Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmastikaan helppoa sanoa, ettei halua jatkaa avioliittoa. Varsinkaan kun toinen osapuoli sitä kovasti toivoo ja tv-kamerat kuvaa. Matti sanoi esittelyssä, että antaa kaikkensa. Ja mielestäni kuunteli Miran vaatimuksia riittävän pitkään ja yritti. En ymmärrä miten Mira ei tajunnut olevansa jo kaverizonella, esim. siitä rippijuhlajutusta. Kuka siinä olisi vain tokaissut, ettei halua vaimoaan sinne? Kyllä sitä viimeiseen asti haluaa, että toinen tajuaa jutun juonen. Toivottavasti Mira löytää rikkaan siittäjän pian.
Eikä sitten antanutkaan mitään. Itse en missään vaiheessa saanut käsitystä, että Mira haluaa kovasti jatkaa avioliittoa. Ainoastaan ymmärsin, että hänestä olisi voinut antaa aikaa, varmasti myös että olisi itse päässyt parempaan selvyyteen Matista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaista ammattikuntaa tarvitaan tässä yhteiskunnassa, ja logistiikka alalla’kaan et nykyään pärjää, ellei sinulla ole kykyä mukautua.
Kirjoitan tämän siksi, että Mattia täällä lyö dään kuin vierasta possua, mollataan niin tör keästi, että oksettaa. Luuletteko te, jotka räpläätte silinterihattuinenne jonkun läppäritoosan äärellä, ettei muut osaa niitä käyttää?
Todellakin osaa, mutta onko teistä logistiikan alalle?
Tuskin. Viikko riittäisi teille. Solvaukset tämän ohjelman osallistujista ja mitä he ovat/tai eivät ole olleet ym on luokattomia vetoja.
Arvostetaan heitä, koska emme tunne heitä.
Tällainen rääpiminen heistä on kamalaa, se koskee heidän perheitään, ettekö sitä ymmärrä?
En tunne näistä osallistujista ketään, toivon myös, että löytävät itselleen hyvän kumppanin itse kukin ja saavat hyvän elämän.Lisäksi oksettaa, miten julkeasti täällä halveksitaan esim. lähihoitajia, tai ravintola-alan ihmisiä. Heistä ei kuulemma ole tällaiseen ohjelmaan...tämä on ikäänkuin "paremman väen" formaatti.
Arvostellaan joo. Samantapaista arvostelua kun vaikkapa siivoojia kohtaan. Ei kuitenkaan osata nähdä omaa napaa pidemmälle ja ymmärretä ettei tämä yhteiskunta pyörisi ilman näitäkään ammatinharjoittajia. Ymmärtääköhän edes moni miten vaativa on esimerkiksi lähihoitajan ammatti monella eri osa-alueella.
Miksi luulet että joku päätyy lähihoitajaksi eikä sairaanhoitajaksi? Ja miksi se palkka on huonompi?
Esimerkiksi lapsuudenperheen koulutustausta vaikuttaa usein siihen miten pitkälle kouluttautuu. Lähihoitajasta sairaanhoitajaksi ei ole mitenkään niin pitkä harppaus kun luulet.
Se mitä lähihoitajan ja sairaanhoitajan koulutuksen perusteella voi olettaa osaamistasoksi, on kuin vertaisi ladaa Ferrariin. Sori nyt vaan.
No kuule ihan samoja kakkavaippoja ne vaihtaa siellä ja tekee sitä samaa perusduunia. Sairaanhoitajalla enemmän esim. kirjaamistöitä. Vähän sama kun lastenhoitaja ja lastentarhanopettaja, ei suurta eroa työnkuvassa. Enemmän kyse siitä viitsiikö tai onko motivaatiota kouluttautua pidemmälle.
Työnkuvassa on selkeä ero ja niin on myös koulutuksessa. Kyse ei todellakaan ole vain viitsimisestä, sillä toiseen pääsee noin vaan, toiseen ei. Päiväkodinopettajan tutkinto on korkeakoulututkinto.
*Syvä huokaus*.Luulen että tästä aiheesta on turha jatkaa keskustelua koska et selkeästikään ole koskaan työskennellyt hoitoalalla eikä sinulla ole riittävää tietämystä asioista. Lähihoitajan koulutukseen ei todellakaan pääse noin vaan. "Päiväkodinopettajan"tutkinto on korkeakoulututkinto, tiedän tämän kyllä koska olen työskennellyt viimeiset 8 vuotta varhaiskasvatuksen opettajana. Aihe alkaa myös mennä pahasti Off Topicin puolelle joten minun puolesta voidaan jättää tähän.
Eihän tarhan täti ole oikea opettaja. Sori nyt vaan. Ja vielä kaiken lisäksi alempi korkeakoulututkinto. Ei maisterin papereita vaan kolmen vuoden perustutkinto.
Saat vapaasti olla tästä tutkinnosta mitä mieltä haluat. Varhaiskasvatuksessa silti menee yhä nimikkeellä opettaja. Se että sinä et arvosta tai pidä varhaiskasvatuksen opettajaa oikeana opettajana ei tätä poista.
Mistä tämä alkoi tämä riita? Kuka on lähihoitaja? Tuomasko? Hänen ammatillaan ei ollut mitään väliä tämän liiton onnistumisen kannalta, käytös oli se, mikä ratkaisi.
Pliis, jompi kumpi lopettakaa jo. Se on älykkään merkki, että vetäytyy.
Alhainen koulutus, huono käytös. Syy ja seuraus. Yksinkertaista.
Minusta Matti aloitti sen väsyneen Pirkkala-läpän jo häissä, ei sentään vielä vihkiseremoniassa, pisteet siitä.
Olen Miraa 10 vuotta vanhempi ja olisin kyllä ollut pöyristynyt, mikä tilannetajuton ja lapsellinen moukka on laitettu parikseni ja olisin hyvin voinut lähteä mukaan tuollaiseen typerään leikkiin, missä hoetaan Pirkkalaa ja vastapuoli sitten omia toiveitaan tyyliin koirat! -> kissat! lätkä! -> fudis! ja ollut kyllä ihan kypsynyt samalla enkä todellakaan nauttisi tilanteesta mitenkään, mutta jos se on toisen keskusteljan taso niin niillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa nyt oikeasti, mitä Mira puhuu Matille!
-”Kai sä ny tämmösen meille sitten rakennat”, kun kyse oli talon tai isohkon mökin’ kö rakentamisesta.
- Lapsihaave oli ...
- Ja kirsikkana kakunpäällä, kun oli kyse tavaroitten mahtumisesta huusholliin, niin Mira tokaisi, että sitte pitää hommata ISOMPI, että ne tavarat mahtuu.Kovaa patistusta, ihan kuin elämä loppuis ennen joulua?! Summa summaarumina, jos näin kova tahti laitetaan päälle, ja on oltu 3 rupista viikkoo SOKKONA kimpassa, niin minä olisin lähtenyt kotimatkalle. Kuka tuollaista kestää ilman sydäntahdistinta? Jos joku teini vetäsee suustaan vastaavaa, sille voi hymähtää, mutta että aikuinen nainen, ja lähes tuntemattomalle!
Älkää nyt Mattia teilatko, ja tehkö ihan jampaksi, jos hän laittaa kampoihin korkealentoisen ”sokkonaitetun” misukan, ”heti mulle kaikki ”vaateet! Matti osoitti olevansa mies, kun kyseenalaisti ja puntaroi asiat, eikä mennyt kuin lammas narussa, kun toinen vie kuin marjapussia!
Ja kuunnelkaapas, mitä Matti puhuu Miralle:
"Mmmmh"
"Ilves"
"Ymmmmhm"
"Emmää tiedä, Pirkkala"
"Njooo yhymm"
Selväsanainen, jämäkkä mies!
Sun mielestä pitäisi valehdella vastoin tahtoaan, niinkö?
Suomalainen mies ei ole mikään lipeväkieli, joka nöyristelee ja huohottaa korvaan.
Siitä meidän maamme miehet ovat arvostettuja, että ollaan mieluiten hiljaa, jossei asiaa ole!Se, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa ei todellakasn ole kehu. Suomalaisten miesten kannattaa rakentaa luotettavuuden varaan, puhumattomuus ja jurous ei kyllä naisia viehätä.
Älä viitsi! Tiedät mistä puhun ja miksi!
Onneksi meillä on Matteja ja Markkuja, jotka tulevat ja tekevät työt silloin, kun sovitaan.
Muissa maissa miehet eivät edes arvosta naisia.
Onneksi täällä omat miehemme tottelee sanaa kyllä/tai EI
Sellainen on luotettavuutta, jos mikä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-”Kai sä ny tämmösen meille sitten rakennat”, kun kyse oli talon tai isohkon mökin’ kö rakentamisesta.
- Lapsihaave oli ...
- Ja kirsikkana kakunpäällä, kun oli kyse tavaroitten mahtumisesta huusholliin, niin Mira tokaisi, että sitte pitää hommata ISOMPI, että ne tavarat mahtuu.Kovaa patistusta, ihan kuin elämä loppuis ennen joulua?! Summa summaarumina, jos näin kova tahti laitetaan päälle, ja on oltu 3 rupista viikkoo SOKKONA kimpassa, niin minä olisin lähtenyt kotimatkalle. Kuka tuollaista kestää ilman sydäntahdistinta? Jos joku teini vetäsee suustaan vastaavaa, sille voi hymähtää, mutta että aikuinen nainen, ja lähes tuntemattomalle!
Älkää nyt Mattia teilatko, ja tehkö ihan jampaksi, jos hän laittaa kampoihin korkealentoisen ”sokkonaitetun” misukan, ”heti mulle kaikki ”vaateet! Matti osoitti olevansa mies, kun kyseenalaisti ja puntaroi asiat, eikä mennyt kuin lammas narussa, kun toinen vie kuin marjapussia!
"Mmmmh"
"Ilves"
"Ymmmmhm"
"Emmää tiedä, Pirkkala"
"Njooo yhymm"
Suomalainen mies ei ole mikään lipeväkieli, joka nöyristelee ja huohottaa korvaan.
Siitä meidän maamme miehet ovat arvostettuja, että ollaan mieluiten hiljaa, jossei asiaa ole!
Puhumattomuus ja mykkyys ei ole mikään hyve. Eikä kukaan eikä missään arvosta sitä että ihminen e puhu eikä pukahda. Miten sellaisen kanssa on, tekee?
Keskustelu avaa mielet ja sielut toisilleen, ne ovat avain hyvään, onnelliseen parisuhteeseen. Tie naisen syliin käy aivojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keksustelu Ensitreffit Alttarilla ohjelmasta! Ei ammateista tai koulutuksesta.
Keskustelkaa ohjelmasta ja siihen liittyvistä asioista, tai tehkää muille aiheille uusi keskustelu. Keskustelu menee jumiin verbaalisella tasolla, kun sivukaupalla puhutaan ihan muusta mikä tänne ei kuulu.
Mielestäni maailmaan mahtuu keskustelua. Aika röyhkeää kertoa muille mistä saa puhua. Häpeäisit.
Eri, mutta miksi täytyisi hävetä? Kommentti oli ihan aiheellinen eikä mitenkään röyhkeä, kuten kyllä olet itse.
Mitä iloa on keskustelusta jos toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.
Eri aiheille eri ketjut ja keskustelut. Ei sekoiteta kaikkea samaan soppaan.
Kyllä maailmaan ketjuja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keksustelu Ensitreffit Alttarilla ohjelmasta! Ei ammateista tai koulutuksesta.
Keskustelkaa ohjelmasta ja siihen liittyvistä asioista, tai tehkää muille aiheille uusi keskustelu. Keskustelu menee jumiin verbaalisella tasolla, kun sivukaupalla puhutaan ihan muusta mikä tänne ei kuulu.
Mielestäni maailmaan mahtuu keskustelua. Aika röyhkeää kertoa muille mistä saa puhua. Häpeäisit.
Häpeä itse, sivukaupalla länkytetään omaa keskuteluun kuulumatonta asiaa ja suututaan kun muut siitä sanovat. Jos mahtuu maailmaan, voit avata ammattikeksustelulle oman ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lapsihaave oli ...
Kylläpäs joku tulkitsee kaikkea kärjistetysti. Varmasti Mira haluaa lapsia piakkoin, varmasti hänellä on tietynlaisia asumishaaveita. Se, että hän puhuu niistä, ei varmaankaan vielä konkreettisesti tarkoita, että jouluun mennessä pitää olla kivitalo pystyssä. Eihän Mirakaan heidän suhteestaan ole voinut varma olla. Ja nimenomaan tuossa iässä tuossa ohjelmassa on aivan ok tuoda esiin näitä haaveita, teiniltä tuota puhetta ihmettelisin enemmän.
Sotkeudun ulkopuolisena keskusteluunne. OK kertoa toiveistaan ja haaveistaan, sitähän parit laitettiin tekmäänkin kun katsottiin löytyykö yhteistä. Mutta tuolla parilla kuvatuissa klipeissä paistoi silmään molemminpuolinen laimeus tutustua kunnolla toiseen. Keskustelu oli hyvin yleistä, ulkoisiin asioihin keskittyvää. Kumpikaan ei tuntunut olevan aidosti kiinnostunut toisesta, kumpikaan ei avautunut suuremmasti itsestään. Mira kyseli, mutta enemmän se tuntui negatiiviselta tuntemusten nyhtämiseltä, ei aidolta innolta oppia tuntemaan toinen hyvin. Ehkä tuo suhde kaatui eniten molempien voimakkaaseen jarrutukseen, Mira jarrutti kun pelkäsi pettymystä (ja oli siihen hyvin valmistunut mikä näkyi rauhallisessa suhtautumisessa lopputulokseen, enemmän tätähän minä koko ajan pelkäsin tyylinen suhtautuminen), Matti tuntui pelkäävän koko eksperimenttiä (hikoili hurjasti jo häissä eikä koko aikana kyennyt olemaan oma itsensä, hymyili kun teki mieli itkeä jne). Toivottavasti molemmat oppivat itsestään ja tarpeistaan ja löytävät sopivat kumppanit omin päin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Mira löi liian nopeasti kaikki kortit pöytään, kun jo siinä ennen vihkimistä lähetetyssä kuvassa oli täysin suora viesti, mitä hän haluaa. Jos vaikka baarissa tai missä hyvänsä tutustuu toiseen ihmiseen, niin ei siinä ensimmäisenä aleta mistään perheen perustamisesta vinkkaamaan. Ensin tutustutaan, rakastutaan ja perheen perustaminen on suhteelle ihan luontainen jatkumo, jos molemmat sitä haluavat. Voi hyvinkin olla, että Matti otti ensimmäiset taka-askeleet jo ennen vihkimistä, jos hänellä itsellään ei ole vielä mitään kiinnostusta alkaa lapsentekoon.
Toisaalta ymmärrän Miran huonoja fiiliksiä, jos Matilla on jo ollut toinen suhde ohjelman aikaan ja Matilla ei ole ollut mitään aikomustakaan antaa Miralle edes mahdollisuutta. Ja siltähän tuo on totuuden nimissä vaikuttanut.
Jaa, no minä olen puhunut lapsihaaveistani mahdollisimman pian, koska en ole halunnut tuhlata omaa tai toisen aikaa, jos toiselle osapuolelle lapsi oliskin nou nou. Olen tosin jäänyt jumittaan suhteeseen, jossa mies vain harkitsi ja harkitsi, haluaako lasta. Samalla oma biol. kello tikittää...Mira oli, mitä (?), 35 vuotta. Hänen todella kannattaa kiirehtiä. EA-ohjelmaan osallistuminen ei ehkä ollut ihan huono veto häneltä, kun monet asiat iskkukandista tuli näin etukäteen selvitetyiksi. Matti ei vain ihastunut häneen. Luulis nyt, että Mira saa yhteydenottoja isiksi haluavilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lapsihaave oli ...
"Mmmmh"
"Ilves"
"Ymmmmhm"
"Emmää tiedä, Pirkkala"
"Njooo yhymm"
Siitä meidän maamme miehet ovat arvostettuja, että ollaan mieluiten hiljaa, jossei asiaa ole!Se, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa ei todellakasn ole kehu. Suomalaisten miesten kannattaa rakentaa luotettavuuden varaan, puhumattomuus ja jurous ei kyllä naisia viehätä.
Älä viitsi! Tiedät mistä puhun ja miksi!
Onneksi meillä on Matteja ja Markkuja, jotka tulevat ja tekevät työt silloin, kun sovitaan.
Muissa maissa miehet eivät edes arvosta naisia.
Onneksi täällä omat miehemme tottelee sanaa kyllä/tai EI
Sellainen on luotettavuutta, jos mikä, eikö?
Aika paksua oikeutusta miesten huonolle käytökselle väittää, etteivät muunmaalaiset miehet edes arvoistaisi naisia. Kyllä arvostavat! Ja osa jopa näyttää sen - onneksi Suomessakin.
Valitettavasti läheskään kaikki suomalaiset miehet eivät arvosta naisia, joten todella epäreilua kaikkia osapuolia kohtaan pönkittää tuollaisia ihmeellisiä yleistyksiä, jotka eivät edes pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Matti aloitti sen väsyneen Pirkkala-läpän jo häissä, ei sentään vielä vihkiseremoniassa, pisteet siitä.
Olen Miraa 10 vuotta vanhempi ja olisin kyllä ollut pöyristynyt, mikä tilannetajuton ja lapsellinen moukka on laitettu parikseni ja olisin hyvin voinut lähteä mukaan tuollaiseen typerään leikkiin, missä hoetaan Pirkkalaa ja vastapuoli sitten omia toiveitaan tyyliin koirat! -> kissat! lätkä! -> fudis! ja ollut kyllä ihan kypsynyt samalla enkä todellakaan nauttisi tilanteesta mitenkään, mutta jos se on toisen keskusteljan taso niin niillä mennään.
Mira sanoi heti että tervetuloa uuteen kotiisi Järvenpäähän ja kuinka Matin pitäisi rakentaa hänelle grillille joku terassi. Lisäsi vielä, että Matti voi sitten grillata. Matti sanoi, ettei grillaile, mutta voi imuroida. Niin Mira nyrpeänä, että "Miehet grillaa." Kyllä Matti varmasti aika pian huomasi, ettei tule mitään tuollaisen matamin kanssa ja hänen olisi pitänyt sanoa Miralle suoraan. Silti onhan tuo Mira ihan pihalla, kun mies ei halua edes sukujuhliin mukaan ja Mira vielä jankkaa suuremman talon rakentamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä itse, sivukaupalla länkytetään omaa keskuteluun kuulumatonta asiaa ja suututaan kun muut siitä sanovat. Jos mahtuu maailmaan, voit avata ammattikeksustelulle oman ketjun.
Sivuhuomiona: itsehän et keskustele yhdenkään sanan vertaa ohjelmasta ensitreffit alttarilla 2020. Mites tässä nyt näin kävi?
Vierailija kirjoitti:
Pöyristynyt..tilannetajuton...lapsellinen?
Mitä sä horiset?
Vapaa maa, toisin kuin rajanaapurissa.
Voi itku mikä nillitys sun puheissas on, korjaa nyt ajattelutapaasi, kun vielä voit!
Mirkkuli lähti ihan vapaasta, omasta pikku tahdostaan kisaan, eikö?
Jos Mirkkuli olis sanonut Martsulille samaa, kuin mitä nyt Matti ON SAANUT SANOA, mitä sitten sanoisit?
Olisko se ollut miten?
Jotakin nuijitaan nyt kimpalla systeemiä, kun mehän niin voidaan, eikö?
Ihme kieroutunut ajattelutapa. Itselleni ihan sama, kumpi heistä on kokenut ja mitä, mutta nyt paistaa tää kumma asenne liikaa läpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira sanoi heti että tervetuloa uuteen kotiisi Järvenpäähän ja kuinka Matin pitäisi rakentaa hänelle grillille joku terassi. Lisäsi vielä, että Matti voi sitten grillata. Matti sanoi, ettei grillaile, mutta voi imuroida. Niin Mira nyrpeänä, että "Miehet grillaa." Kyllä Matti varmasti aika pian huomasi, ettei tule mitään tuollaisen matamin kanssa ja hänen olisi pitänyt sanoa Miralle suoraan. Silti onhan tuo Mira ihan pihalla, kun mies ei halua edes sukujuhliin mukaan ja Mira vielä jankkaa suuremman talon rakentamisesta.
Jankkasihan Mattikin Pirkkalasta, vaikka tiesi, ettei halua asua siellä Miran kanssa vaan yksin. Heidän kommunikaationsa lähti toksiselle tielle ja ensiaskelet sille otettiin jo häissä.
Tsemppiä Matti, jos luet tätä palstaa!! Saat ihan syyttä suotta kuraa niskaasi täällä naisilta. Ymmärräthän, että kyllä sisko toisen siskon puolia pitää. Mutta me miehet seistään sun takana, koska nähtiin kyllä, että mitä sulla oli vastassa ohjelmassa. Nyt vaan leuka ylös ja kohti uusia haasteita, bro!
Kyllä se on niin että jos on kiinnostunut toisesta niin se näkyy väkisin teoissa, sanoissa, ilmeissä jne.
Matin olemus on ollut koko sarjan ajan hyvin vaivaantunut, esim se kohtaus kun istuivat Miran kanssa sohvalla ja Matti rapsutteli koiraa. Kun muistelee sitä miesten yhteistä tapaamista niin M istui siellä kauhusta jäykkänä eikä saanut sanotuksi siellä mitään muuta positiivista Mirasta kuin että hänellä on ystävällinen vaimo tms.
Olen sitä mieltä että Matti on lähtenyt väärin perustein (ei ole kunnolla sisäistänyt ohjelman ideaa) sarjaan tietty unelmanainen mielessä. Ehkä toivoi asiantuntijoiden löytävän sellaisen hänelle. Jossain keskustelussa hän sanoi Kanalalle, että on varmaan hyväksyttävä ettei täydellistä kumppania löydy.
Matin kommunikointi taidot on huonot eikä osaa/uskalla sanoa mitä ajattelee. Kiertelee ja kaartelee. Miran hehkutus yhteisestä tulevaisuudesta on voinut saada Matin vielä enemmän lukkoon. Kaikki tietää miltä tuntuu kun toinen on kiinnostunut ja puskee päälle eikä itseä kiinnosta. Matti ehkä vaan odotti, että ohjelma ja pääsee siitä pois.
Matin kaltaisen miehen ei tule hakea ohjelmaan. Hän oli koko ajan oman mukavuusalueensa ulkopuolella muutenkin (liian ujo) ja hoiti huonosti erouutisen ja jälkipyykin Miran kanssa. Lasken tuon kaiken kypsymättömyyden ja kokemattomuuden piikkiin. Parisuhteessa tulee olla rehellinen ja uskaltaa sanoa mitä ajattelee. Nuo huonot ihmissuhde taidot on myös voineet olla syynä ettei ole pariutunut aikaisemmin.
Miralle tsemppiä, että joutui huonon ehdokkaan kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsitköhän että nuo oli huumorilla vedettyjä heittoja? Miran tapaista huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lapsihaave oli ...
"Mmmmh"
"Ilves"
"Ymmmmhm"
"Emmää tiedä, Pirkkala"
"Njooo yhymm"
Siitä meidän maamme miehet ovat arvostettuja, että ollaan mieluiten hiljaa, jossei asiaa ole!Miksi ihmeessä pitäisi valehdella? Vastaa juu tai ei, ei se sen vaikeampaa ole. Ihan nöyristelemättä tai huohottamatta, mitä ikinä tarkoittaakaan.
Tuppisuiden arvostus on nyt ihan omaa keksintöäsi. Aika monet naiset kokevat epätoivoa sulkeutuneiden ja keskustelua välttelevien miestensä kanssa. Keskusteleminen ei sitten tarkoita vatvomista ja ylianalysointia.
No jospa hänellä ei ollut selvää kuvaa eli vastausta vielä, niin sitten tulee tuo mjaah. Jos taas vastaa heti jotain, vaikkka ei olisi ihan varmakaan, niin sitten jäädään sitä varomatonta lausetta analysoimaan. Rasittavaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomiona: itsehän et keskustele yhdenkään sanan vertaa ohjelmasta ensitreffit alttarilla 2020. Mites tässä nyt näin kävi?
Oletko pompannut ketjusta Chriss Watts tänne?
Siellä oli sama iankaikkinen määräilijä, ja samoin lausein jauhava tyyppi, joka päsmäsi mistä saa kirjoittaa? Lopeta sitten ja heti!
Mistä tämä alkoi tämä riita? Kuka on lähihoitaja? Tuomasko? Hänen ammatillaan ei ollut mitään väliä tämän liiton onnistumisen kannalta, käytös oli se, mikä ratkaisi.
Pliis, jompi kumpi lopettakaa jo. Se on älykkään merkki, että vetäytyy.