Minkä kokoisessa asunnossa asutte?
Kommentit (92)
94m2 kerrostalossa Espoossa, kaksi asujaa.
Rivitalokolmio, 87 neliötä, minä ja mies. Lapset aikuisia ja asuvat omissa asunnoissaan.
76 neliötä 2 hlö, 3h + k. Vaikka paperilla tämä on ehkä keskikokoinen kahdelle hengelle, meistä tämä on aivan valtavan pieni kahdelle ihmiselle, jotka tekevät töitä kotona. Esimerkiksi lapselle täällä ei riittäisi tilaa millään.
342 m2 asuintilaa + sauna + huvimaja + vierasrakennus
Ulkomailla sitten 260 m2 asunto patiolla.
52 neliön kaksiossa asutaan kahdestaan miehen kanssa. Mietinnässä kolmio.
Noin 250m2 minä, mies ja kaksi lasta. Huonemääräisesti asuntomme ei ole mitenkään suuri, mutta huoneet ovat todella tilavia. Haluaisin pari huonetta lisää, mutta se vaatisi mittavan remontin, joten toivottavasti tulevaisuudessa voisimme rakentaa oman talon ja suunnitella sen juuri meille toimivaksi.
180m2 omakotitalo, jos lasketaan kylmät vintit ja kellaritilat, on neliöitä noin 210m2.
Lisäksi n. 100m2 autotalli/varastorakennus.
2 aikuista, 2 lasta, 1 lemmikki.
Tilaa on riittävästi, ei yhtään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
76 neliötä 2 hlö, 3h + k. Vaikka paperilla tämä on ehkä keskikokoinen kahdelle hengelle, meistä tämä on aivan valtavan pieni kahdelle ihmiselle, jotka tekevät töitä kotona. Esimerkiksi lapselle täällä ei riittäisi tilaa millään.
Meillä on tuplaneliöt, 4h+k kahdessa kerroksessa kahdelle ihmiselle ja koiralle. Tämäkin käy pieneksi ja yhdelle lisähuoneelle olisi tarvetta.
sgsrtg kirjoitti:
Missä päin Helsingin keskustaa voi asua 680 neliön asunnossa, tuskin ainakaan Kluuvissa, Trkkelinmäellä tai Kruununhaassa. Ehkä sit Vallila, kumpula, Käpylä tai Kaivopuisto. Tai jos oletkin joku Ullanlinnan huudeilla asuva suurlähettiläs
Tai sitten olen vain tyyppillinen nettikirjoittelija, jota ei faktat paljon sido
36,5 yksiö, viisi henkeä: minä, kissa ja kolme jyrsijää.
Haaveilen rivarikaksiosta ja sitten ottaisin vielä koiran.
Ok-talo 106 m2 / kaksi aikuista ja kaksi kissaa. Lisäksi 40 m2 autotalli/autokatos/varasto.