Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies tarjoo juomia

Vierailija
16.07.2013 |

mistä se on merkki?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kiinnostaa sun mielipiteet noiden juomien aromeista. Lisäksi rakastaa keskustella kanssasi syvällisiä kaatokännissä teinihelvetin melussa ja tungoksessa. Jatkoille pyytää vain saadakseen katsoa, kuinka kauniisti laskuhumalainen syökään pitsaa.

Vierailija
2/7 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 02:11"]

mistä se on merkki?

[/quote] Siita etta silla on normaalit, hyvat kaytostavat.

t.usalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nuo kuvittelee saavansa pildeä heti, kun ovat yhden paukun tarjonneet. Toki tämäkin on usalaisista leffoista opittu "sääntö".

Eli ikinä en ole ottanut vierailta miehiltä juomaa vastaan. vain tutuilta ja sitten onkin juttu luistanut ja mä olen ostanut seuraavat.

Vierailija
4/7 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä mitään päätelmiä. Kun mä menen baariin, tutut miehet tarjoavat mulle aina, oli mieheni mukana tai ei. 

Vierailija
5/7 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 02:11"]

mistä se on merkki?

[/quote] Siita etta silla on normaalit, hyvat kaytostavat.

t.usalainen

[/quote]

Elikkäs Naima-Elintä vailla.

Vierailija
6/7 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 03:02"]

Suomessa nuo kuvittelee saavansa pildeä heti, kun ovat yhden paukun tarjonneet. Toki tämäkin on usalaisista leffoista opittu "sääntö".

Eli ikinä en ole ottanut vierailta miehiltä juomaa vastaan. vain tutuilta ja sitten onkin juttu luistanut ja mä olen ostanut seuraavat.

[/quote] Ei usan tytot noin nopeasti kaadu. Ennen kolmansia treffeja on turha toivoa ja ne treffitkin on 'dinner and a show' eika mitaan 50/50 kustannuksia.

Vierailija
7/7 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on ihan kohteliaisuudesta, mutta mikäli drinkkejä vain sataa, niin joku yrittää juottaa sinua kiimaiseksi ja olet oikeutettu vetämään överikännit juottajan rahoilla ja raahaamaan jonkun toisen uroksen kotiisi ihan vittuilun nimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan