Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Paljastuiko Matin kakkosnainen todella vai onko nyt vain vahvoja viitteitä, että sellainen voisi olla olemassa (oli olemassa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä katoaa viestit vaikka antaa asiallista palautetta ja tsemppiä osallistujille.
Jo on aikoihin eletty !Minäkin huomasin, että ainakin 2 spoiler-viestiä, jotka oli lähetetty pian klo 7 jälkeen,
on poistettu. Olivat ihan asiallisia viestejä.Kuka täällä poistelee viestejä?
Joku kai kostaa muille jtkn? Ei ehkä elä ihan samassa maailmassa meidän muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mitenkin kirjoitti:
En oikein usko että syy on siinä ettei tavallinen nainen kelpaa vaan kun ei syty toisesta niin ei syty. Ei sille voi minkään. Minusta kauhea ajatus, että ottaisin miehen, joka on hyvä "paperilla". Auton ostan koska se on "perusturvallinen". Miehen vain rakkaudesta. En rupea opettelemaan rakastamista, se liekki vaan roihahtaa jos on roihahtaakseen.
Juurikin näin! Kyllä sen parissa kuukaudessa huomaa, onko jotain tullakseen vai jääkö kaveriasteelle. Ei kukaan jaksa alkaa kuukausi/vuosi tolkulla yrittämään. Jonkun kipinän se vaatii millä pääsisi eteenpäin.
Ei näitä miehiä siitä voi syyttää, ettei juuri kyseisen valitun daamin kanssa natsannut. Ihan hyvin silti voi tavallinen nainen kelvata.
Ovatko parit nykyään myös yhdessä kauemmin? Aiemmilta kausilta on jäänyt mielikuva, että kuvaukset kestävät vain 5 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Yllätti, että Mira näytti noin avoimesti epätoivonsa ja katkeruutensa. Ei epätoivoisen kanssa kukaan pysty olemaan. Matti ei ole tehnyt väärin. Tuli olo, kuin häntä olisi syyllistetty omista tunteistaan. Toki verhottiin se siten, että hän ei ole kertonut tarpeeksi ajoissa tai suoraan. Sitten kun kertoi, niin syyllistettiin. Kaikki ulkopuolisetkin näkivät Matista, ettei tunne muuta kuin kaveruutta. Täytyy aika tampio olla jos ei sitä huomaisi. Suoraan sanomisilla olisi ehkä korkeintaan joutunut yrittämään enemmän esittää muuta syyllistämisen takia. Mutta se ei olisi muuttanut lopputulosta millään tavalla.
Ollaankohan me katsottu samaa jaksoa/ohjelmaa? En ole missään vaiheessa nähnyt Miran syyllistävän Mattia. Päin vastoin oli liian kiltti, koko ajan! Matti ei missään vaiheessa pyytänyt anteeksi tai selitellyt käytöstään ja hoiti eron tosi rumasti. Ikävä ettei kunnon miestä valittu Miralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin käytöksessä on jotain pelottavaa, hän vaikuttaa omaan silmääni ylimieliseltä ja hieman siltä ettei olisi täysin läsnä tai pystyisi ymmärtämään / ottamaan huomioon toisen tunteita. Tuo tämän päiväisen jakson loppukävely oli pohjanoteeraus. Mielestäni Mira koetti aikuismaisesti ja rakentavasti keskustella asiaa selväksi mutta Matti heittäytyi lapselliseksi eikä tuntunut ymmärtävän miksi kaikki ei ole ok.
Jannelle ja Katille toivon onnea, mutta ovat niin toistensa vastakohdat että pidemmän päälle tuo on raskasta. Olen itse suhteessa Jannen kaltaisen ihmisen kanssa. Hän ei puhu eikä kerro asioita oma-aloitteisesti. Kysyttäessä ei osaa vastata ja on mieluummin hiljaa. Kun lopulta turhaudun ja yritän "puristaa" vastauksen, vastauksena on "älä painosta minua". Kun sitten annan omaa tilaa miettiä päivän, viikon, kuukauden tai vaikka vuoden, hän ei ota asiaa koskaan oma-aloitteisesti uudelleen esille vaan ajattelee että nyt kun on hiljaista niin asia voidaan unohtaa ja siten homma alkaa aina alusta kiertäen tämän saman kuvion. Enkä todellakaan ole sellainen ihminen joka haluaisi keskustella joka asiasta päivittäin tai keskustella keskustelemisesta, vaan ihan arkipäivän ja tulevaisuuden asioista on vaikea keskustella tai sopia. Monta kertaa olen myös pettynyt kun hän ei ole kertonut minulle asioita joista minun olisi pitänyt tietää vaan olen kuullut ne jostain toisaalta myöhemmin. Vuosia ollaan silti oltu yhdessä, mutta tämä on todella raskasta.
Tee oma aloitus ja kysy mitä sun kannattaisi tehdä. Täällä on usein hyviä vinkkejä ja näkökulmia. Siis mikäli neuvoa haluat. 🙂
Saanko olla niin utelias ja kysyä mitä tuo "ruksi" eräiden viestien lopussa merkitsee? Olen niin tyhmä, etten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Koko kausi oli aika ahdistava. Sinänsä hyvä, koska näytti parisuhteisiin liittyvät ongelmat niiden moninaisuudessaan. Itsetunto ja sen vaikutus kumppaniin (Emma), ongelmat fyysisellä puolella (Tommi), vaikeudet ilmaista omia tunteita (Matti), epätahtisuus (Kati ja Janne).
Kyllä tämä saa miettimään omia, parisuhteeseen liittyviä odotuksia ja sitä, kannattaako koko homma. Aika monesti ihmiset ajattelevat, että elämä olisi parempaa parisuhteessa. Ajattelematta sitten kuitenkaan sitä, mitä kaikkia ongelmia se tuo tullessaan.
Spot on! 👍🏻
Aika kauan olen hakenut eron jälkeen sitä uutta kumppania, nyt fiilikset alkaa olla kuten tässä yllä sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Matti, 35-vuotias ja ilmeisesti todella vähän kokemuksia seurustelusta. Oli sitten ihan pakko ottaa toinen nainen samalla kun olisi pitänyt jopa viideksi viikoksi sitoutua ohjelmaan ja avioliittoon Miran kanssa. Tuolla miehellä on ollut vuosia aikaa etsiä sitä oikeaa ihan omin voimin. Miksi ei voinut rauhassa katsoa tätä korttia säätämättä muuta samaan aikaan. Uskomaton törppö.
Meinaakko, että toinen nainen olis jaksanut kärsivällisesti odottaa, kumman Matti valitsee ;)
Oli ehkä pakko tehdä valinta jo aiemmin...
No, mehän emme tiedä, miten asiat oikeasti oli ja meni ja onko sitä toista ollut ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin käytöksessä on jotain pelottavaa, hän vaikuttaa omaan silmääni ylimieliseltä ja hieman siltä ettei olisi täysin läsnä tai pystyisi ymmärtämään / ottamaan huomioon toisen tunteita. Tuo tämän päiväisen jakson loppukävely oli pohjanoteeraus. Mielestäni Mira koetti aikuismaisesti ja rakentavasti keskustella asiaa selväksi mutta Matti heittäytyi lapselliseksi eikä tuntunut ymmärtävän miksi kaikki ei ole ok.
Jannelle ja Katille toivon onnea, mutta ovat niin toistensa vastakohdat että pidemmän päälle tuo on raskasta. Olen itse suhteessa Jannen kaltaisen ihmisen kanssa. Hän ei puhu eikä kerro asioita oma-aloitteisesti. Kysyttäessä ei osaa vastata ja on mieluummin hiljaa. Kun lopulta turhaudun ja yritän "puristaa" vastauksen, vastauksena on "älä painosta minua". Kun sitten annan omaa tilaa miettiä päivän, viikon, kuukauden tai vaikka vuoden, hän ei ota asiaa koskaan oma-aloitteisesti uudelleen esille vaan ajattelee että nyt kun on hiljaista niin asia voidaan unohtaa ja siten homma alkaa aina alusta kiertäen tämän saman kuvion. Enkä todellakaan ole sellainen ihminen joka haluaisi keskustella joka asiasta päivittäin tai keskustella keskustelemisesta, vaan ihan arkipäivän ja tulevaisuuden asioista on vaikea keskustella tai sopia. Monta kertaa olen myös pettynyt kun hän ei ole kertonut minulle asioita joista minun olisi pitänyt tietää vaan olen kuullut ne jostain toisaalta myöhemmin. Vuosia ollaan silti oltu yhdessä, mutta tämä on todella raskasta.
Tee oma aloitus ja kysy mitä sun kannattaisi tehdä. Täällä on usein hyviä vinkkejä ja näkökulmia. Siis mikäli neuvoa haluat. 🙂
Saanko olla niin utelias ja kysyä mitä tuo "ruksi" eräiden viestien lopussa merkitsee? Olen niin tyhmä, etten tiedä.
Mikä ruksi? Mulle näkyy hymiö tuossa jonka perään olit kommentoinut.. :)
Xoxoxoxo tarkoittaa pusu hali pusu hali, eli o -kirjain on keho ja x tekee huulet jotka pussaa. Mutta niitä ei ole täällä paljoa näkynyt! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hymiöt ei näy sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei huomannut, niin täältä on ekat ja kuumimmat spoiloerviestit ja kommentit poistettu.
Hyvä niin. Eilen iltamyöhällä täällä riehaantui joku vielä täydellisesti, uhkaili kostolla jne. Jumalastakin puhuttiin, josta mulle tuli mieleeni, että kuuluukohan kyseinen henkilö tähän "Juudithin entiseen porukkaan"? Tietenkään tätäkään ei olisi saanut sanoa ääneen ja tämä viesti varmaan poistuu.
Juuditin entinen porukka on kyllä pitkälti hyvin samanoloista kuin Juudit itsekin. Ei ole vaikea nähdä, millä kasvualustalla hän on elänyt. En ole lukenut eilisiä viestejä, mutta pidän epätodennäköisenä, jos niissä oli asiatonta riehuntaa.
Ihmiset näkee toisensa niin erilailla... Ulkoisestikin.
Esim Miraa jotkut kehuu kauniiksi ja itse näin häiritsevästi koko ajan hänen nyrpeän kasvojen ilmeensä. Toki johtuu varmasti kasvojen mallista, eikä sille tietenkään mitään voi, mutta ilme oli suurimman osan aikaa nyrpistelevä.
Nämä on näitä makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hymiöt ei näy sinulle?
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Paljastuiko Matin kakkosnainen todella vai onko nyt vain vahvoja viitteitä, että sellainen voisi olla olemassa (oli olemassa)?
Ei paljastunut mutta Mira totesi päätösjaksossa Matin muuttuneen Tampereella viettämänsä viikonlopun jälkeen.
Pari sivullista tämänaamuista hyvää pohdintaa ja spoilereita poistettu jostain mystisestä syystä. Täällä siis keskustelijat saavat raivota sekä toisilleen että keskenään sivukaupalla, mutta ohjelmaan liittyvät spoilerit ja asiallinen kommentointi ja keskustelu poistetaan. Jepjep. Mitä ilmiannettavaa oli esimerkiksi viestissä, jossa kerrottiin kuinka oli tullut paha mieli Juuditin puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset näkee toisensa niin erilailla... Ulkoisestikin.
Esim Miraa jotkut kehuu kauniiksi ja itse näin häiritsevästi koko ajan hänen nyrpeän kasvojen ilmeensä. Toki johtuu varmasti kasvojen mallista, eikä sille tietenkään mitään voi, mutta ilme oli suurimman osan aikaa nyrpistelevä.
Nämä on näitä makuasioita.
Myös minä näen hänet itseriittoisen näköisenä nirppanokkana, jonka mieluiten kiertäisin miehenä kaukaa.
Jaahas olipahan masentava jakso tämä viimeinen. En yhtään ihmettele että osallistujat saavat paskaa niskaan niiltä jotka haluaa näitä tyyppejä vihata. Ihan perseestä koko kausi ollut tähän asti ja tässäkin taas kerran!
Vierailija kirjoitti:
Pari sivullista tämänaamuista hyvää pohdintaa ja spoilereita poistettu jostain mystisestä syystä. Täällä siis keskustelijat saavat raivota sekä toisilleen että keskenään sivukaupalla, mutta ohjelmaan liittyvät spoilerit ja asiallinen kommentointi ja keskustelu poistetaan. Jepjep. Mitä ilmiannettavaa oli esimerkiksi viestissä, jossa kerrottiin kuinka oli tullut paha mieli Juuditin puolesta?
Täältä onneksi on poistettu ne raivoamisviestitkin. Huomasin kyllä oman täysin "neutraalin" viestinikin lähteneen, tämän vauvapalstan ylläpito näköjään poistaa kaikki asiattomiksi ilmoitetut viestit puuttumatta niiden sisältöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä onneksi on poistettu ne raivoamisviestitkin. Huomasin kyllä oman täysin "neutraalin" viestinikin lähteneen, tämän vauvapalstan ylläpito näköjään poistaa kaikki asiattomiksi ilmoitetut viestit puuttumatta niiden sisältöön.
Aikaisemmin ei kyllä viestejä poistettu ihan turhasta. Nyt täällä joku ilmoittaa niitä niin paljon ettei ylläpito ehdi edes katsoa sisältöä itse. On kyllä hullunmyllyä! Outo fiilis tulee kun kaikki poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruksi? Mulle näkyy hymiö tuossa jonka perään olit kommentoinut.. :)
Xoxoxoxo tarkoittaa pusu hali pusu hali, eli o -kirjain on keho ja x tekee huulet jotka pussaa. Mutta niitä ei ole täällä paljoa näkynyt! :D
Kyllä jollain on nyt paha olla kun tämä minun ystävällinen viesti oli alapeukutettu! Ei hyvää päivää.... 😃 (ja loput viestit poistattaa.)