Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
10181/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BodyP kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti paljon Juuditin näköisiä naisia kun on niin kova tarve ihmetellä sitä miksi Tommi ei syty. Minunkin mielestäni Juudit vaikuttaa todella mukavalta ja sydämmelliseltä persoonalta, mutta ymmärrän miksei miehet koe häntä seksikkäänä.

No hitsi, kun mun mielestä Juudit on vielä nättikin, varsinkin kun on ilman silmälaseja. Ehkä ei mikään hot, mutta ihan kaunis. Niin kaunis, että Tommilla ei kyllä olis mitään varaa nirsoilla. Mutta jos ei nappaa, niin minkäs teet... harmi :(

Ei Tommin tarvitse innostua pakolla jos hän kokee ettei vetovoimaa ole syntynyt itsestään. Tämä on reilua Juuditiakin kohtaan. Toivottavasti pystyvät olemaan ystävinä ohjelman jälkeenkin.

Itse miehenä saattaisin todella syttyä, kun makuukammarissa asiat synkkaisivat hyvin! Se vaatimattomuus mikä näin arkiolemuksessa ei ehkä syttyttäisi Juuditissa voisi kyllä muuttua, kun saisi kokea hänet viehättävänä naisena läheisyyden kautta. Tuolla sitten olisi helpompi muodostaa se vetovoima toiseen, kun oppisi tuntemaan hänen kokonaisuutena. Persoona noin muuten on kyllä varsin miellyttävä jopa hieman ihailtavan kypsä. Jotain sisäistä rauhaa itsensä kanssa? Tuollainen rauhallisuus ja empaattisuus on jo sinänsä iso vetovoimatekijä naisessa minulle.

Eikös Tommi ja Juudit ole kuitenkin seksiä harrastaneet? Käsitin jostain puheista niin. Eli on sen naisellisen puolen nähnyt, mutta eikö siinä sitten ollut sitä jotain (jota harvoin ekalla kerralla on, mutta käsitin että ovat enemmän kuin kerran..)..

Vierailija
10182/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mira on niin epävarman oloinen Matista? Matti on kehunut vaimoaan kauniiksi ja ihanaksi joka käänteessä. Järjestää romanttisia juttuja joka jaksossa. En ihmettele, että Matin tuore ihastus alkaa hiipua kun ei saa mitään takaisin. Ja miksi asuinpaikka pitää päättää sillä sekunnilla kun tapaa? He eivät edes asu kaukana toisistaan, itse ainakin tykkäsin olla hetken kaukosuhteessa paljon pidemmällä välimatkalla. Oli romanttista. Kaikessa voi nähdä positiivista jos haluaa. Sitten kun on kunnolla rakastunut, ei välttämättä tunnu pahalta muuttaa toisen takia. Tuntuu tosi kurjalta Matin puolesta, ei varmasti ole helppo heittäytyä romanttiseksi koko kansan edessä ja saa vain negatiivista kommentointia osakseen. Ehkä Mira viimein huomaa, että Matti on tosi mielellä mukana ja he jäisivät yhteen. Ihan lempparipari tällä kaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10183/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti paljon Juuditin näköisiä naisia kun on niin kova tarve ihmetellä sitä miksi Tommi ei syty. Minunkin mielestäni Juudit vaikuttaa todella mukavalta ja sydämmelliseltä persoonalta, mutta ymmärrän miksei miehet koe häntä seksikkäänä.

Miehet nyt eivät varmaan koe seksikkäänä isoakaan osaa yli kolmekymppisistä naisista 

Tuokin on kyllä totta. 25v+ jälkeen naisen viehätysvoima alkaa laskea. Kun taas naiset ihastuvat yli 30v miehiin ja liian nuoret eivät ole niin viehättäviä. Sitä on selitetty evoluutiopsykologialla, mutta voi sitä selittää muutenkin. Esim. sillä että miehen keho kehittyy pidempään ja murrosikä alkaa myöhemmin joten samanlainen kypsyys saavutetaan myöhemmin kuin nainen. (Tuonkin vois pukea evoluutioteoriaan, mutta tarkoitin, että se ei ole ainoa tulkinta että nainen hakee turvaa ja mies hedelmällisyyttä. Voi olla ihan vaan kognitiivinen piirre, että hakee samaa fyysistä kypsyyttä kuin itse. Ja sitten on vielä sosiaaliset selitykset esim. mihin kuvastoon olemme tottuneet.)

Mun viehätysvoima ei todellakaan ole alkanut laskea jos vertaa itseeni 19-23v ja nyt 27v. Olin nuorempana ihan tosi hiljainen, ujo, myrtsi, en uskaltanut puhua KENENKÄÄN kanssa ja aina oli resting bitch face. Nyt vasta olen alkanut päästä ulos kuorestani, hymyilen enemmän ja juttelen miehille ja ihan selvästi mut huomataan 10000 x enemmän nyt kuin ennen. Viehätys on muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. 

Vierailija
10184/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuditista voisi kyllä sen sanoa, että ei ainakaan kameroille ole välittynyt kovin syvällistä keskustelua Tommin kanssa. Tietenkin siihen tarvitaan Tommiakin. Mutta Juudit on aika monessa tilanteessa täyttänyt tyhjyyden tyhjänpäiväsyyksillä. Häissä vielä meni, kun hän puhui oliiveista, mutta ei nyt enää tässä vaiheessa tarvitsis puhua ananaksesta niin intohimoisesti. Voi olla väsyttävää kuulla aina "tykkäätkö asiasta x? En minäkään!!" Olisko Tommi syttynyt, jos Juudit olis saanut vietyä keskusteluja syvällisemmiksi? Uskon, että molemmista löytyy syvällisyyttä. En tarkoita, että Juuditin pitäisi ohjata keskustelua ja Tommin ei, mutta kun selvästi se nyt menee niin.

Minusta ihan luontevaa jutella niitä näitä ananaksesta, kun tehdään ruokaa yhdessä. Oudompaa siinä tilanteessa olisi aloittaa yhtäkkiä vaan joku todella syvällinen keskustelu elämänarvoista.

Ne syvälliset keskustelut käydään yleensä rauhallisessa tilanteessa kahden kesken, ilman kameraryhmän tms häiriöitä.

Vierailija
10185/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaan, että Mattihan ei nimenomaan juuri ole kehunut vaimoaan! Koiraa vaan rapsuttaa paniikissa, vaikka vaimo koittaa olla vieressä ja jopa sanoo että "mäkin oon tässä". Voisi mies vaimoaan jotenkin huomioida!

Vierailija
10186/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa pitäisi raadollisemmin luotia ulkonäkömieltymykset valintaprosessissa. Koska onko siinäkään mitään järkeä, jos hakijat eivät kehtaa sanoa mieltymyksistään peläten kuulostavansa pinnallisilta ja siten mentävänsä mahdollisuuden löytää sen oikean asiantuntijodien avulla, jos kuitenkin käy niin, että ohjelmaan valituksi tullessaan he pettyvät jo alttarilla ja koko juttu lopahtaa jo hääpäivänä?

Toki on mahdollista, että kiinnostuksen puute johtuu vain siitä kuuluisan kemian puutteesta, eli toinen on geneettisesti liian samankaltainen ja se rekisteröityy aivoissa alitajuisesti luotaantyöntävänä asiana. Näyttää kuitenkin siltä, että yleensä toinen osapuolista olisi kuitenkin kiinnostunut läheisemmästä kanssakäymisestä, eli ei voi olla vain ”ominaistuoksusta” kyse. Veikkaan, että jos Tommi olisi vaikka paritettu Sara Siepin näköisen naisen kanssa, joka olisi muuten aivan samanlainen kuin Juudit myös tuoksultaan ja maultaan, niin kyllä Tommia kiinnostaisi kokeilla intiimiä läheisyyttä eikä sanoisi, ”Koskettele sinä minua vaan, se tuntuu kivalta, mutta et ole kyllä yhtään haluttava minusta.”

Tuntuu myös siltä, että liikaa on matchattu ”samantasoiset” ihmiset yhteen, koska osittaisesta vastakkaisuudesta tulee yleensä myös hieman sitä särmää ja vetovoimaa. Nyt on laitettu kaksi pyylevää, vaaleata ja suipposuuta yhteen (Matti ja Mira) sekä kaksi hyvin vaaleaa (Juudit ja Tommi), jotka voisivat käydä sisaruksistakin. Se että on samaa tasoa ei kuitenkaan tarkoita, että täytyy olla ihan samannäköiset.

Ikävä kyllä Sara Siepin näköinen Juudit ei haluaisi koskea Tommiin pitkällä tikullakaan :D

Kyseessähän ei olisi Sara Sieppi, vaan Juudit, joka olisi ulkoisesti kuin Sara Sieppi, mutta persoonaltaan

ja sielultaan oma itsensä. Eihän pelkkä ulkokuoren vaihtaminen muuttaisi kenenkään kasitystä toisesta ihmisestä. Käsitykseen itsestään ulkonäkömuutos sen sijaan  voisi vaikuttaa.

Kyllä se kuule tosielämässä niin menee, että jos on tosi kaunis ja perinteinen naisellinen nainen, niin miehiä olis tyrkyllä ovista ja ikkunoista ja ihminen olisi kehittynyt vähän erilaiseksi myös ajatusmaailmaltaan. Ei tartteis mennä tällaiseen ohjelmaan, eikä myöskään tyytyä keskinkertaisen näköiseen mieheen. Koska saisi ns. valita parhaat päältä.

Tietenkin olen samaa mieltä kanssasi tästä. 

Mutta minä vastasinkin toteamukseen "Ikävä kyllä Sara Siepin näköinen Juudit ei haluaisi koskea..."

enkä toteamukseen "Sara Sieppi ei haluaisi koskea..."

Sara Siepin näköinen Juudit ei olisi enää se sama Juudit.

Pidän hyvin epätodennäköisenä, että kiinnostuisi Tommista tällöin.

Voi pyhä yksinkertaisuus typyt. Ymmärrän, että teille sara sieppi on seksikkyyden huippu ja ihailun kohde. Te ette ymmärrä, että on miehiä, jotka eivät tökkisi sieppiä tikullakaan. Keinotekoinen, räikeä, kaupallinen, tyrkky, persoonaton, lattea, ja siis juurikin olemus ja tyyli näitä piirteitä ilmentää. Juuditin ja Tommin sielunmaisemasta tai haluista ette taida mitään ymmärtää.

Ihan söpö yritys puhua alentuvasti ja nostaa itseäsi jotenkin muiden keskustelijoiden yläpuolelle, mutta itseltäsi taisi mennä pointti pahasti ohi.

Tommin ja Juuditin suhteessa ongelma on se, että Tommi ei pidä Juuditia seksuaalisesti viehättävänä. Näin ollen romanttista ihastumista ei hänen puoleltaan tapahdu. Tässä nyt vain pohdittiin, että Tommi varmaan haluaisi jonkun itseään paremmannäköisen seksikkään naisen, kun kerta ulkonäöltään samantasoinen tavis-Juudit ei kelpaa.

Sieppi on vain esimerkki, koska hänen ulkonäkönsä vetoaa isoon joukkoon miehiä.

Ei se välttämättä ole pätkääkään ulkonäöstä kiinni ketä sattuu himoitsemaan fyysisesti. Minä en välttämättä tunne vetoa mielestäni äärimmäisen komeaan mieheen, kun taas silmissäni tosi tylsän näköinen voi jostain kummaan syystä olla erittäin himottava fyysisessä mielessä. Siinä on pelissä paljon muutakin kun pelkkä ulkonäkö. Ei sitä voi päättää että nyt kelpuutan ja alan himoita tuota henkilöä. Se vaan tapahtuu tai ei tapahdu.

Sen sijaan naisilla mekanismi on erilainen; siihen liittyy enemmän turvallisuudentunne

Pitkälti samaa mieltä muuten tuon sun kirjotuksen kanssa, mutta tartun nyt tähän sanaan turvallisuudentunne. Mun mielestä se on vanhanaikainen ajatus. Suomessa naiset alkoivat siirtymään työelämään 70-l. Vielä oli vallalla, että naiselle kuuluu maksaa vähemmän palkkaa kuin perheen varsinaiselle elättäjälle eli miehelle. Tästähän oli säädetty ihan laki joskus vuosikymmeniä aiemmin. Sosiaalihuolto ei ollut niin tehokasta kuin nykyään. Joten naisen täytyi ihan oikeasti hakea turvaa miehestä. Syy oli yhteiskunnallinen eikä biologinen. Tilanne on vielä tuo samassa varmaan suurimmassa osassa maailmaa, mutta meillä ei enää, vaikka vieläkin naisen euro on 80 senttiä vai miten se nyt menee. Mielestäni turvallisuudentunne ei ole se mitä nainen miehestä hakee. Toki sen verran, että ei halua turvattomuutta aiheuttavaa miestä esim. väkivaltaista ja se on varmasti ihan biologiassa, koska nainen on fyysisesti heikompi  kuin mies. Henkisellä puolella sen sijaan naiset usein ottavat sen paapojan roolin ja ovat perheen turva tai nainen voi jopa hakea jännempää miestä kuin se henkisesti kaikkein turvallisin.

Nykyään nainen on perheen pää, se jonka käsissä kaikki on. Monesti mies vain sotkee ja on naiselle yksi lapsi lisää. Turvaa ei miehestä nykyään saa. Nainen hakee elämänkumpoania ja mies naista jonka helmoissa loisia.

Vierailija
10187/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mira on joutunut tinkimään Matissa monista kriteereistään, mutta näyttäis antavan miehelleen siitä huolimatta mahdollisuuden. Toisin on Matti, joka olis halunnu kuulantyöntäjä-brunetin! Urheilullista kun peräänkuulutti. Matti siis näyttää mieltään umpimielisyydellään.

Vierailija
10188/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa pitäisi raadollisemmin luotia ulkonäkömieltymykset valintaprosessissa. Koska onko siinäkään mitään järkeä, jos hakijat eivät kehtaa sanoa mieltymyksistään peläten kuulostavansa pinnallisilta ja siten mentävänsä mahdollisuuden löytää sen oikean asiantuntijodien avulla, jos kuitenkin käy niin, että ohjelmaan valituksi tullessaan he pettyvät jo alttarilla ja koko juttu lopahtaa jo hääpäivänä?

Toki on mahdollista, että kiinnostuksen puute johtuu vain siitä kuuluisan kemian puutteesta, eli toinen on geneettisesti liian samankaltainen ja se rekisteröityy aivoissa alitajuisesti luotaantyöntävänä asiana. Näyttää kuitenkin siltä, että yleensä toinen osapuolista olisi kuitenkin kiinnostunut läheisemmästä kanssakäymisestä, eli ei voi olla vain ”ominaistuoksusta” kyse. Veikkaan, että jos Tommi olisi vaikka paritettu Sara Siepin näköisen naisen kanssa, joka olisi muuten aivan samanlainen kuin Juudit myös tuoksultaan ja maultaan, niin kyllä Tommia kiinnostaisi kokeilla intiimiä läheisyyttä eikä sanoisi, ”Koskettele sinä minua vaan, se tuntuu kivalta, mutta et ole kyllä yhtään haluttava minusta.”

Tuntuu myös siltä, että liikaa on matchattu ”samantasoiset” ihmiset yhteen, koska osittaisesta vastakkaisuudesta tulee yleensä myös hieman sitä särmää ja vetovoimaa. Nyt on laitettu kaksi pyylevää, vaaleata ja suipposuuta yhteen (Matti ja Mira) sekä kaksi hyvin vaaleaa (Juudit ja Tommi), jotka voisivat käydä sisaruksistakin. Se että on samaa tasoa ei kuitenkaan tarkoita, että täytyy olla ihan samannäköiset.

Ikävä kyllä Sara Siepin näköinen Juudit ei haluaisi koskea Tommiin pitkällä tikullakaan :D

Kyseessähän ei olisi Sara Sieppi, vaan Juudit, joka olisi ulkoisesti kuin Sara Sieppi, mutta persoonaltaan

ja sielultaan oma itsensä. Eihän pelkkä ulkokuoren vaihtaminen muuttaisi kenenkään kasitystä toisesta ihmisestä. Käsitykseen itsestään ulkonäkömuutos sen sijaan  voisi vaikuttaa.

Kyllä se kuule tosielämässä niin menee, että jos on tosi kaunis ja perinteinen naisellinen nainen, niin miehiä olis tyrkyllä ovista ja ikkunoista ja ihminen olisi kehittynyt vähän erilaiseksi myös ajatusmaailmaltaan. Ei tartteis mennä tällaiseen ohjelmaan, eikä myöskään tyytyä keskinkertaisen näköiseen mieheen. Koska saisi ns. valita parhaat päältä.

Mutta minä vastasinkin toteamukseen "Ikävä kyllä Sara Siepin näköinen Juudit ei haluaisi koskea..."

Voi pyhä yksinkertaisuus typyt. Ymmärrän, että teille sara sieppi on seksikkyyden huippu ja ihailun kohde. Te ette ymmärrä, että on miehiä, jotka eivät tökkisi sieppiä tikullakaan. Keinotekoinen, räikeä, kaupallinen, tyrkky, persoonaton, lattea, ja siis juurikin olemus ja tyyli näitä piirteitä ilmentää. Juuditin ja Tommin sielunmaisemasta tai haluista ette taida mitään ymmärtää.

Ihan söpö yritys puhua alentuvasti ja nostaa itseäsi jotenkin muiden keskustelijoiden yläpuolelle, mutta itseltäsi taisi mennä pointti pahasti ohi.

Tommin ja Juuditin suhteessa ongelma on se, että Tommi ei pidä Juuditia seksuaalisesti viehättävänä. Näin ollen romanttista ihastumista ei hänen puoleltaan tapahdu. Tässä nyt vain pohdittiin, että Tommi varmaan haluaisi jonkun itseään paremmannäköisen seksikkään naisen, kun kerta ulkonäöltään samantasoinen tavis-Juudit ei kelpaa.

Ei se välttämättä ole pätkääkään ulkonäöstä kiinni ketä sattuu himoitsemaan fyysisesti. Minä en välttämättä tunne vetoa mielestäni äärimmäisen komeaan mieheen, kun taas silmissäni tosi tylsän näköinen voi jostain kummaan syystä olla erittäin himottava fyysisessä mielessä. Siinä on pelissä paljon muutakin kun pelkkä ulkonäkö. Ei sitä voi päättää että nyt kelpuutan ja alan himoita tuota henkilöä. Se vaan tapahtuu tai ei tapahdu.

Sen sijaan naisilla mekanismi on erilainen; siihen liittyy enemmän turvallisuudentunne

Pitkälti samaa mieltä muuten tuon sun kirjotuksen kanssa, mutta tartun nyt tähän sanaan turvallisuudentunne. Mun mielestä se on vanhanaikainen ajatus. Suomessa naiset alkoivat siirtymään työelämään 70-l. Vielä oli vallalla, että naiselle kuuluu maksaa vähemmän palkkaa kuin perheen varsinaiselle elättäjälle eli miehelle. Tästähän oli säädetty ihan laki joskus vuosikymmeniä aiemmin. Sosiaalihuolto ei ollut niin tehokasta kuin nykyään. Joten naisen täytyi ihan oikeasti hakea turvaa miehestä. Syy oli yhteiskunnallinen eikä biologinen. Tilanne on vielä tuo samassa varmaan suurimmassa osassa maailmaa, mutta meillä ei enää, vaikka vieläkin naisen euro on 80 senttiä vai miten se nyt menee. Mielestäni turvallisuudentunne ei ole se mitä nainen miehestä hakee. Toki sen verran, että ei halua turvattomuutta aiheuttavaa miestä esim. väkivaltaista ja se on varmasti ihan biologiassa, koska nainen on fyysisesti heikompi  kuin mies. Henkisellä puolella sen sijaan naiset usein ottavat sen paapojan roolin ja ovat perheen turva tai nainen voi jopa hakea jännempää miestä kuin se henkisesti kaikkein turvallisin.

Nykyään nainen on perheen pää, se jonka käsissä kaikki on. Monesti mies vain sotkee ja on naiselle yksi lapsi lisää. Turvaa ei miehestä nykyään saa. Nainen hakee elämänkumpoania ja mies naista jonka helmoissa loisia.

Töihin on ihana paeta. Vaimo saa miesten puolesta hoitaa kodin ja lapset. Herkkua täytyy saada pitkän päivän jälkeen, sehän on niin pirun vaativaa tuoda leipää pöytään :D

Vierailija
10189/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on kyllä oiva esimerkki siitä, että vaikka mies itse olisi tuiki tavallisennäköinen ihrapallero, silti yritetään saada nuorta, kaunista, hoikkaa naista. Sinänsä kummallinen juttu. Miksi mies tahtoo saada omaa tasoaan paremman naisen?

Tommi vaikuttaa juuri tällaiselta. Itse on kalvakka, ei komea, jäykkä rautakanki, joka on kaikenlisäksi töykeä. Ja se tanssiesitys häissä, niiin täysi turn off. Ja silti kuvittelee olevansa oikeutettu johonkin missitasoiseen kaunottareen.

Vierailija
10190/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommin tanssiesityshän oli jees!

Vierailija
10191/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella palstalla kerrottiin, että Mira ja Matti on ilmeisimmin edelleen yhdessä tai ainakin paljon tekemisissä, koska Mira on nähty usein kaupassa Pirkkalan Prismassa :)

Vierailija
10192/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä on kyllä oiva esimerkki siitä, että vaikka mies itse olisi tuiki tavallisennäköinen ihrapallero, silti yritetään saada nuorta, kaunista, hoikkaa naista. Sinänsä kummallinen juttu. Miksi mies tahtoo saada omaa tasoaan paremman naisen?

Tommi vaikuttaa juuri tällaiselta. Itse on kalvakka, ei komea, jäykkä rautakanki, joka on kaikenlisäksi töykeä. Ja se tanssiesitys häissä, niiin täysi turn off. Ja silti kuvittelee olevansa oikeutettu johonkin missitasoiseen kaunottareen.

Lisään vielä, että Tommi pukeutuu juntisti.

Vierailija
10193/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juudit oli kaunis häissä eli hänestäkin saa kaunottaren hiuksia kihartamalla ja kevyellä meikillä. Aika helpostikin. Vaatii vain hieman viitseliäisyyttä huolitella arkena.

Emman kannattaisi kasvattaa otsatukka pois ja 10 cm pituutta lisää tukkaan. Piilarit tai kevyemmät pokat. Se on siinä. Pikkutyttöys lähtisi ja tyyli olisi aikuisempi.

Mira näyttää paljon paremmalta ja ikäiseltään eli nuorelta, kun antaa hiustensa olla suorina.

Enempää en naisten ulkonäöstä sano. Vain nämä, joille on helppo tehdä itse jotain.

Vierailija
10194/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BodyP kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitsi, kun mun mielestä Juudit on vielä nättikin, varsinkin kun on ilman silmälaseja. Ehkä ei mikään hot, mutta ihan kaunis. Niin kaunis, että Tommilla ei kyllä olis mitään varaa nirsoilla. Mutta jos ei nappaa, niin minkäs teet... harmi :(

Ja tämänkin kommentin kirjoitti - yllätys yllätys - nainen.

Vierailija
10195/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudit oli kaunis häissä eli hänestäkin saa kaunottaren hiuksia kihartamalla ja kevyellä meikillä. Aika helpostikin. Vaatii vain hieman viitseliäisyyttä huolitella arkena.

Emman kannattaisi kasvattaa otsatukka pois ja 10 cm pituutta lisää tukkaan. Piilarit tai kevyemmät pokat. Se on siinä. Pikkutyttöys lähtisi ja tyyli olisi aikuisempi.

Mira näyttää paljon paremmalta ja ikäiseltään eli nuorelta, kun antaa hiustensa olla suorina.

Enempää en naisten ulkonäöstä sano. Vain nämä, joille on helppo tehdä itse jotain.

Antaa toisten olla sellaisessa lookissa missä viihtyvät!

Vierailija
10196/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla kerrottiin, että Mira ja Matti on ilmeisimmin edelleen yhdessä tai ainakin paljon tekemisissä, koska Mira on nähty usein kaupassa Pirkkalan Prismassa :)

Pirkkalassa ei ole edes vielä Prismaa, joulukuussa vasta avataan.

Vierailija
10197/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jostain syystä kuvittelen Tommin ihannenaiseksi sellaisen kauniin siron joogattaren, jolla on ylipitkä tukka, joka pukeutuu pitkiin hameisiin ja kirppiskolttuihin, on vegaani ja harrastaa joogaa ja meditointia. Joogasalithan on täynnä sellaisia kauniita, siroja ja notkeita hippiolennon näköisiä naisia, jotka suorittavat henkisyyttä itse kudotuissa säärystimissä ja säteilevät valoa. Sellaisista itse tykkäisin jos olisin joogaava minimalisti. Juudit kyllä säteilee valoa, mutta Tommi sammuttaa hänen loistoaan.

Vierailija
10198/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä siroja joogattaria vapaana ole. Ovat monen miehen makuun: hippien, siroista pitävien...

Vierailija
10199/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin heteronainen.

Vaikka tätä voi olla vaikea myöntää, niin naiset ja miehet toimivat eri tavoilla tässä asiassa. Siis keskimäärin, puhun nyt keskiarvoista ja enemmistöistä.

Miehet ovat visuaalisempia olentoja kuin naiset, ja viehättyvät siksi helpommin naisesta puhtaasti ulkonäön perusteella. Naisen kiihottava ulkonäkö voi saada miehen jopa ihastumaan ja kiintymään naiseen, vaikka tämä olisi persoonaltaan epäsopivakin kumppani miehelle.

Sen sijaan naisilla mekanismi on erilainen; siihen liittyy enemmän turvallisuudentunne, koettu henkinen yhteys ym. Yleistä on, että naisen täytyy pitää miehestä muutenkin, ennen kuin haluaa tätä seksuaalisesti.

Mies voi helpommin kiihottua naisesta pelkän kuvan perusteella, tai vaikka katsellessaan naisen tyydyttävän itseään. Samaa tapahtuu harvemmin toisin päin.

Juudit pitää Tommia viehättävänä mm. siksi, että heidän arvonsa kohtaavat, hän kunnioittaa Tommia ja arvostaa tämän persoonallisuutta. Juudit sanoi itsekin, että hänelle fyysinen yhteys syntyy henkisen yhteyden kokemuksen ja toisen tuntemisen kautta.

Jos Juudit olisi seksikäs kaunotar, Tommikin olisi varmasti lääpällään Juuditiin, koska heillähän synkkaa kivasti muuten. Arvot kohtaavat ja he viihtyvät yhdessä. Nyt Juudit ei vaan kiihota Tommia, joten ihastumista ei tapahdu ja suhde jää kaveritasolle.

Olisi mielenkiintoista tietää, millainen nainen saisi Tommin syttymään. Nähdä hänen entisiä kumppaneitaan esimerkiksi, jos niitä siis on.

Uusimpien tutkimusten mukaan kuvailemassasi ilmiössä ei pahemmin ole sukupuolieroja, ainakaan geneettisesti, sosiaalisten normien ja paineen vaikutuksesta jonkin verran on.

Yksityiskohtana tuo visuaalisuus. On tutkittu, miten porno kiihottaa. Kyselyissä naiset raportoivat vähemmän kiihottumista katselun aikana kuin miehet. Kun sitten samat ihmiset kiinnitettiin mittausantureihin, jotka mittasivat fysiologista kiihotustilaa, tulokset oli fiftyfifty.

Tämänsuuntaisia tuloksia on runsaasti.

Parikymmentä vuotta sitten (jo jonkin verran vieläkin) hoettiin yleisenä totuutena, että mies nyt haluaa kaikkien naisten kanssa. Sitä pidettiin faktana. Esim. tämä kausi on osoittanut, ettei näin todellakaan ole.

Hauska fakta on että tutkimusten mukaan naiset ovat alkaneet kiinnittää enemmän huomiota miesten ulkonäköön sitä mukaa, mitä tasa-arvoisemmaksi yhteiskunta tulee. Ei yksinkertaisesti tarvitse kelpuuttaa ketä tahansa. On muuten hassusti sanottu, että miehet ovat visuaalisempia, jos sillä tarkoitetaan vain suhtautumista vastakkaiseen sukupuoleen. Hassua ajatella kovin visuaalisesti suuntautuneina porukkaa, joka, jos saan yleistää, ei havaitse vaikka verhot vaihtuisi valkoisista mustiin eikä löydä omia sukkiaan keskeltä lattiaa... Eikä muutenkaan huomaa mitään yksityiskohtia.

Vierailija
10200/18026 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin on ihana paeta. Vaimo saa miesten puolesta hoitaa kodin ja lapset. Herkkua täytyy saada pitkän päivän jälkeen, sehän on niin pirun vaativaa tuoda leipää pöytään :D

Et ole sattunut huomaamaan että naisten ja miesten työllisyysprosentti on lähes sama? Eli nainen käy töissä, vastaa kodista kaikesta siihen liittyvästä sekä hoitaa ja kasvattaa lapset. Mies käy vain töissä ja on niin raskasta. Vain naisella on nykyään pallit ja miehet on juuri kuvaamasi kaltaisia loisia.

Ketju on lukittu.