Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
9821/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommiin liittyen tulee mieleen vähän pohdintaa. Tommi esittelyjen pohjalta vaikutti fiksulta, henkevältä mieheltä, jolla on paljon syvällisiä ajatuksia ja arvoja elämässään. Noissa Juuditin kanssa kuvatuissa pätkissä Tommin älykkyys ja syvällisyys ei kyllä oikeastaan ole tullut esiin, ainakaan verrattuna siinä määrin missä Juuditilla. Juudit vaikuttaa todella viehättävältä, viisaalta ja hyväsydämiseltä ihmiseltä ja siinä rinnalla Tommi on puujalka/huonoineen vitseineen todellinen pökkelö-pölvästi. 

Lisäksi huvittaa että Tommi, joka on ulkoisesti varsin värittömän ja valjun oloinen, olisi selvästi kaikkien syvällisten puheiden alla selvästi kaivannut jotain hottis-kuumaa kaunotarta. Minulla oli aikanaan vähän samankaltainen tapaus, ehkä. Minulla ei ollut profiilikuvaa match.comissa mutta matchasin miehen kanssa ns. henkisen yhteyden perusteella. En myöskään halunnut jakaa kuvaani tuntemattomille nettimiehille, joten alkuun soittelimme ja chattailimme skypessä ilman kuvia. Se oli miehelle ok kun omien sanojensa mukaan etsi samaa arvomaailmaa ja henkistä yhteyttä. No, jossain kohtaa tuli puheeksi että mun painoindeksi on 26.5. Miehen käytös puhelimessa ja Skypen chatissä muuttui täysin, hänestä tuli paljon etäisempi. Änkytti kaikkea, "oon niin sporttinen ja arvostan sporttisuutta", vaikka aiemmin ei oltu mistään tuollaisesta puhuttu. Alkoi myös himmaamaan sovittua tapaamistamme. Lopulta kuitenkin tapasimme, vaikka näin tuon painoindeksin paljastumisen jälkeen, että miehen kiinnostus oli lopahtanut. No, mitä mies ei tiennyt oli se, että painoindeksini on korkea sen takia, että mulla on pitkä sali/voimailutausta. Olen todella timmissä ja tiiviissä kunnossa, rasvaprosentti suhteellisen matala ja lihasprosentti tavallista suurempi. Kroppa x-mallinen: isot rinnat, kapea vyötärö, iso treenattu peppu ja kiinteät lihaksikkaat reidet. Sitten kun nähtiin, niin miehen silmät kirkastui välittömästi, toi moneen kertaan esiin miten "treenattu ja hyvännäköinen" olen, miten on "iloisesti yllättynyt", jne ällöä. 

Minun kiinnostumiseni loppui taas välittömästi miehen reaktioon. Esitti muka jotain syvällistä ja henkevää wannabe-filosofia, jolle ulkonäkö ei merkitse mitään, mutta sitten kuitenkin lievästi ylipainoinen nainen olisi ollut turn off. Ei jatkoon. En sano, että Tommilla ihan sama mutta vähän samat vibat tulee. 

Mahtava jutti, että kuitenkin tapasit tuon miehen ja jätit hänet nuolemaan näppejään!! Toivottavasti myös selvitit, miksi ei enää kiinnostanut... :D

Minä taas ihmettelen, miksi jätti.

Ihan selvästi heillä oli henkinen yhteys ruumiin kulttuuriin.

Lisäksi sama arvomaailma timmiin ja tiiviseen kroppaan, suhteellisen matalaan rasvaprosenttiin ja tavallista suurempaan lihasprosenttiin. X-mallinen kroppaan: isot rinnat, kapea vyötärö, iso treenattu peppu ja kiinteät lihaksikkaat reidet. 

Syvällisesti ja henkevästi kuvattu se kaikkein olennaisin tapaamisesta.

Vierailija
9822/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin kaverit täällä puolustelee häntä, säälittävää. Antakaa sille Matille nyt vähän vinkkiä naisjuttuihin! Miksei mies tajua vähän säätää toimintaansa jos koskaan ei ole oikein naisten kanssa onnistunut. Pirkkalan ja kiakon hokeminen ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9823/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007317125.html

Kati haluaa näköjään henkisesti vahvan "alfa-uroksen" joka pistää vastaan :) tätä minä toitotin tässä keskustelussa jo aiemmin, huomasin Jannesta heti intro videossa että aika hönön näköinen ja oloinen. Kati tarvitsee fiksumman joka osaa myös keskustella eikä hönöttää taustalla.

Ylimmässä kuvassa Kati näyttää ihan puliakalta.

Viiniä on tullut naukattua, hihhihhiihihihii..![/quotvarovasti nyt ettei tule ’eritahtisuutta’🤪

💚

Ziiiis, meidän pitää , mutta meillä on kaikki hyvin. Kati on elänyt strategiassa koko elämänsä . Sen toteutus on ollut täyttä mielikuvista ja näyttääkin siltä , että ratkeaa ei toimilla vaan näytelmälmällä, miltä muille näyttää. Strategia terävä, säälittävä itsetuntemus joka estää sen toteutuksen siiiiz, jo hihih.

Koetas snyt rauhoittua, että menis kerralla oikein.

Täällä voit ihan omassa rauhassa. omaan tahtiisi, naputella koneelle terapiaharjoituksiasi.

Kukaan ei seiso selkäsi takana hitauttasi harmittelemassa.

Take it easy babe!

Vierailija
9824/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää miksi Matti on tässä ohjelmassa ja miksi hänet on matchattu Miran kanssa. Matti vaikuttaa parisuhdemielessä joltain 12-vuotiaalta. 35 vuotias mies eikä yhtään seurustelusuhdetta takana. Matti on ihan ok kivannäköinen, on hyvä työ, elämänhallinta kunnossa, on kavereita, harrastuksia jne. eli ei mitään varsinaista syytä siihen, miksei parisuhdetta voisi olla. Mutta ehkä suhtautumisessa naisiin on jotain epäkypsää. 

Mira taas sen sijaan on hyvällä tavalla perinteisen naisellinen nainen, joka ansaitsisi ja tarvitsisi perinteisen miehekkään miehen. Oma mieleni olisi objektiivisesti ajatellen varmasti paljon parempi match Miralle kuin minulle. Miehelläni on asenne, että nainen on kuningatar, jota hemmotellaan ja jota miehen pitää pitää hyvänä mutta mies on kuitenkin perheen pää ja vastuunkantaja. Mieheni on myös äärimmäisen perhekeskeinen, olisi halunnut suurperheen ja kotona ja puutarhassa viihtyvän sievän emännän, jota hemmotella ja pitää hyvänä. Voin kuvitella, miten hän pitäisi Miran kaltaisesta naisesta ja saisi varmasti Miran parhaat puolet esiin. Matti taas omalla epävarmuudellaan, "epämiehekkyydellään" ja kyvyttömyydellään tehdä päätöksiä saa Miran varuilleen. Mira ei selvästikään koe oloaan turvalliseksi Matin seurassa ja sitten kommunikaatio lähtee tuolle vinoilulinjalle, mistä ei seuraa mitään hyvää. 

Summa summarum:  Miralle sopisi joku vanhan ajan perheen pää-herrasmies, Matille taas ehkä joku 40+ vuotias eronnut nainen, joka ei enää haluakaan mennä naimisiin eikä asua pysyvästi miehen kanssa yhdessä. Voisivat käydä silloin tällöin golfaamassa, keikoilla, lätkämatseissa, matkustella, jne ilman vakavia sitoumuksia. 

Jatkan vielä omaan viestiini lisää tuosta Matin kyvyttömyydestä tehdä pieniä arkisia päätöksiä. Olivat juhannuksen alla Prismassa ja Mira olisi halunnut, että Matti päättää mitä syödään ja mitä siihen hemmetin salaattiin laitetaan. Matti kiermurteli jo noin yksinkertaisen asian kanssa, oli selvästi vaikea tilanne hänelle. Voisin kuvitella, että tuollainen kyvyttömyys tehdä päätöksiä luo turvattomuuden tunnetta Miralle, tulee tunne että mikä ihmeen vätys tuossa on aviomiehenä. Vaikea myös kunnioittaa vätys-miestä. 

Vielä hirveämpää oli katsoa jaksoa, missä Matti oli kutsuttu sukulaisen rippijuhliin eikä Matti osannut sanoa kantaansa haluaako Miran tulevan sinne vai ei. Kiemurteli ja kaarteli eikä kantanut vastuutaan päätöksenteosta. Jos Matin mielipide olisi ollut kielteinen, olisi sanonut sen sitten suoraan. Tyyliin vaikka "meidän suhde on vielä niin alussa, että tässä vaiheessa mielesestäni on parempi, ettet tule rippijuhliin". Toki pehmennetyillä kommenteilla höystettynä eikä noin töksäyttäen, mutta väitän että Miralle olisi ollut helpompi jos Matti olisi kyennyt tekemään päätöksen, vaikkakin kielteisen, verrattuna tuohon selkärangattomaan venkoiluun. 

Miks päätöstenteko pitää antaa miehen tehtäväksi, ettei naiselle tule turvattomuudentunnetta? Puhutaanko me lapsi-vanhempi-suhteesta vai parisuhteesta? Jos Matille on yks hailee, mitä ruokaa ja mennäänkö rippijuhliin. Kaikki ei jaksa ottaa kantaa itselleen yhdentekeviin asioihin.

Vierailija
9825/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan milloin näiden parien häät on olleet? Ei mitään keväällä vastauksia vaan ihan päivämääriä. Voi johtua koronasta, mutta yllättävän vähän oli häissä kouluikäisiä lapsia, että pidettiinkö ne samaan aikaan koulun päättäjäisten kanssa? JOs laskisi jaksojen perusteella, niin viikko päättäjäisten jälkeen, koksa 1 vklp on häämatkaa ja sitten tuleekin se Juhannusjakso. 

Vierailija
9826/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ei halunnut Miraa mukaan rippijuhliin, mutta ei saanut sitä sanotuksi, sehän paistoi maailman ääriin. Ja oli todella loukkaavaa Miraa kohtaan. Miksi Matti on noin estynyt ja umpimielinen?

Vierailija
9827/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Näkemäni perusteella pidän Emmaa poikkeuksellisen lapsellisena, epävarmana, kiukuttelevana, töksäyttelevänä. Tuomas ei ole mun tyyppiä, mutta mielestäni hän kuitenkin aivan ok-rajoissa.

En tiedä, mitä siellä häämatkalla on tapahtunut, mutta jos Emma on kiukutellut aivan raivopäänä, en pidä v-mäisyyden merkkinä, että väsyneenä T. toteaa, että tästä ei tule mitään. Kuten vanhempi sanois hankalalle teinille heikkona hetkenä. Teinilta sitten pitäis pyytää anteeksi, mutta parisuhde ei voi olla teini-vanhempisuhde.[/quote]

Ajattelen ja koen Emman käytöksen aivan samoin.

Vierailija
9828/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ei halunnut Miraa mukaan rippijuhliin, mutta ei saanut sitä sanotuksi, sehän paistoi maailman ääriin. Ja oli todella loukkaavaa Miraa kohtaan. Miksi Matti on noin estynyt ja umpimielinen?

Tämä! Oli ilmiselvää, että Matti ei halunnut Miraa sinne mukaan, mutta ei saanut sitä sanotuksi, koska ei halunnut olla epäkohtelias. Kiusallista katsottavaa.

Vierailija
9829/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

;p kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommiin liittyen tulee mieleen vähän pohdintaa. Tommi esittelyjen pohjalta vaikutti fiksulta, henkevältä mieheltä, jolla on paljon syvällisiä ajatuksia ja arvoja elämässään. Noissa Juuditin kanssa kuvatuissa pätkissä Tommin älykkyys ja syvällisyys ei kyllä oikeastaan ole tullut esiin, ainakaan verrattuna siinä määrin missä Juuditilla. Juudit vaikuttaa todella viehättävältä, viisaalta ja hyväsydämiseltä ihmiseltä ja siinä rinnalla Tommi on puujalka/huonoineen vitseineen todellinen pökkelö-pölvästi. 

Lisäksi huvittaa että Tommi, joka on ulkoisesti varsin värittömän ja valjun oloinen, olisi selvästi kaikkien syvällisten puheiden alla selvästi kaivannut jotain hottis-kuumaa kaunotarta. Minulla oli aikanaan vähän samankaltainen tapaus, ehkä. Minulla ei ollut profiilikuvaa match.comissa mutta matchasin miehen kanssa ns. henkisen yhteyden perusteella. En myöskään halunnut jakaa kuvaani tuntemattomille nettimiehille, joten alkuun soittelimme ja chattailimme skypessä ilman kuvia. Se oli miehelle ok kun omien sanojensa mukaan etsi samaa arvomaailmaa ja henkistä yhteyttä. No, jossain kohtaa tuli puheeksi että mun painoindeksi on 26.5. Miehen käytös puhelimessa ja Skypen chatissä muuttui täysin, hänestä tuli paljon etäisempi. Änkytti kaikkea, "oon niin sporttinen ja arvostan sporttisuutta", vaikka aiemmin ei oltu mistään tuollaisesta puhuttu. Alkoi myös himmaamaan sovittua tapaamistamme. Lopulta kuitenkin tapasimme, vaikka näin tuon painoindeksin paljastumisen jälkeen, että miehen kiinnostus oli lopahtanut. No, mitä mies ei tiennyt oli se, että painoindeksini on korkea sen takia, että mulla on pitkä sali/voimailutausta. Olen todella timmissä ja tiiviissä kunnossa, rasvaprosentti suhteellisen matala ja lihasprosentti tavallista suurempi. Kroppa x-mallinen: isot rinnat, kapea vyötärö, iso treenattu peppu ja kiinteät lihaksikkaat reidet. Sitten kun nähtiin, niin miehen silmät kirkastui välittömästi, toi moneen kertaan esiin miten "treenattu ja hyvännäköinen" olen, miten on "iloisesti yllättynyt", jne ällöä. 

Minun kiinnostumiseni loppui taas välittömästi miehen reaktioon. Esitti muka jotain syvällistä ja henkevää wannabe-filosofia, jolle ulkonäkö ei merkitse mitään, mutta sitten kuitenkin lievästi ylipainoinen nainen olisi ollut turn off. Ei jatkoon. En sano, että Tommilla ihan sama mutta vähän samat vibat tulee. 

Mahtava jutti, että kuitenkin tapasit tuon miehen ja jätit hänet nuolemaan näppejään!! Toivottavasti myös selvitit, miksi ei enää kiinnostanut... :D

Lisäksi sama arvomaailma timmiin ja tiiviseen kroppaan, suhteellisen matalaan rasvaprosenttiin ja tavallista suurempaan lihasprosenttiin. X-mallinen kroppaan: isot rinnat, kapea vyötärö, iso treenattu peppu ja kiinteät lihaksikkaat reidet. 

:D Huvitti itseänikin hieman tuo kuvailu.

Vierailija
9830/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinhän se onkin, Matti ei saanut sanottua ohjelmaan hakiessaan että hän kelpuuttaa vain 21-vuotiaan pikkutyttösen puolisokseen. Mutta olis voinu käydä niin ettei sellaista sopivaa olis tästäkään formaatista löytynyt. Vai olikos se niin että Matin kaveri kirjotti hakupaperin. Mutta onhan siellä ollut ne haastattelut, kai Matti itse niissä on ollut?

Vierailija
9831/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

;p kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Huvitti itseänikin hieman tuo kuvailu.

Juu, ja jonkun harhaisen wannaben näppikseltä selvästi. Aivan kuin näistä harrastuksista ei olisi aiemmin käyty juttua. Lisäksi pieni toive: keskustelu täällä ei koske jonkun randomin omaa parisuhdetta tai deittailua edelleenkään.

Vierailija
9832/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi Miran vihjaileva ja piikittelevä tyyli on ärsyttävä. Tosin Matti ei mielestäni ole

tässä mukana täysillä, kehonkieli paljastaa sen. Välttelee katsekontaktia ihan selvästi.[/quote]

Saman olen huomannut esim. kun halaa, niin aina taputtelee selkään (setä-miehen halaus, tapu tapu).

Vierailija
9833/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinhän se onkin, Matti ei saanut sanottua ohjelmaan hakiessaan että hän kelpuuttaa vain 21-vuotiaan pikkutyttösen puolisokseen. Mutta olis voinu käydä niin ettei sellaista sopivaa olis tästäkään formaatista löytynyt. Vai olikos se niin että Matin kaveri kirjotti hakupaperin. Mutta onhan siellä ollut ne haastattelut, kai Matti itse niissä on ollut?

Olisivat muutkin kundit voineet olla rehellisempiä silläkin uhalla etteivät olisi päässeet mukaan.

Vierailija
9834/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin sukulaiset ottivat juhannusjuhlissa Miran lämpimästi vastaan. Matti oli viilein, kiusaantunut. Outo tyyppi! Ikuinen poikamies lätkämatsissa.

Vierailija
9835/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

Kati haluaa näköjään henkisesti vahvan "alfa-uroksen" joka pistää vastaan :) tätä minä toitotin tässä keskustelussa jo aiemmin, huomasin Jannesta heti intro videossa että aika hönön näköinen ja oloinen. Kati tarvitsee fiksumman joka osaa myös keskustella eikä hönöttää taustalla.

Viiniä on tullut naukattua, hihhihhiihihihii..![/quotvarovasti nyt ettei tule ’eritahtisuutta’🤪

💚

Ziiiis, meidän pitää , mutta meillä on kaikki hyvin. Kati on elänyt strategiassa koko elämänsä . Sen toteutus on ollut täyttä mielikuvista ja näyttääkin siltä , että ratkeaa ei toimilla vaan näytelmälmällä, miltä muille näyttää. Strategia terävä, säälittävä itsetuntemus joka estää sen toteutuksen siiiiz, jo hihih.

Täällä voit ihan omassa rauhassa. omaan tahtiisi, naputella koneelle terapiaharjoituksiasi.

Take it easy babe!

🙈useimmat, media mukaan luettuna .

Vierailija
9836/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan EAsta enää loppujaksoa josta selviää lopullinen tilanne.

Onko kukaan muuten Jannea ja Juudittia yhdistänyt? Muistelisin että Janne ei lapsia halua, voin olla väärässä ei tietenkään silloin sitten.

Janne on upea tyyppi ja sen vaimo ei.

Juudit on upea tyyppi ja sen mies ei tajuu minkä kultakimpaleen päästää käsistään.

Joensuulaiset ei ja Matin vaimo pilaa kaiken kiireeellä.

Vierailija
9837/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että asiantuntijat kököttää piilossa kun sotatanner tömisee.

Vierailija
9838/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

💚

Take it easy babe!

🙈useimmat, media mukaan luettuna .

Ei, media ei seiso selkäsi takana, eikä apinaorkesteri kädet silmillä. 🐒🐒🐒🐒🐒 Ihan tavan apinat sulle peukuttaa.

Vierailija
9839/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on varmaan vähän kypsä tohon Matin ameebamaisuuteen. Ole mies, äläkä mikään vätys! Kiva saa olla, mutta ei törppö.

Vierailija
9840/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuditilla on puheenparsia, jotka on tuttuja uskonnollisista piireistä. Ne voi olla vähän etäännyttäviä maallikon korvissa ja luoda jähmeää tunnelmaa. Lisäksi kun kaksi akateemista tai hyvin analyyttista ihmistä on yhdessä, on vaara, että rakennetaan älyllisiä muureja. Kiusoittelukaan ei kaikilla toimi flirttinä vaan siitäkin voi tulla älyllinen kilpa, jos kumpikaan ei anna periksi. Hyvin analyyttisen koulutetun ihmisten pitää aika tietoisesti heittäytyä leikilliseksi tai tehdä yllättävä fyysinen aloite, että löytyy oikea vire. Tai jokin yhteinen puuha, joka vetää alkukantaisten vaistojen äärelle tehokkaasti. (Sivistynyt oikeaoppinen hieronta ilman eroottisia paineita, jota seksuaaliterapeutit kenties tarjoaisivat, ei kaikkia viritä.) Viihteellinen elokuvakaan ei välttämättä toimi, jos se kirvoittaa kriittisiin keskusteluihin yhteiskunnan rakenneongelmista...

Ymmärrän, ettei Juudit tasa-arvon vuoksi edes halua käyttää miehiä enemmän aikaa ulkonäkönsä laittamiseen tai Tommi naisia enemmän lihastensa pumppaamiseen. Tämä ei ehkä ole kuitenkaan suhteen ydinongelma. Fyysisen suhteen luomista hankaloittaa joskus myös se, että perinteiset roolit ja käytösmallit voi tuntua naurettavilta tai vierailta, jos yrittää tuoda feministiset arvot sängyn puolelle. Mistä löytyy kipinä, jos korostetun naiselliset tai miehekkäät elkeet tuntuvat keinotekoisilta?

Jatkuva silittely ja läheisyyskään ei kaikilla toimi vaan voi tuntua tunkkaiselta. Tommi ja Juudit ohjeiden mukaan nyt kiitettävästi tätä läheisyyttä ainakin kameran edessä harjoittavat. Toiset tarvitsee tilaa syttyäkseen ja etäältä luodut katseet ja yksittäiset eroottiset kosketukset sytyttävät enemmän. Joskus liekkiin tarvitaan lisää happea.

Juuditin ja Tommin ulkonäköä on puitu paljon. Jos Tommi on nähnyt Juuditin kuvan, ei ulkonäössä pitäisi olla hirveästi Tommia ärsyttävää. Ihmiskehossa on kohtia, jotka jostain kulmasta tarkkailtuna näyttävät androgyyneiltä. Tunnustan, että itsekin sekoitin Juuditin ja Tommin kiipeilykohtauksessa. Ehkä Juudit (ja Tommi) keskimääräistä vähemmän peittelee näitä samankaltaisuuksia. Esim. Jutta Urpilaisella on jykevämpi leuka ja vantterampi koko kuin Juuditilla, mutta tyyli on niin perinteisen naisellinen, ettei häntä mieheksi sekoiteta. - Juuditilla on kuitenkin hänen tyylinsä, mitä toivoisin täällä keskustelevien kunnioittavan. Jos katselee kaiken maailman pariskuntia ja erilaisia pariyhdistelmiä Prisman kassalla tai yliopiston ruokalassa, Juuditilla ei ole mitään hätää. Halutessaan pääsee toiveensa mukaan nousemaan siivilleen, vaikka Tommi eron todennäköisesti haluaa.

Täydellisesti kiteytetty. Molemmat kaipaisivat varmaan seksiterapeuttia myös! 

Tai ehkä vaan rehelliset kännit päälle ja katsotaan mitä tapahtuu. Kaiken ei tarvitse olla niin vakavaa aina.

Ketju on lukittu.