Hellehullujen kannattaisi matkustaa Espanjaan. Siellä on 32 °C.
Kommentit (14)
Mutta kun kaikki valittaa ettei vaan yksinkertaisesti voi muuttaa ulkomaille, liian vaikeaa kun on työt ja kaikki. Mutta kummasti kaikki kyllä pystyy tehdä etätöitä. Tekisi niitä sieltä Espanjasta sitten. Ei tänne pohjolaan mitkään helteet kuulu.
Ja kaupan päälle 40 asteen kuume niin ei tule kylmä.
Toisaalta voisin testata uutta ilmastointiani.
Mulle riittää, ens viikolla 23-24 astetta luvassa. Jiihhhuuu!
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta voisin testata uutta ilmastointiani.
Eihän siinä mitään järkeä ole. Jos tykkää kuumasta, sitten tykkää kuumasta. Kaikki viilennys on saatanasta.
Kiitos, suunnitelmissa on.
Miljoonalla eurolla myyty kiinteistöjä parin vuoden aikana tätä varten -Suomeen emme jää.
Kuwaitissa tänään +49,5. Sinne nauttimaan lämmöstä.
Hellehullut muuttakoot Australiaan. Sydneyssä on päivän ylin lämpötila "kahdenkymmenen asteen vähän yläpuolella" (© Mette Mannonen). Ja siellähän on nyt talvi.
Vierailija kirjoitti:
Hellehullut muuttakoot Australiaan. Sydneyssä on päivän ylin lämpötila "kahdenkymmenen asteen vähän yläpuolella" (© Mette Mannonen). Ja siellähän on nyt talvi.
Ja linkki.
https://www.accuweather.com/en/au/sydney/22889/weather-forecast/22889
Ihan tavallinen lämpötilä mikä ei aiheuta siellä rutinaa. Kukaan ei vingu tai itke sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus Australiassakin voi palella
"Huonosti olemme muuten löytäneet täältä enää tässä vaiheessa talvea mitään järkevää ulkovaatetta. Niinpä päätettiin ihan yhteistuumin, että selviämme nyt nämä talven viimeiset viikot olemassaolevilla kerroksillamme ja ostamme Helsingistä joululomallamme kunnon vaatteet seuraavaa Perthin talvea silmällä pitäen. Aion tuoda Suomesta mukanani myös paksut talvikengät. Mä tiedän, että tämä kaikki kuulostaa aivan liioittelulta, mutta tulkaa vaikka itse käymään. Se on yksi näitä elämän mysteereistä, että miten mittarin lukemat eivät kerro joskus juuri mitään siitä, miltä sää todella iholla (ja sielussa) tuntuu. Mä en tosiaan tajunnut, että täällä olisi näin kylmä"
https://konalla.com/2019/08/18/shokki-talvi/ Edellä oleva lainaus oli siis tuosta Blogitekstistä. Ja eivät enää ole siis Hawajilla vaan Perhissä.
Olisi kiva päästä vilvoittelemaan noihin lukemiin. Tänään 37 astetta ja samanlaisena jatkuu vielä kuukauden verran. Sitten viilenee kolmenkympin tienoille.
T. Sevillalainen
Mulliturvat eivät enää voisi valittaa kylmää ja sadetta kun lämpötila olisi jatkuvasti vähintään +30. Olisi niin ikävää kun pitäisi olla koko ajan tyytyväinen kun on kerta ulkomailla..
Lasketaanko tota edes helteeksi? Mutta kiva kun jossain on kesä.