Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna voisivat tehdä parit pelkän kuvan perusteella. Jos molemmat on antaneet korkeat pisteet toisilleen, niin siitä pari olipa kiinnostukset ja koulutukset mitkä tahansa. Ainakaan ei tarvitsisi kuunnella tätä jankkausta kaverizonesta.
Ohjelman tekijöille uudistusehdotuksia:
1. Pari pariskuntaa valitaan niin, että korkeimmat ulkonäkömätsit. Mieluummin video kuin pelkkä kuva, koska ääni ja eleet on iso osa viehättävyyttä.
2. Pari pariskuntaa saa korostetusti asiantuntijoiden tukea. Katsojiakin kiinnostaa asiantuntijoiden näkemykset joita tällä kaudella näytti olevan erityisen vähän ja liian myöhään.
3. Pari pariskuntaa perinteisin menoin.
Kiinnostavaa verrata kuinka kehittyy.
Pitää lisätä vielä loppupeliin valittujen asuntojen kuvaamiset. Vaikka siten, ehdokkaat kuvaavat itse ja lähettävät tuotannolle. Muutamia liian karseita ja yksinkertaisia on nähty ja sillä " kodilla" on iso merkitys suhteen etenemiselle. Ainakin minulle on.
Jos en olisi tutustunut seurusteluvaiheen alussa mieheni kotiin ja tykästynyt siihen, en olis voinut jatkaa suhdetta.
Parisuhteen onnistuminen on kiinni lukuisista yksityiskohdista.
Jos olisin jäänyt jumiin mieheni silloiseen poikamiesboksiin, eipä olisi tullut ihanaa suhdetta, avioliittoa ja lapsia. Ei miellyttänyt silmää, sisustusmakua, ja lakanatkin oli vaihtamatta mun makuun tarpeeksi usein. Nää oli kuitenkin asioita jotka saatiin yhteispelillä kuntoon myöhemmin yhteiseen kotiin. Perussiisteystasolla on väliä, mut muuten musta hassua tuomita ihminen kotinsa perusteella. Munkin miehestä kuoriutui kodin laittaja kun päästiin yhteistä kotia suunnittelemaan, ei ollut yksin halunnut laittaa asian aikaa. Tästähän ohjelmassakin puhuttiin että joskus vaaditaan se ”perhe” että kodista haluaa tehdä kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on kyl outo, kun on pukeutumiseltaan ja tyyliltään fresh, mutta sitten sen kämppä on sisustukseltaan ihan hirveä jämähtänyt ruma kolo?!
MIran kohdalla tällä palstalla taas kompataan Mattia, kun MIran vika on, että hän vain sisustaa ja asettaa kiviä puutarhassa:)
Miten tuo nyt liittyy Jannen kämäseen kämppään?
Mirallahan on nätti ”home sweet home”-koti eikä ole ristiriidassa hänen ulkoisen olemuksensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on kertakaikkisen mahdoton kuvitella mihinkään seksuaaliseen tilanteeseen. Tommi on tällainen ihminen. Jotenkin totaalisen seksitön ilmestys ruudun välityksellä.
En tarkoita tällä onko joku ruma vai hyvännäköinen, vaan kyse on sellaisesta tietynlaisesta energiasta. Jos kuvittelen Tommin alasti, hänellä ei ole edes sukuelimiä, vaan on kuin Barbien Ken-nukke.
Aseksuaali olmi, kuten joku jossain vaiheessa kuvaili. Sitten juuri hän on se, joka himoitsee ihastumisen tunteita ja kipinää? Ei vain yhdisty millään.
Ovat tuossakin suhteessa Juuditin kanssa samanlaisia.
Juudit ei ole mitenkään poikamainen tai ruma, vaan ihan tavallisen, miellyttävän ihmisen ja naisen näköinen - ja seksitön.
Siis hänen tapansa olla on täysin seksitön, mikä ei varmaankaan helpota miesten kykyä kiihottua hänestä.
Toisaalta sen ei luulisi olevan ongelma, sillä maaseutu ja pikkukaupungit on täynnä tuollaisia olemukseltaan täysin seksittömiä, heteroparisuhteessa olevia naisia.
Etenkin ennen naiset ihan kasvatettiin tuollaisiksi seksittömiksi; naisellisuus ja seksikkyys oli ja on suuressa osassa Suomea enemmän tai vähemmän halveksittavaa.Tarkoitatko seksitön-sanalla epäseksikästä? Niillä epäseksikkäillä heteroparisuhdenaisilla voi olla paljonkin seksiä. Myös mulla on, vaikka lienen mielestäsi seksitön.
"MINÄ en koe Juuditia seksikkääksi..." mieluummin kuin "Juudit tai hänen tapansa olla on täysin seksitön"
Tottakai voi olla seksiä ja tietysti onkin, vaikka ihmisen olemus olisikin seksitön (olisimme kuolleet varmaan sukupuuttoon, jos näin ei olisi).
Kyse oli vain siitä, että Juudit ja Tommi ovat tuossakin asiassa samanlaisia.
Ei siitä, että henkilön olemuksessa pitäisi olla seksiä jotta henkilö voi harrastaa seksiä tai jotain.
Minusta on todella karua väittää toisen olemusta seksittömäksi. Se on hyvin loukkaavaa, jos ihminen itse tuntee olevansa seksuaalinen henkilö, joka haluaa muita ja haluaa tulla itse halutuksi.
Kyse on sinun mielipiteestäsi ja mielipiteet tulee ilmaista, jos ylipäätään tällaiseen kokee tarvetta, selvästi mielipiteisiksi. Nyt esität asian ikään kuin totuutena.
En tosiaan ymmärrä, miten et voi nähdä toisen leimaamista olemukseltaan seksittömäksi loukkaavana. Se osuu suoraan ihmisen herkimpään puoleen: seksuaalisuuteen identiteettiin. Identiteetti kehittyy ja muokkautuu aina suhteessa muihin ihmisiin. Jos kuulee muiden sanovan itseä olemukselta täysin seksittömäksi, alkaa helposti epäillä, onko oikeasti sellainen, voiko kukaan haluta minua oikeasti miehenä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on kyl outo, kun on pukeutumiseltaan ja tyyliltään fresh, mutta sitten sen kämppä on sisustukseltaan ihan hirveä jämähtänyt ruma kolo?!
MIran kohdalla tällä palstalla taas kompataan Mattia, kun MIran vika on, että hän vain sisustaa ja asettaa kiviä puutarhassa:)
Miten tuo nyt liittyy Jannen kämäseen kämppään?
Mirallahan on nätti ”home sweet home”-koti eikä ole ristiriidassa hänen ulkoisen olemuksensa kanssa.
Jannellahan oli J-k:ssä upee asunto, minkä myi keväällä.
Varmaankin väliaik. ratkaisu, kun muutti Hesaan. Ihan tavallinen kämppä mielestäni, mut kun Kati-kompleksinen haluaa löytää kaikesta vikaa.
Ai niin, nythän heillä on se kämänen lukaali siellä Westendissä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on kertakaikkisen mahdoton kuvitella mihinkään seksuaaliseen tilanteeseen. Tommi on tällainen ihminen. Jotenkin totaalisen seksitön ilmestys ruudun välityksellä.
En tarkoita tällä onko joku ruma vai hyvännäköinen, vaan kyse on sellaisesta tietynlaisesta energiasta. Jos kuvittelen Tommin alasti, hänellä ei ole edes sukuelimiä, vaan on kuin Barbien Ken-nukke.
Aseksuaali olmi, kuten joku jossain vaiheessa kuvaili. Sitten juuri hän on se, joka himoitsee ihastumisen tunteita ja kipinää? Ei vain yhdisty millään.
Ovat tuossakin suhteessa Juuditin kanssa samanlaisia.
Juudit ei ole mitenkään poikamainen tai ruma, vaan ihan tavallisen, miellyttävän ihmisen ja naisen näköinen - ja seksitön.
Siis hänen tapansa olla on täysin seksitön, mikä ei varmaankaan helpota miesten kykyä kiihottua hänestä.
Toisaalta sen ei luulisi olevan ongelma, sillä maaseutu ja pikkukaupungit on täynnä tuollaisia olemukseltaan täysin seksittömiä, heteroparisuhteessa olevia naisia.
Etenkin ennen naiset ihan kasvatettiin tuollaisiksi seksittömiksi; naisellisuus ja seksikkyys oli ja on suuressa osassa Suomea enemmän tai vähemmän halveksittavaa.Tarkoitatko seksitön-sanalla epäseksikästä? Niillä epäseksikkäillä heteroparisuhdenaisilla voi olla paljonkin seksiä. Myös mulla on, vaikka lienen mielestäsi seksitön.
"MINÄ en koe Juuditia seksikkääksi..." mieluummin kuin "Juudit tai hänen tapansa olla on täysin seksitön"
Tottakai voi olla seksiä ja tietysti onkin, vaikka ihmisen olemus olisikin seksitön (olisimme kuolleet varmaan sukupuuttoon, jos näin ei olisi).
Kyse oli vain siitä, että Juudit ja Tommi ovat tuossakin asiassa samanlaisia.
Ei siitä, että henkilön olemuksessa pitäisi olla seksiä jotta henkilö voi harrastaa seksiä tai jotain.Minusta on todella karua väittää toisen olemusta seksittömäksi. Se on hyvin loukkaavaa, jos ihminen itse tuntee olevansa seksuaalinen henkilö, joka haluaa muita ja haluaa tulla itse halutuksi.
Kyse on sinun mielipiteestäsi ja mielipiteet tulee ilmaista, jos ylipäätään tällaiseen kokee tarvetta, selvästi mielipiteisiksi. Nyt esität asian ikään kuin totuutena.
En tosiaan ymmärrä, miten et voi nähdä toisen leimaamista olemukseltaan seksittömäksi loukkaavana. Se osuu suoraan ihmisen herkimpään puoleen: seksuaalisuuteen identiteettiin. Identiteetti kehittyy ja muokkautuu aina suhteessa muihin ihmisiin. Jos kuulee muiden sanovan itseä olemukselta täysin seksittömäksi, alkaa helposti epäillä, onko oikeasti sellainen, voiko kukaan haluta minua oikeasti miehenä jne.
Enemmän miehet puhuu kuumasta, laitettavasta ja hotista kuin naiset. Nehän myös pettyy helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit on lämmin, ihana, syvällinen ja fiksu nainen. Siinä mielessä erikoista, että lähti tämänkaltaiseen ohjelmaan. Miten ikävä tilanne, että Tommi ei fyysisesti syty hänestä. Jos hän ei löydä hänen arvoistaan kumppania, on maailma jotenkin kummallisen vinksahtanut.
Hän saa mut miettimään, että ehkä naiseenkin voisi rakastua.
Minulla ei olisi mitään fyysisesti Juuditia vastaan, mutta henkisesti kovin on varovainen, ei oikein anna itsestään, liian kohtelias. Kaunista joo toki, ja tekee johonkin asti yhteiselosta helppoa, mutta pidemmän päälle varmaan tuntuisi, etten tiedä tuon ihmisen maailmasta mitään. Onko siellä muuta kuin opittua yleishumanismia? (Ja olen siis nainen ja enimmäkseen naisten kanssa seurustellut, jos sillä on väliä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne jaksaa aina muistuttaa, että se oli juuri Kati, joka tuli heti iholle jo häissä. Kokee varmaan epäreiluna, että tuon käytöksen jälkeen Kati oli vahvasti torjumassa Jannen vastaavat lähelläolot. Jannen sisälle saattoi jäädä pettymys ja epävarmuus haluaako Kati häntä oikeasti. Kati korosti keskustelussa Stolbowin kanssa, että yhteys seksiin löytyy vahvasti keskustelujen kautta. Noinkohan on, vaikuttaa kyllä tosi impulsiiviselta noin muuten.
Hassua seurattavaa, vaimoke päättää milloin saa tulla lähelle saati pussata, millä tahdilla miehen tulisi puhua tai tehdä päätöksiä.. ei hyvä.
Uusimmassa Cmore-jaksossa Kati ruotii Jannen puhumista mielestäni aika ikävään sävyyn.
Kommunikaatiossa on nyt korjattavaa, Katin mielestä Janne ei puhu tarpeeksi eikä kerro omia mielipiteitään.
Sanoisin että kommunikaatio on jopa seksiäkin tärkeämpi asia. Janne on aivan Katin lumoissa ja ihailee eloisaa ja kaunista vaimoaan (minusta Kati on näistä naisista kaunein), mutta Kati on jo palaamassa maan pinnalle ja alkanut kouluttaa Jannea.
Jos Mira ja Matti pitäisivät kunnon kuntokuurin ja pudottaisivat löysät pois, niin olisivat helposti parhaimman näköisiä noiden osallistujien joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mira ja Matti pitäisivät kunnon kuntokuurin ja pudottaisivat löysät pois, niin olisivat helposti parhaimman näköisiä noiden osallistujien joukosta.
Eli Matille seuraavaksi Olet mitä syöt?:)
Vierailija kirjoitti:
Onko se fakta, että osallistujille näytetään jossain vaiheessa toistensa kuvat (muiden kuvien joukossa)? En ole itse bongannut tällaista informaatiota ohjelmassa. Eikä hääpareilla koskaan näy alttarilla kohdatessa mitään tunnistamisen ilmeitä. Kukaan ei ole ikinä maininnut, että muistaisi toisen kuvasta. Vai onko tää joku legenda, mikä on alkanut elää tällä pastalla omaa elämäänsä? Tietääkö joku oikeasti?
Ainakin ensimmäisillä kausilla on tehty näin.
Muistaako sitä niitä kuvia joskus ehkä kuukausienkin päästä enää? Sitä paitsi juhlatamineisiin laittautunut puoliso (morsian varsinkin) voi olla ihan erinäköinen kuin valokuvassa.
Miksei Katia naitettu Tuomakselle. Olisi saanut sitä kaipaamansa särmää ja kommunikaatiota. Urheilullinen mies ja ulkoisestikin olisivat olleet sopusuhtainen pari.
Mira olisi monelle "perinteiselle" miehelle unelma, hän puuhastelee kotona siivoilemassa ja kokkaamassa, haluaa tehdä lapsia ja hoitaa lapset, jaksaa laittautua itsekin sieväksi. Harmiton mukava emäntä, kunhan mies vaan muistaa välillä kertoa perusliibalaabat kuinka paljon vaimoaan rakastaa eikä koskaan haluaisi erota. Sen jälkeen mies voisi rauhassa mennä näkemään kavereita ja jättää perheen kotiin touhuilemaan keskenään.
Miten tuotanto ei löytänyt yhtä ainut perus ukkoa Miralle?
Ja seesteinen Janne Miralle.
Haluaisin todella tietää, millainen nainen on Tommin mielestä seksikäs.
Olisin itse ajatellut, että juuri Juuditin kaltainen nainen voisi olla hänen makuunsa. Jotenkin vaikea kuvitella Tommi minkään Kardashianien tai Sara Chafakin kaltaisten naisten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne jaksaa aina muistuttaa, että se oli juuri Kati, joka tuli heti iholle jo häissä. Kokee varmaan epäreiluna, että tuon käytöksen jälkeen Kati oli vahvasti torjumassa Jannen vastaavat lähelläolot. Jannen sisälle saattoi jäädä pettymys ja epävarmuus haluaako Kati häntä oikeasti. Kati korosti keskustelussa Stolbowin kanssa, että yhteys seksiin löytyy vahvasti keskustelujen kautta. Noinkohan on, vaikuttaa kyllä tosi impulsiiviselta noin muuten.
Hassua seurattavaa, vaimoke päättää milloin saa tulla lähelle saati pussata, millä tahdilla miehen tulisi puhua tai tehdä päätöksiä.. ei hyvä.
Uusimmassa Cmore-jaksossa Kati ruotii Jannen puhumista mielestäni aika ikävään sävyyn.
Kommunikaatiossa on nyt korjattavaa, Katin mielestä Janne ei puhu tarpeeksi eikä kerro omia mielipiteitään.
Sanoisin että kommunikaatio on jopa seksiäkin tärkeämpi asia. Janne on aivan Katin lumoissa ja ihailee eloisaa ja kaunista vaimoaan (minusta Kati on näistä naisista kaunein), mutta Kati on jo palaamassa maan pinnalle ja alkanut kouluttaa Jannea.
Oli kyllä vähän ikävää seurattavaa se Katin ripittäminen. Tuntui, että vaati Jannea puhumaan koko ajan, ihan kaikesta. Mitään ei saa miettiä itsekseen vaan kaikki on heti pullautettava ulos, ettei Katille vaan tule paha mieli kun ei koko aikaa tiedä mitä Jannen päässä liikkuu. Menee aika kohtuuttomaksi minusta, Kati ei yhtään mieti Jannea ja tämän tapaa kommunikoida. Kaikki pitää tehdä kuten Kati haluaa, Janne muuttuu, Katin ei sellaista tarvitse tehdä. Jotenkin itsekkään kuuloista, siinä ei paljon Jannen mielipiteitä kuunneltu kun Kati jakeli ohjeita ja ukaasejaan kuinka heidän kommunikointinsa jatkossa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Katia naitettu Tuomakselle. Olisi saanut sitä kaipaamansa särmää ja kommunikaatiota. Urheilullinen mies ja ulkoisestikin olisivat olleet sopusuhtainen pari.
Muuten kyllä, mutta Kati ei taida haluta amista.
Itse olen harmissani Emman puolesta. Minusta tv:n kautta ei ole välittynyt mitään lämminhenkisyyttä Tuomaksen puolelta Emmaa kohtaan ja jopa välillä on tuntunut että Tuomas on laittanut paperit ohjelmaan sisään ihan vain puoliksi läpällä.
Emma on kauden aikana ärsyttänyt itseäni sillä että vaikuttaa välillä liian lapselliselta ikäänsä nähden jo. Mutta silti koen että Tuomas ei antanut kaikkeaan ohjelmaan eikä Emmalle ja kelläpä se ei nyt tuottaisi epävarmuutta kun sen toisesta aistit.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella tietää, millainen nainen on Tommin mielestä seksikäs.
Olisin itse ajatellut, että juuri Juuditin kaltainen nainen voisi olla hänen makuunsa. Jotenkin vaikea kuvitella Tommi minkään Kardashianien tai Sara Chafakin kaltaisten naisten perässä.
Mä kuvittelisin Tommille japanilaisen naisen.
Pienen, sievän, tumman ja siron, vähän etäisen.
Vierailija kirjoitti:
Kati ei ois ymmärtänyt Tuomaksen läpänheittoa yhtään sen enempää kuin Emmakaan. Ihan samanlaista konfliktia se olis ollu, siinä ei olis urheilullisuuskaan auttanu. Tosin olisin halunnu nähdä Tuomaksen ilmeen kun Kati olis antanu tälle juhannuksen kauppalistanpuolikkaan ja pistäny tämän keräämään osansa. Olisko Tuoma suoriutunu tästä vai mitä olis tapahtunu.