Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Kun luen näitä kommentteja, niin en "näe" tai "kuule" näissä hirveesti eroja, en oo kirjailijatyyppiä, jonka mielikuvitus kuvittelisi kirjoittajan sukupuolen tai iän jne. Se on kumma juttu sikäli, koska yleensä mulla on hyvä intuitio ja esim puhelimessa tai vaikka Tinderissä vaistoan millainen juttukaveri langanpäässä on.
Mutta sitten nämä kaksi kommentaattoria! Toinen on lupsakka huumoripuolustaja, puolustaa letkeään ylöjärveläistyyliin, vaikka faktat menee vähän sinnepäin. Toinen vänkää ja vänkää ja sanavalinnoista vyöryää tompereen murre yli, vaikka eteläpuolella asuukin. Olo on kuin meediolla, jonka päähän vyöryää sekavaa viestiä reaalimaailman tuolta puolen! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesnainen kirjoitti:
Tuomas ei kiihottunut Emmasta
Tommi ei kiihotu Juuditista tai mistään elävästä olennosta.
Matti ei kiihotu Marista ja Mari ei kiihotu mistään.
Kati ei kiihotu Jannesta ja Janne kiihotuu kaikesta, mutta ei osaa toimia.Olkaa hyvä!
Kaikki muu on vaan sanahelinää.No nyt sillä Matilla on jo Mari!
Ovvai 🤣
Eihän Miran tukijoukkojen mielestä Matti saa ikinä ketää, kun se on...... ja se on nii..... eikä se oo.....
Miten Matti sen teki? Ai gauheeta.....
Eikö oo (gauheeta)! Mutta ajattele, Matti ei kiihotu edes Marista, kyllä pitää olla jotain pahasti vialla siinä miehessä! Takuulla gay, pakko olla kun ei Mira eikä Mari saanut syttymään sitä. Tietävätköhän Matin vanhemmat asian, jos ei oo vaikka tullut vielä kaapista?! Voi mahoton!
Vierailija kirjoitti:
Selvittävätköhän asiantuntijat osallistujien kiintymyssuhdetyylejä etukäteen. Pyrkivätkö rakentamaan pareja, joissa ainakin toinen olisi turvallisesti kiintynyt.
Esimerkiksi välttelevä kiintymyssuhdetyyli voi aiheuttaa sitä ettei hakeudu parisuhteisiin ja pysyy pitkään sinkkuna.
Tutkimusten mukaan suurimmalla osalla suomalaisista taitaa olla välttelevä kiintymyssuhde. Rajaisi aikalailla mahdollisia osallistujia ja pareja pois tällainen rajanveto.
Mira: Ei ikinä ole valmis sanomaan itse ensin mielipidettään. Aina pallo ensin Matille.
Vierailija kirjoitti:
Mira: Ei ikinä ole valmis sanomaan itse ensin mielipidettään. Aina pallo ensin Matille.
Vakka ja kansi.
Vierailija kirjoitti:
Selvittävätköhän asiantuntijat osallistujien kiintymyssuhdetyylejä etukäteen. Pyrkivätkö rakentamaan pareja, joissa ainakin toinen olisi turvallisesti kiintynyt.
Esimerkiksi välttelevä kiintymyssuhdetyyli voi aiheuttaa sitä ettei hakeudu parisuhteisiin ja pysyy pitkään sinkkuna.
Kyllä varmaan selvittävät kaikki lapsuuden traumat. Ja Matilla on varmaan kefalokaudaalisessa kehityksessäkin jotain häikkää, sen näkee jo jalkojen asennosta. Kun Matti viime jaksossa kävellä vinttasi sitä vanhankaupungin mäkeä alas ja vilkuili niitä puutaloja, niin jalat meni jotenkin silleen, ettei ollut normaalia. Ja kun Mira tiukkasi häneltä heidän välisestä suhteesta, niin oli Matilla niin illo hymy, että pitää olla kiintymyssuhteessakin vähintään välttelevä. On se mahoton mies, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Mira toivoi että edes asiantuntijoiden läsnäollessa Matti olisi vähän raottanut tuntemuksiaan mutta ei. Kaikki oli aina niin helvetin hyvin. Kunnes sitten Miran kaverin ollessa heitti kerralla pommin ettei heillä mitään suhdetta olekaan kun pelkkiä kavereita. Tuntuu ettei Matti kyllä paljon näitä asiantuntijoitakaan arvostanut ja pelkkää pakkopullaa olivat varmasti hänelle koko tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007630470.html
Mitä tuota puimaan. Heti näki, että Emman ulkonäkö oli Tuomakselle pettymys eikä hän halua naista joka ei vastaa hänen kauneuskäsitystään. Ei sellaisesta pääse yli.
Nuo yhteisen ajan puuteet ja kommunikointivaikeudet ovat pelkkä tekosyy.
Minä jos olisi tuossa ohjelmassa, niin ehkä menisin naimisiin ainakin jos kamerat käyvät mutta tekisin morsmaikulle selväksi jos hänen ulkomuotonsa ja muotonsa muutenkin eivät ole sitä mitä naiselta haluan.
Miten vaikea tätä on käsittää: et lähde tämänkaltaiseen ohjelmaan, jos tiedät itselläsi olevan aivan tietyt ulkonäköihanteet tai omaa tasoasi paljon korkeammat toiveet toiselta osapuolelta.
Luulisi tällaiset karsittavan pois jo hakuprosessin aikana, Onko koronavuonna ollut jotenkin hankala löytää ihmisisä ohjelmaan kun on pitänyt vanhojen osallistujien tuttuja haalia mukaan tai Joensuussa riittänyt että kaksi samanikäistä tyyppiä hakemassa.
Sanottiinko tuossa linkatussa jutussa yhtään mitään ulkonäöstä?
Kyllähän ne kaikki muutkin parit ovat kommentoineet saamaansa aviopuolisoa siinä hääjaksossa. Uskon, että heiltä on kameran takaa kysytty ihan suoraan kommentteja tai pyydetty kommentoimaan pariaan. En usko, että Tuomas olisi muuten asiaa tuonut sillä tavoin silloin esille. Eihän hän oo vissiin koskaan sen jälkeen sanonut sanaakaan Emman ulkonäöstä? Luulisi ainakin, että olisi sanonut, jos sillä niin iso merkitys olisi kuin te nyt väitätte.
Ettekö tosiaankaan näe Emman käytöksessä mitään syytä siihen, miksi Tuomaksen kiinnostus on sittemmin ollut niin heikkoa? Minä näen.
Kyllä on Emmassa todella korjaamisen varaa.
Oikein näit.
Sen verran sanon, että ”korjaus” ja panostus olisi kuulunut lähteä jo hääkampauksesta. Se kuuluu olla tyylikäs, tuo ei ollut. Muusta en ala kommentoida, ne on jo kommentoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota puimaan. Heti näki, että Emman ulkonäkö oli Tuomakselle pettymys eikä hän halua naista joka ei vastaa hänen kauneuskäsitystään. Ei sellaisesta pääse yli.
Minä jos olisi tuossa ohjelmassa, niin ehkä menisin naimisiin ainakin jos kamerat käyvät mutta tekisin morsmaikulle selväksi jos hänen ulkomuotonsa ja muotonsa muutenkin eivät ole sitä mitä naiselta haluan.
Tuomakselle olis pitänyt olla vaalea iloinen, reipas otteinen pienikokoinen tyttö. Jotenkin näen silmissäni. Emmalla oli Epäily silmissään ja korvissaan koko ajan. Jotenkin ivallisesti suhtautui heti alusta asti. Et hän sanoo viimeisen sanan. Huomenlahjaankin suhtautui tosi nuivasti. Homma loppuunkäsitelty.
Voisivat yhdessä nauraa ettei onnistuttu mutta mitä siitä.
Ehkä häntä hävetti koko lahjan vastaanottaminen koska tiesi ettei ole missään vaiheessa kelvannut Tuomakselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että kunnon jääkiekon seuraajana, Ilveksen kannattajana ja komeana, urheilullisena ja menestyvänä miehenä Matti tulee kyllä saamaan paljon treffikutsuja tämän ohjelman ulostulon jälkeen. Ihme negatiivinen tunnelma täällä Mattia kohtaan. Mielestäni yllättävän negatiivista kommentointia täällä Matista.
*reps* Tää oli hauska.
Joo tämä tyyppi on kyllä aika vekkuli, kuka ikinä hän onkaan😂😂😂
Kertoo kyllä.aika paljon Matin kaverien/sukulaisten tasosta että jaksaa/jaksavat kinata täällä tavallisten tv:n katsojien kanssa ja yrittäen saada Mattia näyttäytymään positiivisessa valossa. Sama juttu kun viime vuonna ne Heidin läheiset kinasivat tällä foorumilla😆
Luuletko sä hitaalla etenijä, että tänne kommentoijat, jotka ovat eri mieltä, kuin sä, ovat Matin puolella ? V..tu mikä f.i !
Näin on. Minäkin, joka olen keski-ikäinen nainen enkä ole ikinä Mattia nähnytkään, olen erään/eräiden mielestä Matin kaveri tai sukulainen. Lisäksi asun n. 800 km päässä Matista. Kuitenkin tuo Matin haukkuminen täällä on NIIN sairasta, ettei tuohon voi olla normaali ihminen puuttumatta.
Älä välitä, täällä on myös minä, joka en ole sukua enkä huonetta (suojattu sukunimi’kin) Matille, enkä monelle muullekkaan maijalle enkä Pekalle, mutta niin vain tämä eräs kommentoija ”paaperoinen” kuule näkee ja tietää. On se kyllä talentti, voe hele vetti sanoo kummelikin. (Räkänen nauru,sori)
No mutta hei, mehän saatetaan olla keskenämme sukulaisia, kun kerran ollaan Matin sukua molemmat! Ja minullakin on suojeltu sukunimi. Että kyllä tässä on nyt joku kohtalonyhteys sinun, minun ja Matin välillä (yhtä räkäinen nauru täällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Mira toivoi että edes asiantuntijoiden läsnäollessa Matti olisi vähän raottanut tuntemuksiaan mutta ei. Kaikki oli aina niin helvetin hyvin. Kunnes sitten Miran kaverin ollessa heitti kerralla pommin ettei heillä mitään suhdetta olekaan kun pelkkiä kavereita. Tuntuu ettei Matti kyllä paljon näitä asiantuntijoitakaan arvostanut ja pelkkää pakkopullaa olivat varmasti hänelle koko tapaamiset.
Kaikki parit vain ei ole luotuja toisilleen. Siitähän tässä juuri nähtiin hyvä esimerkki. Voi olla, että jossakin muussa kohdassa olisi tökkinyt tämä yhteiselonsa, eikä yksistään kommunikoinnissa.
Ikinä ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan miestä kiihota koukkunokkainen ja pyöreä eli lihava nainen.
Asiaa voi kaunistella ja selitellä, mutta tuo on fakta.
Miksi naista kiihottaisi pyöreä mies, jos nyt tälle tielle haluat lähteä?
Olkoon vaikka soikea, kunhan on muuten mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas ja Emma sanoivat jo häämatkalla soittaneensa erikseen Mariannelle. En tajua mikä ongelma olisi ollut Matilla puhua asiasta asiantuntijan kanssa ja kysyä neuvoa tunteidensa ilmaisemiseen. Kyllä on hämmentävää miten asiat pääsee monilla pareilla näin riitaisiksi, että pitää erota kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että kunnon jääkiekon seuraajana, Ilveksen kannattajana ja komeana, urheilullisena ja menestyvänä miehenä Matti tulee kyllä saamaan paljon treffikutsuja tämän ohjelman ulostulon jälkeen. Ihme negatiivinen tunnelma täällä Mattia kohtaan. Mielestäni yllättävän negatiivista kommentointia täällä Matista.
*reps* Tää oli hauska.
Joo tämä tyyppi on kyllä aika vekkuli, kuka ikinä hän onkaan😂😂😂
Kertoo kyllä.aika paljon Matin kaverien/sukulaisten tasosta että jaksaa/jaksavat kinata täällä tavallisten tv:n katsojien kanssa ja yrittäen saada Mattia näyttäytymään positiivisessa valossa. Sama juttu kun viime vuonna ne Heidin läheiset kinasivat tällä foorumilla😆
Luuletko sä hitaalla etenijä, että tänne kommentoijat, jotka ovat eri mieltä, kuin sä, ovat Matin puolella ? V..tu mikä f.i !
Näin on. Minäkin, joka olen keski-ikäinen nainen enkä ole ikinä Mattia nähnytkään, olen erään/eräiden mielestä Matin kaveri tai sukulainen. Lisäksi asun n. 800 km päässä Matista. Kuitenkin tuo Matin haukkuminen täällä on NIIN sairasta, ettei tuohon voi olla normaali ihminen puuttumatta.
Älä välitä, täällä on myös minä, joka en ole sukua enkä huonetta (suojattu sukunimi’kin) Matille, enkä monelle muullekkaan maijalle enkä Pekalle, mutta niin vain tämä eräs kommentoija ”paaperoinen” kuule näkee ja tietää. On se kyllä talentti, voe hele vetti sanoo kummelikin. (Räkänen nauru,sori)
No mutta hei, mehän saatetaan olla keskenämme sukulaisia, kun kerran ollaan Matin sukua molemmat! Ja minullakin on suojeltu sukunimi. Että kyllä tässä on nyt joku kohtalonyhteys sinun, minun ja Matin välillä (yhtä räkäinen nauru täällä).
Onkohan jollekkin apteekki jakanut väärät valkoiset?
Älä hyvä ihminen sekoita sukkiasi nyt!
Ps. Onko sulla isä tai äiti tai muita, joka ois sun kanssas 😰
Kiintymyssuhdeteoria tästä vielä puuttuikin. Eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kehen ihastuu ja kenen kanssa käyttäytyy yhteistä tulevaisuutta tukien. Jos ei kipinää ole niin ei ole ja luonteesta ja keskinäisestä vuorovaikutuksesta riippuu miten ihminen toimii silloin kun innostusta ei ole. Tilanne on muutenkin täysin uusi ja outo, kun on sidottuna ohjelman tekoon. Voi iskeä pakokauhu, vaikka olisi kuinka turvallisesti kiintynyt.
Nyt kun tiedetään jo lopputulos, niin mikähän pointti siinä ”Täällä kaksi onnellista aviomiestä”-postauksessa oli. Joku hassunhauska kuitti kommenttiketjulle varmaan.
Suomessa on tiettävästi paritus ollut kiellettyä, ja rangaistavaa’kin , joten mitä muuta, kuin paritusta tämä sokkona naittaminen on?
Ja mitä siitä, mutta kun pappi lähtee tähän hommaan vielä mukaan!
Wau, sehän on oikein kristillistä jos mikä!
Eläköön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomakselle olis pitänyt olla vaalea iloinen, reipas otteinen pienikokoinen tyttö. Jotenkin näen silmissäni. Emmalla oli Epäily silmissään ja korvissaan koko ajan. Jotenkin ivallisesti suhtautui heti alusta asti. Et hän sanoo viimeisen sanan. Huomenlahjaankin suhtautui tosi nuivasti. Homma loppuunkäsitelty.
Voisivat yhdessä nauraa ettei onnistuttu mutta mitä siitä.Ehkä häntä hävetti koko lahjan vastaanottaminen koska tiesi ettei ole missään vaiheessa kelvannut Tuomakselle.
Ja tämänkö hän "tiesi" jo ennen kuin oli tavannut koko ihmistäkään? Sanoihan hän jo ennen vihkimistä, että toivottavasti edes tykkäisi mekosta, vaikka hänestä ei pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea tätä on käsittää: et lähde tämänkaltaiseen ohjelmaan, jos tiedät itselläsi olevan aivan tietyt ulkonäköihanteet tai omaa tasoasi paljon korkeammat toiveet toiselta osapuolelta.
Luulisi tällaiset karsittavan pois jo hakuprosessin aikana, Onko koronavuonna ollut jotenkin hankala löytää ihmisisä ohjelmaan kun on pitänyt vanhojen osallistujien tuttuja haalia mukaan tai Joensuussa riittänyt että kaksi samanikäistä tyyppiä hakemassa.
Sanottiinko tuossa linkatussa jutussa yhtään mitään ulkonäöstä?
Kyllähän ne kaikki muutkin parit ovat kommentoineet saamaansa aviopuolisoa siinä hääjaksossa. Uskon, että heiltä on kameran takaa kysytty ihan suoraan kommentteja tai pyydetty kommentoimaan pariaan. En usko, että Tuomas olisi muuten asiaa tuonut sillä tavoin silloin esille. Eihän hän oo vissiin koskaan sen jälkeen sanonut sanaakaan Emman ulkonäöstä? Luulisi ainakin, että olisi sanonut, jos sillä niin iso merkitys olisi kuin te nyt väitätte.
Ettekö tosiaankaan näe Emman käytöksessä mitään syytä siihen, miksi Tuomaksen kiinnostus on sittemmin ollut niin heikkoa? Minä näen.Kyllä on Emmassa todella korjaamisen varaa.
Oikein näit.
Sen verran sanon, että ”korjaus” ja panostus olisi kuulunut lähteä jo hääkampauksesta. Se kuuluu olla tyylikäs, tuo ei ollut. Muusta en ala kommentoida, ne on jo kommentoitu.En usko, että Tuomas on yhtä pinnallinen kuin sinä. Ihan sama vaikka Emma olisi ollut hääpäivänään maailman kaunein nainen, niin ei se olisi heidän suhdettaan pelastanut.
Mistä sä sen tiedät?
Miehelle kyllä merkitsee tosi paljon se, että nainen on tyylikäs, hääpäivänä toisten edessä viehättävä, eikä naura kuin kalkattava kone. Naurunsa pilasi ihan kaiken, kuka jaksaa kuunnella?
Minusta oli ihan ok, että Matin golffauskaveri oli ohjelmassa mukana. Jotakin uutta, ettei ihan ohjelma pyöri samalla uralla.
En ymmärtänyt sitä moitetta, minkä tämän henkilön mukana olo ohjelmaan sai aikaan. Ihan hauska veto, koska hän on niin leppoisa ja tuo hyvää mieltä ohjelmaan.
Tuttujuttu show’ssakin tätä pariskuntaa oli ilo katsella. (Ville Anniina)