Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tässä sarjassa kävi. Vain Kati ja Janne jäivät yhteen vai?
Juu,Katin terävään strategiaan, ei kuulu luovuttaa viimeisessä jaksossa. Vasta sen jälkeen.
Miksei Mira&Matti-gaten tapahtumia ole avattu katsojalle mitenkään. Tähän asti on pyöritty yhdessä ja nyt oltiin Tanskasen pakeilla eronneina??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Formaatissa pitäisi huomioida nykyistä paremmin ulkonäkötoiveet! Kumppanin valinnassa sillä on AINA merkitystä, vaikkei nykyään aiheesta saakaan puhua, koska mielensä pahoittajat ja sensuuri.
Kai aiheesta nyt puhua saa, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä pinnallisia, vaan löytyy myös meitä muita, joille ulkonäkö ei ole se merkityksellisin seikka.
Ei se pelkkää pinnallisuutta jos ulkonäköön kiinnittää huomiota.
Kyllä itse olen kumppaneissa huomannut ensin ulkonäössä jotain vetoavaa.
Ja nämä parit eivät ole edes nähneet toisiaan niin varmasti ulkonäkö toiveita salaisesti kaikilla on. Mihin siinä voi tarttua ellei toisen ulkonäköön kun lähestyvät toisiaan. Ja jos toinen on kaukana ns omasta tyypistä niin ei pelkkä kiva luonne vie pitkälle. Eri mieltä saa olla mut itse koen noin. Vai jos itse menette sokkotreffeille niin silläkö ei ole väliä miltä toinen näyttää?? Epäilen.
No just niin, olen ollut sokkotreffeillä, joilla treffikumppani ei herättänyt ulkomuodollaan minkäänlaista kiinnostusta, jopa päinvastoin, mutta koska oli muuten niin mukava ja huomaavainen, menin vielä toisille treffeille. Näillä treffeillä hänen luonnnikas luonteensa herätti kiinnostuksen, pikkuhiljaa myös ihastuksen ja myöhemmin rakastumisen, jonka jälkeen hän alkoi näyttääkin maailman ihanimmalta. Onnekseni en siis jumiutunut siihen, ettei ulkonäkö heti viehättänyt, olisin missannut elämäni rakkauden <3
Minulla on Juudit nimeen fixaatio. Ahdistaa!
Vierailija kirjoitti:
"Matti paljastaa: Parin ainoa pusu nähtiin hääjaksossa" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-matti-paljas…
Hyvä, että karmeasti lokaan poljettu Matti saa kertoa miten homma meni. Valaisee kummasti tilannetta ja tekee fistbumpitkin ymmärrettäviksi.
Molemmilla oli parantamisen varaa (Miralla piikikkyydessä ja vihjailuissa, Matilla ehkä noiden herättämien tuntemusten avaamisessa), mutta Matti on suurimmaksi osaksi saanut kaiken kuran niskoilleen.
Onko kellään tietoa onko muista pariskunnista mitään vastaavia jälkihaastatteluja? Olisi kiva nähdä, mitä kenellekin nyt kuuluu. Ehkäpä niitä klippejä tulee kun viimeinen jakso on tullut ensi tiistaina tv:stä ulos. Joskus aiemmilla kausillahan ainakin alkuaikoina oli tehty jopa erillinen, tv:stäkin tuleva mitä nyt kuuluu -jakso, vai muistanko väärin?
Matti on kuin kiukutteleva 13v pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi kyllä todella raskasta olla ihmisen kanssa, joka pelkäisi jokaisen hiljaisen tai vähäpuheisen hetken tarkoittavan jotain pahaa ja häntä pitäisi sanoilla tai eleillä jotenkin aina rauhoitella.
Niinpä. Ihan kuin Katilla olisi epäluottamus pohjaoletuksena. Ja sitä pitää sitten puhetulvalla korjata. Hänen pitäisi ennemminkin itse rauhoittua ja hoitaa omia luottamusongelmiaan. Toinen ei ole antanut mitään syytä, että ei olisi luottamuksen arvoinen.
Kun taas useilla meilla on luottamus se pohjatunne ja perusoletus. Siitä lähdetään ja sitä voi horjuttaa toisen pahat teot tai sanat. Hiljaisuus tai se ettei koko ajan lörpöttele, ei ole uhka.
Ihmisiä on niin erilaisia. Mielestäni ei ole ylevä eikä jalo ajatus että on luottamus pohjaoletuksena. Maailmassahan on vaikka mitä narsisteja, rikollisia, harhaanjohtajia, puhtaasti itsekkäitä ihmisiä, palikoita. Ja ihan puhtaasti ihmisiä joiden kanssa toiveet on liian erilaiset tai joiden kanssa ei ole tarpeeksi liimaa suhteen pitimiksi.
Miksi on niin kamalaa jos tällaisessa maailmassa haluaa keskustelemalla tutustua toiseen. On lopulta ihan järjettömän itsekäs ajatus että ”minä nyt olen tässä hiljaa koska minä tiedän että minä olen hyvä tyyppi ja mitä minä mietin”. Jos on hyvä tyyppi niin olisko kiva vaikka puhua niin että omat arvot, mieltymykset ja ajatukset aukenee ihmiselle siinä vieressä.
No nyt vedät täysin toiseen ääripäähän, että toinen ei puhu Mitään. Ei tässä nyt kai siitä ole kyse. Vaan että pitääkö reilussa Kuukaudessa imeä toisesta kaikki mahdollinen tieto ulos. Ja että pitää panikoida siitä ettei ole puhetulvaa.
Räikeintä tuossa on Katin kärsimättömyys. Suhteen ja luottamuksen syvenemistä ei vain voi määräänsä enempää nopeuttaa. Se vain vie aikaa, vaikka puhuisit vuorokaudet läpeensä. Jos itse kärsii niin valtavasta luottamuspulasta ettei kestä anna ajan kulua ja kypsyä, niin ehkä pitäisi hoitaa ensisijaisesti omia luottamusongelmia.
No hiukan pakkohan on reilussa kuukaudessa ottaa selville kumppanista niin paljon kuin mahdollista. Moni on nyt innoissaan unohtanut, että eivät ole vielä oikeasti naimisissa vaan päätös pitää tehdä.
Ymmärrän hyvin, että jos toteaa olevansa keskenään liian erilaiset niin ei halua jatkaa määräajan jälkeen. Turhaan kuluttaa aikaansa ja elämäänsä. Ei tuo niin helppoa ole asua vieraan ihmisen kanssa. Mieluummin jatkaa kumpikin vapaana ihmisenä omissa kodeissaan.
Tyhmempäähän tässä ohjelmassa on olla tutustumatta niin hyvin kuin mahdollista määräajassa ja jatkaa vaikka ei ole tarpeeksi tietoa onnistuuko ja haluaisiko silloin todella jos tuntisi toisen paremmin.
Mutta kun Janne juuri pelkää, että jos puhuisi ja sanoisi mielipiteitään niin ehkä Kati ei jatkaisikaan.
Ei se ole myöskään kovin rakentavaa ja rehellistä peliä jos viimeiseen saakka välttelee ja valikoi sanomisiaan. Ettei vaan sano mitään "väärin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi kyllä todella raskasta olla ihmisen kanssa, joka pelkäisi jokaisen hiljaisen tai vähäpuheisen hetken tarkoittavan jotain pahaa ja häntä pitäisi sanoilla tai eleillä jotenkin aina rauhoitella.
Niinpä. Ihan kuin Katilla olisi epäluottamus pohjaoletuksena. Ja sitä pitää sitten puhetulvalla korjata. Hänen pitäisi ennemminkin itse rauhoittua ja hoitaa omia luottamusongelmiaan. Toinen ei ole antanut mitään syytä, että ei olisi luottamuksen arvoinen.
Katin omat toimet ovat tähän johtaneet, että käyttäytyy noin. Siitäkin syyttää muita , ennen ja jälkeen tämän formaatin. Tätä soheltajaa on helppo lukea, kuin avointa kirjaa🤣
Kun taas useilla meilla on luottamus se pohjatunne ja perusoletus. Siitä lähdetään ja sitä voi horjuttaa toisen pahat teot tai sanat. Hiljaisuus tai se ettei koko ajan lörpöttele, ei ole uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tässä Tanskasen taapamisessa, jossa M ja M olivat sohvalla oli se, että naiset, kumpainenkin olivat paljain jaloin. Päähenkilö ja terapeutti.Herrasmiehellä oli sukat.
Naiset olisivat voineet käydä jalkahoidossa, kun jalanpohjat olivat pesun tarpeessa.
Nykyisin kaikki esiintyminen on mennyt mauttomaksi, ei tämä tapaus (paljain jaloin) tv:ssä ainut ole.
Tulipahan nyt vain ”silmään”, kun kyseisen parin mieshenkilöä arvostellaan jo ”piilosukkamainonnasta’kin”. Mustat sukat hänellä näyttää olevan, mutta sukkamainosta en erota, en millään. Näettekö te muut?Ja muutenkin kodin ulkopuolisiin tilaisuuksiin osallistutaan Suomessa sukkasillaan, näyttää aika jurpolta. Olisin itse ottanut mukaan sisäkengät, jos ei ulkokengillä kerran saanut tulla.
Olet kyllä kansainvälinen, saatanan hieno ihminen.
Olipas nerokas, mutta niin nykyajan ja paljasjalkaisten tyypillinen palaute.Sopi hyvin vastaukseksi.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta itse miellän Juuditin kauniiksi. Juudit olisi loistava elämänkumppani. Mitä miehet olette mieltä?
Naiset tuntuvat tykkäävät Juuditista, mutta miesten keskustelupalstalla Juuditin tykkääjät ovat vähissä. Minä selitän. On olemassa yleismiellyttävän ulkonäön omaavia miehiä ja naisia ja sitten on olemassa niitä muita.. Juudit on selvästi jälkimmäistä luokkaa. Miehen sillmään naisen ei tarvi olla missi, eikä instababe, mutta jollain lailla pitää olla silmäniloa, sille joka parisuhteisiin Juudit kanssa rupeaa.
Luonteesta kaikkien miellyttäminen ja kaikki kelpaa -mentaliteetti ei lupaa hyvää. Jokaisella pitää olla jonkin verran omaa luonnetta, että uskaltaa sanoa mistä elämässänsä tykkää tai ei tykkää. Juudit tykkää aivan kaikesta ja on niin tavattoman kiitollinen.
Tommi ja juudit ovat ihan samaa tasoa joten en tajua mitä Tommi valittaa. Tommi ei ole mikään komistus jos ei Juuditkaan mikään missi. Ovat ihan samannäköisiä, naim anaamat sanoisin. Mutta Tommi vain fronttaa. Ehkä kuitenkin jatkavat koska Juudit on niin kiltti ja siitähän miehet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta itse miellän Juuditin kauniiksi. Juudit olisi loistava elämänkumppani. Mitä miehet olette mieltä?
Naiset tuntuvat tykkäävät Juuditista, mutta miesten keskustelupalstalla Juuditin tykkääjät ovat vähissä. Minä selitän. On olemassa yleismiellyttävän ulkonäön omaavia miehiä ja naisia ja sitten on olemassa niitä muita.. Juudit on selvästi jälkimmäistä luokkaa. Miehen sillmään naisen ei tarvi olla missi, eikä instababe, mutta jollain lailla pitää olla silmäniloa, sille joka parisuhteisiin Juudit kanssa rupeaa.
Luonteesta kaikkien miellyttäminen ja kaikki kelpaa -mentaliteetti ei lupaa hyvää. Jokaisella pitää olla jonkin verran omaa luonnetta, että uskaltaa sanoa mistä elämässänsä tykkää tai ei tykkää. Juudit tykkää aivan kaikesta ja on niin tavattoman kiitollinen.
Itse taas ajattelen, että Juudit varmaan suostuisi muokkaamaan ulkonäköä seksikkäämpään suuntaan, jos se on Tommille se tärkeä juttu. Koska muutoinhan perusulkonäkö on hyvä, eli ihan nätti vartalo ja symmetriset kasvot. Mikä miesten keskustelupalsta? Haluaisin lukea. Juuditin kanssa ei tulisi mitään persoonallisuushäiriöriitoja ainakaan, koska hän vaikuttaa reilulta ja pyrkii ymmärtämään.
Tänne oli linkattu kuva Juuditista pitkillä hiuksilla ja kevyessä meikissä, hän näytti upealta. Ehkä tarkoituksella esiintyy sarjassa ilman meikkiä ja lyhythiuksisena? Toki hänen taustansakin voi meikkaamiseen vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinä riität" ja "sinä olet hyvä sellaisena kuin olet". Nämä oli Juuditin lempimantroja. En tiedä, tuli mieleen et sanoko ne enemmän itselleen kuin toiselle. Rauhoitellakseen itseään. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas ajattelen, että Juudit varmaan suostuisi muokkaamaan ulkonäköä seksikkäämpään suuntaan, jos se on Tommille se tärkeä juttu. Koska muutoinhan perusulkonäkö on hyvä, eli ihan nätti vartalo ja symmetriset kasvot. Mikä miesten keskustelupalsta? Haluaisin lukea. Juuditin kanssa ei tulisi mitään persoonallisuushäiriöriitoja ainakaan, koska hän vaikuttaa reilulta ja pyrkii ymmärtämään.
Juudit on kaunis, kaunein kauden naisista. Hän on myös tasapainoinen ja mukava. Vaikuttaa myös leikkisältä ja huumorintajuiselta. Nyt ei vain natsannut Tommin kanssa. Ja tuntematta näitä ihmisiä tuntuu, että hyvä niin. Voisin olettaa, että Juuditille sopii samantyylinen viisas tasapainoinen ihminen, joka heittäytyy tekemisiin, haluaa tuoda elämään pieniä huomaavaisia tekoja toiselle, osaa ilahtua toisen huomiosta jne. Nythän näytti käyvän niin, että koska Tommi ei kokenut ihastumista, hän torjui Juuditin monella tasolla. Sellainen on todella kiduttavaa. Toisaalta Juudit olisi kuitenkin halunnut jatkaa. Siksi tulee mieleen, oliko yhteiselo kameroiden poissaollessa jotain muuta. Nähdyn perusteella Juudit ei paljon saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse jollei halua. Ei yhtään mitään kenenkään kanssa.
Pitää vaan sitten ottaa toisenlainen kumppani joka ei sitä rauhoittelua kaipaa.
Minua vain ihmetyttää moinen jyrkkyys. Miksi ei jos rakastaa toista?
Jos ajatellaan pitkää suhdetta niin siinä joutuu monta kertaa ymmärtämään kumppanin mielentiloja, stressiä, sairautta, masennusta jne. Ei kumppani ole joka hetki parhaimmillaan. Joutuu pyytämään anteeksi puolin ja toisin, jopa katsomaan asioita läpi sormien ja armahtamaan.
Miten sellainen ihminen, joka tuntee jo alussa kun ollaan tutustumassa noin raskaana, kuten sanoit todella raskaana 😮, tekona kumppanin pienen halauksen ja rauhoittelun niin miten kestää pitkän parisuhteen mutkat ja kuopat? Jossa joutuu paljon raskaampiikin tekoihin ja anteeksiantoihin kuin tuo kertomani.
Itse en satsaisi kovin paljon tuonkaltaisen ajatusmaailman omaavaan ihmiseen. Itse asiassa en edes harkitsisi.
Mutta emme sopisi yhteen muutenkaan, luulen.Kati se tuossa jyrkkä on. Miksei Kati rauhoittele Jannea, että ei hätää vaikket koko ajan puhu. Luotan sinuun ja katsotaan rauhassa eteenpäin. Miten Kati kestää suhteen kuopat ja mutkat, ellei itse tule vastaan ja RAUHOITA ITSEÄÄN kun mitään syytä ei ole olla hädissään. Mitä sitten kun olisi oikea kriisi elämässä.
Koska ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Häntä ärsyttää Janne.
Kati on itse niin tarvitseva, ettei osaa nähdä ja kuulla toisen tarpeita.
Olipa kuvottavaa tuo Matin naureskelu ja kaiken leikiksi vetäminen. Täydellistä kunnioituksen puutetta toista kohtaan, joka on sentään mennyt hänen kanssaan naimisiin. Leveä hymy naamalla poseeraili kun vihdoin pääsi vaimosta eroon. Ei kai se kunnioittava käytös vaadi sitä, että toiseen on syttynyt fyysinen yhteys. Miksi ei voi käyttäytyä asiallisesti ihan koska se toinenkin on vaan ihminen.
Todellakin iso hatunnosto Miralle että piti tyyneyden tuon pelleilyn keskellä vaikka epäilemättä v-tutti. Itse olisin räjähtänyt varmaan huutamaan.
Mahtaa asiantuntijoitakin jo hävettää eilisen nähtyään, että miten ollaan noin urpo keskenkasvuinen "mies" otettu ohjelmaan. Oppivatkohan asiantuntijat jatkossa karsimaan entiset Napakymppi-miehet pois, vai vieläkö saadaan kolmas Oskari-Matti-"Timo"???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Ja ketään muita kuin Jannea ei miellyttänyt. Itse täytyy kyllä naisena sanoa ettei noilla kavereilla ole mitään varaa arvostella, kaikki ohjelman miehet aivan mauttomia ja värittömiä olmeja.
Olisivat onnellisia että joillekin kelpaavat.
tuollaisia Matteja on esim. täällä Trella 13 tusinassa. Ja varmaan tollaisia Tommeja stadissa.
No kyllä aika selvää, miksei nämä miehet ole puolisoa löytäneet. Eivät selvästi pitäneet näitä kumppaneitaan tarpeeksi viehättävinä itselleen, vaikka eivät todellakaan olleet itsekään mitään saaliita. Tommi - hintelä nörtti, Matti - ylipainoinen kouluttamaton punaniska ja Tuomas - lähäri (täytyykö sanoa enempää?!) ja ilmeisesti Katin tyyppinen klassisen kaunis, hyvin työelämässä menestynyt ja urheilullinen nainen olisi kaikille pitänyt olla. Harmi kun Katille ei olisi yksi ainut näistä äijistä kelvannut ja Jannekin vähän koulutetumpana ja perus hyvännäköisenä juuri ja juuri rimaa hipoen.
Miksi miehet vielä valittavat, että muka naiset ovat niitä nirsoja? Näistä naisista jokainen ihastui kumppaniinsa ja olisi varmasti halunnut suhteen. Miehet olivat ne, jotka kokivat olevansa naisille liian hyviä ja siksi kaveri-zonettivat nämä. Jokainen mies, joka jatkossa kitisee naisten nirsoutta, voi katsoa tämän ohjelman. Näillä perusmiehillä ei todellakaan ole kuin erittäin oudon sattuman kautta jakoja noihin Kateihin, joiden kuvittelevat olevan tasoisiaan. Ja sitten kun on oman tason "perus"nainen tarjolla, niin eipä kelpaa. Ihan oikeasti vituttaa tuollainen näin Katin tyyppiä edustavana naisena.
Naulan kantaan! Ja sitten kannattaa katsoa vaikka jotain 90 päivää morsiamea -sarjaa jossa nämä kauniit latino- tai itäblokin kaunottaret saavat tehdä ihan mitä tahansa - vaikka vetää lättyyn tai tutkia miehen puhelinta joka sekunti -koska he ovat tarpeeksi kauniita! Siis aivan uskomatonta millaista käytöstä heille annetaan anteeksi!
Kyllä on selvää että miehet valitsevat ulkonäön mukaan, riitti omat rahkeet tai ei.
Se on myös sairasta, miten tietoisia naiset ovat kauneudestaan ja siitä saadusta vallasta. Voisivathan he olla vaatimattomia ja käyttäytyä miellyttävästi, mutta ei, kaunottaret käyttäytyvät jostain syystä kusipäisesti, koska voivat.
Koska miehet mahdollistavat tämän. He antavat kaunottaren käyttäytyä vaikka miten huonosti ja ilkeästi ja silti jatkavat suhdetta eivätkä eroa. Tämä on niin nähty. Miettikää nyt kaikki jotain Martinoja yms. Kyllä heitä pitkään siedetään koska kaunes on se palkinto näille miehille. Rumemmat oltaisiin jo pistetty aika päiviä sitten pihalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Matti paljastaa: Parin ainoa pusu nähtiin hääjaksossa" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-matti-paljas…
Hyvä, että karmeasti lokaan poljettu Matti saa kertoa miten homma meni. Valaisee kummasti tilannetta ja tekee fistbumpitkin ymmärrettäviksi.
Molemmilla oli parantamisen varaa (Miralla piikikkyydessä ja vihjailuissa, Matilla ehkä noiden herättämien tuntemusten avaamisessa), mutta Matti on suurimmaksi osaksi saanut kaiken kuran niskoilleen.
Onko kellään tietoa onko muista pariskunnista mitään vastaavia jälkihaastatteluja? Olisi kiva nähdä, mitä kenellekin nyt kuuluu. Ehkäpä niitä klippejä tulee kun viimeinen jakso on tullut ensi tiistaina tv:stä ulos. Joskus aiemmilla kausillahan ainakin alkuaikoina oli tehty jopa erillinen, tv:stäkin tuleva mitä nyt kuuluu -jakso, vai muistanko väärin?
Mattihan piti ilmeisesti koko ohjelman ajan one man showta kameroille, miten joku jälkihaastattelu muuttaa sitä mitenkään? Mirahan oli sanonut että show loppuu jos ei tunteita ole. Oli siis jotenkin hieno ihmissuhdeteko Matilta tuo teeskentely?
Mitä ihmeen showta? Minusta Matti oli koko ajan ihan sympaattinen. Kokemattomuus ehkä vähän paistoi ja molemmat olisivat voineet tehdä joitakin asioita paremminkin, mutta ei Matissa tai kummassakaan sinänsä mitään feikkiä tai ilkeätä ollut. Kyllä minä Matista tykkäsin. Mirastakin kyllä. Olisin toivonut heidän jatkavan, mutta ei tietenkään väkisin voi. Eikä painostettuna yleensäkään lopputulos ole kovin hyvä.
He tuntuivat olevan erilaiset kärjet edellä tässä ohjelmassa, joten on parempikin että molemmat löytävät kumppanit joiden kanssa suhde (lapsiasia) etenee siinä järjestyksessä kuin se itselle on luontevinta ja tärkeintä.
Itse voin (vain omasta puolestani) sanoa, että olen erittäin lapsimyönteinen, mutta tärkeintä on että suhde on ensin sellainen, että sen päälle voi alkaa sitten miettimään sitä lasten hankintaa jossain vaiheessa. Hyväksyn, että joku ajattelee toisin, mutta minua ei saisi suhteeseen jossa pääkysymys on että tehdäänkö niitä lapsia. Kyllä suhteen täyTyy rakentua ensin rauhassa. Mutta tämä siis vain oma mielipiteeni ja symppaan Mattia, vaikutti ehkäpä siltä että hän on samoilla linjoilla.
Ja nainen olen.
Sitä showta että esiintyi nimenomaan ihan mukavana kaverina jopa vaimolleen mutta samalla piti todelliset ajatukset jotka oli jo ihan selvät piilossa vaimolta ja antoi ristiriitaisia signaaleja. Sitä showta että pystyy kertomaan Miran kaverille kuin apteekin hyllyltä mikä suhteessa mättää. Siis asian mitä ei ollut 10 munuuttia aiemmin kysyttäessä voinut mitenkään avata vaimolleen. Sitä showta että yrittää fistpumppia loppuun kun toinen roikkuu edelleen epätietoisuudessa. Koska mehän vedettiin tää läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Ja ketään muita kuin Jannea ei miellyttänyt. Itse täytyy kyllä naisena sanoa ettei noilla kavereilla ole mitään varaa arvostella, kaikki ohjelman miehet aivan mauttomia ja värittömiä olmeja.
tuollaisia Matteja on esim. täällä Trella 13 tusinassa. Ja varmaan tollaisia Tommeja stadissa.
No kyllä aika selvää, miksei nämä miehet ole puolisoa löytäneet. Eivät selvästi pitäneet näitä kumppaneitaan tarpeeksi viehättävinä itselleen, vaikka eivät todellakaan olleet itsekään mitään saaliita. Tommi - hintelä nörtti, Matti - ylipainoinen kouluttamaton punaniska ja Tuomas - lähäri (täytyykö sanoa enempää?!) ja ilmeisesti Katin tyyppinen klassisen kaunis, hyvin työelämässä menestynyt ja urheilullinen nainen olisi kaikille pitänyt olla. Harmi kun Katille ei olisi yksi ainut näistä äijistä kelvannut ja Jannekin vähän koulutetumpana ja perus hyvännäköisenä juuri ja juuri rimaa hipoen.
Miksi miehet vielä valittavat, että muka naiset ovat niitä nirsoja? Näistä naisista jokainen ihastui kumppaniinsa ja olisi varmasti halunnut suhteen. Miehet olivat ne, jotka kokivat olevansa naisille liian hyviä ja siksi kaveri-zonettivat nämä. Jokainen mies, joka jatkossa kitisee naisten nirsoutta, voi katsoa tämän ohjelman. Näillä perusmiehillä ei todellakaan ole kuin erittäin oudon sattuman kautta jakoja noihin Kateihin, joiden kuvittelevat olevan tasoisiaan. Ja sitten kun on oman tason "perus"nainen tarjolla, niin eipä kelpaa. Ihan oikeasti vituttaa tuollainen näin Katin tyyppiä edustavana naisena.
Mä en kyllä miehenä nää Katia mitenkään omana naissuosikkina. Mikä Katista tekee jotenkin korkeatasoisemman tässä porukassa? En nyt ihan saa kiinni. Itsellä tökkii hänen kasvoissa jokin ja tykkään Juudithista piirteiltään enemmän. Juudithin seurassa uskaltaisin olla omine puutteineni, joka on kyllä kullanarvoinen side suhteelle! En tiedä kiinnostaisiko Juudithia minä sitten yhtään...
Minä taas miehenä nään. Jos nyt vertaa Katia ja Juuditia, niin Kati näyttää naisellisemmalta, paremman muotoiset kasvot ja parempi vartalo. Juudit on todella taviksen näköinen ja kasvot on jopa poikamaiset.
Ei millään pahalla siis, mutta kun nyt aloin perustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan! Ja sitten kannattaa katsoa vaikka jotain 90 päivää morsiamea -sarjaa jossa nämä kauniit latino- tai itäblokin kaunottaret saavat tehdä ihan mitä tahansa - vaikka vetää lättyyn tai tutkia miehen puhelinta joka sekunti -koska he ovat tarpeeksi kauniita! Siis aivan uskomatonta millaista käytöstä heille annetaan anteeksi!
Kyllä on selvää että miehet valitsevat ulkonäön mukaan, riitti omat rahkeet tai ei.
Se on myös sairasta, miten tietoisia naiset ovat kauneudestaan ja siitä saadusta vallasta. Voisivathan he olla vaatimattomia ja käyttäytyä miellyttävästi, mutta ei, kaunottaret käyttäytyvät jostain syystä kusipäisesti, koska voivat.
Koska miehet mahdollistavat tämän. He antavat kaunottaren käyttäytyä vaikka miten huonosti ja ilkeästi ja silti jatkavat suhdetta eivätkä eroa. Tämä on niin nähty. Miettikää nyt kaikki jotain Martinoja yms. Kyllä heitä pitkään siedetään koska kaunes on se palkinto näille miehille. Rumemmat oltaisiin jo pistetty aika päiviä sitten pihalle
Mikä siis ihmisiä vaivaa? Heti kun he huomaavat saavansa valtaa jollain, he myös käyttävät sitä kusipäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä miehenä nää Katia mitenkään omana naissuosikkina. Mikä Katista tekee jotenkin korkeatasoisemman tässä porukassa? En nyt ihan saa kiinni. Itsellä tökkii hänen kasvoissa jokin ja tykkään Juudithista piirteiltään enemmän. Juudithin seurassa uskaltaisin olla omine puutteineni, joka on kyllä kullanarvoinen side suhteelle! En tiedä kiinnostaisiko Juudithia minä sitten yhtään...
Mua alusta asti ne Katin kulmakarvat, niille kun voisi hyvinkin tehdä itse jotain. Ne tulee sisäkulmasta liian alas, alemmas kuin loppuosa kulmista, ja laskeutuvat liian lähelle silmiä. Tulee sellanen noita-akka fiilis. Niitä voisi nyppiä vähän enemmän alkuosasta, sisäkulmasta, niin että olisivat tasapainoisemman näköiset.