Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
10401/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti käyttäytty huonosti ja haluaa antaa Miran tehdä eropäätöksen. Mulkku tyyppi.

Vierailija
10402/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkopätkässä myös paljastuu, että Janne hermostuu Katiin. On myös koominen pätkä, jossa Juudit puhuu, että nyt sitä villiä s..ksiä on ja perään leikattu ilmeisesti Tommin asuintalon kuvaa, jossa taustalla kuuluu "Nyt se seisoo tanakasti"[/quote]

Tommin kommentin leikattu pätkä ”Se seisoo tanakasti pystyssä...” viittaa todennäköisesti siihen, että seinä on tullut vastaan suhteen syntymisen suhteen. Näin minä sen tulkitsin. Juudit toteaa tähän ”niin”, tms.

Hölmöä, että ovat leikanneet sen niin, että vaikuttaa tökeröltä viittaukselta seksiin.

Ei kai kukaan oikeasti sitä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikausia ollut sitä mieltä, että pariutumiseen auttaa huomattavasti se, että a)aidosti ja täysin aivoihin mielin heittäytyy ja b) antaa suhteelle oikeastaan heti kaiken.

Tänäkin ohjelma osoittaa taas sen, että edellä mainittujen puute ei vaan vie mihinkään.

Matti ja Mira eivät osaa heittäytyä ja itsestään ei anneta mitään, odottelevat vain että antaisko toi toinen ensin jotain ja sitten vasta minä.

Tommi haluaa villiä seksiä, mutta ei heittäydy sitä itse antamaan. Juudit taas on niin ”auki”, mutta Ensolle ihan varma, tuoko hän suhteeseen kuitenkaan mitään.

Kati on mielestäni lähimpänä hyvää suoritusta. Hän sentäs sanoo suoraan ja on se mitä on. Heittäytyi jo hääpäivänä.

Emma ja Tuomas myös heittäytyivät, mutta luonteet ja muut piirteet ajoivat karille. Kuitenkin hyvä yritys.

Eli sun kielenkäytössä "hreittäytyminen" tarkoittaa seksin harrastamista.

Ulkopuolelta keskusteluun sekaantuen: heittäytyminen minusta tarkoittaa rohkeutta paljastaa itsensä, ei niinkään kirjaimellisesti vaan henkisesti. Uskaltautua puhumaan aidot tunteet, odotukset ja pelot. Mira ja Matti keskustelevat hirveän pinnallisen oloisesti, eivät uskalla avautua. Tuota se Matti minusta kuvaa kaverizonena, ja tuosta puhui Kari Kanala heidän klippinsä ohessa: jos ei uskalla paljastaa itseään ei voi saada rakkautta.

Vierailija
10404/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kommentoida tänne.

Tuo Kati ja Janne on todella raastavaa katseltavaa!

Heillä on kaikki elementit saada homma toimimaan, mutta Kati kiristää ruuvia niin kovaa, että saa Jannen vaan kääntymään enemmän itseensä.

Minun oma puoliso on Jannen kaltainen. Haluaa olla ystävällinen ja ajatella ensisijaisesti muita ja muiden hyvää oloa. Hän myös haluaa miettiä sanomisiaan ja tuntemuksiaan pitkään, ennen kuin kykenee keskustelemaan.

Itse olen katin kaltainen, mielipiteitä paljon, nopeaa keskustelua isoista asioista.

Mutta..

Siinä vaiheessa kun Janne alkaa tuskastuneesti vääntelehtimään ja antaa merkkiä, että hän ajattelee omaa mielipidettään, niin katin täytyy antaa tilaa. Ei toisesta saa väkisin väännettyä nopeatempoista keskustelijaa!

Miksi pitää rikkoa hyvää? Janne on hieno puoliso, niin myös Kati. Nyt vaan tehdään ongelma asiasta, mistä ei todellakaan tarvitse ongelmaa tulla.

Onko nähty joku positiivinen ele, tai lause tässä formaatissa, jossa Kati ei jatkuvasti käyttäydy samoin! Totuus on jo tullut esiin. Katissa alkaa näkyä todellisen narsistin piirteitä.

Vierailija
10405/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko kukaan selvää mikä se kalapaliikki Katin ja Jannen välillä oli, kun Kati sanoi, että Jannen pitää aina kertoa eriävä mielipide? Istuivat puiston penkillä. Aihe oli kai jotenkin niin, että olivat alussa päättäneet olla korostuneen läheisiä jotta avioliitto lähtee käyntiin. Mutta tää oli Katin versio ja Janne oli eri mieltä. Ymmärsinkö oikein? Olisko tarkoittanut, että aluksi Kati päästi kaikki hersymiset ja pusuttelut korostuneesti valloilleen jotta kemiat lähtee syntymään, mutta (muka) tietoisesti sääti niitä pienemmälle alun jälkeen. Ja Janneko ei ollut tätä ymmärtänyt vai eikö pitänyt sitä oloa keinotekoisena vai mistä hän oli eri mieltä...

Vierailija
10406/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava se penkkikohtaus, jossa Jannea painostettiin niin, että meni ihan sanattomaksi pitkäksi aikaa ja tuijotti vain eteensä.

Vierailija
10407/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati ja Janne taitaa olla ainoat, joilla seksi sujunut, koska heillä yritystä muillakin osa-alueilla. Tommi pihtaa Juuditilta eikä anna mahdollisuutta. Matti tosiaan taputtelee Miraa yhtä romanttisesti kuin mummoaan taputtelisi, kuten joku taannoin kirjoittikin. Tuomas ja Emma ehkä kokeilivat seksizonea, koska heillä oli alkujaksoissa kuitenkin lämmintä kosketteluakin, vaikka muuten mätti. Jos pitäis ennustaa, niin Matti ja Tommi jäävät sinkuiksi jatkossakin ja odottavat ikuisesti sitä kipinää ulkoapäin tulevaksi sen sijaan, että alkaisivat itse lyömään tikulla tulta ja toteuttamaan unelmiaan tässä ja nyt, kun siihen olisi tuhannen taalan mahdollisuus. Mira löytää epäilemättä jonkun kivan iskän lapsilleen, Juudit hyvän arvostavan puolison, vilkkusilmä Tuomas menevän tyypin, jolle ei sit riitäkään, ja Emma perustaa perheen jonkun hauskan peruskarjalaisen kanssa. Kati kouluttaa ja koutsaa Jannesta vielä mieleisensä puolison, ja Jannekin on tyytyväinen kun on saanut Katin kaapattua itselleen.

Matilla ei näillä näkymin olekaan kakkoshoitoa?

Hihihiiii tsiiz, arvatkaapa millä Katin tyyppinen dominoija, mahtaa raivosta punoittava Jannea kiristää?

Vierailija
10408/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko kukaan selvää mikä se kalapaliikki Katin ja Jannen välillä oli, kun Kati sanoi, että Jannen pitää aina kertoa eriävä mielipide? Istuivat puiston penkillä. Aihe oli kai jotenkin niin, että olivat alussa päättäneet olla korostuneen läheisiä jotta avioliitto lähtee käyntiin. Mutta tää oli Katin versio ja Janne oli eri mieltä. Ymmärsinkö oikein? Olisko tarkoittanut, että aluksi Kati päästi kaikki hersymiset ja pusuttelut korostuneesti valloilleen jotta kemiat lähtee syntymään, mutta (muka) tietoisesti sääti niitä pienemmälle alun jälkeen. Ja Janneko ei ollut tätä ymmärtänyt vai eikö pitänyt sitä oloa keinotekoisena vai mistä hän oli eri mieltä...

Nimenomaan korostunut tarve tuoda itseään esille, jolla pilaa suhteen kuin suhteen . Ei aikuinen ja tervepäisempää nainen toimi noin. Suorastaan raastaa Jannea, toiminnallaan. Kun tuo mies poloinen ymmärtäisi missä hallinnassa hän on!

Vierailija
10409/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennakkopätkässä myös paljastuu, että Janne hermostuu Katiin. On myös koominen pätkä, jossa Juudit puhuu, että nyt sitä villiä s..ksiä on ja perään leikattu ilmeisesti Tommin asuintalon kuvaa, jossa taustalla kuuluu "Nyt se seisoo tanakasti"

Tommin kommentin leikattu pätkä ”Se seisoo tanakasti pystyssä...” viittaa todennäköisesti siihen, että seinä on tullut vastaan suhteen syntymisen suhteen. Näin minä sen tulkitsin. Juudit toteaa tähän ”niin”, tms.

Hölmöä, että ovat leikanneet sen niin, että vaikuttaa tökeröltä viittaukselta seksiin.

Ei kai kukaan oikeasti sitä usko.

Tommilla urkenee ura aikuisviihdealalla

Vierailija
10410/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla kerrottiin, että Mira ja Matti on ilmeisimmin edelleen yhdessä tai ainakin paljon tekemisissä, koska Mira on nähty usein kaupassa Pirkkalan Prismassa :)

Pirkkalassa ei ole edes vielä Prismaa, joulukuussa vasta avataan.

Sorry muistin kaupan varmaan sitten väärin, oli varmaankin sity Citymarketti mistä puhuttiin.

Vierailija
10411/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa, että ystävät ovat naisia. Minullakin on kaverina mies, jonka kaverit ovat pääsääntöisesti naisia, mutta hän on homo.

Vierailija
10412/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että moni täällä ajattelee parien harrastaneen seksiä. Minä en usko. Korkeintaan Janne ja Kati joiden välillä on kipinää, mutta siinäkin Katin asenne pussailua kohtaan antaa ymmärtää muuta. Muissa pariskunnissa varsinkaan miehet ei ole kiinnostuneet naisistaan joten en usko että nainenkaan silloin haluaa.

Outoa, minä taas ajattelen että kaikki on harrastaneet seksiä ja tod näk heti hääyönä. Niin tämän kauden parit kuin aiemmatkin.

Ei se seksin harrastaminen niin ihmeellistä ole, että sitä nyt kauheesti pitäisi lähteä pitkittämään.

Vierailija
10413/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistava se penkkikohtaus, jossa Jannea painostettiin niin, että meni ihan sanattomaksi pitkäksi aikaa ja tuijotti vain eteensä.

Se oli itse asiassa Katilta ihan hyvä veto, Janne puhui itsensä pussiin siinä ja jäi miettimään asiaa :P

Vierailija
10414/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler...

Tommin seksijuttuja en jaksaisi enää yhtään. Ne alkujaksojen ”kova muna” jutut oli hauskaa läppää, mutta koko ajan vaan seksijutut yltyy. Mitähän siellä on taustalla.

Lisäksi nuo seksijutut ovat todella mauttomia, jos Tommi ei ole edes seksuaalisessa mielessä kiinnostunut Juuditista. Tällainen kuva minulle on ainakin syntynyt molempien kommenttien perusteella, ja parin fyysinen olemus toisiaan kohtaan on todella kankeaa. Minulle tulisi ainakin Juuditina todella ikävä fiilis, jos toinen heittelisi koko ajan härskejä kommentteja seksistä muttei suostuisi koskemaan vaimoonsa pitkällä tikullakaan. Toisin sanoen seksi kyllä kiinnostaa muttei vaan Juuditin kanssa.

Aivan samat ajatukset täällä! Noista Tommin jatkuvista seksipuheista tulee mieleen sellainen miestyyppi, jolla on ongelmia seisokin kanssa, mutta puheet on kuin suurimmallakin siittäjällä. Ehkä sen takia T&J on kaverizonella, jos T:llä on jotain ongelmaa syttyä (naisten kanssa)... Jännä että itsestään niin avaramielisen kuvan antavalla voi oma seksuaalisuus olla noin suuri tabu (jos kyse siitä, että sama sukupuoli kiinnostaisi enemmän, mutta ei uskalla tunnustaa sitä edes itselleen.)

Vierailija
10415/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä outoa Katin käytöksessä on se , että hän katsoo itse tekevänsä oikein ja toisen käyttäytyvän väärin.

Eli yliekstrovertti on kaikin puolin "parempi" ja oikeammassa kuin harkitsevampi. Ei kai tuossa ole mitään järkeä??

Puolisoehdokas harvoin lienee toisen ehdokkaan klooni.

Vierailija
10416/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli itse asiassa Katilta ihan hyvä veto, Janne puhui itsensä pussiin siinä ja jäi miettimään asiaa :P

Minusta taas tuo on vihamielistä ja ahdistaa lähestymistä. 

Minulla on ystävä, joka myös yrittää saada ihmisiä jotenkin myöntämään heidän puhuneen itsensä pussiin ja käyttäytyy siinä mielessä rajattomasti, että ihminen ei saisi itse vetää rajoja oman päänsä sisällön suojaamisesta tai ulostuomisesta. Ei ole kivaa eikä luo sellaista ilmapiiriä, että haluaisi vapaasti puhua. 

Toinen juttu on se, että Kati kyllä hyväksyy sen, että toisella on eriävä mielipide, mutta sitten yrittää aloittaa väittelyn, jossa se eriävä mielipide argumentoitaisiin alas niin että se muuttuisi hänen mielensä mukaiseksi mielipiteeksi keskustelun myötä. 

Vierailija
10417/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvittavaa, kun kaksi iskäkroppaista golffaria puhuu olevansa meneviä urheilijoita. 😂

Ei heitä nuoremmat vaimot pysy tuossa vauhdissa mukana.

Vierailija
10418/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huvittavaa, kun kaksi iskäkroppaista golffaria puhuu olevansa meneviä urheilijoita. 😂

Ei heitä nuoremmat vaimot pysy tuossa vauhdissa mukana.

Minusta Ville puhui siitä, että ovat olleet urheilijoita toisin kuin vaimonsa, jotka eivät koskaan ole urheilleet ja että tähän nykyiseen lajiin näistä vaimoistakin kyllä olisi oikein hyvin, jos vaan haluaisivat. 

Näin sitä kuulee asiat eri tavoin...

Vierailija
10419/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain Tuomas on joidenkin mielestä ollut loukkaava?

Alussa oli Emmalla paljonkaikenlaista soheltamista, jonka ainakin itse olisin kokenut loukkaavana tai epäkohteliaana käytöksenä.

Myös huomenlahjaepisodi, toivottavasti ei ole koru, en tykkää koruista, mahtaako olla hopeaa, ei kommentoinut mitenkään kun Tuomas selitti, mitä korun teksti tarkoittaa. Jos mies on valinnut kyseisen korun ja ajatellut noinkin paljon tekstiä, niin pitäisi siihen nyt jotenkin reagoida. Kiitti laimeasti kyllä.
Ruokapöytäepisodi, Tuomas oli oletettavasti laittanut ruokaa ja söi pöydässä, pyysi Emmaa siihen mukaan. Emma kieltäytyi, en tule. Söi yksin eri paikassa mököttäen.

Mielestäni nyt on kohtuuttomasti käännetty, että Tuomasyksin on ollut epäkohtelias, ilkeä ja ymmärtämätön.

Emman ikään on turha viitata puolustellen sillä käytöstä. Hän on työssäkäyvä aikuinen ihminen.

Tuossa kohtauksessa oli aamu, Tuomas säi aamupalaa. Emma EI syönyt mitään (ei eri paikassa eikä siis myöskään mököttänyt) ja Tuomas tiesi sen. Silti Emman olis pitänyt tulla siihen pöytään pitämään seuraa. Emma sanoi ettei tule. En olis mennyt minäkään, inhoan istua pöydässä ja katsoa kun muut syö. Ärsyttää se mussutus ja maiskuttelu. Parempi kun en tule niin ei mene koko loppupäivä pilalle. Nuo äänet ei niin haittaa jos itse syö ja keskittyy siihen. Mutta että pitäs istua siinä ja kuunnella kun toinen mässyttää. Ei kiitos.

Vierailija
10420/18026 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikausia ollut sitä mieltä, että pariutumiseen auttaa huomattavasti se, että a)aidosti ja täysin aivoihin mielin heittäytyy ja b) antaa suhteelle oikeastaan heti kaiken.

Tänäkin ohjelma osoittaa taas sen, että edellä mainittujen puute ei vaan vie mihinkään.

Matti ja Mira eivät osaa heittäytyä ja itsestään ei anneta mitään, odottelevat vain että antaisko toi toinen ensin jotain ja sitten vasta minä.

Tommi haluaa villiä seksiä, mutta ei heittäydy sitä itse antamaan. Juudit taas on niin ”auki”, mutta Ensolle ihan varma, tuoko hän suhteeseen kuitenkaan mitään.

Kati on mielestäni lähimpänä hyvää suoritusta. Hän sentäs sanoo suoraan ja on se mitä on. Heittäytyi jo hääpäivänä.

Emma ja Tuomas myös heittäytyivät, mutta luonteet ja muut piirteet ajoivat karille. Kuitenkin hyvä yritys.

Eli sun kielenkäytössä "hreittäytyminen" tarkoittaa seksin harrastamista.

Ulkopuolelta keskusteluun sekaantuen: heittäytyminen minusta tarkoittaa rohkeutta paljastaa itsensä, ei niinkään kirjaimellisesti vaan henkisesti. Uskaltautua puhumaan aidot tunteet, odotukset ja pelot. Mira ja Matti keskustelevat hirveän pinnallisen oloisesti, eivät uskalla avautua. Tuota se Matti minusta kuvaa kaverizonena, ja tuosta puhui Kari Kanala heidän klippinsä ohessa: jos ei uskalla paljastaa itseään ei voi saada rakkautta.

Niin, tätä siis lähinnä tarkoitin: heittäytymisessä on minulle kyse siitä, että itse edesauttaa aktiivisesti sitä, että suhteessa on kivaa ja että se etenee ja että siitä tulisi jotain. Ei jää vain sivusta odottelemaan, että jotain maagista tapahtuisi tai että taivaalta tiputetaan intohimoa ja yhteensopivuutta. Tämä vaatii tosiaan rohkeutta paljastaa itsestään yhtä sun toista heti alussa.

En usko että yhtäkään suurta rakkaustarinaa voi kuvata sanalla passiivinen.

Joskus kun kipinä lentää nopeastikin, voi heittäytyminen tarkoittaa myös seksiä. Silloinkaan en ole himmaillut ja odotellut, että koskeeko toinen vai ei. Olen itse (kunnioittavasti) mennyt toisen lähelle ja pussannut pitkään, vaikka onhan siinä aina se tsäänssi ettei toinen lähde mukaan.

Pahinta olisi tuo sukulaismainen läpsyttelyhalaus. Ei se vie mihinkään.

Ketju on lukittu.