Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä tuo Kari Kanala on hyvä tyyppi ohjelmaan. Pidän hänen rauhoittavasta olemuksesta ja viisaista neuvoista.
Anna toiselle armoa riidan hetkellä, se jäi mieleen.
Kari Kanalako hyvä tyyppi? En tunnista papiksi tuollaista pitkätukkaista rököttävissä farkuissa esiintyvää. Ylvästelee tv:stä tuttuna "parisuhde-asiantuntijana" milloin missäkin. Tämän vuoden ohjelman ns. asiantuntijat pitäisi irtisanoa heti näistä hommista. Epäonnistuivat parien valinnoissa täysin!
Ei koiraa karvoihin katsominen.
vaan mihin?
Sinne karvojen alle tietenkin. Ihmisen ollessa kyseessä ihmisen sisimpään. Ulkonäkö on vain rekvisiittaa, joka ei kerro ihmisestä juuri mitään. En ole nähnyt tai kuullut Karin 'ylvästelevän' millään asialla, sen sijaan hän on arvostettu ja suosittu edelläkävijänä hyvin monessa asiassa.
Keiden toimesta hän on arvostettu ja suosittu edelläkävijä? Ja missä monissa asioissa?
Papin viran ja velvollisuuksien hoitaminen hällä ainakin on ihan retuperällä. Hän on ennemminkin susi lammasten vaatteissa. Seurakunnan paimenen irvikuva.
Lue ja seuraa aikaasi, niin tiedät missä ja kenestä. Ja löysytä vähän sitä pipoasi. Eikö Raamatussakin sanota: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi!"
Mitäpäs olette mieötä kirjoitti:
Minä haluaisin kansalta oikeudet pois. Poikkeuslaki päälle ja liiketoiminnat seis. Todisteita ei tarvita, sillä lampaat kuulevat sen medialta. Media ei valehtele. Lääkärit hiljennetään jatkossakin ja vain sielunsa myyneet lääkärit pääsevät kehumaan luonnollisen elämän syntetisoinnin puolesta. Kaikki rokotetaan, vaikka virusta ei ole eristetty ihmisestä. Rokotuksella saadaan jokainen liike, ääni ja tila monitoroitua ja hallintaan. Nollataan yhteiskunta kuten world economic forumin pj ja muut jumalat haluavat. Kutsutaan sitä great resetiksi. Lääkäreiden hyvä vetoomus: the great Barrington declaration poltetaan ja se asetetaan naurunalaiseksi eikä siitä kerrota mediassa. Eihän Harwardin, Oxfordin ja Stansfordin lääkkisten dekaanit ymmärrä mistään mitään. Samoin ne 20000 lääkäriä, jotka vetoomuksen allekirjoitti.
Paketoidaan koko totalitäärinen idea digivihreäksi kestäväksi kehitykseksi ja sellainen se myös olisi. Kansa olisi kestävästi orjia ilman oikeuksia ja hyvä niin. Todisteet ja todisteet, ei todisteita vaan tv, poliitikot tietävät mikä kansalle on parhaaksi. Kaikille ilmainen 5g, jottei ala porukka liikaa ryppyilemään. Sanna Marin on älykkäin kovissa liemissä keitetty poliitikko, jota muut eivät voi ohjailla. Kiuru on lääketieteen jumala ja omaa sopivan luonteen perustuslaista poikkeamiseen. Kiuru on vakiittava ja uskottava koko olemuksessaan. Meidän likat kyykyttää globaalit poliitikot ja pankkiirit taktisessa osaamisessa. Tiedä vaikka Marin tai Kiuru pääsee EU:hun nyt päättäviin asemiin koska kuuliaisuutta ja nöyryyttä eliittiä kohtaan löytyy. Minun valintoja auttamaan minua tässä suunnitelmassa. Onneksi sikapiikki ei aiheittanut kuin tuhansia uusia nuoria narkolepsiapotilaita ja nyt on tilaa ostarilla. Jos liian moni olisi saanut pääpalkinnon Gatesin piikistä niin nyt kansa ei ottaisi samaa tavaraa kehoonsa. Juu onhan noissa kaikissa samat myrkyt ja sitten tämä hydrogel on oma suosikkini. Aivot ovat sitten netissä ja pääsen etänä ohjaamaan kansaa.
T. Fiktiivinen eliitin edustaja, just trust me on this👍
Että sellaiset psykoosit tulilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä tuo Kari Kanala on hyvä tyyppi ohjelmaan. Pidän hänen rauhoittavasta olemuksesta ja viisaista neuvoista.
Kari Kanalako hyvä tyyppi? En tunnista papiksi tuollaista pitkätukkaista rököttävissä farkuissa esiintyvää. Ylvästelee tv:stä tuttuna "parisuhde-asiantuntijana" milloin missäkin. Tämän vuoden ohjelman ns. asiantuntijat pitäisi irtisanoa heti näistä hommista. Epäonnistuivat parien valinnoissa täysin!
Ei koiraa karvoihin katsominen.
vaan mihin?
Lienee ajellut karvansakin pois? Esiintyminen ja ulkoinen olemus ei sovi papin ammattiin. En kelpuuttaiis häntä omiin häihini vihkipapiksi !
Eikös Kanala ole eronnutkin, ainakin kerran?
Avioliitosta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä myös joskus ärsyttää tuo Tommi kun on niin tyyriin näköisenä siinä läppärillään: huomaatteko kuinka tärkeää työtä minä teen.
Minua jotenkin suututtaa tuo kuvio: Juudit palvoo ja kehuu, hyörii ja pyörii miehen ympärillä ja toinen ihan vaan ylhäisenä niin kuin se kuuluisi asiaan ilman mitään.
Ja ne jo mainitut seksiin liittyvät heitot, aarghhh.Samaa mietin itsekin.
Lisäksi minua ärsytti suunnattomasti kohtaus jossa Tommi vei Juuditin tanssitunnille. Juudit oli reippaasti mukana ja sen mitä klipistä nyt näkyi niin tanssi hyvin. Silti Tommi heti kärkkäästi kommentoimassa jotain ”oho onneksi ei ollut kyynärpää” tyyppistä, kun Juudit vahingossa koski kädellään. Tuli sellainen olo että Tommi oikein halusi korostaa että katsokaas kuka tässä on kömpelö ja minä taas itse parkettien partaveitsi.
Juudit sarjan alussa jo kehui kun Tommi tanssi häissä vaikuttaen aidosti ihailevasti. Itseäni kohtaus jotenkin myötähävetti. Ehkä en vaan tykkää ko tanssityylistä...
Siis kyllä. Se kohtaus oli todella vaikeaa katsottavaa. En ollut ikinä vakuuttunut tästä parituksesta, mutta kun Juudit vaikutti olevan tuosta tanssihommasta oikeasti vaikuttunut (tai on maailman paras valehtelija, niin ajattelin, että nyt kävi Tommilla tuuri. Itse en olisi vaivaantuneisuudeltani tiennyt miten päin olla. Mikähän olisi ollut Tommin reaktio, jos morsian ei olisikaan ollut innoissaan tanssiesityksestä? Tuo oli kyllä Juuditin asemassa vaikea tilanne – pakko kehua, jos ei halua, että tuore puoliso menettää kasvonsa. No Juudit hienona ihmisenä selvisi tuostakin tilanteesta hyvin.
Alkaa kyllä pikkuhiljaa ärsyttää osallistujien ulkonäön ruotiminen. Ulkonäölleen ei kukaan voi mitää, toiset voittaa geenilotossa ja toiset eivät. Painolle ja vaatetukselle voi toki tehdä paljonkin, mutta on ihan turha arvostella Emman tai Katin nenää kun he eivät voi asialle _mitään_. Ulkonäkö on triviaaleimpia asioita ihmisessä kun se ei periaatteessa kerro ihmisestä juuri mitään aidosti tärkeää.
Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.
Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.
Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.
Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan nuo asiantuntijat epäonnistuneet Omissa parinvalinnoissaankin, vaikka ovat saaneet ihan Itse ne valita.
Kaikki vaihtoon, tai koko ohjelma ö-mappiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tähän ohjelmaan uskaltaa hakea vielä moni. Minusta sarjaa on ihana seurata. Kiva täälläkin käydä lukemassa, mutta toisaalta olen huomannut, että omat tulkinnat on paljon positiivisempia kuin täällä. Sitten eksyy tänne ja kaikki on haukuttu maanrakoon, nimitellään ja vihjaillaan sivusuhteista. Huh huh.
Alkaako ohjelma olla alennustilassa jos/kun osallistujat laukoo "läpällä" tuli haettua, kaveri ilmoitti, kivaa kesäkokeilua odotin jne. tai hanskat lyödään jo tiskiin kun alttarilla ei odotakaan mielikuvaa vastaava puoliso. Kuka ohjelmaan enää uskaltaa vakavalla mielellä hakea kun formaatti lähentelee deittirealityjä josta huonossa lykyssä jää muistoksi uusi siviilisääty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä myös joskus ärsyttää tuo Tommi kun on niin tyyriin näköisenä siinä läppärillään: huomaatteko kuinka tärkeää työtä minä teen.
Minua jotenkin suututtaa tuo kuvio: Juudit palvoo ja kehuu, hyörii ja pyörii miehen ympärillä ja toinen ihan vaan ylhäisenä niin kuin se kuuluisi asiaan ilman mitään.
Ja ne jo mainitut seksiin liittyvät heitot, aarghhh.Samaa mietin itsekin.
Lisäksi minua ärsytti suunnattomasti kohtaus jossa Tommi vei Juuditin tanssitunnille. Juudit oli reippaasti mukana ja sen mitä klipistä nyt näkyi niin tanssi hyvin. Silti Tommi heti kärkkäästi kommentoimassa jotain ”oho onneksi ei ollut kyynärpää” tyyppistä, kun Juudit vahingossa koski kädellään. Tuli sellainen olo että Tommi oikein halusi korostaa että katsokaas kuka tässä on kömpelö ja minä taas itse parkettien partaveitsi.
Juudit sarjan alussa jo kehui kun Tommi tanssi häissä vaikuttaen aidosti ihailevasti. Itseäni kohtaus jotenkin myötähävetti. Ehkä en vaan tykkää ko tanssityylistä...
Siis kyllä. Se kohtaus oli todella vaikeaa katsottavaa. En ollut ikinä vakuuttunut tästä parituksesta, mutta kun Juudit vaikutti olevan tuosta tanssihommasta oikeasti vaikuttunut (tai on maailman paras valehtelija, niin ajattelin, että nyt kävi Tommilla tuuri. Itse en olisi vaivaantuneisuudeltani tiennyt miten päin olla. Mikähän olisi ollut Tommin reaktio, jos morsian ei olisikaan ollut innoissaan tanssiesityksestä? Tuo oli kyllä Juuditin asemassa vaikea tilanne – pakko kehua, jos ei halua, että tuore puoliso menettää kasvonsa. No Juudit hienona ihmisenä selvisi tuostakin tilanteesta hyvin.
Jengihän oli häiden aikaan haltioissaan tuosta tanssista. Tuolloin Tommi olikin vielä mammain suuressa suosiossa.
Minun mielestä tämä ohjelman tarkoitus ei olekaan pakosta löytää aviopuolisoa loppuelämäksi, vaan parhaimmillaan jokainen joka osallistuu voisi saada siitä itsellleen jotain uutta näkökulmaa asioihin. Tuossa kokeessa itsellekin tulee varmaan yllätyksenä miten joissakin tilanteissa käyttäytyy ja miltä se toisten silmissä näyttää. Ja myös se että täysin toisenlaisesta tyypistä kuin mikä itselle on ollut aina se tyypillinen valinta, voi löytyä hienoja piirteita. Tosin, täytyy sanoa, että tällä kaudella tuo Matti ei kyllä varmaan oppinut yhtään mitään mistään. Ihmettelen, miten se on tuonne valittu, ilmeisesti Villen suosituksesta.
Tuossa ohjelmaformaatissa on yksi iso ongelma. Parinvalintaan vaikuttaa paljon geneettinen yhteensopivuus. Tiedostamattaan ihminen valitsee puolisoksi henkilön, jonka tuoksu miellyttää, koska hyvältä tuoksuu sellainen ihminen, joka on geneettisesti erilainen kuin itse. Parienmuodostamisessa raadin tulisikin antaa mahdollisille pareille haisteltavaksi heidän käyttämiä T-paitoja. Jos tuoksu ei miellytä, niin ihan turha laittaa paria yhteen, koska heidän välillään todennäköisesti puuttuu vetovoima ja kipinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ETa on ollut vissiin kaikkien aikojen huonoin kausi?
Poikinut palstallakin niin paljon negatiivista, etten muista muita.
Olisi sama lopettaan koko formaatti. Positiivista on ollut muutamien positiiviset kommentit, joissa on etsitty vain hyviä piirteitä kustakin. Kun niitäkin löytyy.
Jokaisessa meissä on hyviä piirteitä ja ominaisuuksia. Muistan kun vuosia sitten sain esimieheltäni tehtävä formuloida työtodistukset eräille työtekijöille. Syystä, että tunsin heidä paremmin kuin esimieheni.
Niinpä tein neljälle ihmiselle työtodistukset ja jokainen sai erinomaisen todistuksen ja silti jokainen todistus oli erilainen verrattuna toisiinsa. Etsin jokaisesta ne hyvät ominaisuudet, mitkä olivat näkyneet työssä ja laajalti työyhteisössä ja niitä löytyi. Olin tyytyväinen ja niin olivat työntekijätkin, jotka siirtyivät ns uuden työnantajan palvelukseen vaikka jatkoivat saman katon alla.
Jälkikäteen harmitti, etten ottanut todistuksista itselleni edes anonyymeja kopioita.
Esimies hyväksyi formulointini ja kirjoitti työtodistuksiin allekirjoituksensa.
Päinvastoin, tämähän hieno formaatti, paljon katsojia. Myös kommenttien määrä täällä vauvassa tarkoittaa juuri sitä että ohjelmaa katsotaan paljon ja se kiinnostaa.
Jos kukaan ei kirjoittaisi mitään niin silloin voisi sanoa ettei ohjelma saa katsojia.
kiitos Kari Kanala ja muut kivat vetäjät, joiden nimiä en nyt muista. Ainakin meillä istutaan tiiviisti ohjelman ääressä ja koko viikko siitä keskustellaan.
Ohjelma antaa paljon taitoja käsitellä omaa parisuhdetta.
Pidin formaatista alussa, juuri sen vuoksi, että ajattelin muidenkin kuin itseni peilaavan näkemäänsä omiin parisuhteisiin ja vuorovaikutustaitoihin. Eipä näin mene. Osalla ei taida kapasiteetti riittää ulkonäön riipimistä syvempään, käydään läpi nenät ja kilot niin pareilta kuin asiantuntijoilta. Ne jotka jaksavat katsoa muutakin kuin pintaa linnoittautuvat hetkessä rakastamaan ja/tai vihaamaan nähtyjen klippien perusteella osallistujia ihan yhtä epäkypsästi kuin nuo ulkonäön riipijät. Pikavilkaisulla ketjusta löysin yhden käden sormilla kommentteja joissa olisi analyyttisemmin mietitty nähtyä vuorovaikutusta ja vielä vähemmän sellaisia kommentteja joissa mukana olisi myötätuntoa kumpaakin parin osapuolta kohtaan. Kun noita pareja ei enää näytä helpolla syntyvän (hankala formaatti, pieni maa) eiköhän kannata kumartaa ja kiittää ja kehittää joku toinen puoliviihdeohjelma pariutumisen ongelmatiikan ympärille. Kirjoittelu täällä on niin törkeää ettei kenenkään kannata hakea enää ohjelmaan, ne BB ja temppari-ihmiset haluavat kuuluisuutta, näissä ihmisissä suurin osa vaikuttaa hakemaan mukaan aidosti kumppanin löytymisen toivossa.
Voin samaistua Janneen tuossa puhumisessa. Jos kemiat mätsää niin juttua tulee, mutten minäkään silti koko aikaa jaksa puhua. Jos joku alkaa puhua päälle ja toistuvasti huomauttaa että minun pitäisi puhua vielä enemmän, niin alkaisihan se ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tähän ohjelmaan uskaltaa hakea vielä moni. Minusta sarjaa on ihana seurata. Kiva täälläkin käydä lukemassa, mutta toisaalta olen huomannut, että omat tulkinnat on paljon positiivisempia kuin täällä. Sitten eksyy tänne ja kaikki on haukuttu maanrakoon, nimitellään ja vihjaillaan sivusuhteista. Huh huh.
En ihmettele jos hakijoista on pulaa, mikäli uusi kausi tulee. Kaikki, jotka ovat näitä ruotimispalstoja lukeneet ovat todennäköisesti pelästyneet kritiikistä. Ja suurelta osin täysin asiattomasta kritiikistä ja törkeistä arvosteluista. On menty liian pitkälle.
On kyllä ihmeotus, joka uskaltaa hakea ohjelmaan jos on näitä lukenut.
Nostan hattua muutamalle, jotka ovat onnistuneet poimimaan kunkin hyviä puolia esiin.
Voisi kuvitella Jannen muuttuvan normaaliakin vaiteliaammaksi, kun vierellä on ihminen joka koko ajan jauhaa kommunikaatiosta ja heittää myös usein vitsejä, joissa viitataan Jannen 'hitauteen'. Ikään kuin joka asiassa pitäisi tuoda tämä kulma esille ja sitä ei voida unohtaa hetkeksikään. Ehkä toinen saattaa vetäytyä vähän kuoreensa vastareaktiona.
Katsoin juuri viimeisen jakson.
Mira ja Juudit ovat hienoja, fiksuja naisia. Käyttäytyivät hienosti ja arvokkaasti vaikka "saivat pakit".
Matti vaikutti todella lapselliselta ja keskenkasvuiselta. Seurustelua on hyvä alkaa harjoittelemaan joskus 2- kymppisenä, niin oppii samalla paljon itsestään sekä vastakkaisesta sukupuolesta.
Tommi taas vaikutti estyneeltä ja jäykältä petsoonalta, edes paneminen ei sujunut.
Janne on ihana, todellinen helmi. Pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. Aivan ihana tyyppi🥰
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu, että miehet olisivat lähtökohtaisesti olleet pettyneiden naisten ulkonäköön. Ymmärrän tällaisen ajattelun teineiltä, mutta en aikuisilta. Tietenkin kumppanin ulkonäön pitää jollain tavalla miellyttää. Mutta jos henkilö on muuten ihana, niin voiko se ulkonäkö olla ratkaisevinta? Sitä voi vaan miehetkin miettiä, että viettäisikö loppuelämänsä jonkun väliinpitämättön ja itsekeskeisen idiootin kanssa, jonka ulkonäkö on 9-10/10 vai jonkun 6-8/10 ulkonäön omaavan kanssa, joka on huomaavainen, ihana ja jonka kanssa kaikki vaan osuu kohdilleen. Itse valitsisin tämän jälkimmäisen vaihtoehdon. Jos ohjelman miehet näin ihan oikeasti ajattelevat, niin enpä ihmettele, että ovat ikisinkkuja. Eikä kukaan ohjelman naisista ollut mielestäni mitenkään huonon näköinen, kaikki olivat toki tavallisia, mutta omalla tavallaan kauniita. Ja mitä tulee ohjelman miehiin, niin eipä heistäkään kukaan tuohon yläkategoriaan pääse, ihan tavallisia suomalaisia miehiä.
juuri näin. ja yksikään noista naisista ei ole ruma tai epämiellyttävän näköinen, joten siltäkin osin miesten valitelut naisten ulkonäköpuutteista on outoja. ehkä ensi kerralla raati osaa sitten valita näille neitinirsoille (= ohjelman nirsoille "miehille")Strippikulbin stripparin, ankkahuulisen tyrkyn ja silikonibimbon sekä itsensä tatuoinut ja joka paikan lävistänyt itsensä tunteva nainen. Katsotaan sitten alkaako miehet kehumaan siitä, että niin hot ja naisellinen nainen.
Se vaan on tämä nykyaika, kun naiset käyttävät tuntikausia saadakseen yhden edustavan kuvan itsestään instaan ja muuhun someen, niin sitten miehille tulee vääristynyt kuva siitä, että tuo nainen näyttää aina samalta kuin instassa -tai ylipäätään, että naiset näyttävät siltä. Pettymys voi olla suuri sitten eräänä aamuna, kun yöllä on iskenyt naiseen flunssa, huulet ovat rohtuneet ja kuivuneet kiinni, naamalla valuu räkä ja silmät punoittavat ja nainen toivottaa hyvää huomenta.
Ihmisten pitää opetella näkemään toistensa peruskauneus, siis se kauneus, joka on aina läsnä riippumatta vaatteista, asusteista tai kuvakulmista. Se on se mikä pysyy ihmisen eliniän.
Anteeksi satiirini.
Misu kirjoitti:
Katsoin juuri viimeisen jakson.
Mira ja Juudit ovat hienoja, fiksuja naisia. Käyttäytyivät hienosti ja arvokkaasti vaikka "saivat pakit".
Matti vaikutti todella lapselliselta ja keskenkasvuiselta. Seurustelua on hyvä alkaa harjoittelemaan joskus 2- kymppisenä, niin oppii samalla paljon itsestään sekä vastakkaisesta sukupuolesta.
Tommi taas vaikutti estyneeltä ja jäykältä petsoonalta, edes paneminen ei sujunut.
Janne on ihana, todellinen helmi. Pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. Aivan ihana tyyppi🥰
Ei kai vaan Janne jatka Katin kanssa? Ei voi olla totta! En kestä! Katia ei jaksa kukaan. Jos ovat yhdessä, veikkaan että eivät ainakaan kauan. Toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu, että miehet olisivat lähtökohtaisesti olleet pettyneiden naisten ulkonäköön. Ymmärrän tällaisen ajattelun teineiltä, mutta en aikuisilta. Tietenkin kumppanin ulkonäön pitää jollain tavalla miellyttää. Mutta jos henkilö on muuten ihana, niin voiko se ulkonäkö olla ratkaisevinta? Sitä voi vaan miehetkin miettiä, että viettäisikö loppuelämänsä jonkun väliinpitämättön ja itsekeskeisen idiootin kanssa, jonka ulkonäkö on 9-10/10 vai jonkun 6-8/10 ulkonäön omaavan kanssa, joka on huomaavainen, ihana ja jonka kanssa kaikki vaan osuu kohdilleen. Itse valitsisin tämän jälkimmäisen vaihtoehdon. Jos ohjelman miehet näin ihan oikeasti ajattelevat, niin enpä ihmettele, että ovat ikisinkkuja. Eikä kukaan ohjelman naisista ollut mielestäni mitenkään huonon näköinen, kaikki olivat toki tavallisia, mutta omalla tavallaan kauniita. Ja mitä tulee ohjelman miehiin, niin eipä heistäkään kukaan tuohon yläkategoriaan pääse, ihan tavallisia suomalaisia miehiä.
Mistä tämä olettamus että 9/10 kaunis nainen olisi jotenkin automaattisesti itsekeskeinen ja "idiootti"? :) kuulostaa projisoinnilta ja epävarmuudelta.
Edellisillä kausilla (jos muistatte!) niin naiset pistivät lopulta pelin poikki... ei suinkaan miehet. Eli ihan sukupuolesta riippumatta ei fyysiset kemiat kohtaa. Tulee tämä Aliisa mieleen joka ei jostain syystä syttynyt fyysisesti omasta miehestään koskaan.
Ok.