rimanalittajalähärit ei varmasti tee sellaisia hommia kuin mitä Tuomas. Ja eiköhän tämä lähäreiden pohjasakka ole vaan pyyhkimässä muiden takamuksia ja lappaamassa ruokaa naamaa.

Mistä vetoa, että moni korkeammin koulutettu ei todellakaan jaksaisi tehdä lähäreitten hommia, kun helpomminkin voi palkkansa tienata.

Vierailija
15142/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nappaa niin ei. Ei se yrittämällä kummene eikä tyhjiä höpöttämällä kuten tuo Juditin ja sen kaverin touhu. Kyllä sitä vetovoimaa on tai ei ole ja silloin ei muut asiat merkitse juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15143/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36825 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän viehättävyyskeskusteluun pakko osallistua (itse olen 30v urheilullinen ja aktiivinen nainen, yliopistokoulutus).

Matti: Todella tylsän oloinen keski-ikäinen perusmies, jolla perusmiehen tylsät harrastukset (golf ja penkkiurheilu, blaah!) Ihan on näköinen varmasti ollu 10v ja 10kg sitten, mutta nyt näyttää perheenisältä, jolla ei aikaa treenata tai huolehtia itsestään. Mielestäni juuri sopiva mies niin ikään perustylsää keski-ikäisen naisen elämää viettävälle Miralle, jonka elämä näyttää täyttyvän sisustamisesta ja puutarhan hoidosta. En jaksa ymmärtää, miten Mira on muka liian epäaktiivinen hänelle. Ihan perustylsä ja harmaa tyyppi tämä Matti itse on, vaikka kuvittelee olevansa jotain muuta.

Tuomas: Rempseä asenne ja aktiivista elämää viettävä mies. Eniten omaan makuuni näistä miehistä. Ulkonäkö peruskiva. Psykiatrisen hoitajan ammatti enemmän plussaa itseni silmissä, koska on oikeasti vaativa työ, josta harva selviäisi. Jos olisin sinkku, laittaisin viestiä nyt kun erosi Emmasta.

Tommi: Suoraan sanottuna outo hyypiö. En missään olosuhteissa voisi häneen ihastua. Ulkonäkö ei lainkaan miellyttävä minun silmään ja jotenkin katsoo muita ihmisiä nenänvartta pitkin. Nyrpeä ja huumorintajuton.

Janne: Kivan näköinen ja vaikuttaa kunnianhimoiselta työelämän suhteen, sporttisen ja aktiivinen ihminen. Plussaa pohjoiskarjalaisista juurista. Omaan makuuni vähän liian "nössö" ja myötäilevä ihmistyyppi.

Höpön höpön sun yliopistokoulutuksellesi, teksti kertoo muuta niin sisällöltään kuin oikeinkirjoitukseltaankin.

En ole viestin kirjoittaja, mutta mikäs tuon oikeinkirjoitusasussa on virheellistä? Itse en löydä siitä kyllä ainoatakaan varsinaista kieliopillista virhettä eikä mikään puhu sitä vastaan etteikö tällä ihmisellä voisi olla yliopistokoulutus. Taitaa pitää vängätä vain vänkäämisen ilosta! No, heitähän täällä riittää totisesti.

Vierailija
15144/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36825 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän viehättävyyskeskusteluun pakko osallistua (itse olen 30v urheilullinen ja aktiivinen nainen, yliopistokoulutus).

Matti: Todella tylsän oloinen keski-ikäinen perusmies, jolla perusmiehen tylsät harrastukset (golf ja penkkiurheilu, blaah!) Ihan on näköinen varmasti ollu 10v ja 10kg sitten, mutta nyt näyttää perheenisältä, jolla ei aikaa treenata tai huolehtia itsestään. Mielestäni juuri sopiva mies niin ikään perustylsää keski-ikäisen naisen elämää viettävälle Miralle, jonka elämä näyttää täyttyvän sisustamisesta ja puutarhan hoidosta. En jaksa ymmärtää, miten Mira on muka liian epäaktiivinen hänelle. Ihan perustylsä ja harmaa tyyppi tämä Matti itse on, vaikka kuvittelee olevansa jotain muuta.

Tuomas: Rempseä asenne ja aktiivista elämää viettävä mies. Eniten omaan makuuni näistä miehistä. Ulkonäkö peruskiva. Psykiatrisen hoitajan ammatti enemmän plussaa itseni silmissä, koska on oikeasti vaativa työ, josta harva selviäisi. Jos olisin sinkku, laittaisin viestiä nyt kun erosi Emmasta.

Tommi: Suoraan sanottuna outo hyypiö. En missään olosuhteissa voisi häneen ihastua. Ulkonäkö ei lainkaan miellyttävä minun silmään ja jotenkin katsoo muita ihmisiä nenänvartta pitkin. Nyrpeä ja huumorintajuton.

Janne: Kivan näköinen ja vaikuttaa kunnianhimoiselta työelämän suhteen, sporttisen ja aktiivinen ihminen. Plussaa pohjoiskarjalaisista juurista. Omaan makuuni vähän liian "nössö" ja myötäilevä ihmistyyppi.

Höpön höpön sun yliopistokoulutuksellesi, teksti kertoo muuta niin sisällöltään kuin oikeinkirjoitukseltaankin.

En ole viestin kirjoittaja, mutta mikäs tuon oikeinkirjoitusasussa on virheellistä? Itse en löydä siitä kyllä ainoatakaan varsinaista kieliopillista virhettä eikä mikään puhu sitä vastaan etteikö tällä ihmisellä voisi olla yliopistokoulutus. Taitaa pitää vängätä vain vänkäämisen ilosta! No, heitähän täällä riittää totisesti.

Nyt minäkin täältä sivusta työnnän lusikkani soppaan.

Olen itsekin korkeakoulun käynyt, mutta ei todellakaan huvita täällä av:lla kirjoittaa aina pilkun tarkasti oikein. Töissä noudatetaan kirjakieltä pilkun viilauksineen, mutta vapaalla ollaan vapaalla.

Enkä tiedä mitä lisäarvoa tuon koulutuksen mainitsemisen oli tarkoitus tekstiin tuoda, mutta eiköhän nuo arviot/arvostelut ollut se viestin pointti. Täällä vois jotkut ihmiset opetella keskittymään olennaiseen, niitten lillukan varsien sijaan.

Vierailija
15145/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallionmaaret2.0 kirjoitti:

Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.

Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.

Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.

Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä. 

Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.

Täällä, osallistujien esittelyt.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-he-ovat-ensitreffit-alttarill…

"Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin."

Aivan. Ja se 'tumma' on täällä jo kääntynyt hoikaksi 'brunetiksi'!

Vierailija
15146/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ohjelmaformaatissa on yksi iso ongelma. Parinvalintaan vaikuttaa paljon geneettinen yhteensopivuus. Tiedostamattaan ihminen valitsee puolisoksi henkilön, jonka tuoksu miellyttää, koska hyvältä tuoksuu sellainen ihminen, joka on geneettisesti erilainen kuin itse. Parienmuodostamisessa raadin tulisikin antaa mahdollisille pareille haisteltavaksi heidän käyttämiä T-paitoja. Jos tuoksu ei miellytä, niin ihan turha laittaa paria yhteen, koska heidän välillään todennäköisesti puuttuu vetovoima ja kipinä.

Mä inhoan mieheni tuoksua, siis ihan oikeesti inhoan. Silti me on oltu yhdessä jo kohta 20v. Jos mä olisin nuuhkinut miehen paitaa ennen ensitreffejä niin meistä ei olis koskaan tullu mitään. En olis lähteny treffeille. Onneksi en nuuhkinut, sillä muutoin me ollaan mitä parhain match.

Vierailija
15147/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kauden Olli olisi sopinut hyvin yhteen juuditin kanssa.

Ja Ollin vaimo Katja viime kaudelta olisi voinut sopia pariksi Jannelle.

Vierailija
15148/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Janne ja Kati vielä yhdessä?

Itselläni on hieman Jannen kaltainen aviomies, jota yritin "muuttaa" puheliaammaksi. Onneksi en onnistunut. Hakeuduin parisuhdeterapiaan itse. En ollu itse oppinut omilta vanhemmiltani sitä, miten puolisoa kunnioitetaan. Olin oppinut vain, miten toista kritisoidaan ja miten toinen nitistetään.

Opettelin itse kuuntelemaan itseäni hiljaisempaa miestä. Nyt, 30 vuotta oltuamme naimisissa, ymmärrän, että olen saanut elää upeaa onnellista elämää hänen rinnallaan.

Onnekseni ymmärsin aloittaa muutoksen itsestäni. Mieheni ei ole minun omaisuuttani, hän on oma itsensä. Usein pysähdyn ihmettelemään, miten suuri etuoikeus on tutustua häneen lisää, joka päivä.

Rakastan miestäni nyt enemmän kuin koskaan.

Eivät ole, ja pitää paikkansa !

Vierailija
15149/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota, että välillä Kati puhuu melkein oktaavin alempaa mitä Janne. Hän pakottaa äänen väkisin luontaista puhekorkeuttaan matalammaksi, mikä taas laittaa äänen narisemaan ikävästi. Välillä narinaa ei kuulunut lainkaan. Jos hänen äänenkäyttö on tuollaista normaalielämässä, aika nopeasti on ongelmia, ellei ole jo. Puheterapia tai muu äänenkäytön ammattilainen osaa neuvoa, miten väärästä äänenkäytödtä pääsee eroon.

Vierailija
15150/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ohjelmaformaatissa on yksi iso ongelma. Parinvalintaan vaikuttaa paljon geneettinen yhteensopivuus. Tiedostamattaan ihminen valitsee puolisoksi henkilön, jonka tuoksu miellyttää, koska hyvältä tuoksuu sellainen ihminen, joka on geneettisesti erilainen kuin itse. Parienmuodostamisessa raadin tulisikin antaa mahdollisille pareille haisteltavaksi heidän käyttämiä T-paitoja. Jos tuoksu ei miellytä, niin ihan turha laittaa paria yhteen, koska heidän välillään todennäköisesti puuttuu vetovoima ja kipinä.

Mä inhoan mieheni tuoksua, siis ihan oikeesti inhoan. Silti me on oltu yhdessä jo kohta 20v. Jos mä olisin nuuhkinut miehen paitaa ennen ensitreffejä niin meistä ei olis koskaan tullu mitään. En olis lähteny treffeille. Onneksi en nuuhkinut, sillä muutoin me ollaan mitä parhain match.

En oikein käsitä mikset huomannut miehesi pahaa tuoksua, ilman paidan nuuhkimistakin. Mikä nyt oli esimerkki, ei tarkoittanut kirjaimellisesti.

Kait te nyt olitte lähekkäin ennen papin aamenta?

Ihmisen pahan ominaishajun kyllä haistaa ja aistii hyvin äkkiä. Esimerkiksi nukkuessa lähekkäin, niinkuin ihan jossain muussakin läheisessä toiminnassa, jos tiedät mitä tarkoitan.

Miksi et muka huomannut jos oikein inhoat.

Todella siis ihmisen tuoksulla on merkitystä, ainakin minulle.

Vierailija
15151/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi vaikka Tommi esittelisi tämän ohjelman jälkeen uuden kumppanin joka olisi mies. Saisi harrastaa lìikunnallisia aktiviteetteja miesystävän kanssa. Ystävä löytyisi niistä sateenkaariporukoista kun sen yhden Tommin naispuoleisen ystävän hiuksetkin oli värjätty sateenkaaren värisiksi. Se tanssiharrastuskin kertoi jo heti alussa tietynlaisesta lopputuloksesta tässä avioliitossa. Olisin suorastaan ihmetellyt jos olisivat jääneet yhteen.

Ai, Tommi on tuollainen, koska kämppäkaverin hiuksetkin on värjätty 'sateenkaaren värisiksi'! Voi hyvä luoja, onko teillä kaikki kunnossa?! Pitikö tämäkin vielä lukea!

Vierailija
15152/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matista tulikin mieleen, että minäkin tapailin "sporttista" miestä. Ei harrastanut ollenkaan hyötyliikuntaa. Oli salijäsenyys ja kallis pyörä. Mä en harrasta työn lisäksi muuta kuin hyötyliikuntaa (kävelyä). Lähdettiin kerran 20km pyöräretkelle kylmiltään kaupunkipyörillä. Herran jalat alkoivat krampata puolivälissä reissua, vaikka vauhti oli maltillinen. Itse en ollut pyöräillyt vuosiin. Tyypin ulkomuotokin oli hyvin mattimainen eli parikymmentä kiloa ylipainoa, joka keskittyy vatsaan. Monella miehellä on ihme kuvitelmia liikunnallisuudestaan. Ei aktiivisilla miehillä ole mitään kauheaa pömppövatsaa kolmekymppisenä!

Vierailija
15153/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.

Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.

Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.

Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä. 

Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.

"Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin."

Aivan. Ja se 'tumma' on täällä jo kääntynyt hoikaksi 'brunetiksi'!

Urheilullinen on deittimaailmassa kohteliaampi ilmaisu hoikalle, toki aktiivinen urheilu itsessäänkin on todennäköisesti plussaa. Brunettehan taas puolestaa viittaa tummaaan.

Maajusseissahan joku jussi sanoi suoraan toivovansa kumppaniksi hoikkaa naista ja siitä seurasi melkoinen kuohunta somessa. Ulkonäkötoiveet kannattaa esittää korrektimmassa muodossa.

Vierailija
15154/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi vaikka Tommi esittelisi tämän ohjelman jälkeen uuden kumppanin joka olisi mies. Saisi harrastaa lìikunnallisia aktiviteetteja miesystävän kanssa. Ystävä löytyisi niistä sateenkaariporukoista kun sen yhden Tommin naispuoleisen ystävän hiuksetkin oli värjätty sateenkaaren värisiksi. Se tanssiharrastuskin kertoi jo heti alussa tietynlaisesta lopputuloksesta tässä avioliitossa. Olisin suorastaan ihmetellyt jos olisivat jääneet yhteen.

Ai, Tommi on tuollainen, koska kämppäkaverin hiuksetkin on värjätty 'sateenkaaren värisiksi'! Voi hyvä luoja, onko teillä kaikki kunnossa?! Pitikö tämäkin vielä lukea!

Ei, mutta ne yhdistettynä kaikkeen muuhun!

Huom. En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja mutta itsekin olen laittanut aivan samat asiat merkille. Eihän sitä seksuaalisia halua tosiaan nappia painamalla tule kun on väärä sukupuoli..näin luulen arvelen.

Vierailija
15155/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tommilla olisi mitään syytä peitellä homouttaan jos sellainen olisi, kun on oman tiensä kulkija ja kavereina viher/feministinaisia. Homous olisi jopa kannustettavaa. Mulle ei tule Tommista homoviboja, vaan ehkä hän tykkää jopa kinkymmästä s. ksistä ja just naisellisista naisista. Minusta hän on kropaltaan ja maailmankatsomukseltaan aika ryhdikäs.

Vierailija
15156/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori ja kaunis kirjoitti:

Nainen voi olla kaunis, hoikka ja älykäs. Onko väärin jos miehiä kiinnostaa näillä ominaisuuksilla varustettu nainen?

Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset.

Ei se minun mielestä väärin ole, vaan luonnollista.

En omasta mielestä, enkä muiden palautteesta päätellen ole miehekäs nainen, vaan päinvastoin, mutta silti viehätyn komeista, lihaksikkaista, liikunnallisista, erityisen miehekkäistä ja älykkäistä miehistä. Tietysti pitää olla muitakin ominaisuuksia.

Olenkin miettinyt, että niin ihana ohjelma kuin Ensitreffit alttarilla onkaan, en siihen itse pyrkisi (jos olisin sinkku), koska olen niin tarkka sen suhteen, mistä viehätyn. Ihminen voi olla paperilla hyvä, mutta kun tapaa, ei olekaan kemiaa. Mutta jos olisin ohjelmaan lähtenyt jostain syystä, niin varmaan yrittäisin parhaani suhteen eteen, jos toinen olisi luonteeltaan 10/10 ja ulkonäöltään vähemmän, sellainen kuitenkin, että ei tee mieli juosta karkuun.

Juuri näin minä tein miestä etsiessäni. Luonne ja elämäntyyli oli napakymppi. Annoin hänelle ulkonäköpuutteista huolimatta mahdollisuuden ja se kannatti. Rakastuin häneen ja ollaan onnellisia yhdessä.

Vierailija
15157/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kieltämättä Mira on aika jännä valinta Matille kun hän on etsinyt tummaa ja urheilullista. Ehkäpä asiantuntijat ajattelivat että muut asiat ovat sitten toissijaisia kun ovat kuitenkin ulkoisesti samantyyppisiä ja samantyyppisiä myös luonteeltaan, rauhallisia ym. Ja toisaalta ehkä asiantuntijat näkivät ulkoisesti Matin ja Miran sopivaksi pariski kun ovat molemmat hieman pullukoita ja ajattelivat että kenties yhdessä löytäisivät mukavan ulkoiluharrastuksen ja lenkittäisivät vaikka koiraa yhdessä. Mutta se ei tainnut vaan Matille riittää...

Vierailija
15158/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja kaunis kirjoitti:

Nainen voi olla kaunis, hoikka ja älykäs. 

Onhan meitäkin mutta miten liittyy tämän ohjelman tavisnaisiin?

Vierailija
15159/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua jos on puolen vuoden harkinta-aika. Kuka haluaa sitoa itsensä puoleksi vuodeksi "avioliittoon" kun on suuri mahdollisuus, että ei onnistu.

Tosin ei ole kiellettyä seurustella jonkun toisen kanssa sen puolen vuoden aikana jos tässä eroaa. Ja tuskin puolessa vuodessa haluaa solmia uutta liittoakaan. Tai mistä sen tietää.

Ni sinähän olet varsinainen valopää!

Vierailija
15160/18026 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa pitäisi pystyä oikeasti puhumaan aviopuolison kanssa, jotta hommasta tulisi mitään.

Jos ei pysty puhumaan niin sitten asiantuntijoiden konkreettisella avustuksella. Nyt asiantuntijat vain hymistelevät eivätkä anna kunnollisia rajoja keskustelijoille (Tuomas saa loukata Emmaa eikä Tuomakselle anneta palautetta käytöksestään).

Mira taas vastaili Matille vastakysymyksillä ja vihjeillä eikä sanonut suoraan mitä Matin pitäisi pyytää anteeksi (Tiedät kyllä). Olisi sen sijaan sanonut, että "Sinun pitää pyytää anteeksi, koska et puhunut minulle suoraan tunteiden puuttumisesta".

Ketju on lukittu.