Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Matti jää sinkuksi ja hyvä niin. Ällöttävä ukko...
Ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa. Katsotaan sitten jonkin ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä yllättynyt. Siis Matin ja Miran seksittömyydestä. Meillä oli Matin kanssa seksiä tapaamiskerroilla ja jotenkin oletin Miralla ja Matillakin olevan. Asiasta ei koskaan keskusteltu, Matti oli vain todella tarkka suojauksen kanssa. Mutta tämä selittää sen ettei Miran tavaroita näkyny Matin luona.
Ai mitä tavaroita? Käsirautoja ja sauvoja?
Sekopää trolli palannut. Olikin hetken jo hiljaa ...
Luoja meitä armahda, nyt se alkoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta seksiä ja seksittömyysjutusta sellaista näkökulmaa, että kyllä miehetkin voivat haluta tutustua kunnolla naiseen ennen kuin heilutellaan peittoa. Olen useammankin sellaisen miehen tavannut ja nykyinen kumppanini sanoi, että kunnioittaa itseään niin paljon ettei heti lähde panemaan. Muutama viikko (ehkä kuukausi) tapailtiin ja sitten kokeiltiin seksiä, joka menikin tosi hyvin ensimmäiseksi yhteiseksi kerraksi. Miehiä on erilaisia ja luulisin, että moni mies, joka oikeasti haluaa parisuhteen, haluaa odottaa vähän aikaa ja ovat tietoisia siitä, että fyysinen vetovoima ei välttämättä heti synny.
Oon aina ihmetellyt tuota kunnioittamista seksistä pidättäytymisen tai sen lykkäämisen syynä.
Kukin tekee kuten parhaalta tuntuu eikä ole epänormaalia lykätä/jättää väliin, mutta tämä syy (koska kunnioitan sua tai itseäni, en halua vielä seksiä kanssasi) on outo.
Onko takana ajattelu, että on pelkkiä panojuttuja, joissa ei kunnioiteta, ja tosirakkautta, jossa kunnioitus näytetään tekemällä juuri toisin, ja halutaan korostaa näiden suhteiden eroja?
Samaa ihmettelen minäkin varsinkin näin vanhemmalla iällä. On suorastaan uskomatonta kuinka kytköksissä seksin harrastaminen on moraali-kulttuuriin joka säätää mikä on puhdasta ja mikä ei. Homo Sapiens on osa planeettamme biodiversiteettiä, mutta silti ihmisten välinen seksi on jotenkin "pyhää" kun taas kahden kirahvin välinen ei ole. Naurettavaa ettei vuonna 2020 osata analysoida asioita evoluutiobiologian ja psykologian kautta.
Juuditille toivon kaikkea hyvää! ohjelman jälkeen kiinnostaisi tietää koruton, brutaali totuus vaikkapa blogin muodossa näiltä osallistujilta. Mitä mieltä Tommi oli ihan oikeasti? kamerat vaikuttavat silti rehellisyyteen jollain tasolla.
Täytyy olla edes vähän arvokkuutta ja kykyä säädellä seksuaalisia mielihalujaan. Jos ei halua olla kamelin tasolla.
Nyt meni asiat sekaisin.
jos kaksi tai useampi ihminen haluaa seksiä keskenään, voi olla kameli. Jos toinen/muut ei halua, säädellään.
Silti... Arvokkuus on in eli heti ei pidä antaa eikä liian monelle..
Nonni. Matti pannu toista samaan aikaan. Ei ihme ettei Mira ole napostellut.
Näin viime kauden Oskarin kaupassa jonkun naisen kanssa. Toivottavasti oli tyttökaveri ja jos niin, onnea suhteelle
Jäi kyllä tosi nega mielikuva siitä vaimosta, joka skitsosi mm. siitä Napakympistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati vaikutti Outokummussa aidosti onnelliselta ja Jannen rennompaan, avautuneempaan itseensä ihastuneelta.
Kati oli alentuva tuossakin jaksossa. Nythän sinä olet puhunut enemmän kuin aiemmin yhteensä. Vapaa lainaus. Muka kehua ja hymistelyä, että oletpa reipas ja puhelias. Viesti oli se, että et kelpaa minulle mutta muutu enemmän tuollaisksi, niin saatat kelvata.
Juuri näin, ylemmyydentuntoinen ja alentuva. Ei ole Kati käynyt täällä enää kommentoimassa.
Ei ole enää uhattu kirjoittajia käräjillä:)Tää on jännä, et Kati ei saisi tuoda esille tarpeitaan. Mitä jos Kati haluaa ja kaipaa ja tarvii miehen joka on suora ja vahva mielipiteissään. Jos se tuo hänelle turvallisuudentunteen, on hänelle ns. "perustarve" parisuhteessa? Sitten hän menee ensitreffit alttarilla -ohjelmaan, jossa pitää kuukausi ainakin olla yhdessä ja yrittää mahdollisen loppuelämän aviopuolison kanssa. Katilla nousee kaikki defenssit päälle ja vahvatahtoisena naisena yrittää loputtomiin saada toisesta esille sitä, mitä kaipaa? Eipä ainakaan jää yrittämisestä kiinni.
Mua ärsyttää, kun Katille on niin vähän ymmärrystä😆, ehkä siks ku itessä samaa piirrettä ollu nykyisen kumppanin kanssa. Jospa Kati ei vaan halua nyhveröä?
Katin käytös kielii epävarmuudesta, joka johtaa kontrollointiin ja vain yhden ihmisen määrittelemään suhdemalliin. Siihen auttaisi omien pelkojen läpikäynti, eikä toisen syyttäminen nyhveröksi. Vahvatahtoisuutta se ei ole, vaan joustamattomuutta.
Kritiikki täällä tulee varmasti niiltä, jotka ovat vastaavaa ehdottomuutta ja käytöstä suhteessa kokeneet ja huomanneet kuinka vaikeaa sellaisen ihmisen kanssa on olla.
Mitä ihmeen pelkojen läpikäyntiä tai epävarmuutta?
Minulla ei ole mitään pelkoja tai epävarmuutta, mutta tiedän, että en halua hiljaista puhumatonta miestä jolta saa nyhtää puhetta kuin hohtimilla.
Ainoa pelko on, että jos kuitenkin jostain ihmeen syystä alan seurustella "väärän" miehen kanssa muutun kärttyisäksi ja inhottavaksi miestä kohtaan, koska kärsin kommunikaation erilaisuudesta. Siksi sellaisia suhteita yritän välttää. Kuten ilmeisesti nyt Katikin yrittää selvittää tulevatko kommunikaation tasolla toistensa kanssa toimeen.
Nautin sujuvasta ja monipuolisesta keskustelusta ja siitä, että mies on heti kärryillä ja oivaltaa missä mennään. Kuten Katikin, luulen.
Ei se ole ehdottomuutta tai joustamattomuutta vaan viisautta, että tietää mitä tahtoo ja osaa välttää niitä suhteita joissa kumpikaan ei tunne oloaan vapautuneeksi.
Tottakai niin Katilla kuin meillä kaikilla on oikeus haluta itselleen oikeanlainen kumppani.
Voiko edes olla niin, että aikuinen ihminen ei tuntisi itseään ja kaikentyyppiset ihmiset olisivat sopivia?
Päinvastoin, hyvin harva on sopiva, siinähän se vaikeus onkin.
Mutta siitä huolimatta on oikeus haluta ja valita se sopiva.
Kestääkö muut näitä loputtoman pitkiä analyyseja? Itse annan näille miinusta enkä lue niitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Matti ovat kyllä uskomattoman epäsuoria, aitoa keskustelua vältteleviä ihmisiä molemmat. Eivät kykene mihinkään oikeaan ajatusten vaihtamiseen, vain tyhjää lätinää ja epämääräistä vihjailua tulee aina molemmilta suusta. Raskasta katsottavaa.
Toivottavasti molemmat oppivat joskus avautumaan, eivät koskaan saa hyvää parisuhdetta kumpikaan muuten.
Jää ihmettyttämään, että eikö nämä todellakaan puhuneet keskenään mistään? Kuitenkin heillä on ollut myös kahdenkeskistä aikaa. En tiedä miten voi olla mahdollista, että 5 viikkoa on menty pussaamatta ja puhumatta ja sitten Mira olisi vielä halunnut jatkaa. Molemmilla taitaa olla aika kehnot parisuhdetaidot.
Ehkä Mira ajatteli (kuten muuten moni tälläkin palstalla) että Matti jännittää kuvauksia ja eikä halua siksi läheisyyttä tms. Eikä se seksittömyyskään nyt mikään ihme ole. Ei me oman miehen kanssa rynnätty heti ensitreffeillä sänkyyn. Seurusteltiin peräti pari kuukautta ennen kuin oli seksiä ekan kerran. Ei kaikki ole heti sänkyyn haluamassa. Ehkä Mira halusi antaa Matille aikaa ja tilaa näyttää tunteitaan. Sitähän täälläkin on haluttu. Halusi että vielä tutustutaan kun kuvaukset on ohi ja kumpikin saa olla oma itsensä ilman että kukaan tarkkailee kameroiden kanssa. Hänhän sanoi, että jäi tunne, ettei kaikkia kortteja ole vielä katsottu. Eihän toi kuvausaika todellakaan ole mitään normaalia seurustelua.
"Ehkä Mira halusi antaa Matille aikaa ja tilaa näyttää tunteitaan."
Ei kuitenkaan antanut kumpaakaan, vaan oli pakotettu "pakottamaan vastauksen ulos toisesta".
Niin, viikkoa ennen päätöstä. Asiantuntijatkin oli sitä mieltä, että päätöksestä pitää puhua sekä YHDESSÄ että yksikseen. Mira halusi puhua asiasta, Matti taas tapansa mukaan kierteli ja kaarteli. Matti oli pakko panna seinää vasten, että hänestä saa edes jotain irti. Kun ei sieltä muuten tule kuin väsynyttä läppää.
Ei se nyt niin voi mennä, että vain toinen sanelee säännöt joiden mukaan mennään. Kummallakin osapuolella on oikeus saada se mitä päätöksentekoon tarvitsee. Ei Miran yksin tarvi tulla vastaan ja tehdä kompromisseja. Palstalla on kuin keskustelisi boomereiden kanssa, naisen on joustettava ja annettava miehelle kaikki mitä tämä tarvitsee. Naisen pitää tyytyä siihen mitä mies antaa. Jos mies ei halua puhua niin miehen pitää antaa olla rauhassa, mitään ei saa kysyä eikä mitään vaatia. Pitää vaan kärsivällisesti kuunnella vitsejä. Kun muuten pikku-Matille tulee paha mieli. Viis siitä että toiselle tulee paha mieli, kun ei yhtään tiedä mitä Matti ajattelee. Mira oli helvetin kärsivällinen Matin kanssa. Multa olis menny hermo jo viikossa tuota vitsailua ja kiertelyä kuunnellessa ja katellessa. Olisin nakannu koko ukon pihalle tuotantoporukan kera. Kyllä miehessä pitää sen verran munaa olla, että uskaltaa sanoa mielipiteensä ihan naamatusten eikä sitten eron tullen kitise selän takana kameroille, että kun se niitä lapsiakin halusi. Miten Matti ikinä kuvittelee saavansa kumppanin jos puhuminen on noin vaikeaa.
Arcasin taas kirjoitti:
– Mä olisin vielä halunnut katsoa vähäsen aikaa, että miltä tämä suhde näyttää sitten kun ollaan niin sanotusti oikeassa elämässä ja arjessa. Mutta sitten jos toinen on noin päättänyt, niin ei mun mielipiteellä oikein pitkälle pötkitä enää. Mun mielestä kaikkia kortteja ei ole katsottu, Mira puolestaan tilittää.
Prinsessa Mira on verisesti loukkaantunut. siitä tavasta jolla Matti esitti asiansa viimeisen päälle painostettuna. Eikö tuo ole ihan itse aiheutettu loukkaantuminen? Mira marttyyriys on turhaa ja perusteetonta. Katsojat näkivät alusta asti että Mira ei kelpaa Matille. Matilla on oikeus tunteisiinsa. Mira ehkä olisi halunnut jotain selityksiä miksi hän ei kelvannut. Ei sellaista tarvi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain itseni kiinni siitä, että minua inhotti Matti, kun se kameran edessä alkoi vetistelemään omaa pettymystään. Hän ei nyt saanut mitä oli hakenut. Tuntui itsekkäältä. Ohjelma oli editoitu niin, että katsojan ajatukset oli Miran pettymyksessä Matin tökeröltä näyttäneessä toiminnassa. Mutta sitten ajatteli, miksi Matti ei saisi itkeä sitä, ettei hänelle annettu haluamaansa naista. Olin kuitenkin ehtinyt jo ajatella, että Juudit ja Emma saisi itkeä sitä, että hänelle ei annettu sopivaa miestä.
Tekoitkuahan se Matti siinä yritti vääntää ettei vaikuttaisi niin törkeältä pleijeriltä. Täysin stereotyyppinen esitys "äijäitkusta", kakoi ensin kurkkuaan, hieroi kuivia silmiä, esitti että sanat loppuu kesken ja nousi tuolilta ja käänsi nopeasti selän kameraan etteivät katsojat näkisi todellisia ilmeitä Tyyppi halusi vain kerätä myötätunnot omaan laariin.
Onko näin? Minä tulkitsin niin, että itsekkäästi ja tökerösti itkee, kun ei pojalle annettu tikkaria. "En saanut mitä halusin, byäääh!!! Se hienoin ja paras namu. Olis ollut niin makea YHYYYY!!!" Ja sitten ajattelin, että toisaalta saahan siihenkin olla pettynyt. Sen LISÄKSI pitäisi katsoa omaa toimintaa peiliin. Ehkä Matti jakaa mielipiteitä, mutta minusta hän oli tökerö, kun ei puhunut siitä 40-50% heiluvista tunteistaan (vaikka kysyttiin!), vaan oletti, että se näkyy. Tai ehkä lähinnä vain odotti, että piina on ohi ja pystyy jotenkin puhumaan itsensä tyylikkäästi ulos vikassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta seksiä ja seksittömyysjutusta sellaista näkökulmaa, että kyllä miehetkin voivat haluta tutustua kunnolla naiseen ennen kuin heilutellaan peittoa. Olen useammankin sellaisen miehen tavannut ja nykyinen kumppanini sanoi, että kunnioittaa itseään niin paljon ettei heti lähde panemaan. Muutama viikko (ehkä kuukausi) tapailtiin ja sitten kokeiltiin seksiä, joka menikin tosi hyvin ensimmäiseksi yhteiseksi kerraksi. Miehiä on erilaisia ja luulisin, että moni mies, joka oikeasti haluaa parisuhteen, haluaa odottaa vähän aikaa ja ovat tietoisia siitä, että fyysinen vetovoima ei välttämättä heti synny.
Oon aina ihmetellyt tuota kunnioittamista seksistä pidättäytymisen tai sen lykkäämisen syynä.
Kukin tekee kuten parhaalta tuntuu eikä ole epänormaalia lykätä/jättää väliin, mutta tämä syy (koska kunnioitan sua tai itseäni, en halua vielä seksiä kanssasi) on outo.
Onko takana ajattelu, että on pelkkiä panojuttuja, joissa ei kunnioiteta, ja tosirakkautta, jossa kunnioitus näytetään tekemällä juuri toisin, ja halutaan korostaa näiden suhteiden eroja?
Samaa ihmettelen minäkin varsinkin näin vanhemmalla iällä. On suorastaan uskomatonta kuinka kytköksissä seksin harrastaminen on moraali-kulttuuriin joka säätää mikä on puhdasta ja mikä ei. Homo Sapiens on osa planeettamme biodiversiteettiä, mutta silti ihmisten välinen seksi on jotenkin "pyhää" kun taas kahden kirahvin välinen ei ole. Naurettavaa ettei vuonna 2020 osata analysoida asioita evoluutiobiologian ja psykologian kautta.
Juuditille toivon kaikkea hyvää! ohjelman jälkeen kiinnostaisi tietää koruton, brutaali totuus vaikkapa blogin muodossa näiltä osallistujilta. Mitä mieltä Tommi oli ihan oikeasti? kamerat vaikuttavat silti rehellisyyteen jollain tasolla.
Täytyy olla edes vähän arvokkuutta ja kykyä säädellä seksuaalisia mielihalujaan. Jos ei halua olla kamelin tasolla.
Aivan. Matti ei siis ole mikään kameli.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys teille asiantuntijoille (en ole katsonut ohjelmaa enkä lukenut koko ketjua, mutta taas kerran näin Ilta-Sanomissa ”hääkuvat”): miksi nuo naiset näyttivät häissään niin rähjäisiltä? Eikö olisi jotenkin hulppeaa aloittaa ohjelma ja avioelämä viimeisen päälle laitettuna, ensivaikutelma ja sitä rataa?
En ole itsekään mikään kaunokainen, mutta häissäni näytin hyvältä ammattilaisen kampaamana ja meikkaamana.
Ootas...epärähjäisyys mittarini sanoo
Mira, Juudit, Kati, Emma
(Mittarini ihmettelee lähinnä Emman tilannetta, että eikö kukaan auttanut, eikö ollut budjettia, eikö halunnut vai oliko jo kertaalleen itkenyt meikit ja mahdolliset piilarit pois sekä heittänyt korkkarit seinään.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Matti ei siis ole mikään kameli.
Matti just nimenomaan on kameli. Sellainen jolla EI OLISI hyvä ratsastaa. Sylkee, puree ja rimpuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati vaikutti Outokummussa aidosti onnelliselta ja Jannen rennompaan, avautuneempaan itseensä ihastuneelta.
Kati oli alentuva tuossakin jaksossa. Nythän sinä olet puhunut enemmän kuin aiemmin yhteensä. Vapaa lainaus. Muka kehua ja hymistelyä, että oletpa reipas ja puhelias. Viesti oli se, että et kelpaa minulle mutta muutu enemmän tuollaisksi, niin saatat kelvata.
Juuri näin, ylemmyydentuntoinen ja alentuva. Ei ole Kati käynyt täällä enää kommentoimassa.
Ei ole enää uhattu kirjoittajia käräjillä:)Tää on jännä, et Kati ei saisi tuoda esille tarpeitaan. Mitä jos Kati haluaa ja kaipaa ja tarvii miehen joka on suora ja vahva mielipiteissään. Jos se tuo hänelle turvallisuudentunteen, on hänelle ns. "perustarve" parisuhteessa? Sitten hän menee ensitreffit alttarilla -ohjelmaan, jossa pitää kuukausi ainakin olla yhdessä ja yrittää mahdollisen loppuelämän aviopuolison kanssa. Katilla nousee kaikki defenssit päälle ja vahvatahtoisena naisena yrittää loputtomiin saada toisesta esille sitä, mitä kaipaa? Eipä ainakaan jää yrittämisestä kiinni.
Mua ärsyttää, kun Katille on niin vähän ymmärrystä😆, ehkä siks ku itessä samaa piirrettä ollu nykyisen kumppanin kanssa. Jospa Kati ei vaan halua nyhveröä?
Katin käytös kielii epävarmuudesta, joka johtaa kontrollointiin ja vain yhden ihmisen määrittelemään suhdemalliin. Siihen auttaisi omien pelkojen läpikäynti, eikä toisen syyttäminen nyhveröksi. Vahvatahtoisuutta se ei ole, vaan joustamattomuutta.
Kritiikki täällä tulee varmasti niiltä, jotka ovat vastaavaa ehdottomuutta ja käytöstä suhteessa kokeneet ja huomanneet kuinka vaikeaa sellaisen ihmisen kanssa on olla.
Mitä ihmeen pelkojen läpikäyntiä tai epävarmuutta?
Minulla ei ole mitään pelkoja tai epävarmuutta, mutta tiedän, että en halua hiljaista puhumatonta miestä jolta saa nyhtää puhetta kuin hohtimilla.
Ainoa pelko on, että jos kuitenkin jostain ihmeen syystä alan seurustella "väärän" miehen kanssa muutun kärttyisäksi ja inhottavaksi miestä kohtaan, koska kärsin kommunikaation erilaisuudesta. Siksi sellaisia suhteita yritän välttää. Kuten ilmeisesti nyt Katikin yrittää selvittää tulevatko kommunikaation tasolla toistensa kanssa toimeen.
Nautin sujuvasta ja monipuolisesta keskustelusta ja siitä, että mies on heti kärryillä ja oivaltaa missä mennään. Kuten Katikin, luulen.
Ei se ole ehdottomuutta tai joustamattomuutta vaan viisautta, että tietää mitä tahtoo ja osaa välttää niitä suhteita joissa kumpikaan ei tunne oloaan vapautuneeksi.
Tottakai niin Katilla kuin meillä kaikilla on oikeus haluta itselleen oikeanlainen kumppani.
Voiko edes olla niin, että aikuinen ihminen ei tuntisi itseään ja kaikentyyppiset ihmiset olisivat sopivia?
Päinvastoin, hyvin harva on sopiva, siinähän se vaikeus onkin.
Mutta siitä huolimatta on oikeus haluta ja valita se sopiva.
Kestääkö muut näitä loputtoman pitkiä analyyseja? Itse annan näille miinusta enkä lue niitä ollenkaan.
Nää pitkät analyysit on just parasta! :)
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuvasti kirjoitit. Eläimet toimivat pelkästään viettiensä ja lisääntymiskausiensa pohjalta. Ihminen on tietoinen itsestään ja muista, harkitsee asioita, ei toimi täysin mielihalujensa mukaan (paitsi jos impulssikontrolli puuttuu). Ihmiset myös ihastuvat ja rakastuvat, eläimet korkeintaan kiintyvät toisiinsa parisuhteessaan.
Minä löysin Mirasta yhden ihanan asian ja se oli Bruno. Ikävä tulee Brunoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuvasti kirjoitit. Eläimet toimivat pelkästään viettiensä ja lisääntymiskausiensa pohjalta. Ihminen on tietoinen itsestään ja muista, harkitsee asioita, ei toimi täysin mielihalujensa mukaan (paitsi jos impulssikontrolli puuttuu). Ihmiset myös ihastuvat ja rakastuvat, eläimet korkeintaan kiintyvät toisiinsa parisuhteessaan.
Mistäpä sitä tietää, vaikka eläimetkin ihastuvat ja rakastuvat. Eläimistä opitaan koko ajan uusia asioita.
Palstan miehille kyssäri. Avasiko tämä kausi silmiä sille, että ei parisuhteen saaminen ole naisille aina helppoa? Miehet voivat olla ns. "nirsoja". Ei ole tarkoitus olla näin johdatteleva ja katkeran kuuloinen. :D En vain keksi miten paremmin tän muotoilisin ja olen jo jonkin aikaa halunnut kysyä. Koska minua kiinnostaa palstamiesten ymmärrys naisten vaikeuksia kohtaan parisuhdemarkkinoilla, niin yritänpä olla vastavuoroinen. Olen miettinyt, mitä tämä kausi on opettanut minulle miesten hankaluuksista parisuhdemarkkinoilla ja naisten kanssa. No...ehkä sen, että naiset voivat olla kuplassa (esim. Kati ja Mira) ja jänkyttää jotain asiaa eivätkä itse täysin tiedosta tekevänsä niin. Ja naiset voivat olla epävarmoja (Kati, Mira, Emma).
Vierailija kirjoitti:
En kestä, Juudit-parka. Ehti rakastua Tommiin, joka ei todellakaan ansaitse Juuditin rakkautta.
Toi Tommihan oli täysin estoinen!
Huomasitteko, miten ilmeetön ja tunteettoman oloinen Tommi oli päätöskaksossa? Miestä ei paljon Juuditin itkut hetkauttanu.
Ressukka Juudit, kun rakastui noin kylmäkiskoiseen mieheen.
Voiko olla niin, että nykytommituomasmatit kattelevat sen paljon porn..a ja instabeibien kuvia, ettei tavallinen nainen enää sytytä? Jos on tottunut syttymään kuvista.
Maikkarin haastattelussa kävi hyvin ilmi, että miksi ei. Jos toinen on valmis lopettamaan leikin heti kun tulee huono fiilis, niin aika vaikea puhua huonosta fiiliksestä. Hyvä kun ei ole puhunut ja lopettanut koko hommaa heti alkuun, vaan yrittänyt kunnolla.