Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
15121/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin aion tehdä asiasta kyselyn eteenpäin.

Rakastan läheisiäni, ja haluan suojella heitä, hekin ovat suojelleet minua. En ole mikään teini, vaan iällä ja ymmärrän, että te solvaajat pilaatte heidän elämän näin. En menetä mitään, päinvastoin.

Et valitettavasti pysty mitenkään kontrolloimaan sitä mitä osallistujista puhutaan, niin netissä kuin kahvihuoneissa. Mutta juttujen aiheuttaman mielipahan voit helposti välttää ihan vain olemalla lukematta.

Järkevät osallistujatkaan eivät takuulla uhraa ajatustakaan vauvapalstalla morkkaaville. Osallistujana myös loukkaantuisin, jos joku läheinen alkaisi puolestani riehua asiasta, minkä itse haluaisin vain ignoorata ja antaa painua unholaan.

Eihän läheiset edes voi poliisille viedä esim. kunnianloukkausta. Sehän on asianomistajarikos. Eli osallistujan on itse vietävä asia eteenpäin. Jos osallistuja ei asiaa vie eteenpäin niin turha siinä on läheistenkään alkaa tehdä kyselyjä. Mikä sellainen kysely edes on? Mihin se tehdään ja mitä sillä halutaan saavuttaa?

Vierailija
15122/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Janne ja Kati vielä yhdessä?

Itselläni on hieman Jannen kaltainen aviomies, jota yritin "muuttaa" puheliaammaksi. Onneksi en onnistunut. Hakeuduin parisuhdeterapiaan itse. En ollu itse oppinut omilta vanhemmiltani sitä, miten puolisoa kunnioitetaan. Olin oppinut vain, miten toista kritisoidaan ja miten toinen nitistetään.

Opettelin itse kuuntelemaan itseäni hiljaisempaa miestä. Nyt, 30 vuotta oltuamme naimisissa, ymmärrän, että olen saanut elää upeaa onnellista elämää hänen rinnallaan.

Onnekseni ymmärsin aloittaa muutoksen itsestäni. Mieheni ei ole minun omaisuuttani, hän on oma itsensä. Usein pysähdyn ihmettelemään, miten suuri etuoikeus on tutustua häneen lisää, joka päivä.

Rakastan miestäni nyt enemmän kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15123/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja kaunis kirjoitti:

Nainen voi olla kaunis, hoikka ja älykäs. Onko väärin jos miehiä kiinnostaa näillä ominaisuuksilla varustettu nainen?

Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset.

Ei se minun mielestä väärin ole, vaan luonnollista.

En omasta mielestä, enkä muiden palautteesta päätellen ole miehekäs nainen, vaan päinvastoin, mutta silti viehätyn komeista, lihaksikkaista, liikunnallisista, erityisen miehekkäistä ja älykkäistä miehistä. Tietysti pitää olla muitakin ominaisuuksia.

Olenkin miettinyt, että niin ihana ohjelma kuin Ensitreffit alttarilla onkaan, en siihen itse pyrkisi (jos olisin sinkku), koska olen niin tarkka sen suhteen, mistä viehätyn. Ihminen voi olla paperilla hyvä, mutta kun tapaa, ei olekaan kemiaa. Mutta jos olisin ohjelmaan lähtenyt jostain syystä, niin varmaan yrittäisin parhaani suhteen eteen, jos toinen olisi luonteeltaan 10/10 ja ulkonäöltään vähemmän, sellainen kuitenkin, että ei tee mieli juosta karkuun.

Vierailija
15124/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallionmaaret2.0 kirjoitti:

Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.

Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.

Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.

Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä. 

Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.

Vierailija
15125/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka-Petrin Mari ja Tommi ois hyvä pari..

Vierailija
15126/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Janne ja Kati vielä yhdessä?

Itselläni on hieman Jannen kaltainen aviomies, jota yritin "muuttaa" puheliaammaksi. Onneksi en onnistunut. Hakeuduin parisuhdeterapiaan itse. En ollu itse oppinut omilta vanhemmiltani sitä, miten puolisoa kunnioitetaan. Olin oppinut vain, miten toista kritisoidaan ja miten toinen nitistetään.

Opettelin itse kuuntelemaan itseäni hiljaisempaa miestä. Nyt, 30 vuotta oltuamme naimisissa, ymmärrän, että olen saanut elää upeaa onnellista elämää hänen rinnallaan.

Onnekseni ymmärsin aloittaa muutoksen itsestäni. Mieheni ei ole minun omaisuuttani, hän on oma itsensä. Usein pysähdyn ihmettelemään, miten suuri etuoikeus on tutustua häneen lisää, joka päivä.

Rakastan miestäni nyt enemmän kuin koskaan.

Onpa ihanaa. Itsekin olen naisena aika hiljainen kumppani. En ole hyvä sanoittamaan itseäni jostain syystä, mutta jos voisin näyttää ajatukseni, niin rakastan miestäni niiiiiiiin paljon.

Vierailija
15127/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomen tuoanto hei, joku tämmönen pappi olisi pitänyt valita ohjelmaanne, joka laittaa kurittomat aviomiehet kuriin ohjelmassa, kuten yhdysvalloissa ohjelmassa on: 

TÄMÄ! Ehkä osallistujat oppisi muutenkin itsestään, toisten kunnioittamisesta ja vastuun kantamisesta jatkoakin ajatellen jotain jos ei pääsisi kuin koira veräjästä sen jälkeen kun on käyttäytynyt epäkunnioittavasti ihmistä kohtaan jolle on kuitenkin sanonut Tahdon..

Jo senkin takia varmaan anonyymit keskustelut ja muu tulee osallistujille puskista kun asiantuntijat on ensin hymistellyt että ”no kurja että et kertonut 5 viikkoon puolisollesi todellisista ajatuksistasi” tai osallistuja on mennyt ja lytännyt puolison motiivit terapeutin silmien edessä ilman että olisi tullut keskeytetyksi. Ja lopulta katsojien reaktiot vasta kertoo osallistujalle (kun puolisoa ei ole kuunneltu) että hei käytöshän oli kamalaa.

Vierailija
15128/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kallionmaaret2.0 kirjoitti:

Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.

Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.

Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.

Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä. 

Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.

Täällä, osallistujien esittelyt.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-he-ovat-ensitreffit-alttarill…

"Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin."

Vierailija
15129/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan Juuditista jotain samaa kuin itsessäni. Minussakin on jotain androgyyniä. Hiukset kasvatin pidemmiksi, koska en jaksanut vihjailuja, että olisin naisista kiinnostunut. (Valitettavasti en ole.) Tyylini on ihan erilainen kuin Juuditin, esimerkiksi viihdyn juhlissa pikkumekoissa ja ripsiväri kuuluu arkikäyttöön. Mutta ripaus androgyynisyyttä ei sillä poistu, vaikkei sitä ensisilmäyksellä tajuaisi. On outoa ajatella, että silloin seuralaiseni pitäisi olla sukupuoleton tai androgyyni myös. Päinvastoin. Tommin kanssa menisin ihan jäykäksi ja ottaisin asiallisen työroolin päälle. Kumppanini ovat olleet aika rotevarakenteisia ja aktiivisia. Käytökseni muuttuu, kun voin luottavaisin mielin heittäytyä naiseksi. Jotka minut läheisesti tuntevat, ovatkin aina sanoneet, että olen hyvin naisellinen- ja aina halunneet jatkaa suhdetta. Mutta Tommin kanssa yhtälö olisi ollut mahdoton. Olisin tuntenut itseni maskuliiniseksi ja jäykistynyt. Emme tiedä, miten Juudit käyttäytyisi miehen kanssa, joka on ainakin fyysisesti riittävän maskuliininen. Vai onko ohjelmassa nähty Juudit luonteva oma itsensä ja pitääkö hän ei niin perinteisen miehekkäistä miehistä?

Vierailija
15130/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla kaunis, hoikka ja älykäs. Onko väärin jos miehiä kiinnostaa näillä ominaisuuksilla varustettu nainen?

Koen että kumppanin ulkonäön tärkeys naiselle on edelleen tabu.

Vierailija
15131/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ärsyttävin teko Matilta oli se, kun hän alkoi puhumaan parin ongelmista Miran kaverille, vaikka ei ollut puhunut asiasta Miralle. Kyllähän parisuhteen ongelmat pitäisi ensin keskustella ja pyrkiä ratkaisemaan pariskunnan välillä.

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin viimeisen jakson nähneenä Matti saisi tunkea sen nyrkin vaikka takapuoleensa. Uskomattoman pahalta tuntui Miran puolesta tämä äärimmäisen lapsellinen "hauskuuttaminen" joka välissä.

Eikös se Matti ole aika kokematon seurustelussa? Ei ole ollut suhteita aiemmin, vai oliko ollut? Voi olla osasyy sosiaaliseen kömpelyyteen ja tilannetajuun .

Eli on paljon oppimista sillä saralla. Oli asiantuntijoiltakin outo veto valita kokematon yleisön " näyteikkunaan" eli tilannetajua puuttui myös asiantuntijoilta.

Vierailija
15132/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen että kumppanin ulkonäön tärkeys naiselle on edelleen tabu.

Olen samaa mieltä. En ole koskaan ollut materian perään, kuten ilmeisesti naisten pitäisi olla, mutta olen erittäin seksuaalinen nainen, ja se tuntuu olevan kovin merkillistä. Sitä ei uskota, ehkä ei haluta uskoa. Tietysti vaadin mieheltä myös muita ominaisuuksia kuin fyysistä viehättävyyttä, koska jos luonne on häiriöinen, ei parisuhde onnistu.

Vierailija
15133/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa tässä kaudessa eniten se että tv:n kautta ei välittynyt sitä että miksi esimerkeiksi Juuditin ja Tommin suhde ei ottanut tuulta alleen. Samanlaista höpinää ollut koko kausi melkein. Loppuratkaisu oli toisaalta yllätys koska heidän tarinassaan se oli sitä tasaista paksua että minulle ainakin jäi epäselväksi se että miksi eivät jatkaisi, koska sen kummempia yhteisiä syvempiä keskusteluita ei heidän osalta nähty asiasta. Ja tähän vertaan esimerkkinä Kati ja Janne joilla oli montakin hyvää keskustelua omista eroavaisuuksistaan yms.[/quote

Myös minun mielestäni Tommin ja Juuditin tarina oli jotenkin ristiriitainen.

Tommi toi useaan otteeseen esiin sen, että romanttiset fiilikset puuttuvat, mutta

odotellaan, josko niitä tulisi. Toisaalta hän moneen kertaan kehui Juuditia ja kertoi

heillä olleen paljon hienoja syvällisiä keskusteluja. Kuitenkin katsojille näytettiin vain

ruokailuhetkiä ja erilaisia reippailutanteita ulkosalla ja kerran seinäkiipeilyä.

Kolme kertaa näytettiin, kun he makoilivat sängyllä ja pitivät toisiaan kädestä.

Hyvin tekemällä tehtyä mielestäni.

Juudit oli selvästi ihastunut Tommiin. Tommi oli korrekti, mutta välillä vaikutti, että

heillä oli ihan hauskaa keskenään. Toka vikassa jaksossa Tommi vielä puhui heidän mahdollisista asumisjärjestelyistään, että ovat joustavia siinä suhteessa.

Ja sitten lopuksi Tommi toteaa vain, että emmeköhän jatka vain ystävinä ja siinä kohtaa

Juudit purskahti itkuun.

Eka ajatukseni oli, että noinko vähän Tommi välittää Juuditista.

Juuri tämä. Tommille ei näyttänyt ottavan koville tämä "ero" ollenkaan, se oli sellainen rento olkapäiden kohotus kun ei löytynyt parisuhdetta.

Jäin miettimään että näinköhän nämä kaksi olivat edes yhdessä keskustelleet siitä lopputuloksesta että jatkavatko.

Vierailija
15134/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että edes yksi pari oli rohkea ja antoi itsensä kunnolla likoon sarjaan!! :)

Paljon antoivat myös Mira ja Juudit mutta valitettavasti miehiksi tuli sellaiset tyypit jotka antoivat periksi liian äkkiä.

Vierailija
15135/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin " perua ilman virallisia seurauksia" esimerkiksi ositusta ja nimenvaihtoa. Eiköhän he pidä omat sukunimensä ainakin sen viisi viikkoa. Ja kumpikin pitää omat raha-asiansa erillään. Jne.

Tietysti vissiin se erohakemus pitää tehdä, mutta se nyt on minuutin homma. Ja tuskin on puolen vuoden harkinta-aikaa?

Hassua jos niin on.

Eli ihan eri homma lain kannalta (on etukäteen hoidettu) on erota tässä sen viiden viikon jälkeen kuin normitilasteessa.

Ehkä joku juridiikkaan perehtynyt osaisi kertoa sen? Tuleeko kahden vuoden erillään asumisen tapahtua avioliiton aikana vai saako tilanteissa, joissa aviopari ei ole koskaan asunut yhdessä, avioerotuomion ilman harkinta-aikaa?

Eipä tuo käytäntöön paljoa vaikuta. Tosin jos on kokenut tämän kokeilun ikäväksi, voi ehkä haluta myös virallisesta aviopuolison statuksesta mahdollisimman pikaisesti eroon.

Ei tässä voi tuota 2 vuoden asumuseroa soveltaa, kun ei olla oltu aviossakaan sitä kahta vuotta. Eli kyllä se asumusero pitää olla sen 2 vuotta. Tässä pätee se puolen vuoden harkinta-aika. Ero vasta sen jälkeen. Näin se on ollut ennenkin, ekan kauden parsikunta piti erobileet virallisen eron jälkeen ja ne bileet oli sen reilun puolen vuoden jälkeen. Tää etan avioliitto on ihan oikea ja ero tapahtuu ihan kuten kaikilla muillakin. Ei ole mitään erikoissääntöjä etalaisille.

Vierailija
15136/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku speed dating ohjelma mistä saisi valita vaikka 5-10 treffikumppania jatkotreffeille olisi mielenkinntoinen. Jos siinä olisi vaikka kolme naista ja kolme miestä ja olisi speed datingit missä saisivat pari minsaa aikaa monen eri ihmisen kanssa ja niistä valikoisivat tuon 5-10 niin sitten olisi ulkonäkökriteeritkin kunnossa kun olisivat nähneet vastapuolen. 

15137/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas kyseenalaisti Emman motiivit osallistua ohjelmaan. Mutta mitkä oli Tuomaksen motiivit? Läppä, ihmiskoe vai todellinenhalu löytää joku? Olipa se mikä tahansa, seuraavaksi kannattaa miettiä omaa ulosantia. Jos aiemmissakin suhteissa on tullut möläyteltyä kaikki ulos ilman mitään suodatusta, niin voisi ottaa koppia asiasta. Olisiko kenties itsessäkin vikaa? 

Ohjelman perusteella Tuomas ei pysty ollenkaan itsereflektioon. Vastaus on heti, että hän on tällainen, ja jos hän ei käyttäytyisi näin, niin hän ei olisi hän. Harvinaisen täynnä itseään lähihoitajan meriiteillä.

En ole lähihoitaja, mutta ärsyttää ja ihmetyttää suunnattomasti, että lähihoitajia pitää koko ajan mollata, miksi??

Tuomas nyt sattuu olemaan koulutukseltaan lähihoitaja, ja valitettavasti kyseiseen koulutukseen on viime vuodet päässyt aivan kuka tahansa. Työkkärit kouluttavat lisää lähihoitajia jatkuvalla syötöllä. Ja se näkyy. Liittohan (SuPer) on koko ajan vaatimassa tiukennuksia siihen, ketä koulutukseen oikeasti otetaan.

Niin meriittinä lähihoitaja ei valitettavasti ole kummoinen, sen pääsee läpi, kun ilmestyy kouluun ja työharjoitteluissa harjoittelupaikoille. Sehän on ihan yleinen totuus, että ne ketkä eivät peruskoulusta pääse minnekään muualle, menevät opiskelemaan lähihoitajaksi. Tämä valitettavasti syö ammatin arvostusta niiltäkin, jotka oikeasti ovat hyviä työssään ja tekevät sitä sydämestään.

Vierailija
15138/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut sinkkuna 16 vuoteen, mutta ystävien suruja nykyajan pariutumisen mahdottomuudesta paljon kuullut. Täälläkin kun lukee näitä "miehisiä näkökulmia" niin onko tosiaan niin, että naisille ei anneta edes minkäänlaista mahdollisuutta, jos ei ole heti seksuaalisesti tarpeeksi viehättävä ja täydellisen naisellinen nainen? Täällä on arvosteltu osallistuneiden naisten ulkonäkö läpikotaisin kulmakarvoja ja kiloja myöden. Se tuntuu miesten mielestä olevan ainoa syy, miksi homma kaatuu 5 viikossa. 

Sitä haaveillaan instan fitness malleista päivät pitkät, joiden kuvia on muokkailtu tuntitolkulla eikä tavallinen nätti ja hyväluontoinen nainen enää vaan kelpaa? Eihän näistä tämän kauden miehistäkään kukaan kyllä mikään adonis ole. Ihan tavallisia suomalaisia miehiä kaikki. Ja kun on useammalla jo ikääkin, niin saattaa yksinäiseksi jäädä elämä, kun kurotellaan tähtiä taivaalta. Yleensä näille fitness malleille kyllä ottajia löytyy (ja niitä adoniksia), että saattaa siinä jäädä perusjampat nuolemaan näppejään. 

Vierailija
15139/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi vaikka Tommi esittelisi tämän ohjelman jälkeen uuden kumppanin joka olisi mies. Saisi harrastaa lìikunnallisia aktiviteetteja miesystävän kanssa. Ystävä löytyisi niistä sateenkaariporukoista kun sen yhden Tommin naispuoleisen ystävän hiuksetkin oli värjätty sateenkaaren värisiksi. Se tanssiharrastuskin kertoi jo heti alussa tietynlaisesta lopputuloksesta tässä avioliitossa. Olisin suorastaan ihmetellyt jos olisivat jääneet yhteen.

Vierailija
15140/18026 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kivanähdä tässä ohjelmassa itse prosessia, siis pariskuntien ns.vapaata ohjelmaa ja ajanvietettä eikä näitä jokaisessa ohjelmassa nähtyjä kuvien liimamista paperille ja istumista teraputin sohvalla, josta näytetään vain diipadaapaa-osiot. 

Ketju on lukittu.