Olen katsellut muutaman päivän urakalla noita hääpukuohjelmia, vaikka olen aivan erityylinen ihminen
En esim koskaan menisi naimisiin, enkä ole mennyt, en ole koskaan käynyt edes häissä, koska inhoan häitä, tiedän sen vaikken ole koskaan ollut.
Nyt kuitenkin olen tapittanut näitä ohjelmia ja ajattelin että vois olla kiva olla tollanen hääpukujen myyjä, joka oikein elementissään touhottaisi hienostunein elein. Ne on jotenkin niin hauskoja persoonia, sellaset kun menee niin överiksi... Mutta se jotenkin kuuluu tohon atmosfääriin.
Nyt tuolta tulee hääpukuja kurvikkaille, ja toi blondi myyjä on mun suosikki.
Sit noi on aina niin meikattuja ja laitettuja, menee varmaan aikaa kun pynttäytyvät töihin.
Kommentit (6)
Ku tosta blondimuijasta näkee että se on elänyt kovaa elämää ja ei ole mistään hienostopiireistä, mutta on niin posh.. ihana.
Vähän pelottava, mutta oikeasti lempeä ja huumorintajuakin on.
Niin ja vaikken ikinä itse pukisi blingblingiä saati valkoista päälleni, kaikki kiiltävä vetoaa minuun, ja ois mukava käyttää luovuttaa kun katsoisi mikä häämekko sopii kellekin.
ap
Ne laittaa siinä kurvikkaille -ohjelmassa aina olkapäiden peitteeksi sifonkikaitaleen enkä ymmärrä, että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne laittaa siinä kurvikkaille -ohjelmassa aina olkapäiden peitteeksi sifonkikaitaleen enkä ymmärrä, että miksi.
Ettei allit näytä niin pahoilta tietty.
Minusta olisi ihana puolestaan sovitella erinäköisiä hääpukuja! En itsekään ole yhtään juhlaihmisiä enkä ole ikinä hömpöttänyt häista. Menin käytännöllisesti naimisiin maistraatissa ja olen tyytyväinen valintaani.
Ja sit se homo on kasn hyvä jossain amerikkalaisessa hääpukuohjelmassa, nimeä en tiedä,