Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Kati ja Janne taitaa olla ainoat, joilla seksi sujunut, koska heillä yritystä muillakin osa-alueilla. Tommi pihtaa Juuditilta eikä anna mahdollisuutta. Matti tosiaan taputtelee Miraa yhtä romanttisesti kuin mummoaan taputtelisi, kuten joku taannoin kirjoittikin. Tuomas ja Emma ehkä kokeilivat seksizonea, koska heillä oli alkujaksoissa kuitenkin lämmintä kosketteluakin, vaikka muuten mätti. Jos pitäis ennustaa, niin Matti ja Tommi jäävät sinkuiksi jatkossakin ja odottavat ikuisesti sitä kipinää ulkoapäin tulevaksi sen sijaan, että alkaisivat itse lyömään tikulla tulta ja toteuttamaan unelmiaan tässä ja nyt, kun siihen olisi tuhannen taalan mahdollisuus. Mira löytää epäilemättä jonkun kivan iskän lapsilleen, Juudit hyvän arvostavan puolison, vilkkusilmä Tuomas menevän tyypin, jolle ei sit riitäkään, ja Emma perustaa perheen jonkun hauskan peruskarjalaisen kanssa. Kati kouluttaa ja koutsaa Jannesta vielä mieleisensä puolison, ja Jannekin on tyytyväinen kun on saanut Katin kaapattua itselleen.
Matilla ei näillä näkymin olekaan kakkoshoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CMORE
Selittäkää mulle mitä kaverizonella oleminen tarkoittaa? Että Matti haluaisi olla enemmän ,mutta Mira ei anna hänelle mitään? Vai että Matilla on vain kaverifiiliksiä Miraa kohtaan?
Tarkoittanee ihan sitä, että suhde ei ole päässyt kehittymään enempää, koska Matti on ollut samaan aikaan yhteydessä toiseen naiseen ja tapaillutkin tätä.
Mitä hän silloin enää tekee tuossa ohjelmassa?!
Onhan noita pareja jo ollut sen verran monta, että ensimmäinen uskottomuuskaan ei olisi mikään ihme. Mutta ihmeen munatonta ja selkärangatonta toimintaa mennä naimisiin. Kuka nainen hyväksyy sen, että miesystävä käy vähän naimisissa välillä tv-ohjelmassa!?
Olen vuosikausia ollut sitä mieltä, että pariutumiseen auttaa huomattavasti se, että a)aidosti ja täysin aivoihin mielin heittäytyy ja b) antaa suhteelle oikeastaan heti kaiken.
Tänäkin ohjelma osoittaa taas sen, että edellä mainittujen puute ei vaan vie mihinkään.
Matti ja Mira eivät osaa heittäytyä ja itsestään ei anneta mitään, odottelevat vain että antaisko toi toinen ensin jotain ja sitten vasta minä.
Tommi haluaa villiä seksiä, mutta ei heittäydy sitä itse antamaan. Juudit taas on niin ”auki”, mutta Ensolle ihan varma, tuoko hän suhteeseen kuitenkaan mitään.
Kati on mielestäni lähimpänä hyvää suoritusta. Hän sentäs sanoo suoraan ja on se mitä on. Heittäytyi jo hääpäivänä.
Emma ja Tuomas myös heittäytyivät, mutta luonteet ja muut piirteet ajoivat karille. Kuitenkin hyvä yritys.
Pettävän miehen käytös on jokseenkin tuttua valitettavasti. Se on juuri tuollaista välttelevää, kuten mitä nähtiin Matilta Porvoossa. Sitten yllättäen pudotetaan ehkä joku tuollainen pommi, kuten muka kaverizone. Saatetaan ikään kuin laittaa syytä vielä toisen niskoille. Se toinen petetty on ihan hoo moilaisena, että mitä tässä oikein on tapahtunut ja tapahtuu. Matti näköjään yrittää jatkaa loppuun asti, ja sitten viimeisessä jaksossa toteaa, että se jokin vain puuttui. Todellinen syy liiton mahdottomuuteen on kuitenkin ollut pettäminen ja Matin kykenemättömyys sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosikausia ollut sitä mieltä, että pariutumiseen auttaa huomattavasti se, että a)aidosti ja täysin aivoihin mielin heittäytyy ja b) antaa suhteelle oikeastaan heti kaiken.
Tänäkin ohjelma osoittaa taas sen, että edellä mainittujen puute ei vaan vie mihinkään.
Matti ja Mira eivät osaa heittäytyä ja itsestään ei anneta mitään, odottelevat vain että antaisko toi toinen ensin jotain ja sitten vasta minä.
Tommi haluaa villiä seksiä, mutta ei heittäydy sitä itse antamaan. Juudit taas on niin ”auki”, mutta Ensolle ihan varma, tuoko hän suhteeseen kuitenkaan mitään.
Kati on mielestäni lähimpänä hyvää suoritusta. Hän sentäs sanoo suoraan ja on se mitä on. Heittäytyi jo hääpäivänä.
Emma ja Tuomas myös heittäytyivät, mutta luonteet ja muut piirteet ajoivat karille. Kuitenkin hyvä yritys.
Apua tämä autocorrect korjaa kaiken väärin. Rasittavaa.
Katilla on hyviä keskustelunaloituksia, pyrkimyksiä ymmärtää toista ja sanoa jämäkän ystävällisesti, jos jokin vaivaa. En ymmärrä, miksi hänen kehumisensa aiheuttaa niin paljon alapeukkuja, minusta vaikuttaa lämpimältä ja helposti lähestyttävältä ihmiseltä, joka tiedostaa olevansa epätäydellinen ja kuuntelee, mitä hänestä myös puhutaan. Rakentava ote, vaikkei toki täydellinen. :)
Olispa niin kiva, kun joskus olisi kausi kun suurin osa jatkaisi yhdessä, onnellisena tietenkin. Mukava nähdä onnistumisia, harmittaa vaan se, kun joihinkin osallistujiin näkee sattuvan. Elämää se toki on.
Vierailija kirjoitti:
Pettävän miehen käytös on jokseenkin tuttua valitettavasti. Se on juuri tuollaista välttelevää, kuten mitä nähtiin Matilta Porvoossa. Sitten yllättäen pudotetaan ehkä joku tuollainen pommi, kuten muka kaverizone. Saatetaan ikään kuin laittaa syytä vielä toisen niskoille. Se toinen petetty on ihan hoo moilaisena, että mitä tässä oikein on tapahtunut ja tapahtuu. Matti näköjään yrittää jatkaa loppuun asti, ja sitten viimeisessä jaksossa toteaa, että se jokin vain puuttui. Todellinen syy liiton mahdottomuuteen on kuitenkin ollut pettäminen ja Matin kykenemättömyys sitoutua.
Tämä oli mielenkiintoinen analyysi. En ole itse osannut ajatella noin asioita. Kieltämättä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli mielenkiintoinen analyysi. En ole itse osannut ajatella noin asioita. Kieltämättä totta.
Äh, vastasin väärään aloitukseen...
Vierailija kirjoitti:
Tämän piti mennä tän alle:
Minusta taas Kati päsmäröi. Kun hän pyysi Jannea kertomaan ajatuksistaan ja Janne kertoi, ei ottanut kerrottua vastaan vaan jäi inttämään vastaan omaa mielipidetään. Ei sinänsä paras peliliike, jos on tarkoitus rohkaista toista puhumaan avoimemmin. Janne ei jaksa vääntää vastaan, koska tietää ettei toinen anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Kati päsmäröi. Kun hän pyysi Jannea kertomaan ajatuksistaan ja Janne kertoi, ei ottanut kerrottua vastaan vaan jäi inttämään vastaan omaa mielipidetään. Ei sinänsä paras peliliike, jos on tarkoitus rohkaista toista puhumaan avoimemmin. Janne ei jaksa vääntää vastaan, koska tietää ettei toinen anna periksi.
Tästä olen kyllä samaa mieltä, mutta ainakin jaksojen perusteella noin niinku keskimäärin hän on rakentava.
Katia ja Jannea olisi oikeastaan kiinnostavaa nähdä enemmänkin, koska he oivat ainoa oikea pari tässä. Ihan hyvä pari ovatkin, ja varmasti jatkavat. Hyvilläkin pareilla on omat ongelmansa.
Katsoin ensiviikonkin jakson ja kyllä jotenkin tuomas ei tosiaan esiinny edukseen. vastenmieliset vibat herää. omassa käytöksessään ei nää mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CMORE
Selittäkää mulle mitä kaverizonella oleminen tarkoittaa? Että Matti haluaisi olla enemmän ,mutta Mira ei anna hänelle mitään? Vai että Matilla on vain kaverifiiliksiä Miraa kohtaan?
Tarkoittanee ihan sitä, että suhde ei ole päässyt kehittymään enempää, koska Matti on ollut samaan aikaan yhteydessä toiseen naiseen ja tapaillutkin tätä.
En haluaisi uskoa tätä, mutta nähtyäni uusimman Cmoren jakson, niin Matti käyttäytyy kuin pettävä aviomies. Ihan kuin haluaisi olla jossain muualla ja tokaisi Miralle, ettei halua puhua jatkosta. Aikoo kuulemma kertoa sitten viikon päästä kun on päätöksen aika. Mira-parka.
Vai vähän haastetta, muillakin pareilla !?! Uusimassa jaksossa, taas haaste Jannelle. Toinen vaatii ja vaatii, erimieltä ei olla ja toisaalta Kati sitä pyytää. Sano nyt jos olet, ja ennenkuin Jannen lause on loppunut, Kati ilmoittaa että ei se niin ollut . Suhde ei voi olla yksin Katin ja hänen määräämällään tavalla ja vastauksin. Kati määrittää jokaisen vastauksen ja arvostelee sen joko oikeaksi tai vääräksi. Enempää ei voi toista ihmistä painostaa . Käytös kertoo hyvin hänen maailmastaan. Sielä Katin kanssa ei olla erimieltä! Tarvii luottamusta, ja milloin mitäkin, sanat peilaavat oman minun keskeneräisyydestä. Ei sanaakaan omasta käytöksestä, tai palautteesta jota on saanut. Henkilönä luoltaantyöntävä vaatija, joka silityksillään yrittää korjata typerät kommenttinsa . Yleensä toista kunnioitetaan sen verran , ettei vastata puolesta ja kuunnellaan mitä toinen sanoo. Sen jälkeen voi katsoa peiliin, ja miettiä miten itse toimii. Avioliitto näyttää olevan Katin ikioma instituutio, jos vain hän tietää miten siinä ollaan ja kuinka hänen korkeudelleen vastataan ja kerrotaan jokainen ajatuskin. Tuhon morsio!
Vierailija kirjoitti:
Eli sun kielenkäytössä "hreittäytyminen" tarkoittaa seksin harrastamista.
Ymmärrän tavallaan Miraa, että hänellä alkaa olla jo (omasta mielestään) ehkä paineita löytää kumppani, jotta pääsee perustamaan perhettä. Jos Matin kanssa ei onnistu, niin saattaa olla pelko, että mistä löytää uuden, kuinka monta vuotta vielä menee siihen, että vauva on sylissä. Mira voisi osallistua siihen Lapsi tuntemattoman kanssa-ohjelmaan tai jopa hankkia lapsen yksin
Nyt on pakko kommentoida tänne.
Tuo Kati ja Janne on todella raastavaa katseltavaa!
Heillä on kaikki elementit saada homma toimimaan, mutta Kati kiristää ruuvia niin kovaa, että saa Jannen vaan kääntymään enemmän itseensä.
Minun oma puoliso on Jannen kaltainen. Haluaa olla ystävällinen ja ajatella ensisijaisesti muita ja muiden hyvää oloa. Hän myös haluaa miettiä sanomisiaan ja tuntemuksiaan pitkään, ennen kuin kykenee keskustelemaan.
Itse olen katin kaltainen, mielipiteitä paljon, nopeaa keskustelua isoista asioista.
Mutta..
Siinä vaiheessa kun Janne alkaa tuskastuneesti vääntelehtimään ja antaa merkkiä, että hän ajattelee omaa mielipidettään, niin katin täytyy antaa tilaa. Ei toisesta saa väkisin väännettyä nopeatempoista keskustelijaa!
Miksi pitää rikkoa hyvää? Janne on hieno puoliso, niin myös Kati. Nyt vaan tehdään ongelma asiasta, mistä ei todellakaan tarvitse ongelmaa tulla.
On kyllä pienet piirit kun hihittelijän ja tuotannon tutun piti saada kaverinsa ohjelmaan. Pääsee kätevästi esiintymään itsekin. Joo, todella liikunnallisia ovat-se golfkärry-kohta oli kuin jostain sketsistä tosiaan.
Kati ja Janne taitaa olla ainoat, joilla seksi sujunut, koska heillä yritystä muillakin osa-alueilla. Tommi pihtaa Juuditilta eikä anna mahdollisuutta. Matti tosiaan taputtelee Miraa yhtä romanttisesti kuin mummoaan taputtelisi, kuten joku taannoin kirjoittikin. Tuomas ja Emma ehkä kokeilivat seksizonea, koska heillä oli alkujaksoissa kuitenkin lämmintä kosketteluakin, vaikka muuten mätti. Jos pitäis ennustaa, niin Matti ja Tommi jäävät sinkuiksi jatkossakin ja odottavat ikuisesti sitä kipinää ulkoapäin tulevaksi sen sijaan, että alkaisivat itse lyömään tikulla tulta ja toteuttamaan unelmiaan tässä ja nyt, kun siihen olisi tuhannen taalan mahdollisuus. Mira löytää epäilemättä jonkun kivan iskän lapsilleen, Juudit hyvän arvostavan puolison, vilkkusilmä Tuomas menevän tyypin, jolle ei sit riitäkään, ja Emma perustaa perheen jonkun hauskan peruskarjalaisen kanssa. Kati kouluttaa ja koutsaa Jannesta vielä mieleisensä puolison, ja Jannekin on tyytyväinen kun on saanut Katin kaapattua itselleen.