Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
14781/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut paikalla kuulemassa, kun Tommi sanoi Juuditin olevan liian ruma.

Tommilla on harhainen käsitys itsestään. On nimittäin rumempi kuin Juudit, etenkin ihmisenä. Luokkaa hyypiö.

Ja sinulla on harhainen käsitys vauva-palstan kommenttien todenmukaisuudesta. 

Tommi on silti rumempi kuin Juudit, joka tasolla.

Vierailija
14782/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi kyllä todella raskasta olla ihmisen kanssa, joka pelkäisi jokaisen hiljaisen tai vähäpuheisen hetken tarkoittavan jotain pahaa ja häntä pitäisi sanoilla tai eleillä jotenkin aina rauhoitella.

Niinpä. Ihan kuin Katilla olisi epäluottamus pohjaoletuksena. Ja sitä pitää sitten puhetulvalla korjata. Hänen pitäisi ennemminkin itse rauhoittua ja hoitaa omia luottamusongelmiaan. Toinen ei ole antanut mitään syytä, että ei olisi luottamuksen arvoinen.

Kun taas useilla meilla on luottamus se pohjatunne ja perusoletus. Siitä lähdetään ja sitä voi horjuttaa toisen pahat teot tai sanat. Hiljaisuus tai se ettei koko ajan lörpöttele, ei ole uhka.

Ihmisiä on niin erilaisia. Mielestäni ei ole ylevä eikä jalo ajatus että on luottamus pohjaoletuksena. Maailmassahan on vaikka mitä narsisteja, rikollisia, harhaanjohtajia, puhtaasti itsekkäitä ihmisiä, palikoita. Ja ihan puhtaasti ihmisiä joiden kanssa toiveet on liian erilaiset tai joiden kanssa ei ole tarpeeksi liimaa suhteen pitimiksi.

Miksi on niin kamalaa jos tällaisessa maailmassa haluaa keskustelemalla tutustua toiseen. On lopulta ihan järjettömän itsekäs ajatus että ”minä nyt olen tässä hiljaa koska minä tiedän että minä olen hyvä tyyppi ja mitä minä mietin”. Jos on hyvä tyyppi niin olisko kiva vaikka puhua niin että omat arvot, mieltymykset ja ajatukset aukenee ihmiselle siinä vieressä.

No nyt vedät täysin toiseen ääripäähän, että toinen ei puhu Mitään. Ei tässä nyt kai siitä ole kyse. Vaan että pitääkö reilussa Kuukaudessa imeä toisesta kaikki mahdollinen tieto ulos. Ja että pitää panikoida siitä ettei ole puhetulvaa.

Räikeintä tuossa on Katin kärsimättömyys. Suhteen ja luottamuksen syvenemistä ei vain voi määräänsä enempää nopeuttaa. Se vain vie aikaa, vaikka puhuisit vuorokaudet läpeensä. Jos itse kärsii niin valtavasta luottamuspulasta ettei kestä anna ajan kulua ja kypsyä, niin ehkä pitäisi hoitaa ensisijaisesti omia luottamusongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14783/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Matti paljastaa: Parin ainoa pusu nähtiin hääjaksossa" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-matti-paljas…

Hyvä, että karmeasti lokaan poljettu Matti saa kertoa miten homma meni. Valaisee kummasti tilannetta ja tekee fistbumpitkin ymmärrettäviksi.

Molemmilla oli parantamisen varaa (Miralla piikikkyydessä ja vihjailuissa, Matilla ehkä noiden herättämien tuntemusten avaamisessa), mutta Matti on suurimmaksi osaksi saanut kaiken kuran niskoilleen.

Onko kellään tietoa onko muista pariskunnista mitään vastaavia jälkihaastatteluja? Olisi kiva nähdä, mitä kenellekin nyt kuuluu. Ehkäpä niitä klippejä tulee kun viimeinen jakso on tullut ensi tiistaina tv:stä ulos. Joskus aiemmilla kausillahan ainakin alkuaikoina oli tehty jopa erillinen, tv:stäkin tuleva mitä nyt kuuluu -jakso, vai muistanko väärin?

Mattihan piti ilmeisesti koko ohjelman ajan one man showta kameroille, miten joku jälkihaastattelu muuttaa sitä mitenkään? Mirahan oli sanonut että show loppuu jos ei tunteita ole. Oli siis jotenkin hieno ihmissuhdeteko Matilta tuo teeskentely?

Vierailija
14784/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Ja ketään muita kuin Jannea ei miellyttänyt. Itse täytyy kyllä naisena sanoa ettei noilla kavereilla ole mitään varaa arvostella, kaikki ohjelman miehet aivan mauttomia ja värittömiä olmeja.

Olisivat onnellisia että joillekin kelpaavat.

tuollaisia Matteja on esim. täällä Trella 13 tusinassa. Ja varmaan tollaisia Tommeja stadissa.

No kyllä aika selvää, miksei nämä miehet ole puolisoa löytäneet. Eivät selvästi pitäneet näitä kumppaneitaan tarpeeksi viehättävinä itselleen, vaikka eivät todellakaan olleet itsekään mitään saaliita. Tommi - hintelä nörtti, Matti - ylipainoinen kouluttamaton punaniska ja Tuomas - lähäri (täytyykö sanoa enempää?!) ja ilmeisesti Katin tyyppinen klassisen kaunis, hyvin työelämässä menestynyt ja urheilullinen nainen olisi kaikille pitänyt olla. Harmi kun Katille ei olisi yksi ainut näistä äijistä kelvannut ja Jannekin vähän koulutetumpana ja perus hyvännäköisenä juuri ja juuri rimaa hipoen.

Miksi miehet vielä valittavat, että muka naiset ovat niitä nirsoja? Näistä naisista jokainen ihastui kumppaniinsa ja olisi varmasti halunnut suhteen. Miehet olivat ne, jotka kokivat olevansa naisille liian hyviä ja siksi kaveri-zonettivat nämä. Jokainen mies, joka jatkossa kitisee naisten nirsoutta, voi katsoa tämän ohjelman. Näillä perusmiehillä ei todellakaan ole kuin erittäin oudon sattuman kautta jakoja noihin Kateihin, joiden kuvittelevat olevan tasoisiaan. Ja sitten kun on oman tason "perus"nainen tarjolla, niin eipä kelpaa. Ihan oikeasti vituttaa tuollainen näin Katin tyyppiä edustavana naisena.

Ainakin todistit tunnistavasi tasoteorian erittäin hyvin :) Noinhan se on. Moni pari oli ulkoisesti tasoisensa kanssa tuossa sarjassa. Ja Kati on ulkoisesti paras sekä parempitasoinen kuin mieskandidaattinsa.

Vierailija
14785/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Ja ketään muita kuin Jannea ei miellyttänyt. Itse täytyy kyllä naisena sanoa ettei noilla kavereilla ole mitään varaa arvostella, kaikki ohjelman miehet aivan mauttomia ja värittömiä olmeja.

tuollaisia Matteja on esim. täällä Trella 13 tusinassa. Ja varmaan tollaisia Tommeja stadissa.

No kyllä aika selvää, miksei nämä miehet ole puolisoa löytäneet. Eivät selvästi pitäneet näitä kumppaneitaan tarpeeksi viehättävinä itselleen, vaikka eivät todellakaan olleet itsekään mitään saaliita. Tommi - hintelä nörtti, Matti - ylipainoinen kouluttamaton punaniska ja Tuomas - lähäri (täytyykö sanoa enempää?!) ja ilmeisesti Katin tyyppinen klassisen kaunis, hyvin työelämässä menestynyt ja urheilullinen nainen olisi kaikille pitänyt olla. Harmi kun Katille ei olisi yksi ainut näistä äijistä kelvannut ja Jannekin vähän koulutetumpana ja perus hyvännäköisenä juuri ja juuri rimaa hipoen.

Miksi miehet vielä valittavat, että muka naiset ovat niitä nirsoja? Näistä naisista jokainen ihastui kumppaniinsa ja olisi varmasti halunnut suhteen. Miehet olivat ne, jotka kokivat olevansa naisille liian hyviä ja siksi kaveri-zonettivat nämä. Jokainen mies, joka jatkossa kitisee naisten nirsoutta, voi katsoa tämän ohjelman. Näillä perusmiehillä ei todellakaan ole kuin erittäin oudon sattuman kautta jakoja noihin Kateihin, joiden kuvittelevat olevan tasoisiaan. Ja sitten kun on oman tason "perus"nainen tarjolla, niin eipä kelpaa. Ihan oikeasti vituttaa tuollainen näin Katin tyyppiä edustavana naisena.

Naulan kantaan! Ja sitten kannattaa katsoa vaikka jotain 90 päivää morsiamea -sarjaa jossa nämä kauniit latino- tai itäblokin kaunottaret saavat tehdä ihan mitä tahansa - vaikka vetää lättyyn tai tutkia miehen puhelinta joka sekunti -koska he ovat tarpeeksi kauniita! Siis aivan uskomatonta millaista käytöstä heille annetaan anteeksi!

Kyllä on selvää että miehet valitsevat ulkonäön mukaan, riitti omat rahkeet tai ei.

Vierailija
14786/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. <<

Toisaalta kaikkihan olivat kuvat nähneet jo etukäteen eli olivatko sitten olleet kuitenkin hieman epärehellisiä ainakin itselleen?

Vai näytetäänkö kuvat vasta siinä vaiheessa kun parit on jo muodostettu eli enää ei voi perua jos on ohjelmaan jo mukaan lähtenyt?

Vai miten nuo kuvat heille näytettiin? Tuskin heillä oli mitään sanan valtaa etukäteen siihen että minkä näköisen haluaisi muuta kuin ehkä"tumma tai vaalea" tms? Tietääkö kukaan?

Tulevia kausia ajatellen tämä olisi nimittäin tärkeää. Että saisi itse olla mukana valitsemassa kuvista sen miellyttävän.

Hakuprosessin alussa on näytetty kaikille kuvat kaikista vastakkaisen sukupuolen "match ehdokkaista". Näistä on sitten saanut sanoa jos joku on ihan "nou nou", mutta ilmeisesti miehet eivät ole sitä kehdanneet tehdä. 

Vierailija
14787/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä kaikenkaikkiaan niin erikoinen formaatti että ihme olisi joka kaudelta tulla pysyvää pariskuntaa, vaikka kuinka on yhteensopivuus tutkittu ja laskettu. Elävä ihminen on kuitenkin aina eri asia kohdatessa vaikka todennäköisyys onnistua olisikin. Tutustuminen vaatii aikaa ja tässä täytyy vähän väliä raportoida tilannettaan koko kansalle. Ettei voi vaan rauhassa keskittyä toisiinsa. Ja onko asiantuntijat parhaat mahdolliset, kuka tietää?

Harvoin sattuu niin onnellisesti mitä viime kaudella Anniinan ja Villen kohdalla kävi. Sen näki heti. Tässä on pari.

Toivottavasti seuraavalla kaudella onnistuu parien valinnat vielä paremmin. Tässäkin näytti ensin ihan lupaavalta, mutta ei niin ollutkaan. Nyt oli näin, ihmiset ovat ihmisiä.

Paperilla ja asiantuntijoiden keskusteluissa kuvittelee asiaa ehkä helpommaksi. Tilanne on hankala kun ei ole mitään käsitystä et minkä näköinen ja tyyppinen hlö sieltä kulman takaa pölähtää jonka kanssa pitäisi heti osata elää ja ottaa homma haltuun.

Rohkeutta vaatii ylipäätään lähteä mukaan ohjelmaan.

No te päätitte onnistua. Ja julkisuuteenkin voisi olla kiva jäädä jos vaikka jotain poikii..?

Vierailija
14788/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen nähdyistä kuvista vielä. En muista tarkkaan missä viesteissä aikaisemmin tässä ketjussa siitä puhuttiin, mutta tässä linkki Ilta-Sanomien juttuun vuodelta 2015.

https://www.is.fi/viihde/art-2000001026007.html

"Parisataa jatkoon päässyttä hakijaa kävivät ensin läpi laajat psykologiset testit, älykkyystestit ja viehättävyystestit, jossa näytettiin jokaisen vastakkaisen sukupuolen valokuvat.

Kaikki hakijat näkivät toistensa valokuvat ja antoivat toisilleen pisteet. Tällä karsittiin pois mahdolliset sukulaissuhteet tai entiset kumppanit, Kallio kertoo.

Esimerkiksi Roni on kertonut ohjelmassa, ettei Tanja ole ulkoisesti hänen tyyppiään. Roni oli kuitenkin pisteyttänyt Tanjan ulkonäön viehättävyystestissä.

– Me emme valitsisi toisilleen henkilöitä, jotka olisivat antaneet toisilleen huonot pisteet, Kallio vihjaa."

Vierailija
14789/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijoiden oopuheet ovat tuntuneet tällä kaudella suorastaan irvokkailta, kun niitä on leikattu ongelmissaan painiskelevien parien koettelemusten väleihin. Kontrasti on todella suuri, kun ensin näytetään vaikka jotain Tommin ja Juuditin kankeaa kommunikointia, ja siihen perään leikataan heidät yhteen tukkineiden asiantuntijoiden lässytystä. Tanskasella on tosiaan koiranpentuilme ja söpöttää jotain herkkää ja tunteellista että toista pitää arvostaa. Stolbow jakelee yleisen tason diibadaabaneuvoja, jotka saattaisivat ehkä auttaa pitkässä parisuhteessa olevia, ja Kamala vetää vielä yleisemmän tason rakkaushöpinää, jota on ihan kiva kuunnella, mutta ei se auta näitä pareja mitenkään! Mikään raskas lässytys ei heitä auttanut. Olisivat auttaneet konkreettisesti, antaneet enemmän neuvoja ja tehtäviä, kun ovat kerran itse nämä paritkin valinneet. Joku vastuu pitäisi olla heilläkin!

Katsoin sarjaa mieheni kanssa, ja nauroimme katketaksemme kun Emma ja Tuomas riitelivät, ja sen jälkeen tuli herkkää asiantuntijalöpinää, jotain että "riidellessä näytämme toiselle kuka olemme pohjimmiltamme". Miten ihmeessä koulutetut asiantuntijat suhtautuvat itse valitsemiensa parien ongelmiin noin yleisellä tasolla ja kliseitä viljellen?? Jos yksi kausi vielä tulee, toivon todella että asiantuntijoilla on ammattimaisempi meininki. Tuo oli kauheaa katsottavaa!

Komppi tälle! :D

Vierailija
14790/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäkö, käytös ja elekieli on yli 50% parinmuodostuksen onnistumisesta. Siksi nämä tulokset tässäkin ohjelmassa ovat mitä ovat.

Vierailija
14791/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi kyllä todella raskasta olla ihmisen kanssa, joka pelkäisi jokaisen hiljaisen tai vähäpuheisen hetken tarkoittavan jotain pahaa ja häntä pitäisi sanoilla tai eleillä jotenkin aina rauhoitella.

Ei tarvitse jollei halua. Ei yhtään mitään kenenkään kanssa.

Pitää vaan sitten ottaa toisenlainen kumppani joka ei sitä rauhoittelua kaipaa.

Minua vain ihmetyttää moinen jyrkkyys. Miksi ei jos rakastaa toista?

Jos ajatellaan pitkää suhdetta niin siinä joutuu monta kertaa ymmärtämään kumppanin mielentiloja, stressiä, sairautta, masennusta jne. Ei kumppani ole joka hetki parhaimmillaan. Joutuu pyytämään anteeksi puolin ja toisin, jopa katsomaan asioita läpi sormien ja armahtamaan.

Miten sellainen ihminen, joka tuntee jo alussa kun ollaan tutustumassa noin raskaana, kuten sanoit todella raskaana 😮, tekona kumppanin pienen halauksen ja rauhoittelun niin miten kestää pitkän parisuhteen mutkat ja kuopat? Jossa joutuu paljon raskaampiikin tekoihin ja anteeksiantoihin kuin tuo kertomani.

Itse en satsaisi kovin paljon tuonkaltaisen ajatusmaailman omaavaan ihmiseen. Itse asiassa en edes harkitsisi.

Mutta emme sopisi yhteen muutenkaan, luulen.

Kati se tuossa jyrkkä on. Miksei Kati rauhoittele Jannea, että ei hätää vaikket koko ajan puhu. Luotan sinuun ja katsotaan rauhassa eteenpäin. Miten Kati kestää suhteen kuopat ja mutkat, ellei itse tule vastaan ja RAUHOITA ITSEÄÄN kun mitään syytä ei ole olla hädissään. Mitä sitten kun olisi oikea kriisi elämässä.

Koska ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Häntä ärsyttää Janne.

Vierailija
14792/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Matti paljastaa: Parin ainoa pusu nähtiin hääjaksossa" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-matti-paljas…

Hyvä, että karmeasti lokaan poljettu Matti saa kertoa miten homma meni. Valaisee kummasti tilannetta ja tekee fistbumpitkin ymmärrettäviksi.

Molemmilla oli parantamisen varaa (Miralla piikikkyydessä ja vihjailuissa, Matilla ehkä noiden herättämien tuntemusten avaamisessa), mutta Matti on suurimmaksi osaksi saanut kaiken kuran niskoilleen.

Onko kellään tietoa onko muista pariskunnista mitään vastaavia jälkihaastatteluja? Olisi kiva nähdä, mitä kenellekin nyt kuuluu. Ehkäpä niitä klippejä tulee kun viimeinen jakso on tullut ensi tiistaina tv:stä ulos. Joskus aiemmilla kausillahan ainakin alkuaikoina oli tehty jopa erillinen, tv:stäkin tuleva mitä nyt kuuluu -jakso, vai muistanko väärin?

Mattihan piti ilmeisesti koko ohjelman ajan one man showta kameroille, miten joku jälkihaastattelu muuttaa sitä mitenkään? Mirahan oli sanonut että show loppuu jos ei tunteita ole. Oli siis jotenkin hieno ihmissuhdeteko Matilta tuo teeskentely?

Mitä ihmeen showta? Minusta Matti oli koko ajan ihan sympaattinen. Kokemattomuus ehkä vähän paistoi ja molemmat olisivat voineet tehdä joitakin asioita paremminkin, mutta ei Matissa tai kummassakaan sinänsä mitään feikkiä tai ilkeätä ollut. Kyllä minä Matista tykkäsin. Mirastakin kyllä. Olisin toivonut heidän jatkavan, mutta ei tietenkään väkisin voi. Eikä painostettuna yleensäkään lopputulos ole kovin hyvä.

He tuntuivat olevan erilaiset kärjet edellä tässä ohjelmassa, joten on parempikin että molemmat löytävät kumppanit joiden kanssa suhde (lapsiasia) etenee siinä järjestyksessä kuin se itselle on luontevinta ja tärkeintä. 

Itse voin (vain omasta puolestani) sanoa, että olen erittäin lapsimyönteinen, mutta tärkeintä on että suhde on ensin sellainen, että sen päälle voi alkaa sitten miettimään sitä lasten hankintaa jossain vaiheessa. Hyväksyn, että joku ajattelee toisin, mutta minua ei saisi suhteeseen jossa pääkysymys on että tehdäänkö niitä lapsia. Kyllä suhteen täyTyy rakentua ensin rauhassa. Mutta tämä siis vain oma mielipiteeni ja symppaan Mattia, vaikutti ehkäpä siltä että hän on samoilla linjoilla. 

Ja nainen olen.

Vierailija
14793/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut paikalla kuulemassa, kun Tommi sanoi Juuditin olevan liian ruma.

Tommilla on harhainen käsitys itsestään. On nimittäin rumempi kuin Juudit, etenkin ihmisenä. Luokkaa hyypiö.

Olen nainen, mutta itse miellän Juuditin kauniiksi. Lisäksi miellyttävä, luotettava ja tasapainoinen persoona. Okei, ei ole seksipommi, ja tyyli on hakusessa. Mutta parisuhteessa itselläni painaisi muut positiiviset ominaisuudet enemmän. Juudit olisi loistava elämänkumppani. Mitä miehet olette mieltä?

Ei silloin ole mikään loistava elämänkumppani, jos suhteesta puuttuu kaikki se, miksi ylipäätään olla muuta kuin ystävä jonkun kanssa.

Vierailija
14794/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin mietin.

Vierailija
14795/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta itse miellän Juuditin kauniiksi. Juudit olisi loistava elämänkumppani. Mitä miehet olette mieltä?

Naiset tuntuvat tykkäävät Juuditista, mutta miesten keskustelupalstalla Juuditin tykkääjät ovat vähissä. Minä selitän. On olemassa yleismiellyttävän ulkonäön omaavia miehiä ja naisia ja sitten on olemassa niitä muita.. Juudit on selvästi jälkimmäistä luokkaa. Miehen sillmään naisen ei tarvi olla missi, eikä instababe, mutta jollain lailla pitää olla silmäniloa, sille joka parisuhteisiin Juudit kanssa rupeaa.

Luonteesta kaikkien miellyttäminen ja kaikki kelpaa -mentaliteetti ei lupaa hyvää. Jokaisella pitää olla jonkin verran omaa luonnetta, että uskaltaa sanoa mistä elämässänsä tykkää tai ei tykkää. Juudit tykkää aivan kaikesta ja on niin tavattoman kiitollinen.

Vierailija
14796/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan! Ja sitten kannattaa katsoa vaikka jotain 90 päivää morsiamea -sarjaa jossa nämä kauniit latino- tai itäblokin kaunottaret saavat tehdä ihan mitä tahansa - vaikka vetää lättyyn tai tutkia miehen puhelinta joka sekunti -koska he ovat tarpeeksi kauniita! Siis aivan uskomatonta millaista käytöstä heille annetaan anteeksi!

Kyllä on selvää että miehet valitsevat ulkonäön mukaan, riitti omat rahkeet tai ei.

Se on myös sairasta, miten tietoisia naiset ovat kauneudestaan ja siitä saadusta vallasta. Voisivathan he olla vaatimattomia ja käyttäytyä miellyttävästi, mutta ei, kaunottaret käyttäytyvät jostain syystä kusipäisesti, koska voivat.

Vierailija
14797/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värittömiä olmeja...onpa sinulla moukan kielikuvat. 

Ei näiden miesten ulkonäössä mitään vikaa ollut, mutta sun päässäsi taitaa olla. Vielä halveeraat lähäreitä. Kuka sinuakin hoitaa tai vanhempiasi, kun ikää tulee? Varmaan joku värikäs lääkäri.

Tulin taas monen kuukauden tauon jälkeen tänne palstalle, kun arvasin, että täällä kuitenkin keskustellaan lempisarjastani... mutta kommentit on taas järkyttäviä ja mieltä alentavia. Itsekin olen lähihoitaja, ja monille yksinäisille ja sairaille ihmisille tärkeä henkilö. Että kiitos lähärien halveerauksesta jälleen. Ei sillä, että menettäisin tästä yöunet, mutta kyllä tää palsta kertoo jotain ihmisten henkisestä rappiotilasta, että pitää toisten ulkonäköä, ammattivalintoja jne. haukkua jatkuvasti.

Vierailija
14798/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan taivahan tosi. Tästä on myös ihan tutkimusta tehty, että mies ihastuu tyyliin 5 sekunnissa tapaamisesta, jos ihastuu ollenkaan. Mies tietää välittömästi naisen tavatessaan alitajuisesti, mihin kategoriaan hän naisen lokeroi (romanttinen ja seksuaalinen, kaverillinen, totaali ei). Naisethan saattavat sen sijaan kasvattaa tunteita pitkänkin ajan kuluessa ja tutustumisen edetessä.

Vierailija
14799/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse jollei halua. Ei yhtään mitään kenenkään kanssa.

Pitää vaan sitten ottaa toisenlainen kumppani joka ei sitä rauhoittelua kaipaa.

Minua vain ihmetyttää moinen jyrkkyys. Miksi ei jos rakastaa toista?

Jos ajatellaan pitkää suhdetta niin siinä joutuu monta kertaa ymmärtämään kumppanin mielentiloja, stressiä, sairautta, masennusta jne. Ei kumppani ole joka hetki parhaimmillaan. Joutuu pyytämään anteeksi puolin ja toisin, jopa katsomaan asioita läpi sormien ja armahtamaan.

Miten sellainen ihminen, joka tuntee jo alussa kun ollaan tutustumassa noin raskaana, kuten sanoit todella raskaana 😮, tekona kumppanin pienen halauksen ja rauhoittelun niin miten kestää pitkän parisuhteen mutkat ja kuopat? Jossa joutuu paljon raskaampiikin tekoihin ja anteeksiantoihin kuin tuo kertomani.

Itse en satsaisi kovin paljon tuonkaltaisen ajatusmaailman omaavaan ihmiseen. Itse asiassa en edes harkitsisi.

Mutta emme sopisi yhteen muutenkaan, luulen.

Kati se tuossa jyrkkä on. Miksei Kati rauhoittele Jannea, että ei hätää vaikket koko ajan puhu. Luotan sinuun ja katsotaan rauhassa eteenpäin. Miten Kati kestää suhteen kuopat ja mutkat, ellei itse tule vastaan ja RAUHOITA ITSEÄÄN kun mitään syytä ei ole olla hädissään. Mitä sitten kun olisi oikea kriisi elämässä.

No oli miten oli, näemme asiat omilta kantiltamme. Mutta pointtini ei ollut tämä kumpi on mitäkin vaan tämä:

Mikä ihme siinä oikein on, jos kerran Janne tai kuka muu vastaava ihminen tahansa TAJUAA, ja varmaan jopa ihan hyvinkin, että oma rakas kumppani on turvaton, peloissaan, ihan mitä tahansa, ja itse on kuitenkin rauhallinen ETTÄ EI voi ottaa muutamaa askelta toista kohti ja RUHOITELLA?

Jos se kerran auttaisi, jopa molempien hyvinvointia.

Tuli mieleeni pieni piru, onko niin, että kysymys onkin ihan oikeasti vallankäytöstä.

Jos toinen on viilipytyn rauhallinen (mitä nämä usein ovat) ja toinen hädissään ja peloissaan mikä onkaan sen mukavampi paikka näyttää valtaansa ja ylemmyyttään.

"Minä näen ja tajuan kyllä mitä sinä nyt kaipaat, mutta en halua sitä sinulle antaa".

Vai onko kyse kyvyttömyydestä antaa myötätuntoa ja lohdutusta/turvaa.

Tätäkö ominaisuuttaan ne panttaavat ihmiset peittävät mykkyydellään, vai kumpaakin.

Usein jos panttaa puhetta panttaa myös läheisyyttä ja myötätuntoa.

Äitini sanoi aina, että hiljaiset, salaperäiset myhäilijät ovat pahimpia, vältä niitä miehiä.

Vierailija
14800/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta itse miellän Juuditin kauniiksi. Juudit olisi loistava elämänkumppani. Mitä miehet olette mieltä?

Naiset tuntuvat tykkäävät Juuditista, mutta miesten keskustelupalstalla Juuditin tykkääjät ovat vähissä. Minä selitän. On olemassa yleismiellyttävän ulkonäön omaavia miehiä ja naisia ja sitten on olemassa niitä muita.. Juudit on selvästi jälkimmäistä luokkaa. Miehen sillmään naisen ei tarvi olla missi, eikä instababe, mutta jollain lailla pitää olla silmäniloa, sille joka parisuhteisiin Juudit kanssa rupeaa.

Luonteesta kaikkien miellyttäminen ja kaikki kelpaa -mentaliteetti ei lupaa hyvää. Jokaisella pitää olla jonkin verran omaa luonnetta, että uskaltaa sanoa mistä elämässänsä tykkää tai ei tykkää. Juudit tykkää aivan kaikesta ja on niin tavattoman kiitollinen.

Itse taas ajattelen, että Juudit varmaan suostuisi muokkaamaan ulkonäköä seksikkäämpään suuntaan, jos se on Tommille se tärkeä juttu. Koska muutoinhan perusulkonäkö on hyvä, eli ihan nätti vartalo ja symmetriset kasvot. Mikä miesten keskustelupalsta? Haluaisin lukea. Juuditin kanssa ei tulisi mitään persoonallisuushäiriöriitoja ainakaan, koska hän vaikuttaa reilulta ja pyrkii ymmärtämään.

Ketju on lukittu.