Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko isäsi tai äitisi kuolema yllätyksenä?

Vierailija
03.08.2020 |

Eli iän puolesta kuoli nuorena.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuorena ja täysin ilman mitään, edes lyhyttä sairautta.

Vierailija
2/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kuolema ei tullut yllätyksenä, vaikka ei vanha vielä ollutkaan. Oli ollut pitkään sairas, hiipui lopulta hiljaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet yllätyksiä, vaikka äiti kuoli nuorena.

Vierailija
4/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoranaisesti vaikka liian nuorena lähtikin. Vaikka aikaa valmistautua oli, niin en silti kyennyt täysin hyväksymään asiaa.

Vierailija
5/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut ja onneksi kuolivat. Heistä oli paljon vaivaa.

Ei tartte höpistä kiitollisuuden velasta.

Yksikään lapsi ei ole pyytänyt päästä tähän maailmaan. Olemme joko vahinkoja tai vanhempien itsekkyyden seurausta.

Vierailija
6/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän tuli. Meni vähän päälle viisikymppisenä parissa viikossa syöpään. Urheili, savuton, ei alko-ongelmaa.

Vierailija
7/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut ja onneksi kuolivat. Heistä oli paljon vaivaa.

Ei tartte höpistä kiitollisuuden velasta.

Yksikään lapsi ei ole pyytänyt päästä tähän maailmaan. Olemme joko vahinkoja tai vanhempien itsekkyyden seurausta.

Muista että myös itsemurha on joskus ratkaisu.

Vierailija
8/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli 56-vuotiaana sairauskohtaukseen aivan yllättäen. Työpaikkansa portille kuoli sinne pyöräiltyään, eikä kuolinsyy ikinä selvinnyt. Rytmihäiriötä arveltiin.

Vierailija
9/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän tuli. Meni vähän päälle viisikymppisenä parissa viikossa syöpään. Urheili, savuton, ei alko-ongelmaa.

Saanko udella mikä syöpä iski häneen?

Vierailija
10/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kuolema osittain yllätyksenä. Tosin hänellä oli todettu syöpä, mutta kuolema tuli nopeammin kuin edes lääkärit olettivat. Hän kuoli himpun verran alle 50-vuotiaana.

Biologisen isän sain selvitettyävasta aika myöhään, jolloin hän oli ollut kuolleena jo toistakymmentä vuotta eli kuoli myös aika nuorena, alle 70-vuotiaana, tosin hänellä oli sairauksia. Näin on kerrottu.

Vierailija
11/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
12/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Äiti kuoli kuusikymppisenä haimasyöpään. Diagnoosi tehtiin pari viikkoa aiemmin.

13/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli, isäni kuolema noin 40 vuotiaana, olin itse vähän yli 20v.

Hän meni sairaalaan valittaen vatsakipua, kaksi viikkoa  siitä menehtyi siellä, kuolinsyy pitkälle edennyt ja levinnyt syöpä.

Vierailija
14/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kuolema tuli yllätyksenä. Minulle ei kerrottu mitään siihen viittaavaa ja isä oli vain 45 vuotias. Itse tuolloin 14 vuotias. :(

Vierailija
15/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kuolema tapahtui täysin odottamatta. Hän oli kyllä jo 65 ja kroonisesti sydänsairas, mutta odotimme hänen elävän sairauden kanssa vielä monta vuotta.

Vierailija
16/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat vanhukset oli lähes 90-kymppisiä. Pääsivät lopulta pois pitkien hoivakotijaksojen päätteeksi. Uskon, että molemmat jo halusivat pois.

Vierailija
17/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kummankaan kuolema yllätyksenä. Isän kunto oli jo romahtanut ja kuoli nukkuessaan sydänkohtaukseen ja äiti pitkälle edenneeseen dementiaan, kumpikin n.80 v.

Vierailija
18/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, mikä syöpä noin nopeasti vei?

Vierailija
19/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän kuolema tuli yllätyksenä. Minulle ei kerrottu mitään siihen viittaavaa ja isä oli vain 45 vuotias. Itse tuolloin 14 vuotias. :(

Onpa surullista, errä su ei valmisteltu asiaan.

Vierailija
20/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sairasti alkoholismia, joten ei sinänsä tullut yllätyksenä. Kuolema kuitenkin tuli yllättävän nopeasti kun sitten tuli, olin ajatellut ettei se ihan vielä olisi edessä. Maksakirroosi on kuitenkin sellainen että voi olla pitkälle levinnyt ilman mitään suurempia oireita, ja kunto romahtaa todella nopeasti. En ollut huomannut muuta kun lievää silmien keltaisuutta edellisellä kerralla kun isää näin.