Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet Katri-Helenan ja Tommin suhteesta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:34"]

Eikö niillä ole aika mahdoton ikäero? Mitä järkeä tuollaisessa enää on? Pysykööt jokainen oman vuosikertansa parissa.

Juuri näin.Epätoivoinen yritys.

[/quote]

Vierailija
22/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lehden kannessa oli just tänään (vai eilen?) otsikko että Tommi on löytänyt uuden mutta "olemme silti ystäviä Katrin kanssa". Mikä juttu tää oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohta tommi vaihtaa katrilta vaippoja ja väsyy sen siirtelyihin, yövalvomisiin ja nosteluihin. Omaishoitajuus odottanee!! Säälittää.

Vierailija
24/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:34"]

Eikö niillä ole aika mahdoton ikäero? Mitä järkeä tuollaisessa enää on? Pysykööt jokainen oman vuosikertansa parissa.

[/quote]

Miten se on sinulta pois?

Vierailija
25/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nimenomaan nuoren naisen ja pappaikäisen miehen suhde on jotenkin kamala. Ei todellakaan kannata tehdä lasta hautaikäisen miehen kanssa, jos yhtään ajattelee lastaan. Lisäksi vanhat miehet ovat monesti terveydellisesti huonokuntoisempia kuin samanikäiset naiset, joten siihen vanhusmiehen huolehtimiseenkin menee varmasti fyysisiä ja henkisiä voimavaroja - ja se naisen oma nuoruus siinä sivussa.

Vierailija
26/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Katri Helena ja Tommi ovat onnellisia, niin suon sen heille ilomielin ja olen onnellinen heidän puolestaan. Tommi Liimatainen on 36-vuotias mies, ei mikään teinipoika. Hän varmasti tietää, mitä haluaa elämältään ja rakkaudelta tällä hetkellä. Ei ole kenenkään ulkopuolisen asia määritellä sitä, mikä ikäero on oikea ja mikä väärä.

Vierailija
27/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hieno juttu! Juuri kun tässä aiemmin lueskeli ketjua, jossa joku koki naisen elämän olevan ohi 40 v. jälkeen. Tässä taas todistettiin ettei todellakaan ole.

Rispektiä, että uskaltavat nyt olla ihan julkisestikin yhdessä :) Koirat haukkuu, karavaani kulkee vai miten se menikään...

Vierailija
28/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:04"]

Luulen, ettei heillä ole "oikeaa" suhdetta.

[/quote] Miksi ihmeessä sellaista luulet?

Vierailija
29/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on hieno asia, jos joku muuta väittää niin ei ole sitä kokenut tai on kateellinen.

Vierailija
30/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä mieltä minä olen, ei ole relevanttia. Tai mitä mieltä sinä olet Tai hän.

Vierailija
31/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 10:55"]

Aivan kauheeta ! Mummo ja teinipoika. YÄK !

[/quote]

Hehheh:D Teinipoika?

Vierailija
32/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heidät nyt täytyy kivittää kuoliaaksi, eihän tuollainen ole soveliasta!

Vierailija
33/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti tuo kansan tekopyhyyden ja "tasa-arvon" esille. jos roolit on toisin päin on se kauheeta ja ukko rietas sika jnejne. kun näin niin se on tosi ihanaa, rakkaus on tärkeintä ja muuta paskaa.

Vierailija
34/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, todellakaan ei ole näin. Miehen on mahdollista lisääntyä monenikäisenä, eli vaikka sitten 50-60 -vuotiaana. Luulenpa että Jenni Haukio "menettää mahdollisuutensa lisääntyä" ei Liimatainen. Toisaalta moni mies ei aidosti halua lapsia, varsinkaan jos oma lapsuus on ollut risainen ja on jo saanut lapsenhoitokokemusta pikkusisaruksistaan.

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:26"]

Vanhempi nainen - nuorempi mies suhteen pahin ongelma on se, että tämä nuorempi mies joutuu luopumaan mahdollisuudesta saada omaa lasta.

Jos suhteessa nainen on nuorempi hän voi silti tehdä lapsen vanhemman miehen avustuksella (tai ilman), eli hän ei joudu luopumaan mahdollisuudesta omaan lapseen.

VAUVA - keskusteluissa tämän asian mainitseminen on tietysti hölmöä, mutta se on se ero.

[/quote]

Vierailija
35/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Itse jos ottaisin nyt 31 vuotta nuoremman miehen niin hän olisi teini. Tyydyn vuotta nuorempaan mieheeni. Tommi on kyllä aika komea uros :)

Vierailija
36/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommihan joutui aina olemaan lapsena se perheen pää ja hoitamaan pikkuveljiään, kun vanhemmat ryyppäsivät. Itse olen aina ajatellut, että Tommi näkee Katrissa äidin, joka pitää huolta siitä pienestä pojasta. Eikä siinä mitään pahaa ole, kyllähän jokainen hakee kuitenkin turvaa kumppanistaan. 

Vierailija
37/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
38/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 10:55"]

Aivan kauheeta ! Mummo ja teinipoika. YÄK !

[/quote]

Mikä helvetin teini se Tommi muka on ?

Vierailija
39/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:04"]

Luulen, ettei heillä ole "oikeaa" suhdetta.

[/quote] Miksi ihmeessä sellaista luulet?

[/quote]

Jep, täällä taas joku mamma "luulee" tietävänsä asioiden oikean laidan, jep,jep !

Vierailija
40/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helenan pää taitaa olla vähän pehmennyt. Ja sen miehen myös. Ei tuosta oikein muuta voi ajatella. Tai sitten toi on pelkkä mainostemppu, että saavat julkisuutta.

Minusta se ei ole mikään kunnia, että pariskunnalla on hirmuinen ikäero.