Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
14761/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mikä yllätti , niin se että Mira olisi voinut jatkaa vielä Matin kanssa ! HuH HuH.

Matti joka oli kuin saippuapala uima-altaassa. Ei mitään tarttumakohtaa. Kiemurteli, väisteli kaikki Miran aloitetut keskustelut jollain vitsin tyngällä. Mira on hyvännäköinen ja ihmisenä aikuinen , osaa keskustella.

Kuten Elina Tanskanenkin ohjelmassa 13 sanoi kutakuinkin näin, : "jos pitää salassa kaikki aikomuksensa ja tunteensa , on se kumppania kohtaa kohtuutonta " Tosin näkihän jo Matista kysymättäkin, että EI.

Mira joutui tivaamaan ja tivaamaan että missä mennään ! 

Kyllä edes tyydyttävä keskustelutaito pitää olla kumppanille.

Mira tivasi,  että Matin pitäis pyytää anteeksi. Minusta Matti vastasi viisaasti että:  "miksi minun pitäisi antaa anteeksi sitä, että meidän suhde ei toiminut?" Siis mitä olisi pitänyt pyytää anteeksi Miran mielestä?

Älytöntä vaatia anteeksipyyntöä. Ja mistä olis pitänyt pyytää anteeksi? Siitäkö ettei natsannut tai kipinöitä tuntunut?

Tämä asia on johonkin kymmeneen kertaan käsitelty täälläkin jo. Pyytää anteeksi sitä ettei ollut rehellinen, suoraselkäinen toimissaan Miraa kohtaan ja jätti hänet pimentoon omassa avioliitossaan.

Ei tarvitse ja piste.

Ei tietenkään tarvitse jos tarkoitus on viestiä toiselle että sinun tunteet ei merkitse minulle mitään ja lyödä viimeinen naula omaan arkkuun telkkarissa.

Ohjelmaan menoa sen sijaan olisi tarvinnut miettiä. Mutta osa siitä taakasta on asiantuntijoillakin. Jos Matti menee läpi aviomiesmateriaalina niin sitten menee kuka vaan. No niinkun menikin kun Tuomaskin oli mukana.

Todella sivistymätöntä mollata kenenkään kelpaavuutta, ja jatkumoa. Onneksi kaikki parit löytävät hyvin todennäköisesti onnen ja rakkauden, he ansaitsevan sen.

Vierailija
14762/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi kyllä todella raskasta olla ihmisen kanssa, joka pelkäisi jokaisen hiljaisen tai vähäpuheisen hetken tarkoittavan jotain pahaa ja häntä pitäisi sanoilla tai eleillä jotenkin aina rauhoitella.

Niinpä. Ihan kuin Katilla olisi epäluottamus pohjaoletuksena. Ja sitä pitää sitten puhetulvalla korjata. Hänen pitäisi ennemminkin itse rauhoittua ja hoitaa omia luottamusongelmiaan. Toinen ei ole antanut mitään syytä, että ei olisi luottamuksen arvoinen.

Kun taas useilla meilla on luottamus se pohjatunne ja perusoletus. Siitä lähdetään ja sitä voi horjuttaa toisen pahat teot tai sanat. Hiljaisuus tai se ettei koko ajan lörpöttele, ei ole uhka.

Ihmisiä on niin erilaisia. Mielestäni ei ole ylevä eikä jalo ajatus että on luottamus pohjaoletuksena. Maailmassahan on vaikka mitä narsisteja, rikollisia, harhaanjohtajia, puhtaasti itsekkäitä ihmisiä, palikoita. Ja ihan puhtaasti ihmisiä joiden kanssa toiveet on liian erilaiset tai joiden kanssa ei ole tarpeeksi liimaa suhteen pitimiksi.

Miksi on niin kamalaa jos tällaisessa maailmassa haluaa keskustelemalla tutustua toiseen. On lopulta ihan järjettömän itsekäs ajatus että ”minä nyt olen tässä hiljaa koska minä tiedän että minä olen hyvä tyyppi ja mitä minä mietin”. Jos on hyvä tyyppi niin olisko kiva vaikka puhua niin että omat arvot, mieltymykset ja ajatukset aukenee ihmiselle siinä vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14763/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Ja ketään muita kuin Jannea ei miellyttänyt. Itse täytyy kyllä naisena sanoa ettei noilla kavereilla ole mitään varaa arvostella, kaikki ohjelman miehet aivan mauttomia ja värittömiä olmeja.

Olisivat onnellisia että joillekin kelpaavat.

tuollaisia Matteja on esim. täällä Trella 13 tusinassa. Ja varmaan tollaisia Tommeja stadissa.

Tinderissä saa paremman näköisiä matseja

Vierailija
14764/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommilla on nöpöttävämmät tissit kuin Juuditilla ja sileät valkeat käsivarret kuin juhannusneidolla. Tommi on tämän pariskunnan tyttö.👱‍♀️

Vierailija
14765/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. <<

Toisaalta kaikkihan olivat kuvat nähneet jo etukäteen eli olivatko sitten olleet kuitenkin hieman epärehellisiä ainakin itselleen?

Vierailija
14766/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Ja ketään muita kuin Jannea ei miellyttänyt. Itse täytyy kyllä naisena sanoa ettei noilla kavereilla ole mitään varaa arvostella, kaikki ohjelman miehet aivan mauttomia ja värittömiä olmeja.

tuollaisia Matteja on esim. täällä Trella 13 tusinassa. Ja varmaan tollaisia Tommeja stadissa.

Silti Mira olisi halunnut roikkua Matissa kiinni. Ei edes seksiä tai läheisyyttä 5 viikkoon. Silti nainen haluaa jatkaa ”suhdetta”.

Vierailija
14767/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>Kyllä tästä ohjelmasta huomasi heti, että miehet ajautuva kaverizonelle jos naisen ulkonäkö ei miellytä. <<

Toisaalta kaikkihan olivat kuvat nähneet jo etukäteen eli olivatko sitten olleet kuitenkin hieman epärehellisiä ainakin itselleen?

Näytetäänkö vartalokuvat etukäteen?

Vierailija
14768/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mikä yllätti , niin se että Mira olisi voinut jatkaa vielä Matin kanssa ! HuH HuH.

Matti joka oli kuin saippuapala uima-altaassa. Ei mitään tarttumakohtaa. Kiemurteli, väisteli kaikki Miran aloitetut keskustelut jollain vitsin tyngällä. Mira on hyvännäköinen ja ihmisenä aikuinen , osaa keskustella.

Kuten Elina Tanskanenkin ohjelmassa 13 sanoi kutakuinkin näin, : "jos pitää salassa kaikki aikomuksensa ja tunteensa , on se kumppania kohtaa kohtuutonta " Tosin näkihän jo Matista kysymättäkin, että EI.

Mira joutui tivaamaan ja tivaamaan että missä mennään ! 

Kyllä edes tyydyttävä keskustelutaito pitää olla kumppanille.

Mira tivasi,  että Matin pitäis pyytää anteeksi. Minusta Matti vastasi viisaasti että:  "miksi minun pitäisi antaa anteeksi sitä, että meidän suhde ei toiminut?" Siis mitä olisi pitänyt pyytää anteeksi Miran mielestä?

Älytöntä vaatia anteeksipyyntöä. Ja mistä olis pitänyt pyytää anteeksi? Siitäkö ettei natsannut tai kipinöitä tuntunut?

Tämä asia on johonkin kymmeneen kertaan käsitelty täälläkin jo. Pyytää anteeksi sitä ettei ollut rehellinen, suoraselkäinen toimissaan Miraa kohtaan ja jätti hänet pimentoon omassa avioliitossaan.

Ei tarvitse ja piste.

Ei tietenkään tarvitse jos tarkoitus on viestiä toiselle että sinun tunteet ei merkitse minulle mitään ja lyödä viimeinen naula omaan arkkuun telkkarissa.

Ohjelmaan menoa sen sijaan olisi tarvinnut miettiä. Mutta osa siitä taakasta on asiantuntijoillakin. Jos Matti menee läpi aviomiesmateriaalina niin sitten menee kuka vaan. No niinkun menikin kun Tuomaskin oli mukana.

Todella sivistymätöntä mollata kenenkään kelpaavuutta, ja jatkumoa. Onneksi kaikki parit löytävät hyvin todennäköisesti onnen ja rakkauden, he ansaitsevan sen.

Jokseenkin sivistymätöntä oli mennä kaverin vaimon ilmoittamana naimisiinkin. Ihan turha sanoa etteikö tämä kausi olisi ollut farssi ja etteikö joiltain osallistujilta olisi uupunut ihan perus ihmissuhdetaitoja. Ei se sitä tarkoita etteikö jollekin kelpaisi sellaisenakin tai etteikö voisi kehittyä jos kyky itsereflektioon jossain vaiheessa herää. Vielä eilisen jakson näytöillä olisi kuitenkin pitänyt jättää liitot väliin.

Vierailija
14769/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä kaikenkaikkiaan niin erikoinen formaatti että ihme olisi joka kaudelta tulla pysyvää pariskuntaa, vaikka kuinka on yhteensopivuus tutkittu ja laskettu. Elävä ihminen on kuitenkin aina eri asia kohdatessa vaikka todennäköisyys onnistua olisikin. Tutustuminen vaatii aikaa ja tässä täytyy vähän väliä raportoida tilannettaan koko kansalle. Ettei voi vaan rauhassa keskittyä toisiinsa. Ja onko asiantuntijat parhaat mahdolliset, kuka tietää?

Harvoin sattuu niin onnellisesti mitä viime kaudella Anniinan ja Villen kohdalla kävi. Sen näki heti. Tässä on pari.

Toivottavasti seuraavalla kaudella onnistuu parien valinnat vielä paremmin. Tässäkin näytti ensin ihan lupaavalta, mutta ei niin ollutkaan. Nyt oli näin, ihmiset ovat ihmisiä.

Paperilla ja asiantuntijoiden keskusteluissa kuvittelee asiaa ehkä helpommaksi. Tilanne on hankala kun ei ole mitään käsitystä et minkä näköinen ja tyyppinen hlö sieltä kulman takaa pölähtää jonka kanssa pitäisi heti osata elää ja ottaa homma haltuun.

Rohkeutta vaatii ylipäätään lähteä mukaan ohjelmaan.

Vierailija
14770/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai näytetäänkö kuvat vasta siinä vaiheessa kun parit on jo muodostettu eli enää ei voi perua jos on ohjelmaan jo mukaan lähtenyt?

Vai miten nuo kuvat heille näytettiin? Tuskin heillä oli mitään sanan valtaa etukäteen siihen että minkä näköisen haluaisi muuta kuin ehkä"tumma tai vaalea" tms? Tietääkö kukaan?

Tulevia kausia ajatellen tämä olisi nimittäin tärkeää. Että saisi itse olla mukana valitsemassa kuvista sen miellyttävän.

Vierailija
14771/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi kyllä todella raskasta olla ihmisen kanssa, joka pelkäisi jokaisen hiljaisen tai vähäpuheisen hetken tarkoittavan jotain pahaa ja häntä pitäisi sanoilla tai eleillä jotenkin aina rauhoitella.

Ei tarvitse jollei halua. Ei yhtään mitään kenenkään kanssa.

Pitää vaan sitten ottaa toisenlainen kumppani joka ei sitä rauhoittelua kaipaa.

Minua vain ihmetyttää moinen jyrkkyys. Miksi ei jos rakastaa toista?

Jos ajatellaan pitkää suhdetta niin siinä joutuu monta kertaa ymmärtämään kumppanin mielentiloja, stressiä, sairautta, masennusta jne. Ei kumppani ole joka hetki parhaimmillaan. Joutuu pyytämään anteeksi puolin ja toisin, jopa katsomaan asioita läpi sormien ja armahtamaan.

Miten sellainen ihminen, joka tuntee jo alussa kun ollaan tutustumassa noin raskaana, kuten sanoit todella raskaana 😮, tekona kumppanin pienen halauksen ja rauhoittelun niin miten kestää pitkän parisuhteen mutkat ja kuopat? Jossa joutuu paljon raskaampiikin tekoihin ja anteeksiantoihin kuin tuo kertomani.

Itse en satsaisi kovin paljon tuonkaltaisen ajatusmaailman omaavaan ihmiseen. Itse asiassa en edes harkitsisi.

Mutta emme sopisi yhteen muutenkaan, luulen.

Kati se tuossa jyrkkä on. Miksei Kati rauhoittele Jannea, että ei hätää vaikket koko ajan puhu. Luotan sinuun ja katsotaan rauhassa eteenpäin. Miten Kati kestää suhteen kuopat ja mutkat, ellei itse tule vastaan ja RAUHOITA ITSEÄÄN kun mitään syytä ei ole olla hädissään. Mitä sitten kun olisi oikea kriisi elämässä.

Vierailija
14772/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa tässä Tanskasen taapamisessa, jossa M ja M olivat sohvalla oli se, että naiset, kumpainenkin olivat paljain jaloin. Päähenkilö ja terapeutti.Herrasmiehellä oli sukat.

Naiset olisivat voineet käydä jalkahoidossa, kun jalanpohjat olivat pesun tarpeessa.

Nykyisin kaikki esiintyminen on mennyt mauttomaksi, ei tämä tapaus (paljain jaloin) tv:ssä ainut ole.

Tulipahan nyt vain ”silmään”, kun kyseisen parin mieshenkilöä arvostellaan jo ”piilosukkamainonnasta’kin”. Mustat sukat hänellä näyttää olevan, mutta sukkamainosta en erota, en millään. Näettekö te muut?

Ja muutenkin kodin ulkopuolisiin tilaisuuksiin osallistutaan Suomessa sukkasillaan, näyttää aika jurpolta. Olisin itse ottanut mukaan sisäkengät, jos ei ulkokengillä kerran saanut tulla. 

Olet kyllä kansainvälinen, saatanan hieno ihminen.

Vierailija
14773/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut paikalla kuulemassa, kun Tommi sanoi Juuditin olevan liian ruma.

Tommilla on harhainen käsitys itsestään. On nimittäin rumempi kuin Juudit, etenkin ihmisenä. Luokkaa hyypiö.

Olen nainen, mutta itse miellän Juuditin kauniiksi. Lisäksi miellyttävä, luotettava ja tasapainoinen persoona. Okei, ei ole seksipommi, ja tyyli on hakusessa. Mutta parisuhteessa itselläni painaisi muut positiiviset ominaisuudet enemmän. Juudit olisi loistava elämänkumppani. Mitä miehet olette mieltä?

Vierailija
14774/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä aika selvää, miksei nämä miehet ole puolisoa löytäneet. Eivät selvästi pitäneet näitä kumppaneitaan tarpeeksi viehättävinä itselleen, vaikka eivät todellakaan olleet itsekään mitään saaliita. Tommi - hintelä nörtti, Matti - ylipainoinen kouluttamaton punaniska ja Tuomas - lähäri (täytyykö sanoa enempää?!) ja ilmeisesti Katin tyyppinen klassisen kaunis, hyvin työelämässä menestynyt ja urheilullinen nainen olisi kaikille pitänyt olla. Harmi kun Katille ei olisi yksi ainut näistä äijistä kelvannut ja Jannekin vähän koulutetumpana ja perus hyvännäköisenä juuri ja juuri rimaa hipoen.

Miksi miehet vielä valittavat, että muka naiset ovat niitä nirsoja? Näistä naisista jokainen ihastui kumppaniinsa ja olisi varmasti halunnut suhteen. Miehet olivat ne, jotka kokivat olevansa naisille liian hyviä ja siksi kaveri-zonettivat nämä. Jokainen mies, joka jatkossa kitisee naisten nirsoutta, voi katsoa tämän ohjelman. Näillä perusmiehillä ei todellakaan ole kuin erittäin oudon sattuman kautta jakoja noihin Kateihin, joiden kuvittelevat olevan tasoisiaan. Ja sitten kun on oman tason "perus"nainen tarjolla, niin eipä kelpaa. Ihan oikeasti vituttaa tuollainen näin Katin tyyppiä edustavana naisena.

Vierailija
14775/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten jotkut täällä ovat haukkuneet Mattia lihavaksi. Ei hän laiheliini ole, mutta muuten ihan hyvää keskitasoa. Mira oli suhteessa paljon pulskempi. Mieltymyksiä on monia, mutta minulle miehenä Mira oli kaikista eniten no no. En myöskään nähnyt häneltä mitään todellista kädenojennusta Mattia kohtaan, huomioimista. Enemmän sellainen piiloivallinen, passiivisaggressiivinen suhtautuminen.

Matti ei oikein osannut puhua tunteistaan. Hänelle oli selvästi vaikeaa puhua syvällisemmin. Tästä syystä yritti kääntää kaiken (huonoksi)huumoriksi. Tai sitten vaan epävarmuuttaan ei ollut eväitä parempaan. Aika tavallinen tapaus, ei mitenkään erityisen huono. Oikean naisen kanssa käytös saattaisi olla ihan toista.

Tuomaksen osakkeet laskivat loppua kohden. Pitäisi katsoa nyt peiliin. Ei kaikki ollut Emman syytä. Suorapuheisuus ja loukkaava puhe eivät ole sama asia. Pitää myös omata sen verran pelisilmää, että ymmärtää mikä toista loukkaa ja mikä ei. Janne ja Tuomas olivat tässä suhteessa toistensa vastakohtia. Janne tosin viimeisessä jaksossa osoitti jo jonkin verran jämäkkyyttä ja piti puoliaan. Sokean ihastuksen aika on ohi.

Tässä oli nyt kahden kerroksen väkeä. Hieman kärjistäen, osalle olisi kelvannut kuka vaan ja osa oli nirsoja.

Jännä miten miesten on ilmeisesti vaikea nähdä myöskin muissa miehissä se ylipaino. Jotenkin projisoidaan aina naisiin se vika. En ymmärrä tätä ilmiötä.

Vierailija
14776/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matti paljastaa: Parin ainoa pusu nähtiin hääjaksossa" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-matti-paljas…

Hyvä, että karmeasti lokaan poljettu Matti saa kertoa miten homma meni. Valaisee kummasti tilannetta ja tekee fistbumpitkin ymmärrettäviksi.

Molemmilla oli parantamisen varaa (Miralla piikikkyydessä ja vihjailuissa, Matilla ehkä noiden herättämien tuntemusten avaamisessa), mutta Matti on suurimmaksi osaksi saanut kaiken kuran niskoilleen.

Onko kellään tietoa onko muista pariskunnista mitään vastaavia jälkihaastatteluja? Olisi kiva nähdä, mitä kenellekin nyt kuuluu. Ehkäpä niitä klippejä tulee kun viimeinen jakso on tullut ensi tiistaina tv:stä ulos. Joskus aiemmilla kausillahan ainakin alkuaikoina oli tehty jopa erillinen, tv:stäkin tuleva mitä nyt kuuluu -jakso, vai muistanko väärin?

Vierailija
14777/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pitäisi olla paidan haistelu ennen avioliittoa. Nythän se on nähty että ei tosta mitään tule kun jokainen pari kaatuu alttarilla tai häämatkalla vetovoiman puutteeseen.

Vierailija
14778/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai näytetäänkö kuvat vasta siinä vaiheessa kun parit on jo muodostettu eli enää ei voi perua jos on ohjelmaan jo mukaan lähtenyt?

Vai miten nuo kuvat heille näytettiin? Tuskin heillä oli mitään sanan valtaa etukäteen siihen että minkä näköisen haluaisi muuta kuin ehkä"tumma tai vaalea" tms? Tietääkö kukaan?

Tulevia kausia ajatellen tämä olisi nimittäin tärkeää. Että saisi itse olla mukana valitsemassa kuvista sen miellyttävän.

Vois olla parempi, että kaikille annettaisiin esim. 3-5 vaihtoehtoa, joista näkisi vain kuvat. Ehdokkaat valitsisivat kuvien perusteella pari mieluisinta. Sitten tuo arvovaltainen raati päättäisi noiden valintojen perusteella sekä omien pähkäilyjensä tuloksena, ketkä sopivat parhaiten yhteen. Silloin ei pitäisi tulla ainakaan pahaa turn-offia ensikohtaamisella.

Vierailija
14779/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten jotkut täällä ovat haukkuneet Mattia lihavaksi. Ei hän laiheliini ole, mutta muuten ihan hyvää keskitasoa. Mira oli suhteessa paljon pulskempi. Mieltymyksiä on monia, mutta minulle miehenä Mira oli kaikista eniten no no. En myöskään nähnyt häneltä mitään todellista kädenojennusta Mattia kohtaan, huomioimista. Enemmän sellainen piiloivallinen, passiivisaggressiivinen suhtautuminen.

Matti ei oikein osannut puhua tunteistaan. Hänelle oli selvästi vaikeaa puhua syvällisemmin. Tästä syystä yritti kääntää kaiken (huonoksi)huumoriksi. Tai sitten vaan epävarmuuttaan ei ollut eväitä parempaan. Aika tavallinen tapaus, ei mitenkään erityisen huono. Oikean naisen kanssa käytös saattaisi olla ihan toista.

Tuomaksen osakkeet laskivat loppua kohden. Pitäisi katsoa nyt peiliin. Ei kaikki ollut Emman syytä. Suorapuheisuus ja loukkaava puhe eivät ole sama asia. Pitää myös omata sen verran pelisilmää, että ymmärtää mikä toista loukkaa ja mikä ei. Janne ja Tuomas olivat tässä suhteessa toistensa vastakohtia. Janne tosin viimeisessä jaksossa osoitti jo jonkin verran jämäkkyyttä ja piti puoliaan. Sokean ihastuksen aika on ohi.

Tässä oli nyt kahden kerroksen väkeä. Hieman kärjistäen, osalle olisi kelvannut kuka vaan ja osa oli nirsoja.

Jännä miten miesten on ilmeisesti vaikea nähdä myöskin muissa miehissä se ylipaino. Jotenkin projisoidaan aina naisiin se vika. En ymmärrä tätä ilmiötä.

Taitaa olla sama ihan molemmilla puolilla. Omaa sukupuolta kohtaan ollaan armollisempia ylipainon suhteen tai sitä ei nähdä samoin silmin kuin vastakkainen sukupuoli sen näkee.

Vierailija
14780/18026 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tässä sarjassa kävi. Vain Kati ja Janne jäivät yhteen vai?

Ketju on lukittu.